RimasK Atrašyta Kovo 18, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 18, 2009 Nežinau koks miestas. Merio rekomenduota firma gali būti per toli Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Arvydasius Atrašyta Kovo 18, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 18, 2009 Nežinau koks miestas. Merio rekomenduota firma gali būti per toli Gal žmogus iš nevilties pasiruošęs bet kur nukakti? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mass Atrašyta Kovo 20, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 20, 2009 Turėjau tokia beda.Remontavau genera 3 kartus.Pakeite abmotke,žiedus,rele, ir t.t.ir vistiek sudege.Galu gale pirkau nauja nuo astros uz 540 lt.Pakeite ir bedos ne turiu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Giedrius_s Atrašyta Kovo 22, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 22, 2009 pateisem generatoriu buvo isejus rele o nuo jos ir diodu tiltelis nusprogo. db generatorius krauna 16.6volto Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Arvydasius Atrašyta Kovo 22, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 22, 2009 pateisem generatoriu buvo isejus rele o nuo jos ir diodu tiltelis nusprogo. db generatorius krauna 16.6volto 16,6 volto gerokai daug. Akumą suvarysi. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Kovo 23, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 23, 2009 Daugokai,normalus krovimas apie 15V. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Giedrius_s Atrašyta Kovo 23, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 23, 2009 tai ka reiktu daryt kad sumazint ta krovima? keisti gal rele reguletoriu? o gal tiek daug krauna nes akumai isciulpti buvo? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RimasK Atrašyta Kovo 23, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 23, 2009 Įtampą reguliuoja rėlė reguliatorius. Krovimo įtampa 14.2 - 14.5 V. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Giedrius_s Atrašyta Kovo 23, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 23, 2009 Įtampą reguliuoja rėlė reguliatorius. Krovimo įtampa 14.2 - 14.5 V. tai taip iseina kad reike rele reguletoriu keist? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Arvydasius Atrašyta Kovo 23, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 23, 2009 tai taip iseina kad reike rele reguletoriu keist?Taip Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Giedrius_s Atrašyta Kovo 23, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 23, 2009 bet matuojant itampa ant akumo rodo apie 13.5 volto padirbes variklis kokias 5 min rodo 14 volto. tai vistiek reik keisti rele reguletoriu, nes matuojant srove ant generatoriaus rodo 16.6 volto Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Giedrius_s Atrašyta Kovo 24, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 24, 2009 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RimasK Atrašyta Kovo 24, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 24, 2009 bet matuojant itampa ant akumo rodo apie 13.5 volto padirbes variklis kokias 5 min rodo 14 volto. tai vistiek reik keisti rele reguletoriu, nes matuojant srove ant generatoriaus rodo 16.6 volto Tai jei matuoji įtampą ant generatoriaus gnybto, rodo 16 V ???Ir voltmetro vieną laidą jungi prie generatoriaus gnybto, o kitą kur ? Prie akumuliatoriaus minuso? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Kovo 24, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 24, 2009 Dar kazkas negerai,16 voltu per daug. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Giedrius_s Atrašyta Kovo 24, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 24, 2009 viena laida ant generatoriaus kita ant akumuletoriaus minuso. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RimasK Atrašyta Kovo 24, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 24, 2009 Kažkur dingsta beveik 3 voltai. Reikia tikrinti kontaktus. Ar geras kontaktas akumuliatoriaus minusas - kėbulas.Kontaktas akumuliatoriaus minusas - generatoriaus korpusas (minusinis gnybtas).Kontaktas akumuliatorias minusas - starterio korpusas (minusinis gnybtas).Galima ir varžas minėtose grandinėse pamatuoti. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Bolidas1 Atrašyta Kovo 25, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 25, 2009 nekurent kitos temos, pas mane monterey kazko kabina nuo remo greit nukris, ar ten lengvai tas gumas pakeist, o kaip reiktu aukzciau pakelt? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Giedrius_s Atrašyta Kovo 25, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 25, 2009 Kažkur dingsta beveik 3 voltai. Reikia tikrinti kontaktus. Ar geras kontaktas akumuliatoriaus minusas - kėbulas.Kontaktas akumuliatoriaus minusas - generatoriaus korpusas (minusinis gnybtas).Kontaktas akumuliatorias minusas - starterio korpusas (minusinis gnybtas).Galima ir varžas minėtose grandinėse pamatuoti. gerai pergazavus ir pamatavus ant akumuletoriu rodo 14.2 volto kontaktas akumuletoriaus minusas - generatoriaus korpusas 14.2 voltokontaktas akumuletoriaus minusas - kebulas 14.2 voltoprie starterio nebuvo kaip prieitikazkodeltai visada uzkurus krovima rodo 12.4 bet pakelus apsukas iki 2k uzkila iki 14.2 kame cia beda, gal suzdadinimas nesuveikia? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RimasK Atrašyta Kovo 25, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 25, 2009 Tada įtampa normali. O po užvedimo dar kurį laiką būna pajungtos kaitinimo žvakės, kurios ima daug srovės. Todėl ir įtampa nukrenta. Pašyla motoras ir kaitinmo žvakės atjungiamos.Tada ir įtampa atsistato ir būna normali Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Giedrius_s Atrašyta Kovo 25, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 25, 2009 Tada įtampa normali. O po užvedimo dar kurį laiką būna pajungtos kaitinimo žvakės, kurios ima daug srovės. Todėl ir įtampa nukrenta. Pašyla motoras ir kaitinmo žvakės atjungiamos.Tada ir įtampa atsistato ir būna normali tai reiskias viskas gerai? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RimasK Atrašyta Kovo 25, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 25, 2009 Gerai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mass Atrašyta Balandžio 2, 2009 Dalintis Atrašyta Balandžio 2, 2009 Tada įtampa normali. O po užvedimo dar kurį laiką būna pajungtos kaitinimo žvakės, kurios ima daug srovės. Todėl ir įtampa nukrenta. Pašyla motoras ir kaitinmo žvakės atjungiamos.Tada ir įtampa atsistato ir būna normali +1 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
volkas Atrašyta Balandžio 28, 2009 Dalintis Atrašyta Balandžio 28, 2009 susidurias su tokia problema jau buvau seniau nebuvo gero kontakto nuo diodu tilto i ta varzta prie kurio toks storokas laidas prisisuka. Pakeiciau paprasta varzta prisukau prie diodu tilto ir prilitavau kad geresnis kontaktas butu kaip ranka visas problemas nueme Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RimasK Atrašyta Balandžio 28, 2009 Dalintis Atrašyta Balandžio 28, 2009 Litavimas automobilyje, blogas dalykas. Oksiduojasi viskas greitai.Tik užspaudžiami kontaktai. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kamazistaz Atrašyta Gegužės 3, 2009 Dalintis Atrašyta Gegužės 3, 2009 pasitikrink dirza. uzkuri saltas, slysta- nedakrauna. pasyla- OK. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar