Pereiti prie turinio

Frontera B ligos


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki. Teko garbe nusipirkti pakankamai apgriuvusia Frontera B, 2.2dti. Skaitinejau foruma bet kaiptais arba ieskoti nemoku arba...

Domina pagrinde 2 dalykai - 1.prietaisu skydelis(spydometras), jau ten kazkas priburta buvo, nebetaisomas (nebent Jusu tarpe atsirastu megejas, duociau pasikrapstyti), ieskausi kito, bet ziuriu labai striuka bent jau Vilniaus ribose. Klausimas - ar dyzeliui tinka tik dyzelio? Ar fronteros skydelis (spidometras) yra tik jai skirtas, ar galima kokiame isuzu ieskotis. Sekantis- jeigu istatau nuo anlgo, tai skirsis tik mato vienetai?

2. Salono peciuko radiatorius - keliu tipu jie buna? Ar galima pritaikyti nuo kazko?

 

Na dar yra smulkmena del neuzsikurimo (kuras nuseda), bet jei po sitos temos sukurimo neisbaninsit - pasiteirausiu kita karta. :rolleyes:/>

 

P.s. Ieskau spidometro ir radiatoriaus salono, jei kas uzmatysite/isgirsite butu malonu, kad pranestumete i PM. Arba jeigu konkreciu pasiulymu turite - 867142041.

 

P.p.s kritika del temos priimu teigiamai, bet pageidauciau su nuorodom. Nemuskite naujoku. Aciu

Redagavo Irmantasme
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Spidometra persilituoji ir bedos baigsis, kazkur yr siam forume nuoroda, pasiknisk susirasi. O peciukas devetas deficitas, nuo anglo netinka, o naujas brungus, galima zaist ir bandyt pritaikyt. Gali pasiklaust forumiecio Klevo, anas man buvo i buvusia fronte lygtais nuo mazdos ikises, nebepamenu B)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

su skydeliu jau ten pridirbta daug visko, kazkas lindo, megino tvarkyti. Greiti ir apsukas rodo, temperaturos ir kuro nerodo. Neturiu dabar po ranka, foto padaryciau ir parodyciau ta porno. O kaip del skydelio tinkamumo nuo benzino? Gal yra koks opelinis puslapis, kad butu kazkas panasaus i Mano nuoroda ?

Redagavo Irmantasme
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na dar yra smulkmena del neuzsikurimo (kuras nuseda), bet jei po sitos temos sukurimo neisbaninsit - pasiteirausiu kita karta. :rolleyes:

Pirmai pradžiai pasikeiti kuro gražinimo šlangutes , jei tai nepadeda tai teks lįst po vožtuvų dangteliu ir keist gumeles tarp purkštukų ir kuro padavimo vamzdžio. Tai "tradicinės" vietos per kurias "sėda" kuras , toliau seka kuro filtras ba ten irgi yra pro kur oro pasigaut.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirmai pradžiai pasikeiti kuro gražinimo šlangutes , jei tai nepadeda tai teks lįst po vožtuvų dangteliu ir keist gumeles tarp purkštukų ir kuro padavimo vamzdžio. Tai "tradicinės" vietos per kurias "sėda" kuras , toliau seka kuro filtras ba ten irgi yra pro kur oro pasigaut.

 

Teko ir tokiu gandu girdet, kad pagrindinis voztuvas, kuris laiko kura,kad nenusestu yra siurblyje. Kiek tame tiesos-nezinau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teko ir tokiu gandu girdet, kad pagrindinis voztuvas, kuris laiko kura,kad nenusestu yra siurblyje. Kiek tame tiesos-nezinau.

Na jei jau lendam į siurblį tai ten dar daugiau vietų yra pro kur gali prisigaudyt oro.

Šiaip tai jei sistema tvarkinga tai tas vožtuvas nelabai įtakos turi ba tiek padavimo , tiek gražinimo vamzdelių galai bake pamerkti į kurą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na va, po truputi pajudejome i prieki. Skydelis pradejo rodyti temperatura (ant kiek teisingai - neaisku), na ura pakeiciau pigiausia temp davikli. Rytais jau vedasi, pastaciau voztuveli kad nenusestu, ir kriause (rankine pompa). Tai pompuoti nereik, vedas pati, bet dar stebesim. O va su kuro parodymais liudniau - borto kompas rodo, spidometras nerodo. KLAUSIMAS: ar turi jungtis i spidometra atskiras koks laidas kuro parodymams? Ar viskas eina bendrose fiskese? Ir dar del kuro sedimo, ar siaip nesivedimo - ar micro nesandarumai abratkese (dyzelio neleidzia), gali itakoti kuro sedima arba nereikalingo oro patekima ir prasta vedimasi saltai?

 

P.s. pajungus vakumo zarnele prie egr( ta lekste ant isiurbimo koliko), arba tiesiog uzdengus zarnele, pasikeicia variklio darbas ne i geraja puse (pradeda trukcioti, dumingumas padideja).

Kas gali buti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Opelio DTi varikliuose kuro gražinimo nuo purkštukų šlangutė pajungta į padavimo magistralę tai kad ir mažiausias nesandarumas turi įtaką kuro sėdimui.

Jei jau pastatei "griūšę" tai atbulinis vožtuvėlis kaip ir bereikalingas pinigų mėtymas ba "griūšėj" cieli du stovi.

 

Jei pajungus šlangutę prie EGR'o vožtuvo pasipila nesąmonės su variklio darbu tai gali būt kad sugedęs EGR'o valdymo el. vožtuvas ir pastoviai praleidžia vakumą. Atjunginėjant EGR'ą būtina ir oro srauto matuoklę apgaut ba kompas labai greit pasigauna klaidą.

