GvidasR Sukurta Sausio 20, 2014 Dalintis Sukurta Sausio 20, 2014 atsirado proga pasikeist visureigi tlc 80 i tlc 100 ... padekit apsisprest ar verta ..naudoju visureigi vazinejimui ziema , ir kelionems ... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
audrius100 Atrašyta Sausio 20, 2014 Dalintis Atrašyta Sausio 20, 2014 Skirtingos masinos vienu pavadinimu, nors realiai 100 modelis, tai sekanti LAND CRUISER-io evoliucija, kuri jau neturi tilto ir blokiruotes priekyje, turinti priekyje torsionus. Gale niekas nepakeista, tiesa dar hidrauline ir nelabai patikima pakaba, nors ir nevisuose modeliuose. Variklis tas pats nuo 95 metu 24 v, tik jau suelektroniniu kuro siurbliu ir tarpiniu oro ausintuvu, o visa tai galia sukelia iki 204 arkliu, sukimo momentas ispudingas. Na ir salonas kuris gerokai patogesnis ergonomiskesnis ypac vaziuojant toliau, beje ir izoliacija gerokai geresne. Siaip kelionems gera masina tik jau nebekelei. Kitas variantas 105 modelis. Bet cia jau kita istorija atmosferinis variklis tiltas priekyje ir gale, ir 100 kebulas su jo ergonomika ir komfortu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
GvidasR Atrašyta Sausio 20, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 20, 2014 na teorija tai zinau neblogai ir as ...na o praktikoj kaip , tlc 80 turejau kelias , o tlc 100 neteke palauzyt Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tuomis Atrašyta Sausio 20, 2014 Dalintis Atrašyta Sausio 20, 2014 (redaguota) Važiavo karpatuose kartu ukrainiečiai su 100 ,truputi pakelta, mudai, bamperiai, gervė, važiavo su mumis kartu, jokių balų ir kanalų neapvažinėjo,i kalnus lipo su visais kartu, vienu žodžiu pakankamai gerai važiuoja bekelei.Neseniai važiavom su juo kartu po Lenkija, tai greitkelyje man su lengvaja ji buvo sunku pagauti. Tiesa pas jį 4,7 benzinas. Olegas duobė.MPGTa pati vietaMeris sturmuoja duobe.MPG Redagavo Sausio 20, 2014 Tuomis Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Sausio 20, 2014 Dalintis Atrašyta Sausio 20, 2014 važinėja jie normaliai ir bekele ukrainiečiai niekaip netikėjo, kol foto neparodžiau, kaip sotkė su AT padangom Legionų perėją įveikė, Krasnają pravažiavo ir visą Kordoną... http://www.4x4safari.lt/foto/kk11-1/index_kk11-1.html Olego pernai važiavimas su hidro pakaba irgi man patiko... todėl irgi po truputį ruošiu savo sotkę bet skandinti ar per kirtavietes šakas važinėti nelabai tinka, nes per daug pažeidžiamų dalykų turi... ... paprasčiausiai reik dažniau galvoti kur ir kaip važiuoti, o ne tūpai gazas dugnas kabaldai kabaldai.... Nelaužyk, neskandink ir važiuos Važiuoti labai smagu, bet vis gi teisingai forumuose pastebėjo... sėdynė kiek per trumpa europiečiui.... kojos biškis pavargsta, bet čia pagelbėja autopilotas ir automatinė dėžė.. visad galima pasimuistyti.. Hidro pakabą bet kada nesunkiai galima pasikeist į paprastą sustiprintą OME, Lovells ar Dobinsons... dabar bamperiuko projektą lengvą 33kg jau turim su Specialistu kartu sukonstravę.. . gerą gervytę su sintetika.. , stogo bagažinę... viduj jau brėžinukus darausi gultui ir bagažo dėžėms... sniorkas nudažytas laukia montavimo... