Pereiti prie turinio

OF2,2dti uzsidega rankinio airbego. šokinėja apsukos


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

Skaičiau daug ir ilgai jūsų išdėstytas mintis, bet visgi pasimečiau su ats. :),

Mano OF 01m 2.2DTI limited. Užplaukia užsidega rankinio, užplaukia dega airbego, kai jau visai plaukia dega abi. Buna viskas čiki.

Šaltai pastebėjau apsuku pulsavimus. laikai apie 2tuks. o jos sokineja iki 3stuk. berods ir pašilus (negarantuotas). Nepavyksta važiuoti tolygiai - tarkim laikau 50km 4 pavara tai matoras toks lyg pulsuojantis nei tusciom nei pilnom apkrovom. imeti 5 pavara variklis gauna apkrovos ir vaziuoja normaliai. Spaudžiant gaza jokio diskonforto nėra.

 

Taigi Gerb. Forumiečiai kokios mintys????

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

Skaičiau daug ir ilgai jūsų išdėstytas mintis, bet visgi pasimečiau su ats. smile.gif,

Mano OF 01m 2.2DTI limited. Užplaukia užsidega rankinio, užplaukia dega airbego, kai jau visai plaukia dega abi. Buna viskas čiki.

Šaltai pastebėjau apsuku pulsavimus. laikai apie 2tuks. o jos sokineja iki 3stuk. berods ir pašilus (negarantuotas). Nepavyksta važiuoti tolygiai - tarkim laikau 50km 4 pavara tai matoras toks lyg pulsuojantis nei tusciom nei pilnom apkrovom. imeti 5 pavara variklis gauna apkrovos ir vaziuoja normaliai. Spaudžiant gaza jokio diskonforto nėra.

 

Taigi Gerb. Forumiečiai kokios mintys????

 

Turi omeni,kad sutrukcioja, kai laikai nei pilnom, nei laisvom, ar vis del to pulsuoja?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turi omeni,kad sutrukcioja, kai laikai nei pilnom, nei laisvom, ar vis del to pulsuoja?

 

Trukčiot netrukčioja tik važiuojant laikant pastovu greiti - jaučiasi momentinis pasikartojantis traukos padidėjimas. Neseniai variau TA tai nieko nerado sunkiai praėjau dėl dujimgumo, kadangi katik pirkta auto ir nekeisti filtrai buvo, nors dūmit nedūmyja. Yra katalizatorius, gal sakau pasikišęs jis?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

negaliu 100% garantuoti, bet manajai buvo panasiai ( OF 2002m 2.2 trumpa su automatu). apsuku rodykle sokinedavo jei paneles apsvietimas budavo ryskiausiai nustatytas; daznai nedegdavo kaikurios spidometro lemputes; ispradziu tik retkarciais, bet ilgainiui kol neijungi sviesu tol nieko spidometras nerodydavo; trukdavo traukos retkarciais ir pradedavo duminti (tuo momentu uzsidegdavo 'chek' lempute).. zodziu pakeiciau srauto matuokle, nauja nuo 150 iki 700lt. srote uz 50lt pavyko pagriebt, iskart kaip ranka nueme del duminimo ir traukos. spidometra visa issiardziau ir perlitavau taip pasitaise ir likusios bedos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

Skaičiau daug ir ilgai jūsų išdėstytas mintis, bet visgi pasimečiau su ats. smile.gif,

Mano OF 01m 2.2DTI limited. Užplaukia užsidega rankinio, užplaukia dega airbego, kai jau visai plaukia dega abi. Buna viskas čiki.

Šaltai pastebėjau apsuku pulsavimus. laikai apie 2tuks. o jos sokineja iki 3stuk. berods ir pašilus (negarantuotas). Nepavyksta važiuoti tolygiai - tarkim laikau 50km 4 pavara tai matoras toks lyg pulsuojantis nei tusciom nei pilnom apkrovom. imeti 5 pavara variklis gauna apkrovos ir vaziuoja normaliai. Spaudžiant gaza jokio diskonforto nėra.

 

Taigi Gerb. Forumiečiai kokios mintys????

 

Labai panasiai masina elgiasi, kai pareina arba prie pabaigos buna elektronine gazo sklende, bet pas tave turbut 85KW, o ne 88KW ir tokio stebuklo neturetu but po kapotu? Cia vienas is pavyzdziu

Cia taip jinai atrodo is arciau http://www.ebay.com/itm/Opel-Frontera-B-X22DTH-Y22DTH-Saugrohr-Drosselklappe-5850562-Neu-/121162359734?pt=DE_Autoteile&hash=item1c35d6e3b6&nma=true&si=7XmjP%252B1dgZnhMubB9HDtGu7rxfQ%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557

Redagavo Daras
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki visi, dar syk.

Taip tikrai, pas mane 85kw o ne 88kw, tai ir kažin ar stovi ten toks prietaisiukas.

Ačiu visiems už mintis po kol kas dar nieko baisaus, pablogėjus bent žinosiu kur ko ieškot.

Nu va jau ir dūmit pradėjo, melsvais dumais, parsiveziau is sroto nuo kitos auto matuokle (tokia pati fishke, bet triuba mazesne), tai apsukos susinormalizavo bet dumu kai is garvezio :(, speju kad netiko toji. Bandysim ieskot toliau

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu va jau ir dūmit pradėjo, melsvais dumais, parsiveziau is sroto nuo kitos auto matuokle (tokia pati fishke, bet triuba mazesne), tai apsukos susinormalizavo bet dumu kai is garvezio sad.gif, speju kad netiko toji. Bandysim ieskot toliau

 

Gali buti,kad turi ne viena beda, o dvi. Tiek matuokle, tiek dar kazkas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tas kažkas gali būt ir pastrigęs EGR'o vožtuvas , ir turbina prie pabaigos , ir sklendžių valdymas , ir purkštukai uždegę .

Kad matuoklės fiškė tokia pat tai dar nereiškia kad tinkama - čia principas įsistato ar ne netinka.

Laikinam važinėjimui problema išspęsta :),

O buvo taip : visgi ne srauto matuoklė kalta o arba vakumo vožtuvas (kur trys stovi) ar kaip ir minėta EGR - isiurbimo kolektoriaus sklendės su vakumine sklende kolektoriaus gale.

Atjunginėjom po vieną šlangute ir stebėjom kas vyksta (vienas laikė gazą ant 2tukst. rimos). Atjungus Vakuminę šlangutę dingo dūmai, variklio darbo eiga normalizavosi. Tam kad sistema išliktų vakume užglušinom šlangutę iš tos vakum. rėlės. Viskas veikia puikiai :).

Belieka laisvalaiku išsivalyti EGR - įsurbimo kolektorių,jai dar bus negerai tada jau pasikeist tą vakum. rėlę.

Tai tiek. Ačiu visiems už nuomones :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.