Pereiti prie turinio

Samurajus su v6 varikliu arba 6 cilindru


salmonas

Rekomenduojami pranešimai

Gal kas bandes ar girdejas ,kad kas detu didesni varikli negu 1.9tdi ar 1.6 vitarini.. kalbu apie 6 cilindru benzinini varikli.. mastau apie m50b25 ( 2,5i ) bembes , kitaip vadinama plyta.Pakankamai populiarus,galingi, tvirti,kantrus ir nebijantis red lino varikliai.. toki turejau su virintu reduktoriumi, tai bandziau uzmust, sunkiai gavosi.. vaziuokle mire pirma smile.gif) siaip jei ne pilnas youtubas zuikiu su v6 varikliais tai ir net nebandyciau kurti temos, nes abejociau tokio projekto realumu.. smile.gif

Tad klausimas jum, ka galvojate apie variklio perkeliamo problemas, elektronika ,paruosimas vandeniui,italpinimas,sujungimas ir pan..beja variklis sveria nemazai, kazkas tai apie 135kg ..Toliau be variklio mastau apie simexus, kogero 34'' ir kiek bandau isivaizduoti juos atlaikytu prie didesnio sukimo momento tik GR'o tiltai bet pastarieji irgi ne lengvieji.

Dar klausimas kieno deze turetu likt, ir kokia razdatke tarp situ mazgu butu optimaliausia. Aplamai visu situ mazgu sujungimas man atrodo kosmosas, tad projekto igyvendintojas tikrai nebuciau as wink.gif toki gal rasciau, tik reiktu jusu pagalbos suprojektavime smile.gif

Redagavo salmonas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 74
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Gal kas bandes ar girdejas ,kad kas detu didesni varikli negu 1.9tdi ar 1.6 vitarini.. kalbu apie 6 cilindru benzinini varikli.. mastau apie m50b25 ( 2,5i ) bembes , kitaip vadinama plyta.Pakankamai populiarus,galingi, tvirti,kantrus ir nebijantis red lino varikliai.. toki turejau su virintu reduktoriumi, tai bandziau uzmust, sunkiai gavosi.. vaziuokle mire pirma smile.gif) siaip jei ne pilnas youtubas zuikiu su v6 varikliais tai ir net nebandyciau kurti temos, nes abejociau tokio projekto realumu.. smile.gif

Tad klausimas jum, ka galvojate apie variklio perkeliamo problemas, elektronika ,paruosimas vandeniui,italpinimas,sujungimas ir pan..beja variklis sveria nemazai, kazkas tai apie 135kg ..Toliau be variklio mastau apie simexus, kogero 34'' ir kiek bandau isivaizduoti juos atlaikytu prie didesnio sukimo momento tik GR'o tiltai bet pastarieji irgi ne lengvieji.

Dar klausimas kieno deze turetu likt, ir kokia razdatke tarp situ mazgu butu optimaliausia. Aplamai visu situ mazgu sujungimas man atrodo kosmosas, tad projekto igyvendintojas tikrai nebuciau as wink.gif toki gal rasciau, tik reiktu jusu pagalbos suprojektavime smile.gif

bmw m50 variklis yra ne v6 o 6 cilindrai eileje , lepus varikliai perkaitimo klausimu , daznai trukineja variklio galvutes , vietos varikliui nebus , nebent i salono puse pjauti , m52 variklis jau turejo aliumini bloka , kazkiek islostum su svoriu , bet dydis tas pats

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pasitaisau 6 cilindru :) manau kol nepamatuosiu tol nesuzinosiu, telpa jis ten ar ne.. siaip jai kas turit savo pasiulimu kieno dar swapa daryt tai siulykit. pirmenybe kw,svoris, patvarumas, pravotkes problemos.. dar masciau apie koki hondos vtec visokie po 100kw buna ar siaip japona 4 cilindru , pas juos sukimas kitas buna o ir svori tikrai losciau

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dek jau iskart cherokio 4.0, kaip tik forume yra pardavime visas komplektas smile.gif

Ferozai ateiciai planuoju irgi galingesni kist, tai jei sprendima koki rasi pakvesk paziuret

 

jeep varikliai neturi smarves ir baisiai sunkus.bmw 2.5l 141kw 134kg. Wranglerio 2.5 80kw?? berots apie 150kg, o kazkas dar rase kad 4.0l sunkesni 100kg tai kas gaunasi??? bmw 4.0 v8 145kg pats optimaliauses variantas butu, bet jis nei i feroza nei i sama netilps :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jei jau toks noras konstruoti - jami kokią celiką ar eclipse papuvusią su gyvu motoru ir pirmyn :) aišku kai pakeisi mototą, keisi tiltus, tada reiks bezdožnų ratų, tada gervės ne gaidžio...i togo bus montras tik ant tralo ir iki miške važiuot :(

 

 

o jei nori kažko labai baisaus - kišk rotorinį motorą B)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kol kas panašu, kad nori sukonstruoti kažką tokio, kas netiks niekur.

Ar žinai koks yra Samurajaus pranašumas prieš kitas auto? 1) Svoris 2) Svoris 3) Siauri tiltai 4) Svoris 5) Atstumas tarp ašių 6) Patikimumas (įgimtų mazgų) dedant ratus iki 31'. Su šituo punktu dar pasiginčyčiau.

