Pereiti prie turinio

SJ 413 šalto variklio apsukos


robe

Rekomenduojami pranešimai

51 kw. jau mono ipurskimai su kompu. isbandziau ir as atjunginet daviklius, bet nei vienas nereaguoja tik viena vakumo vamzdeli prispaudus mazeja apsukos, bet tada akivaizdziai blogas kuro misinys. Bandykim bendrom jegom isgvildenti si gedima :study:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal problema mech dalyje. Uzkepes gazo trosas ir normaliai neatsoka. Samuraikos 1.3 motoro nemates, bet kitose auto taip buvo, irgi meginau dacikus atjunginet ir pns.

 

Kitur dar buna, variklio syriuj, kur trosas smaukosi toks atboinykas. Zodziu tokia knopktue kuri susipaudzia, kaip hidraulika veikia. Tik ten ne hidraulika o tokia maza skylute yra, kad kai spaudi, oras staigiai iseit negali ir taip po biski susipaudzia. I ja isirema koks gelzgaliukas kuris juda kai spaudai gaza. Ir ta knopke ar kas ten buna uzkirmyjus ir nenusipaudzia normaliai.

 

Pvz atleidi pedala ir apsukos graziai nukrenta, o ne staigiai sustoja ir dar kartais pridusta. Tai bent pas mane ant toyotos ir ant opelio toks sudas yra. Issiemiau, idejau biski tepalo, pravaliau viska, ten varztukus kur atsiremia pareguliavau, trosa/sarvo vidu su litolu sutepiau. Ir dabar ok.

 

Ant abieju auto taskinis ipurskimas. Tai ten kas valdo, potenciometras koks ar kas. Bet ten tikslumo reikia. Puse mm pastumi ir jau skirtumas nemazas. Po sutvarkymo man ta knopkute, gal kokiais 0.5-1.5 mm daugiau vaiksciost pradejo, bet to ir uzteko.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip prie karbo kur trosu pasiduoda gazas radau tik karsto variklio tusciu apsuku reguliavimo varsciuka, su kuriuo galima sumazinti apsukas nors iki 700. ir vakumo puslike, kuri veikia nepriekaistingai, o ten tu skiluciu nera, tad dar niekas nepaaiskejo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Buvau išardes karbiuratorių, išploviau, išvaliau ir patikrinau termostatinį vožtuvą kaitinant ant viryklės vandenį, tai jis nuo 40 laipsniu pradeda užsidarinėti, o prie 60 pilnai užsidaro. Atrodo, kad taip ir turėtų būti, daugiau nieko įtartino neradau. Surinkus karba, padariau tokį eksperimentą, šaltam varikliui su fenu užkaitinau tą karbo termostatinį reguliatorių ir užvedu variklį, apsukos tik 1500. Antoske pabandyk ir tu taip padaryti ir parašyk, padarysim išvadas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Puikiausiai reguliuojasi salto variklio apsukos su karbo termostatiniu voztuvu, buvau sureguleves net 900 apsuku, bet saltas tokiom apsukom blogai dirba, tai palikau 1500. Tai gal yra zinanciu kiek istikro turetu buti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Gal ir nusisnekesiu. Bet man rodosi pas kai kuriuos suzukius yra toks navarotas kad apsukos priklasuo nuo el prietaisu. Tai yra padidina apsukas kai sujungi daug el prietaisu - lempas ir kt, kad palaikyt krovima. Gali buti kad nusisneku.

Kad sujungus el. prietaisus apsukos nukrenta, tai suprantu,o kad padideja idomu butu apie tai placiau suzinoti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal ir nusisnekesiu. Bet man rodosi pas kai kuriuos suzukius yra toks navarotas kad apsukos priklasuo nuo el prietaisu. Tai yra padidina apsukas kai sujungi daug el prietaisu - lempas ir kt, kad palaikyt krovima. Gali buti kad nusisneku.

Yra,bet ne Samurai.

Dar klausimas.Gal kas žinot kokia protingą nuorodą kur surašytos mirksinčios "check engyne" reikšmės?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.