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gytman Atrašyta Sausio 21, 2014 Dalintis Atrašyta Sausio 21, 2014 paprasčiausiai reik dažniau galvoti kur ir kaip važiuoti, o ne tūpai gazas dugnas kabaldai kabaldai.... :)/> Nelaužyk, neskandink ir važiuos :)/> Tiek priekinis, tiek galinis bamperiai pas TLC100 dekoratyviniai, todėl originalius geriau iškart nuimt, prieš rimčiau važiuojant, nes bus va taip:Dekoratyviniams slenksčiams sekasi panašiai, tik foto neturiu Atitinkamai reikalingi metaliniai bamperiai, kurie dėl savo svorio hidrai gyvenimo tikrai nepalengvins, tad rimčiau ruošiant hidros teks atsisakyti. Variklio ir greičių dėžės apsauga taip pat, manau reikalinga, nes originali taip pat dekoratyvinė.Priekinio reduktorių kaip silpną vietą TLC100 paveldėjo iš TLC80, tik pas TLC100 problema dar aktualesnė, spėjama dėl išaugusios variklio galios, lyginant su TLC80. TLC105 priekinis reduktorius dar silpnesnis, negelbėja nedalomas tiltas, kažkiek gelbsti tik silpnesnis motoras... Nepaisant paminėtų trūkumų, tai geriausias automobilis, kokį kada nors teko turėti ir jo atsisakyti ar keisti į TLC80 net negalvočiau Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Pelkinis Atrašyta Sausio 21, 2014 Dalintis Atrašyta Sausio 21, 2014 (redaguota) Na as irgi zvalgausi sotkes, automato. Kiek prisiskaiciau del priekiniu reduktoriu - geriau tesiog detis iskart ARB blokuota direfenciala. Sako patikimesnis, dar ir blokiruote priekyje butu. Redagavo Sausio 21, 2014 Pelkinis Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gytman Atrašyta Sausio 21, 2014 Dalintis Atrašyta Sausio 21, 2014 (redaguota) Na as irgi zvalgausi sotkes, automato. Kiek prisiskaiciau del priekiniu reduktoriu - geriau tesiog detis iskart ARB blokuota direfenciala. Sako patikimesnis, dar ir blokiruote priekyje butu.Truputi painioji. Kad nebegrįžti prie reduktoriaus problemos, reikės ir Arb blokiruotės, ir tiuninginių porų. Kaip tik laukiu pasiūlymo, kiek tai galėtų kainuoti, bet preliminariai manau 5-6 tūkst litų (čia aišku be darbų). Galbūt užtektų tik ARB blokiruotės, yra nuomonė, kad ji padeda išsaugoti originalias poras. Palyginimui už dėvėtą priekinį reduktorių mokėjau ~2500lt prieš 2 metus ir džiaugiausi, kad taip pigiai gavau (jie deficitas, vienodi visų automatų iki 2003m), nes naujos poros užsakant pas dilerį kainuoja berods 4000Lt (čia grubiai iš atminties), o kur dar visi guoliukai ir t.t. Pilnas reduktorius pas dilerius ar ne 9000Lt, kažkas tokio, bet jis problemos neišsprendžia. Redagavo Sausio 21, 2014 Gytman Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JurasAWD Atrašyta Sausio 21, 2014 Dalintis Atrašyta Sausio 21, 2014 Važinėju su 80 ir 100. TLC'100 ant 35" ratų - tiesiog be gervės nei viena nei kita nevažiuoja. Mašinos medžioklei. Nors 80 su 38" bogeriais važiuoja . Šįmet medžioklėj, per paskutinius 2 metus, jungiau pirmą kartą priekinio tilto blokiruotę. Blokiruotės ir gervė prideda pasitikėjimo, ir lendi ten, kur be blokiruočių ir GERVĖS nelįstum. Per 8 metus papyliau priekinio tilto poras du kartus. Situacija ta pati. Bandžiau išsikočiuot iš pusnių sujungęs blokiruotes visas ir priekinio tilto ratai gavo skirtingus paviršius. Vienas ratas ant sniego (ledo), kitas - prasikasė iki grunto ir triokšt.... Tiesiog tingėjimas išlipt pakast daugiau kastuvu ar gervę pakabint kartais sukainuoja... Prieš daug metų Gulbė1 Pabradą praėjo be jokių blokiruočių reide, tik su gerve ir ant 35" mudzilų. O kas dienai naudoti - geresnių mašinų neįsivaizduoju... Daba USA benzinkę 100 gali nemuštą su 150-200 kilomylių gali pasiimt už 9-10 kiloUSD nesiderėjęs. Paieškojus galima ir pigiau. Tik vienas patarimas-jei nevažinėsit į ekspedicijas-pirkit BENZINĄ ir AT-bus pigiau ir paprasčiau eksploatuot. Dujų 34" ratai prašo apie 23 litrus/100km Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Sausio 21, 2014 Dalintis Atrašyta Sausio 21, 2014 na kelionėms 35" iš vis nereikia nei 100inei nei 80tai... taigi mažesnė rizika poras draskyti... (beja šį mėn, planuoju siustis keletą porų iš USA Nitroger, o ARB blokiruotes man pigiau gauansi iš Ispanijos tiekėjo)... Jurai, pasikoreguok paraše trumpinį SOA, nes tos mašinos be lingių, o SOA tai Spring Over Axle.... mūsiškai - lingės virš tiltų... šiom TLC taikytinas "SF" - Supension Lift.... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JurasAWD Atrašyta Sausio 21, 2014 Dalintis Atrašyta Sausio 21, 2014 (redaguota) Tiesa 35" ratams į 100 prašosi bent 2" body liftas. Nes 2" Suspension lift'o man neužteko. Nors tekiniai mano 12" pločio. Sparnus lietė. Redagavo Sausio 21, 2014 JurasAWD Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JurasAWD Atrašyta Sausio 21, 2014 Dalintis Atrašyta Sausio 21, 2014 ir dar TLC'100 reikėtų pagalvoti apie priekines kintamo kietumo spyruokles. Rusai yra pribūrę, ir kai kurie tiuningės pakabos gamintojai turi. Atsiliepimai rusų puikūs - labai gerai gesina didesnes aštresnes gilesnes duobes, su kuriomis nesusitvarko torsionai, ypač kieti tiuninginiai. Ir tada į trasą limuzino klasės visureigiu... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JurasAWD Atrašyta Sausio 21, 2014 Dalintis Atrašyta Sausio 21, 2014 O kokia nuomone ir koki trukumai TLC100 mechanines dezes palyginus su automatu? Mexaninė dėžė ir limuzinas mano galva sunkiai suderinami dalykai. Aišku jeigu tu ne Deivis Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Sausio 21, 2014 Dalintis Atrašyta Sausio 21, 2014 O kokia nuomone ir koki trukumai TLC100 mechanines dezes palyginus su automatu? mechanika ekonomiškesnė ir patikimiau kelionėse, paprasčiau remontuoti ar kokioj brastoj paskendus ne tokios baisios pasekmės, su mechanika gali pastūmęs užvesti variklį... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SuzukiMonstr Atrašyta Sausio 21, 2014 Dalintis Atrašyta Sausio 21, 2014 Mexaninė dėžė ir limuzinas mano galva sunkiai suderinami dalykai. Aišku jeigu tu ne Deivis Hm o prie ko cia Deivis? Deivis jeigu ka, daabr turi 78 Landcruiseri su automatine deze Patogumu aisku geriau, bet kazkaip del expediciju noreciau mechanika. Ale kai suges, pasikeisiu... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Sausio 21, 2014 Dalintis Atrašyta Sausio 21, 2014 ai Deivi, kas tau pasidarė... sensti ? gi automatas tinginių mašina Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JurasAWD Atrašyta Sausio 21, 2014 Dalintis Atrašyta Sausio 21, 2014 Deivi, atsiprašau. Pasirodo visi neinam jaunyn. O aš galvojau tik aš senstu... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vidulis Atrašyta Sausio 21, 2014 Dalintis Atrašyta Sausio 21, 2014 Palauk! Deivis nuo 73cios Toyotos jau atsisedo i 78ta, neuzilgo ateis eile iki 80kes ir po kiek laiko liaupsins 100nes :)/>Kodel Jus taip bijot tu 35 ratu, vaziavau 3 metus su 33 ir dabar antri metai su 35.Ji atrodo geraiu, pravazumas geresnis ir reide drasiai vaziuoju.Tik dazniau tenka kalades keisti, stebeti guolius, apatines spilkas ir viskas.As be blokiruociu, bet suletines reduktorius iki 4.56 Nitro. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SuzukiMonstr Atrašyta Sausio 21, 2014 Dalintis Atrašyta Sausio 21, 2014 ai Deivi, kas tau pasidarė... sensti ? :)/> gi automatas tinginių mašina :)/>Tai kad pasirinkimo nera, praktiskai visi Japonai su automatais. O tokiu metu masina jau nebeiseina pagal spalva-signala ar deze rinktis. Imi tokia kokia gerai islaikyta. Pasitaike mano atveju automatas. O man esme nesikeicia, butu vienodo stovio su mechanika imciau mechanika. Pagrinde del expediciju. O dabar tenka priverstinai tinginiauti Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SuzukiMonstr Atrašyta Sausio 21, 2014 Dalintis Atrašyta Sausio 21, 2014 Deivi, atsiprašau. Pasirodo visi neinam jaunyn. O aš galvojau tik aš senstu... Senstam visi Bet pasirinkimas buvo del stovio, tokio stovio mechanika tuo metu nebuvo( is is vis retai buna). Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SuzukiMonstr Atrašyta Sausio 21, 2014 Dalintis Atrašyta Sausio 21, 2014 Palauk! Deivis nuo 73cios Toyotos jau atsisedo i 78ta, neuzilgo ateis eile iki 80kes ir po kiek laiko liaupsins 100nes :)/>/>Kodel Jus taip bijot tu 35 ratu, vaziavau 3 metus su 33 ir dabar antri metai su 35.Ji atrodo geraiu, pravazumas geresnis ir reide drasiai vaziuoju.Tik dazniau tenka kalades keisti, stebeti guolius, apatines spilkas ir viskas.As be blokiruociu, bet suletines reduktorius iki 4.56 Nitro.Jei 78 buciau mates-ciupinejes anksciau, gali but kad buciau griebes ir tada. Bet as jas atradau pries 1,5metu. Anksciau tik teoriskai kazkur girdejes, viena kart mates(kur gaut neaisku)...Taigi kai pamaciau, ilgai vaiksciojau pasistates prie 73. Ir labai savos 73 gailejau, bet vis del to protas nugalejo Reikia talpesnes, seima dideja...O i 80 neikalbesi keist niekada, o i 100 tai is vis Nebent grynai asfaltu, zmonai vaikus vezioti... Vis del to 78 dar visureigis( sveria 1950kg), o talpumu nuo 80 praktiskai nesiskiria pora cm i ploti-5cm i ilgi... Tai idealu... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Sausio 22, 2014 Dalintis Atrašyta Sausio 22, 2014 Viduli, 35" ratų nebijom... 5 metus atvažinėjau ir netgi su SOA į Krymą ir Karpatus... bet dabar su 33"ais įdomiau, nes dauguma tokie ir ne taip paprasta pravžiuoti ten, kur su 35"ais lengviau buvo... nebent yra noras varžybose rezultatus geresnius parodyti, tada taip, tiks ir 36" ratai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vidulis Atrašyta Sausio 22, 2014 Dalintis Atrašyta Sausio 22, 2014 Biski ne i tema, bet parasei apie Kryma ir susimasciau.Jau praeitais metais norejau pavaziuoti tar Juodosios ir Ozovo juros, bet neduoda man tiek atostogu.Ten tas Krymo trophy renginys labai vykes, bet savaite reik vaziuoti, o ka kalbet apie davaziavima 1300 km, cia dar 2 dienu reik.Gal 2014 pavyks, bet ten ir gruzija jau salia As jau ziuriu lifta +7 ir 37 ratus.Mastau!? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
xedos888 Atrašyta Sausio 22, 2014 Dalintis Atrašyta Sausio 22, 2014 As jau ziuriu lifta +7 ir 37 ratus.Mastau!?va man lifto komplektas atliks Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Sausio 22, 2014 Dalintis Atrašyta Sausio 22, 2014 Biski ne i tema, bet parasei apie Kryma ir susimasciau.Jau praeitais metais norejau pavaziuoti tar Juodosios ir Ozovo juros, bet neduoda man tiek atostogu.Ten tas Krymo trophy renginys labai vykes, bet savaite reik vaziuoti, o ka kalbet apie davaziavima 1300 km, cia dar 2 dienu reik.Gal 2014 pavyks, bet ten ir gruzija jau salia As jau ziuriu lifta +7 ir 37 ratus.Mastau!? jau persirgau bigfutmanija greit atsibosta... nebeidomu, kai aplinkui kiti mažesniais važiuoja... va ir pažystamas belorusas, susikėlė 14cm ir 37"us... pavažinėjo pusę metu ir užsikniso nuolat perdarinėjimais, nes tai ten tai šen kažkas byrėt pradeda.... paskutinis bajeris rudenį, rėmą perplėšė pavargo metalas kraipytis su tokiom apkrovom... A Krymas jėga... ir chebra ten normali ... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar