Pereiti prie turinio

TAUTOS GENOCIDAS ARBA LR PALATA VASAROS 5


AlgisG

Rekomenduojami pranešimai

RR tokia pat naujove kaip ir Toyota. Toyotu irgi kratosi servisai, kaip ir kitu visureigiu...

Gal del pakabos orines suprantoma ko kratosi :D

Bet visa kita yra tas pats...

O senas RR yra ne is prabangos o is biednumo, nes jie pigus iki juoko...

Naujas taip, tikrai prabanga pagal kaina... Bet pagal kokybes ir pasiulos bei kainos santyki visiskas idiotizmas... :D

Taip galima naujove ir koki Renault Scenic pripazinti, kai pats nematei tai nereiskia kad tai naujove.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 343
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

RR tokia pat naujove kaip ir Toyota. Toyotu irgi kratosi servisai, kaip ir kitu visureigiu...

Gal del pakabos orines suprantoma ko kratosi :D

Bet visa kita yra tas pats...

O senas RR yra ne is prabangos o is biednumo, nes jie pigus iki juoko...

Naujas taip, tikrai prabanga pagal kaina... Bet pagal kokybes ir pasiulos bei kainos santyki visiskas idiotizmas... :D

Taip galima naujove ir koki Renault Scenic pripazinti, kai pats nematei tai nereiskia kad tai naujove.

 

ne nu tu :D tiek tos :D

vat butu idomu pamatyti kokios kainos to clasiko buvo prie 10 metu lietvoj :D poto prie skokiu s5 ir bus aisku :D ar is biednumo ar del kitu priezasciu, pvz maniskio P38 pries du metus knigeline verte buvo 85 k lt. autopliuse begiojo po 75 k lt. cia tik siais metais ju uzveze is olandiju ir is kitur sulypdytu is keliu lavonu ir stumdo po 30-40 k lt. vat tokiu prisiperka lavoneliu ir verkia kad LR shudu sudas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei is rr nebega tepalai reiskias ten ne rr :D ar kaip ten sakoma :D:D

 

cia kai kalba eina apie klasikus :D uzsiciklinot kaip nezinau kas :D pas mane nei laso per du metus neisbego apart galvos dangtelio tarpine :D

vat prisiklauso tokiu kaip tu tautosakininku zmones ir be jokios pazinties su rr stumia ant ju :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei is rr nebega tepalai reiskias ten ne rr :D ar kaip ten sakoma :D:D

 

cia kai kalba eina apie klasikus :D uzsiciklinot kaip nezinau kas :D pas mane nei laso per du metus neisbego apart galvos dangtelio tarpine :D

vat prisiklauso tokiu kaip tu tautosakininku zmones ir be jokios pazinties su rr stumia ant ju :D

 

O tu patikrink gal jau pas tave nebera kam begt? :D sutka :D :wink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na ,bent jau zinom kad vienas RR Lietuvoje tiesiog GERAS :D:D:D

Tik biski tarpine,biski oro pagalves,biski tas biski anas... :D O jeigu issakytum teisybe kiek visko pakeitei per 2 metus tai butu ir is vis aisku...

Tepalas tai bego ir tepalavosi kad tarpine keitei... :D

Na tikrai gal ir ne vien is biednumo RR perka(tie kurie po 60-80tukst)... Yra tokia kategorija zmoniu kur aklai tiki televizija, meniniais filmais... :D Jie ir naujus perka RR vadovaudamiesi sia info... :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

suzuki special for u kartoju ka dariau su savo rr

 

keisti pagrindinio dirzo visi ritineliai ir itempejai (850 lt su darbu)

priekinio kardono abi kryzmes, nors subirejusi buvo tik viena ( darbas 80 lt plius kryzmes 80 lt vnt.)

oro pagalves visos, senosios buvo tiesiog susidevejusios

perrinkau preikio stabdzius, buciau ansciau susirupines kaladeliu skleidziamu garsu buciau atrades sutrukusius pilnikus, butu uzteke suportu rem komplekto ir kaladeliu, darbas mano detales kaskas apie 320 lt (diskai rem koplekta sir kaladeles)

pakeiciau peciuko sujungimo su ausinimo skysciu sujungimo magistrales mandzetus, darba smano mandzetai po pora litu

galvos dangtelio tarpine neleido kritiskai tesiog nete perskaiciau kad kad keli rrai sudege nuo tepalo uzlasejusio ant ismetimo kolektoriaus, ba ten jis toch toch krenta ant kolektoriaus, tai atidaviau i servisa ( cia buvo didele klaida) sumokejau 500 lt uz darba ir tarpine biaju sumeluot bet kaskas apie 40-50 lt. galejau pats prasiardyti ir tiesiog uztepti germetiku ir butu tas pats tik kainuotu man viena darbo diena, vienok per diena neuzdirbu 500 lt :( geriau buciau irankiu nusipirkes uz sutaupytus pinigus

viskas :D

dabar gali rekt ir plesytis kad rr'as yra pabirutis :D

oro pagalves gali net neskaiciuot kaip gedima, nebent padangu nusidevejima skaiciuoji kaip gedima :D del ritineliu ir itempeju buvo tik vienas laisvuma pagaves ir du ritineliai skleide garsa, kad po kurio laiko jei nusprogti da rkuris nereiktu kartot remonto nusprendizau pakeisti visus ir tuo paciu dirza, taip kad puse sumos gali numinusuot :D

 

savo rr'a nusi[pirkau nieko negirdejes nei apie g4, nei apie camel trofy nei dar kaska, RR'ais pradejau doemtis tik nusipirkes, tad nekisk savo televiziju ir pan. pazystamas perekupa spardavinejo clasika, tevui reikejo i medziokle outomobilio cia uzklausiau, kaskada senai senai surase sarasa, tai autopliuse suziurejau kainas, poto tas perekupas dave pavazinet ir uzkabliavo, tada netycia suzinojau kad draugas varineja masinas is usos, sakau paziurek kiek kainuos p38, paziurejo kaina tiko, 1,5 menesio gaudziau gera varianta ir pagavau :D neuzdrosta su svariu title rr'a

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jie ne nuo tepalo uzsidega o siap ,kai ner nuotaikos:)

Savajam restauracijos metu islupau sudegusiu laidu gniuzula ir ismeciau visas nereikalingas sistemas tipo cruize contol , papildomi datcikai ir pan:)

Dabar net gesintuvo neisidedu ,vaziuoju ramiai....

Kita vertus ko noreti is automobilio kurio visi pliusiniai laidai tvirtinasi per viena plasmasine tarpine tiesiog varstu prie kebulo :?: :!: :!: :!: Sio sprendimo deataliau neaaiskinsiu ,nes neisgere vistiek nesuprasit ( principas kaip labai senovinej namo elektros instaliacijos paskirstyo dezute - ikale vini i siena ir aplink ji visus laidus apviniojo, net neuzizoliave ,skirtumas tik tas kad cia vietoj vinies varztas)

Kaimynas darbe pazikus turi su gazelkos varikliais, daznai ardo , tad pasiziurejes ismokau savo rr clasic remontuoti , viskas idealiai tas pats , manau patikrinus netgi imanoma butu rasti vienodu detaliu:) Matyt tas gudrusis anglu pagrindinis konstruktorius noredamas nuslepti savo alergija techninem ziniom slapcia konsultavosi su gorkio automobiliu gamykla.....

Tik rusai tikri patriotai, viska pasake isskyrus tai kad naujai masinai konstrukciskai turi buti numatyta bleka po variklio skyrium tepalams subegti....

Ir dar suzinojau kad automobilio surinkimas rankomis nereiskia prabangos ir prestizo , o atvirksciai - visiska technini atsilikima. Fordas dar pries pirma pasaulini konvejeri sugalvojo o cia 21 amziui vis dar 19 nuotaikom gyvena...

 

Taigi brangus draugai LR 21 amziuje skamba kaip techninio anachronizmo pavadinimas - zodis priesingas viskas kas susije su technikos pazanga.....