 

Kuro lygio daviklio laidas į skydą ateina benroj pynėj .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aciu uz atsakymus. Varom toliau. Siandien vedant sunkokai norejo kurtis (slangose oro nebuvo, vien kuras), mete is duslintuvo balta duma ir galiausiai uzsivede. Klausimas - ar negali buti problema su degimo kampu? Zvakes tikrino - veikia. Kaip atliekamas degimo kampo reguliavimas? Gal turite kas kontaktus Vilniuje, kas galetu pasijungti prie kompo diagnostikai, ir esant reikalui pareguliuotu degima?

Ar EGRas (vacuminis) tinka nuo visu DTI varikliu, ar reik ieskoti butent 2.2 dti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu varom toliau :)

Variklis pas patį nepirmos jaunystės , per tą laiką kiek anas sukuosi savaime aišku lenciūgas pasitampė ir įpurškimo kampas pabėgo truputį iš optimalios vietos. Reguliuojasi atsukus dangtelį iš variklio priekio ęsantį prieš siurblį. Po to dangteliu yra žvaigždė su trim mažais varžteliais išdėstytais trikampiu ir vienu dideliu per vidurį - atleidi tuos tris mažiukus ir pasuki didelį į reikiamą pusę (dažniausiai pagal variklio sukimosi kryptį). Pasukt reikia labai nedaug kad atstatyt degimo kampą.

Kad žvakės sveikos jau įsitikinai , beliko patikrint žvakių relės veikimą.

Vakuminiai vožtuvai tinka nuo bet kurio opelio ir netik nuo opelio, bet tada reikia pakeist ir pajungimo fyškes ba netinka.

 

P.s. Patarčiau nusiimt įsiurbimo koliką ir išvalyt visą ten susikaupusį brudą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Na va, vedasi jau sakyciau gerai. Paamkstino degimo kampa, nes buvo velyvas ir ant abratkes po siurblio voztuva pastate.

Dabar dar del vakumu 29dbb78e9857bae0639d126325ddad31946.jpg nuotrauka ne maniskes fronteros, bet principas panasus.

Uz isiurbimo kolektoriaus stovi kazkas susijes su vakumu, kas tai galetu buti? Kai sito daikto vakumas uzglusintas - viskas ok, kai pajungiu - prie ~2000rpm duma meta ir negraziai dirba. Kaip "tai" vadinasi?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane lygiai taip pat užglušinta, važinėju sau ramiai, o ir bajariai tie patys :), tik tiek kad glušinau aš pats :). Nors protingą paaiškinimą norėtūsi išgirst.

Mano answeris būt toks, arba tam plastmasiniam vožtuvėliui vacumo - vamzdėc, arba reik išsiplaut įsurbimo kolektorių bei EGR (ar kaip jis ten)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

<br>o jeigu pavadinima?<br>p.s. frontera siandien sposa iskrete - nuplyso apatinio skyvo guma, dirzas liko tabaluoti betkur po kapotu. Visa laime kad ji taip kiauliskai pasielge 5min pries kelione i dzukijos miskus. Laukiam kas bus toliau =]<br>
<br><br>Tas daiktas yra vakuminis voztuvas(pasitikrink ar ne kiauras jisai-numauk vakumine slangute, sustumk kojele is apacios i virsu ir laikyk kol kita ranka uzspausi ta viete, kur jungiasi vakumine slangute. Tada kojele paleisk ir ziurek ar kojele grizta i pirmine padeti ar ne. Jei geras, tai neturetu grizt iki galo) Jei voztuviukas geras, tada patikrink selenoida, kuris valdo ta voztuva. Ji rasi pagal vakumine slangute. Seleinoda patikrint sunkiau. Kiti ten matuoja varzas ir panasiai, bet kazkur girdejau,kad trumpam galima tiesiog sujung VAC ir OUT slangutes tiesiogiai ir turetu tada masina dirbt normaliai, jei kaltas buvo selenoidas.  Aisku uzmest aki ar pati vakumine slangute nekiaura :) Dar vienas variantas kur beda, tai stringancios del suodziu isiurbimo kolektoriaus sklendes. Tada jau reik valyt. Jei sugalvosi,kad nenori turet tvarkingai funkcionuojancios sistemos, tada gali bandyt atjungt, uzglusint ta mazga.Uzglusinimas paprastas jo, numauni slangute nuo voztuvo prie sklendes, ivarai srata, kad oro nesiurbtu, iskabini voztuvo kojele is sklendes ir ja palieki(dabar nebepamenu-pakelta aukstyn ar nuleista zemyn) zodziu pasibandai vienaip, jei masina netraukia, tada pakeiti padeti ir vsio. Redagavo Daras
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai sita as suprantu, bet man ta Daras'o posto dalis "Tas daiktas yra vakuminis voztuvas(pasitikrink ar ne kiauras jisai-numauk vakumine slangute, sustumk kojele is apacios i virsu ir laikyk kol kita ranka uzspausi ta viete, kur jungiasi vakumine slangute. Tada kojele paleisk ir ziurek ar kojele grizta i pirmine padeti ar ne. Jei geras, tai neturetu grizt iki galo)" labai asocijuojasi su butent EGR'o tikrinimu. Ar tas daiktas uz kolektoriaus irgi panasiu principu dirba, kad galimas identiskas tikrinimas? Na, teks vel list po kapotu ir ardyti, tik ten priejimas liudnokas, bent taip aki uzmetus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.