Pereiti prie turinio

Dyz purkstuku (forsunkiu) darbas


Gediminas

Rekomenduojami pranešimai

Esme tokia...nuvezem patikrinti ant stendo visas dyzelinio variklio forsunkes. Ir tikrintojo verdiktas - visos blogai purskia. Remontas nepigus, bet seip is sportinio intereso - ar gali taip jau visi purkstukai blogai purksti? Kiek teko man susidurti buna is 4 kokie 1-2 blogiau purskiantys, bet ne visi.. motoras paprastas, senas, mechaninis siurblys. Masina vaziavo normaliai, kazko labai keisto nepastebeta. Tai rezkit kas koki pastebejima ar nuomone..idomu gi kaip kam yra buve :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aciu suomiui uz ideja... tiesa klausimas kitaip: ar paprastam vargingam zmogui imanoma isardyti forsunkes... praplovimo salygos yra idealios 150W ultragarsas manau tikrai turetu praplauti (klausiu nes niekad nesu ardes forsunkiu) jai maze yra ir 500W vonia... bet cia tik ekstra atveju...

 

Pasikartoju ar imanoma isardyti forsunkes o poto jas surinkti paprastam vargingam zmogui (tokiam kaip man) kuris karta gal du yra laikes raktus rankose...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aciu suomiui uz ideja... tiesa klausimas kitaip: ar paprastam vargingam zmogui imanoma isardyti forsunkes... praplovimo salygos yra idealios 150W ultragarsas manau tikrai turetu praplauti (klausiu nes niekad nesu ardes forsunkiu) jai maze yra ir 500W vonia... bet cia tik ekstra atveju...

 

Pasikartoju ar imanoma isardyti forsunkes o poto jas surinkti paprastam vargingam zmogui (tokiam kaip man) kuris karta gal du yra laikes raktus rankose...

Įmanoma, bet yra vienas niuansas-surinkus jų atsidarymo slėgis turi būti toks, kaip gamintojas numatė, be stendo nepatikrinsi

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Esme tokia...nuvezem patikrinti ant stendo visas dyzelinio variklio forsunkes. Ir tikrintojo verdiktas - visos blogai purskia. Remontas nepigus, bet seip is sportinio intereso - ar gali taip jau visi purkstukai blogai purksti? Kiek teko man susidurti buna is 4 kokie 1-2 blogiau purskiantys, bet ne visi.. motoras paprastas, senas, mechaninis siurblys. Masina vaziavo normaliai, kazko labai keisto nepastebeta. Tai rezkit kas koki pastebejima ar nuomone..idomu gi kaip kam yra buve :)/>

Kad visos 4-ios nera buve,o kai dvi myzo,tai stipriai pagazavus mesdavo juoda duma.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei jos visos 4 "miza" - turetu jaustis, kurimasis salto variklio, kuro sanaudos, dumingumas. Nebuna taip, kad forsunkes chrenovos, o variklis idealiai dirba.

Paprastas forsunkes, jei jos tikrai nuo seno mechaninio siurblio gali tiesiog pakeist purkstukus ir nesukt galvos del kampo, prispaudimo ir kitos fignios. Kazkada turejau Ascona dyzeli, pakeiciau ir galvos nesukau. Dar kazkur turiu rakta forsunkem issukinet pasidares. Kad labai neisgadint, gali pasizymet dalis pries atsukdamas, kad taip pat susuktum. Jei paprastas dyzelis, tai gali tiesiog patikrint pats prisukes prie vamzdelio. As buvau is tos pacios asconos siurblio stenda pasidares. Kai "miza" tai ir plika akim matos, arba gali koki popieriu pridet kad geriau matytusi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aciu suomiui uz ideja... tiesa klausimas kitaip: ar paprastam vargingam zmogui imanoma isardyti forsunkes... praplovimo salygos yra idealios 150W ultragarsas manau tikrai turetu praplauti (klausiu nes niekad nesu ardes forsunkiu) jai maze yra ir 500W vonia... bet cia tik ekstra atveju...

 

Pasikartoju ar imanoma isardyti forsunkes o poto jas surinkti paprastam vargingam zmogui (tokiam kaip man) kuris karta gal du yra laikes raktus rankose...

Ir išardyt ir surinkt įmanoma bet sureguliuot be stendo nelabai gausis ba reikalingas monometras kad matyt atidarymo slėgį. Dažniausiai pralovimas nieko neduoda (na nebent nauoji antgaliai nuo "gero" kuro užsikoksavo) ba joks ultragarsas neatstatys adatos galo ir lizdo išdilimo kuris ir yra pagrindas teisingam purkštuko darbui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turėjau reikalų su tuo Gulbinų senuku, man ne tik purkštukus sutvarkė, dar ir kuro siurblį, tikrai geras specas ant senų dyzelių, beje dirbęs kažkur 30 metų Kuro aparatūros gamykloje, iš ten ir privatizavo įrangą. Pamečiau kontaktus, Gediminai paskelbk viešai, bus dar kam naudos.

P.S. nepaminėjau man tai čia mano traktoriui T-16, one visureigiui.

Redagavo rolka
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.