 

Man kaip doram suvalkieciui neaisku kaip uz deveta dzipa galima moket 80k, jauciu toki nusipirkes save gyva suesciau, bet is kitos puses gal tada geriau 90 toyota uz 40 k , kuri neremontuota vaziuos dar 5 metus?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gal laikas nurimti ? :) UAZ irgi byra ir dar baisiau ir nulis komforto - bet pilna jų gerbėjų, kažkam ir tankas ar kombainas yra malonumas juo važiuot ir jį remontuot... :) Kitą savaitę kaip tik būsiu pas draugus Landlovers servis, jie patys juokauja tuo "mitu" apie tepalus.... bet pakelsiu temą aplamai apie patikimumą... :)

Bent jau jų teigimu į kiek rimtesnį off-roadą pasineriant, kur prireikia ir gervės kelis kart ir bent kartą per mėnesį, tai aparatas turi būt kardinaliai perdarytas.... kas kur kas brangiau kainuoja nei TLC paruošt, o tipo alia standartai su 32" ratukais tinka tik kelionėms ir lengvam pasimurdymui, kur gervė retai reikalinga... na ir tai, kad jie specializuojasi vien šia marke, irgi sako, kad klientų netrūksta ir iš to galima gyventi ir užsidirbt tolimoms ekspedicijoms ir ladogoms... :)

Jei galėčiau tūrėčiau kokį LR/RR kaip miesto džipuką, TLC 40 offroadui ir TLC 60-80 ekspedicijoms..... Suzuką Jimmi vaikui, UAZ pastatyčiau žaidimų aikštelėj vaikams su technika susipažint... :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ir su 31 murkdėmės nevaikiškai.... kalba eina apie, tai ar teks taip dažnai remontuot po to palyginus su RR..... :)

 

na pamurgdau irgi nesilpnai ir kaip matai is atliktu darbu saraso per du metus remontu galima sakyti susijusiu su bekeleje lauzymu nera :D, nebent kryzme :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pritariu dragon nuomonei , LR yra nei geri nei blogi ,tiesiog tokie kokie yra, ir nematau tame problemos kad jie techniniu ar atsparumo poziuriu nusileidzia toyotai. Man tas vaziuot netrukdo. O kad cia del tech puses pavarau kartais perklenkdamas lazda irgi nera nieko blogo ,gal koks kolega pabijojes giliau kisti savo LR issaugos viena kita sveika pusasi:)

Beje tai kad toyota gamino tikrai atsparius automobilius ( butent gamino nes apie dabartinius nebegalim to pasakyti jie visi panaseja) nereiskia kad nera kitu brendu su kuriais negalima butu lygintis. Manau LR galima butu lyginti su nissan ( mitsubishi mano nuomone yra biski aukstesniame lygije ,kartu su daichatsu. Uaz truputi zemiau.... bet vistiek auksciau uz tauraeg:)

O pacioje virsuneje matyt bus samurajus , nes ten be jokio techninio issilavinimo galima viska uzsimerkus sutvarkyti:)

P.S. Cia turejau minti dauguma ofroadui labai neruostu , bet pasimurkdimams naudojamu auto klasifikavima

Grant total kam per sudetinga skaityti mano asmenine nuomone techninis is esmes neperdirbtu senu visureigiu techninis patikimumas:

 

Suzuki

Toyota

Daichatsu

Mitsubishi

LR/Nissan/jeep/MB

Ford

UAZ

Niva

 

Jei vertintume technini patikimuma/vaziavimo komforta 50/50

 

Toyota

LR/MB

Mitsubishi

Nissan/Ford

Daichatsu/ suzuki

jeep

Niva

UAZ

 

Jei vien vaziavimo komforta

 

LR RR/Disko - Toyota 90/100

MB/Ford/Jeep cherokee/NissanPatrol/Mitsubishi pajero 5d

ir t.t.

 

Jei valdymo savybes ,lentel issideliotu vel kitaip

Tad kiekvienas rekia sededamas savo varpinej

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.