Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės ne maisto prekė ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti: - pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke; - atitinkamaisumažinti prekės kainą; - per protingą terminąneatlygintinai pašalinti prekės trūkumus; - atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus trūkumus pašalino vartotojas pats ar trečiųjų asmenų padedamas; - vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Renkiesi paskutini varianta (jei kasininkes nesutinka eini pas direktoriu ir nesusitares zodziu, rastu rasai prasyma, kopija su zyma kad gavo pasilieki sau) ir graziniesi pinigus, nesvarbu ka jie sako. Jei nesusitari rasai parasyma VNMPI (valstybinei ne maisto produktu inspekcijai)pridedi prasyma kuri parasei prekybos centre) po ju apsilankymo reikalai turetu sprestis Tavo naudai, jei pirkes kaip fizinis asmuo. Jei ir isveze remontui pinigus gali grazintis.