Pereiti prie turinio

Discovery razdatke


Arunasppp

Rekomenduojami pranešimai

Šiame modelyje neatsijungia kuris nors tiltas - visą laiką sukabinti abu tiltai. Žodžiux „DIFF“ ir „LOCK“ reikia skaityti kartu „DIFF LOCK“. Padėtys razdatkėjė - rankenėlė dešinėje pastumta atgal - standartinė (4x4 be palėtintojo ir diferebcialo blokavimo), - dešinėje pastumta į priekį - 4x4 + palėtintojas be diferiancialo blokavimo, - kairėje atgal - 4x4 diferiancialo blokavimas be palėtintojo, - kairėje į priekį - 4x4 diferiancialo blokavimas su palėtintoju.

 

„DIFF LOCK“ - yra diferiancialo blokavimas - tai yra sukimo momentas pastoviai perduodamas priekiniam ir galiniam tiltui 50:50 sąntykiu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiame modelyje neatsijungia kuris nors tiltas - visą laiką sukabinti abu tiltai. Žodžiux „DIFF“ ir „LOCK“ reikia skaityti kartu „DIFF LOCK“. Padėtys razdatkėjė - rankenėlė dešinėje pastumta atgal - standartinė (4x4 be palėtintojo ir diferebcialo blokavimo), - dešinėje pastumta į priekį - 4x4 + palėtintojas be diferiancialo blokavimo, - kairėje atgal - 4x4 diferiancialo blokavimas be palėtintojo, - kairėje į priekį - 4x4 diferiancialo blokavimas su palėtintoju.

 

„DIFF LOCK“ - yra diferiancialo blokavimas - tai yra sukimo momentas pastoviai perduodamas priekiniam ir galiniam tiltui 50:50 sąntykiu.

Jeigu nejungi DIFF LOCK dirba, kaip SUV. Kažkuris tiltas varo pirmas, jam praslydus pasijungia kitas. Įjungus DIFF LOCK dirba abu tiltai vienodai, bet ratai, kaip be blokiruočių. Vienas priekinis kitas galinis.

Redagavo Arunasppp
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu nejungi DIFF LOCK dirba, kaip SUV. Kažkuris tiltas varo pirmas, jam praslydus pasijungia kitas. Įjungus DIFF LOCK dirba abu tiltai vienodai, bet ratai, kaip be blokiruočių. Vienas priekinis kitas galinis.

Tai netokia sistema, kaip SUVŲ, kurių 4x4 vekia principu - priekis prasikasa - galas kabina. Šiame lande viskas senoviškai - kabina ratas ar ratai, kuriems tenka mažesnė apkrova. Tai yra ir neįijungus DIFFO gali kabinti ir abiejų tiltų po kažkurį ratą vienu metu priklausomai nuo apkrovos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai netokia sistema, kaip SUVŲ, kurių 4x4 vekia principu - priekis prasikasa - galas kabina. Šiame lande viskas senoviškai - kabina ratas ar ratai, kuriems tenka mažesnė apkrova. Tai yra ir neįijungus DIFFO gali kabinti ir abiejų tiltų po kažkurį ratą vienu metu priklausomai nuo apkrovos.

O įjungus DIFF LOCK, kaip skirstosi kabinimas?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O įjungus DIFF LOCK, kaip skirstosi kabinimas?

įjungus DIFF lock - 50;50 procentų jėgos galui ir priekiui paskirstymas, tai nereiškia, kad kietai sukabinami balkių reduktoriai ir ratai visi kartu vienu metu kabina, tai reiškia, kad kiekvienam balkiui tenkantis sukimo momentas perduodamas balkio tam ratui kuriam tenka mažesnė apkrova (vieno balkio ratai gali suktis ir abu jei apkrova panaši), tai yra įjungus DIFFLOCK suksis kiekvieno balkio bent po vieną rątą visada, kas neužtikrinama neįjungus DIFF LOCK (nes priklausomai nuo apkorvos gali suktis tik vienos ašies ratas (ratai) ar abiejų ašių po ratą - įvairiai nuo akrovos)kada jėgos paskirstymas nuo apkrovos 100 proc gali būti permetamas priekiui ar galui ar tas 100 proc. paskisrtomas ašimis tam tikroms proporcijosm priklausomai nuo apkrovos. Bent aš taip suprantu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su vienu kolega iskilo tokia diskusija, kad neijungus "diff lock" landroveriui perduodamas sukimas tik i priekine asi. As aisku pradejau plesyti maike, kad varo arba priekis, arba galas.Bet paziurejus nuorodoj filmuka, tai atrodo, kad neijungus "diff lock" sukasi tik vienas priekinis ratas. Reikes nebaigta savo projekta varyt i bandymu paligona, kad is tikro issiaiskinti :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su vienu kolega iskilo tokia diskusija, kad neijungus "diff lock" landroveriui perduodamas sukimas tik i priekine asi. As aisku pradejau plesyti maike, kad varo arba priekis, arba galas.Bet paziurejus nuorodoj filmuka, tai atrodo, kad neijungus "diff lock" sukasi tik vienas priekinis ratas. Reikes nebaigta savo projekta varyt i bandymu paligona, kad is tikro issiaiskinti :rolleyes:/>

Sveikas Gedai,

 

Nekisk Defenderio dar i poligona - tu esi teisus - razdatkeje veikia diferencialas ir sukasi arba priekis arba galas - tas kuriam lengviau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 2 metų...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.