Pereiti prie turinio

Prekiu grzinimas per 14 dienu


raganauskis

Rekomenduojami pranešimai

ar akumuliatoriu nunesus grazintu pinigus? o situacija tokia pries 3 dienas nusipirkau akuma is moki vezi vakar vakare isidejau parvaziavau namo o snd ryte mires. Krovimas tvarkingas krauna virs 14 yra tai kad akumas blogas. Nuvezu atgal sakau noriu grazinti preke jie man i garantini siuncia sakau tai duokite tada kita akuma jai i garantini siunciate nes neturiu kaip vaziuoti jie nieko neduoda tai db man laukti teks gera puse menesio be akumo be nieko. Gal kas esate susidure su tuo?

Redagavo raganauskis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as buvau su garantiniu susidures moki-vezi klaipedoje, tai tokia pati situacija. tik mano daiktas buvo ne akumas bet krokodilas, kuriam asis nuluzo kur pjukla laiko.

https://www.varle.lt/pjuklai/tiesinis-pjuklas-einhell-bt-ap-600-e.html

 

tai irgi paeme, ir net nezinojo kas kur kada, taisys ar pinigus duos, ir kiek uztruks. apie pakaitini net nefantazuoti, tai nupirkau kitoj pardej pakaitini, nes kaip tik to krokodilo laibai reikejo tuo momentu. Sake paskambins is garantines taisyklos pasakys ka kaip darys ir kiek uztruks, bet niekas nei skambino nei ka. Pro sali vaziuodamas po kokiu 3sav berods uzvaziavau i parde paklaust kame saknys, tai guli krokodilas kampe, sako vakar atejo, kaip tik sende ruosemes skambint kad atvaziuotumet. atidave ta pati tik su pakeista asimi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Del elektrolito negirdejau, kad akumuliatorius būtų miręs. Dažniausia jų mirtis užsitrumpinę plokštelės, o tai jau šiuolaikiniuose akumuliatoriuose neremontuojama... Jei naujas akumuliatorius, turi keisti į naują. Seniems būna užsitrumpina juos pavarčius išimant arba įdedant, kai sukyla švino oksidas nuo dugno...

Redagavo Rimuxs
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės ne maisto prekė ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti:

 

- pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;

 

- atitinkamaisumažinti prekės kainą;

 

- per protingą terminąneatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;

 

- atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus trūkumus pašalino vartotojas pats ar trečiųjų asmenų padedamas;

 

- vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

 

Renkiesi paskutini varianta (jei kasininkes nesutinka eini pas direktoriu ir nesusitares zodziu, rastu rasai prasyma, kopija su zyma kad gavo pasilieki sau) ir graziniesi pinigus, nesvarbu ka jie sako. Jei nesusitari rasai parasyma VNMPI (valstybinei ne maisto produktu inspekcijai)pridedi prasyma kuri parasei prekybos centre) po ju apsilankymo reikalai turetu sprestis Tavo naudai, jei pirkes kaip fizinis asmuo. Jei ir isveze remontui pinigus gali grazintis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kadais , pats dirbau prekyboje , labai daug pasitaikydavo atveju su brokuotais akumuliatoriais , deja taip atveza zmogelis akumuliatoriu , mes i garantini, o pakaitinio neturedavom .Zinoma tam pirkejui tai didelios sokas ,kaip ir ka daryt.nes jis lieka kvailiausias , pinigu grazint negaledavom , nes tai ne musu beda , preke nesudauzyta ar kitaip nepazeista . Tada garantinio aptarnavimo ponai nustato ar beda akumuliatoriuje ar savininko auto . sistemoje. jei akumas brokuotas , garantinio aptarnavimo ponai duoda nauja toki pat, Bet kaip bebutu gail atai uzima nuo savaites iki menesio .Budavo ir su pigiais ir su brangiais akumais tokiu istoriju . Oi kiek karo budvo su firma ,,TOBIS,, tada viena didziausiu lietuvoj budavo akumuliatoriu tiekeju.

Supraskit ir Moki Vezi , vat atsiranda 10 pirkeju su brokuotais akumais per Diena ,juk nebus 10 pakaitiniu akumu ,kur tu juos paskui des. jie tik prekiautojai, paprasciausias nusivartymas duok daigta i garantini , jie nuspres ar suremontos ,ar duos nauja, ar grazins pinigus tik visa istorija baigsis negreit. Ir kalciausias lieka pirkejas :(

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

reikia tada i teisma privataus kaltinimo tvarka duoti ir vsio jai pasakys garantinis kad blogas nes tada taip iseina parduotuve pardave bloga preke o as sugaisau laiko.

 

Ka į teismą duosi ? Normali procedūra daiktas siunčiamas į garantinį aptarnavimą nustatyti priežastį. Parduotuvė prekiauja sertifikuotais produktais ir jei viskas toliau pohui dėl tavo sugaišto laiko. Nenori gaišt laiko negaudyk akcijinių prekių, ir nereiks dejuot forume.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kolegos, nemaišykite dviejų dalykų: prekių grąžinimo per 14 dienų ir brokuotos prekės grąžinimo. Pirmu atveju, gali grąžinti kokybišką prekę kuri nedžiugina - netinka dydis, spalva nedera prie akių spalvos ir t.t. (taisyklių 14 punktas). Prekių sąrašas, kurių negali grąžinti, baigtinis. http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=141450&p_query=&p_tr2=

Redagavo Arvydasius
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Lengviausias budas tokiu nesamoniu netureti - nepirkti is Senuku ir visokiu piguvu kaip MokiVezi... ten nera normaliu prekiu, galu gale sumokejes pigiai uzsipisi kariauti su va tokiais garantiniais ar panasiai.... Praktiskai visiskai nesinaudoju siomis parduotuvemis - perku specializuotose...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.