 

Iš mano paminėtų 6 privalumų matau 4 iškart nori atsisakyt (svoris ir tiltų plotis). Patikimumo bet kokiu atveju atsisakai, kol išgydysi visas pagaminto "konstruktoriaus" ligas.

Ir po visų šitų perdarymų, kur tu važiuosi ir su kuom lenktyniausi? Prototipai visi su portaliniais tiltais, net gi be rėmo. Ir staiga tu atvažiuoji su GR tiltais, varikliu "Plyta", 34simexais ir po dviejų ratų openo žiede paaiškėja, kad tave lenkia standartinis samurajus, nes pravažiuoti vis vien neina, o jis lengviau gervinasi, nes lengvesnis ir t.t. Ir tai čia dar su sąlyga, kad nesugesi pirmame rate, nes išlys kažkokie konstrukciniai nesusipratimai...

 

Bet mes juk lengvų kelių neieškom, ane?

Konstruokim, bet konstruojamas kūrinys turi turėti konkrečią paskirtį.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kol kas panašu, kad nori sukonstruoti kažką tokio, kas netiks niekur.

Ar žinai koks yra Samurajaus pranašumas prieš kitas auto? 1) Svoris 2) Svoris 3) Siauri tiltai 4) Svoris 5) Atstumas tarp ašių 6) Patikimumas (įgimtų mazgų) dedant ratus iki 31'. Su šituo punktu dar pasiginčyčiau.

 

Iš mano paminėtų 6 privalumų matau 4 iškart nori atsisakyt (svoris ir tiltų plotis). Patikimumo bet kokiu atveju atsisakai, kol išgydysi visas pagaminto "konstruktoriaus" ligas.

Ir po visų šitų perdarymų, kur tu važiuosi ir su kuom lenktyniausi? Prototipai visi su portaliniais tiltais, net gi be rėmo. Ir staiga tu atvažiuoji su GR tiltais, varikliu "Plyta", 34simexais ir po dviejų ratų openo žiede paaiškėja, kad tave lenkia standartinis samurajus, nes pravažiuoti vis vien neina, o jis lengviau gervinasi, nes lengvesnis ir t.t. Ir tai čia dar su sąlyga, kad nesugesi pirmame rate, nes išlys kažkokie konstrukciniai nesusipratimai...

 

Bet mes juk lengvų kelių neieškom, ane?

Konstruokim, bet konstruojamas kūrinys turi turėti konkrečią paskirtį.

Visiškai teisingai. Jei belieka tik Samurai kėbulas, keisk ir jį, į patogesnį. Samurai tiltai nelaikys galingo variklio.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kol kas panašu, kad nori sukonstruoti kažką tokio, kas netiks niekur.

Ar žinai koks yra Samurajaus pranašumas prieš kitas auto? 1) Svoris 2) Svoris 3) Siauri tiltai 4) Svoris 5) Atstumas tarp ašių 6) Patikimumas (įgimtų mazgų) dedant ratus iki 31'. Su šituo punktu dar pasiginčyčiau.

 

Iš mano paminėtų 6 privalumų matau 4 iškart nori atsisakyt (svoris ir tiltų plotis). Patikimumo bet kokiu atveju atsisakai, kol išgydysi visas pagaminto "konstruktoriaus" ligas.

Ir po visų šitų perdarymų, kur tu važiuosi ir su kuom lenktyniausi? Prototipai visi su portaliniais tiltais, net gi be rėmo. Ir staiga tu atvažiuoji su GR tiltais, varikliu "Plyta", 34simexais ir po dviejų ratų openo žiede paaiškėja, kad tave lenkia standartinis samurajus, nes pravažiuoti vis vien neina, o jis lengviau gervinasi, nes lengvesnis ir t.t. Ir tai čia dar su sąlyga, kad nesugesi pirmame rate, nes išlys kažkokie konstrukciniai nesusipratimai...

 

Bet mes juk lengvų kelių neieškom, ane?

Konstruokim, bet konstruojamas kūrinys turi turėti konkrečią paskirtį.

 

Neplanuoju i varzybas, daugiau ekspirementinis projektas ir gal ir durnas, del to ir klausiu patarimu, bet betkokiu atveju noretusi nelikt su gimtais tiltais ir 1,3 1,6 1,9tdi varikliais :D Zinau kad svoris svarbus, del to ir mauciau ant suzukio o ne ant ispano patrulio, bet imant is salies dar nemaciau kad uz manaji patruli virs 2 tonu kurio nors vienas zuikis butu toliau nuvaziaves, kalbu apie standartinius suzukius, su gimtais tiltais ir varikliu. Aisku yra zuikiu su toyotos tiltais,uazo kariniais, 1.6d ir 2.3d ir jie nuvaziuos toliau, bet svoris pas juos irgi jau nebe standarto.Tad as tik primetu kaip turetu vaziuot zuikis su tais paciais gr'o tiltais, perdavimu, ir padangom kaip buvo pas mane ir dar mondresniu varikliu ir mazesniu svoriu :D siaip plyta deti gal ir nebutu protingas sprendimas, pradedu mastyti apie lengva ,4cilindru, turbava japona :)) kaip bebutu, nepabandes nesuzinosiu :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.