Pereiti prie turinio

tlc 80 vs tlc 100


Rekomenduojami pranešimai

Skirtingos masinos vienu pavadinimu, nors realiai 100 modelis, tai sekanti LAND CRUISER-io evoliucija, kuri jau neturi tilto ir blokiruotes priekyje, turinti priekyje torsionus. Gale niekas nepakeista, tiesa dar hidrauline ir nelabai patikima pakaba, nors ir nevisuose modeliuose. Variklis tas pats nuo 95 metu 24 v, tik jau suelektroniniu kuro siurbliu ir tarpiniu oro ausintuvu, o visa tai galia sukelia iki 204 arkliu, sukimo momentas ispudingas. Na ir salonas kuris gerokai patogesnis ergonomiskesnis ypac vaziuojant toliau, beje ir izoliacija gerokai geresne. Siaip kelionems gera masina tik jau nebekelei. Kitas variantas 105 modelis. Bet cia jau kita istorija atmosferinis variklis tiltas priekyje ir gale, ir 100 kebulas su jo ergonomika ir komfortu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Važiavo karpatuose kartu ukrainiečiai su 100 ,truputi pakelta, mudai, bamperiai, gervė, važiavo su mumis kartu, jokių balų ir kanalų neapvažinėjo,i kalnus lipo su visais kartu, vienu žodžiu pakankamai gerai važiuoja bekelei.Neseniai važiavom su juo kartu po Lenkija, tai greitkelyje man su lengvaja ji buvo sunku pagauti. Tiesa pas jį 4,7 benzinas.

Olegas duobė.MPG

Ta pati vieta

Meris sturmuoja duobe.MPG

Redagavo Tuomis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

važinėja jie normaliai ir bekele :) ukrainiečiai niekaip netikėjo, kol foto neparodžiau, kaip sotkė su AT padangom Legionų perėją įveikė, Krasnają pravažiavo ir visą Kordoną... http://www.4x4safari.lt/foto/kk11-1/index_kk11-1.html

 

Olego pernai važiavimas su hidro pakaba irgi man patiko... todėl irgi po truputį ruošiu savo sotkę :) bet skandinti ar per kirtavietes šakas važinėti nelabai tinka, nes per daug pažeidžiamų dalykų turi... ... paprasčiausiai reik dažniau galvoti kur ir kaip važiuoti, o ne tūpai gazas dugnas kabaldai kabaldai.... :) Nelaužyk, neskandink ir važiuos :)

 

Važiuoti labai smagu, bet vis gi teisingai forumuose pastebėjo... sėdynė kiek per trumpa europiečiui.... kojos biškis pavargsta, bet čia pagelbėja autopilotas ir automatinė dėžė.. visad galima pasimuistyti.. :)

 

Hidro pakabą bet kada nesunkiai galima pasikeist į paprastą sustiprintą OME, Lovells ar Dobinsons... dabar bamperiuko projektą lengvą 33kg jau turim su Specialistu kartu sukonstravę.. . gerą gervytę su sintetika.. , stogo bagažinę... viduj jau brėžinukus darausi gultui ir bagažo dėžėms... sniorkas nudažytas laukia montavimo...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

paprasčiausiai reik dažniau galvoti kur ir kaip važiuoti, o ne tūpai gazas dugnas kabaldai kabaldai.... :)/> Nelaužyk, neskandink ir važiuos :)/>

Tiek priekinis, tiek galinis bamperiai pas TLC100 dekoratyviniai, todėl originalius geriau iškart nuimt, prieš rimčiau važiuojant, nes bus va taip:

179028361.jpg

179028362.jpg

179028360.jpg

179028359.jpg

Dekoratyviniams slenksčiams sekasi panašiai, tik foto neturiu :)

 

Atitinkamai reikalingi metaliniai bamperiai, kurie dėl savo svorio hidrai gyvenimo tikrai nepalengvins, tad rimčiau ruošiant hidros teks atsisakyti. Variklio ir greičių dėžės apsauga taip pat, manau reikalinga, nes originali taip pat dekoratyvinė.

Priekinio reduktorių kaip silpną vietą TLC100 paveldėjo iš TLC80, tik pas TLC100 problema dar aktualesnė, spėjama dėl išaugusios variklio galios, lyginant su TLC80. TLC105 priekinis reduktorius dar silpnesnis, negelbėja nedalomas tiltas, kažkiek gelbsti tik silpnesnis motoras...

 

Nepaisant paminėtų trūkumų, tai geriausias automobilis, kokį kada nors teko turėti ir jo atsisakyti ar keisti į TLC80 net negalvočiau :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na as irgi zvalgausi sotkes, automato. Kiek prisiskaiciau del priekiniu reduktoriu - geriau tesiog detis iskart ARB blokuota direfenciala. Sako patikimesnis, dar ir blokiruote priekyje butu.

Truputi painioji. Kad nebegrįžti prie reduktoriaus problemos, reikės ir Arb blokiruotės, ir tiuninginių porų. Kaip tik laukiu pasiūlymo, kiek tai galėtų kainuoti, bet preliminariai manau 5-6 tūkst litų (čia aišku be darbų). Galbūt užtektų tik ARB blokiruotės, yra nuomonė, kad ji padeda išsaugoti originalias poras. Palyginimui už dėvėtą priekinį reduktorių mokėjau ~2500lt prieš 2 metus ir džiaugiausi, kad taip pigiai gavau (jie deficitas, vienodi visų automatų iki 2003m), nes naujos poros užsakant pas dilerį kainuoja berods 4000Lt (čia grubiai iš atminties), o kur dar visi guoliukai ir t.t. Pilnas reduktorius pas dilerius ar ne 9000Lt, kažkas tokio, bet jis problemos neišsprendžia.

Redagavo Gytman
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Važinėju su 80 ir 100. TLC'100 ant 35" ratų - tiesiog be gervės nei viena nei kita nevažiuoja. Mašinos medžioklei. Nors 80 su 38" bogeriais važiuoja smile.gif. Šįmet medžioklėj, per paskutinius 2 metus, jungiau pirmą kartą priekinio tilto blokiruotę. Blokiruotės ir gervė prideda pasitikėjimo, ir lendi ten, kur be blokiruočių ir GERVĖS nelįstum. Per 8 metus papyliau priekinio tilto poras du kartus. Situacija ta pati. Bandžiau išsikočiuot iš pusnių sujungęs blokiruotes visas ir priekinio tilto ratai gavo skirtingus paviršius. Vienas ratas ant sniego (ledo), kitas - prasikasė iki grunto ir triokšt.... Tiesiog tingėjimas išlipt pakast daugiau kastuvu ar gervę pakabint kartais sukainuoja...

 

Prieš daug smile.gif metų Gulbė1 Pabradą praėjo be jokių blokiruočių reide, tik su gerve ir ant 35" mudzilų.

 

O kas dienai naudoti - geresnių mašinų neįsivaizduoju...

 

Daba USA benzinkę 100 gali nemuštą su 150-200 kilomylių gali pasiimt už 9-10 kiloUSD nesiderėjęs. Paieškojus galima ir pigiau.

 

Tik vienas patarimas-jei nevažinėsit į ekspedicijas-pirkit BENZINĄ ir AT-bus pigiau ir paprasčiau eksploatuot. Dujų 34" ratai prašo apie 23 litrus/100km

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na kelionėms 35" iš vis nereikia nei 100inei nei 80tai... taigi mažesnė rizika poras draskyti... (beja šį mėn, planuoju siustis keletą porų iš USA Nitroger, o ARB blokiruotes man pigiau gauansi iš Ispanijos tiekėjo)...

 

Jurai, pasikoreguok paraše trumpinį SOA, nes tos mašinos be lingių, o SOA tai Spring Over Axle.... mūsiškai - lingės virš tiltų...:) šiom TLC taikytinas "SF" - Supension Lift....wink.gif

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ir dar TLC'100 reikėtų pagalvoti apie priekines kintamo kietumo spyruokles. Rusai yra pribūrę, ir kai kurie tiuningės pakabos gamintojai turi. Atsiliepimai rusų puikūs - labai gerai gesina didesnes aštresnes gilesnes duobes, su kuriomis nesusitvarko torsionai, ypač kieti tiuninginiai.

 

Ir tada į trasą limuzino klasės visureigiu...

 

 

 

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kokia nuomone ir koki trukumai TLC100 mechanines dezes palyginus su automatu?

 

mechanika ekonomiškesnė ir patikimiau kelionėse, paprasčiau remontuoti ar kokioj brastoj paskendus ne tokios baisios pasekmės, su mechanika gali pastūmęs užvesti variklį...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Palauk! Deivis nuo 73cios Toyotos jau atsisedo i 78ta, neuzilgo ateis eile iki 80kes ir po kiek laiko liaupsins 100nes :)/>

Kodel Jus taip bijot tu 35 ratu, vaziavau 3 metus su 33 ir dabar antri metai su 35.

