Pereiti prie turinio

WJ lasas vanduo nesuprasi per kur


shelsmas

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

Gal kas susidurete:

 

Kartais pribega nebloga balute po desiniu priekiniu ratu, lygtais vanduo. Kondiskes nejungiu, ausinimas nedingsta ( nors ten ir ne vanduo ).

 

Gal kartais kokie ten drenazo kanalai yra kurie uzsikimse ir kartais kai susikaupia ishbega.

 

Dar galinio tilto tarpine man pradejo leisti - ta kuri eina prie kardano, gal kas susidure su jos keitimu ? Kiek tai gali kainuoti ir kur darete ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

Gal kas susidurete:

 

Kartais pribega nebloga balute po desiniu priekiniu ratu, lygtais vanduo. Kondiskes nejungiu, ausinimas nedingsta ( nors ten ir ne vanduo ).

 

Gal kartais kokie ten drenazo kanalai yra kurie uzsikimse ir kartais kai susikaupia ishbega.

 

Dar galinio tilto tarpine man pradejo leisti - ta kuri eina prie kardano, gal kas susidure su jos keitimu ? Kiek tai gali kainuoti ir kur darete ?

Jeigu klimatronikas, tai kondiškė pati įsijungia, nes džiovina orą, kad nerasotų stiklas, net esant žemai temperatūrai. Tada bala po ratu 100% kondensatas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vanduo is kondiskes bega, labai normalus reiskinys visose masinose. Kadangi Jeep'u kondiske pakankamai galinga, tai vasara upeliais bega, zmones degalinej matydami kad piluosi benza, o is po masinos upelis bega, visada perspedavo :D

 

Kokia tarpine yra galiniame tilte prie kardano? Jei turi omeny rieboksli (salnika), tai pas visus Jeep ten slapia. Jei nebega, nelasa ir lasai nekabo, tai normalu. Su tuo kovoti nereikia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dekui kolegos uz ats. Atidaviau i AAC pakeisti ta salnika, nes lasa normaliai. Jo pas mane klima. Vasara tai kai kondiske ijungta budavo tai ten toks bakelis nuo kondensato visas lasiukais apkibes budavo, bet dabar jis kaip ir sausas o balute susidaro. Tai zodziu sakot, kad nors ir neijungus kondiskes klima pati reguliuoja ka jai daryti ir nuo to balute atsiranda ?

Redagavo shelsmas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

JGC klimos kompresoriu isjungti galima tik numovus fiske nuo kompresoraius sankabos. Bet tai baigsis kompresoriaus keitimu po kazkiek laiko. Kompas ijungineja kelioms sekundems kompresoriu tam, kad nenusestu tepalas saldymo sistemoje. Nera prasmes atjungineti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dekui kolegos uz ats. Atidaviau i AAC pakeisti ta salnika, nes lasa normaliai. Jo pas mane klima. Vasara tai kai kondiske ijungta budavo tai ten toks bakelis nuo kondensato visas lasiukais apkibes budavo, bet dabar jis kaip ir sausas o balute susidaro. Tai zodziu sakot, kad nors ir neijungus kondiskes klima pati reguliuoja ka jai daryti ir nuo to balute atsiranda ?

 

Jeigu vanduo - tai nuo priekinio stiklo - kuomet jungi valytuvus su apiplovimu - vanduo nuo stiklo drenažo vamzdeliu tik vėliau išbėga - dažniausiai jau automobiliui stovint. Palindus po auto puikiausiai matyti guminis drenažo vamzdelio galas, pro kurį vanduo laša. Ir aš buvau sunerimęs, kol neapžiūrėjau :Dsrc="http://www.4x4forum.lt/public/style_emoticons/default/biggrin.gif">:Dsrc="http://www.4x4forum.lt/public/style_emoticons/default/biggrin.gif">:Dsrc="http://www.4x4forum.lt/public/style_emoticons/default/biggrin.gif">

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.