Pereiti prie turinio

MB G pirkimas


Khary

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 68
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

  • po 2 savaičių...
  • po 1 mėnesio...

G klass yra universalus auto,siek tiek investavus i senaji Gelenvagena jis atrodys kaip 2009 modelis,ka as noriu pasakyti ? 79-09 modelin pridejus plastmasines arkas,pakeitus isores veidrodukus,pakeisti priekines goteles su antakiais,pridejus siek tiek chromo-neperdaug juk jis ne kaledine eglute,imontavus paaukstintas spiruokles,uzmauti grazius lietus ratus su kukliomis 33 colio padangomis,jis bus ir prestizas ir bekeles monstras,o jei jis bus Juodos spalvos tai superr...daugiau pagal poreikius...sekmes bejieskant...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...
G klass yra universalus auto,siek tiek investavus i senaji Gelenvagena jis atrodys kaip 2009 modelis,ka as noriu pasakyti ? 79-09 modelin pridejus plastmasines arkas,pakeitus isores veidrodukus,pakeisti priekines goteles su antakiais,pridejus siek tiek chromo-neperdaug juk jis ne kaledine eglute,imontavus paaukstintas spiruokles,uzmauti grazius lietus ratus su kukliomis 33 colio padangomis,jis bus ir prestizas ir bekeles monstras,o jei jis bus Juodos spalvos tai superr...daugiau pagal poreikius...sekmes bejieskant...

 

Tiltai skiriasi nuo 79m iki liktai 90 metu trumpesni, ir bakas uzpilimo is galo, o po 91m tiltai ilgesni ir bakas is desinio sono. :lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...
  • po 2 savaičių...
O kaip naujesni variantai? mane domina nuo 2001 metu 4.0 dyzelis. Kaip sitie?
Pačiam susidurt neteko, bet rusų mersistai-gelendvagenistai savo forume dyzelinio 4 litrų V8 variklio (400 CDI, į MB G statytas 2001-2005 m.) baidosi kaip velnias kryžiaus - atseit, ypatingai jautrus kuro kokybei, silpna eletronika, streikuoja purkštukai etc. Žodžiu, laiko jį labiausiai nevykusiu MB G varikliu po 3,5 litro 350Td (1992-1997 m.). Gal dėl to, kad rusiška "saliara" per daug sieros turi ir CDI purkštukus kemša? Nors apie kitus CDI – tiek apie naujausiąjį (nuo 2006 m.) 320 CDI, tiek apie 2002-2006 m. į MB G statytą 270 CDI atsiliepimai teigiami.

 

O toliau patikimumo didėjimo (ir, deja, auto bei variklio senėjimo bei galios mažėjimo) kryptimi - 300Td (OM606, į MB G - 1997-2001m.), 300D (OM603, į MB G - 1990-1994m.) ir taip pat 300D, tik jau ne 6-cilindris, o senukas 5-cilindris – legendinis OM617 (į MB G - 1979-1990m.). Kitų dyzeliukų neminiu, nes jų cilindrų skaičius ir atitinkamai galia MB G masei buvo per maža net ir savo laikmečiu. Aišku, į W461 kėbulą statomi varikliai irgi neblogi, bet tave, kaip suprantu, domina W463 kėbulo MB G.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šitas varikliukas (320CDI - OM 642, 165kw/224ag) dar gana naujas - pradėtas gamint 2005 m., į MB G kišamas berods nuo 2006 m., tad patikimų atsiliepimų apie ilgalaikį patvarumą dar nelabai yra, tačiau, anot juo važiuojančiųjų, lyg tai rimtų problemų nekelia, bent jau nestringinėja kaip 400CDI. O vokietukai savo žurnaluose jį ir visai giria, bet čia jau gali būti ir nūnai populiarios užsakomosios žurnalistikos pavyzdys...

Tad jei kišenė leidžia - pabandyk, o paskui su mumis savo betarpiška teigiama ar neigiama patirtim pasidalinsi... :wink: :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.