Ji atrodo geraiu, pravazumas geresnis ir reide drasiai vaziuoju.

Tik dazniau tenka kalades keisti, stebeti guolius, apatines spilkas ir viskas.

As be blokiruociu, bet suletines reduktorius iki 4.56 Nitro.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ai Deivi, kas tau pasidarė... sensti ? :)/> gi automatas tinginių mašina :)/>

Tai kad pasirinkimo nera, praktiskai visi Japonai su automatais. O tokiu metu masina jau nebeiseina pagal spalva-signala ar deze rinktis. Imi tokia kokia gerai islaikyta. Pasitaike mano atveju automatas. O man esme nesikeicia, butu vienodo stovio su mechanika imciau mechanika. Pagrinde del expediciju. O dabar tenka priverstinai tinginiauti :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Palauk! Deivis nuo 73cios Toyotos jau atsisedo i 78ta, neuzilgo ateis eile iki 80kes ir po kiek laiko liaupsins 100nes :)/>/>

Kodel Jus taip bijot tu 35 ratu, vaziavau 3 metus su 33 ir dabar antri metai su 35.

Ji atrodo geraiu, pravazumas geresnis ir reide drasiai vaziuoju.

Tik dazniau tenka kalades keisti, stebeti guolius, apatines spilkas ir viskas.

As be blokiruociu, bet suletines reduktorius iki 4.56 Nitro.

Jei 78 buciau mates-ciupinejes anksciau, gali but kad buciau griebes ir tada. Bet as jas atradau pries 1,5metu. Anksciau tik teoriskai kazkur girdejes, viena kart mates(kur gaut neaisku)...

Taigi kai pamaciau, ilgai vaiksciojau pasistates prie 73. Ir labai savos 73 gailejau, bet vis del to protas nugalejo :rolleyes: Reikia talpesnes, seima dideja...

O i 80 neikalbesi keist niekada, o i 100 tai is vis :rolleyes: Nebent grynai asfaltu, zmonai vaikus vezioti... :rolleyes:

Vis del to 78 dar visureigis( sveria 1950kg), o talpumu nuo 80 praktiskai nesiskiria pora cm i ploti-5cm i ilgi... Tai idealu...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viduli, 35" ratų nebijom... 5 metus atvažinėjau ir netgi su SOA į Krymą ir Karpatus... bet dabar su 33"ais įdomiau, nes dauguma tokie ir ne taip paprasta pravžiuoti ten, kur su 35"ais lengviau buvo... nebent yra noras varžybose rezultatus geresnius parodyti, tada taip, tiks ir 36" ratai :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Biski ne i tema, bet parasei apie Kryma ir susimasciau.

Jau praeitais metais norejau pavaziuoti tar Juodosios ir Ozovo juros, bet neduoda man tiek atostogu.

Ten tas Krymo trophy renginys labai vykes, bet savaite reik vaziuoti, o ka kalbet apie davaziavima 1300 km, cia dar 2 dienu reik.

Gal 2014 pavyks, bet ten ir gruzija jau salia :)

 

As jau ziuriu lifta +7 ir 37 ratus.

Mastau!?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Biski ne i tema, bet parasei apie Kryma ir susimasciau.

Jau praeitais metais norejau pavaziuoti tar Juodosios ir Ozovo juros, bet neduoda man tiek atostogu.

Ten tas Krymo trophy renginys labai vykes, bet savaite reik vaziuoti, o ka kalbet apie davaziavima 1300 km, cia dar 2 dienu reik.

Gal 2014 pavyks, bet ten ir gruzija jau salia smile.gif

 

As jau ziuriu lifta +7 ir 37 ratus.

Mastau!?

 

jau persirgau bigfutmanija :) greit atsibosta... nebeidomu, kai aplinkui kiti mažesniais važiuoja... va ir pažystamas belorusas, susikėlė 14cm ir 37"us... pavažinėjo pusę metu ir užsikniso nuolat perdarinėjimais, nes tai ten tai šen kažkas byrėt pradeda.... paskutinis bajeris rudenį, rėmą perplėšė :) pavargo metalas kraipytis su tokiom apkrovom... :)

 

A Krymas jėga... ir chebra ten normali ...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.