Pereiti prie turinio

Mechanine deze VS automatas


Vyte

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

Norejau suzinoti jusu nuomone. Kalba eina apie 80imke, kuri butu pagrinde naudojama artimesnem ir tolimesnem kelionems o ne skandinimui. Su automatu niekad offroaude nesu vaziaves. Kokia jusu nuomone is patirties. Kokie + ir -. Aciu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

paieškoj pabandyk, labai daug apie tai nuomonių...

mano 60ta buvo su automatu, 8 metus skandinau, varžybose dalyvavau su 35" ratais, po kalnus važinėjau... nebuvo problemų, kol "meistrų" nepaklausiau hidromovą restauruoti... tada ir prasidėjo bėdos, ir prigėrė vandens... bet vis vien važiavo po praplovimo..

Dabar mechanika ant 80os... kiek patikimiau atrodo tolimoj kelionėj... bet su automatu važiuoti smagiau... :) drąsiai imk automatą, kaip ne kaip tai komforto kitas lygis...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o ka toks didelis pasirinkimas :rolleyes:/> kad galima "rinktis" automatas ar ne :D/> kiek ziurejau ir skaiciau - ziurima tik i stovi, na aisku su litu pagalba lengviau bet :rolleyes:/>

 

Nu labai didelio pasirinkimo nera. Bet norejau suzinoti jusu nuomone, jeigu butu daug maz vienodo stovio automatas ar mechanke.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

turejau kelis metus tlc 80 automata , siuo metu eksplotuoju tokia pat su mechanine deze, tai automato pliusai komfortiskesnis vziavimas , ypac tolimam keli ir privalumas ( nelabai didelis ) kylant i kalnus , mechanines pliusai , ekonomiskesnis ( labai pasijaucia tampant sunkias priekabas , kur automatas pradedavo kaisti ) , trauka tikrai geresne ( na gal cia nuo variklio stovio priklauso , bet visos automatines prasciau vaziavo kiek teko bandyt)

na cia mano tokie pastebejimai is praktikos

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Seniai ir daug kartų diskutuota tema.

Vieningos nuomonės niekada nebuvo prieita.

Kiek žmonių - tiek nuomonių.

 

Esmė, kad 80tos automatai patikimi, taigi rinkis tamsta pats pagal savo stilių, ka labiau mėgsti.

 

P.S. mano nuomonė, 4x4 automobilis - tik mechanika, nebent važinėsi kalnuose arba šiaip tingi pėdalus minkyt - tada jamk automatą.

Redagavo Linelis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vaziuoju su automatu ir jeigu rinkciausi kita - tik automata.

Del traukos atsakau maxbimeriui: yra kik daun troselis ir su jo pagalba susireguliuoji trauka pagal save.

Del kaitimo niekad nepastebejau, gal pas tave dezes ausinimo radiatoriaus nebuvo.

Mieste, kalnuose, karjere tik pliusai, o buzoj del svorio tu pirmas nebusi, tad ten mehanikai dar yra sansu.

Jos automatai labai patikimi, gali pasiskaityti amerikieciu forumuose.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teko pavažiuot ir su automatu, ir su mechanika, šiaip jau 80 modeliui automatas daug labiau tinka "prie veido" :) o ir iš esančių pardavime mašinų bent 70 procentų yra su automatinėm dėžėm.Pats rinkčiausi tik mechaniką, bo esu skūpus ir pora-trejeta papildomų litrų šimtui km per ilgą laiką išsilieja į tūkstančius litų, kas man visai nepriimtina :P

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Isbandziau 1 automata. Na, prie jo reikia priprasti. Tik nezinau, ar cia jie visi taip elgiasi ar su sita kazkas negerai, kad kai staigiai pasizemini pavara ir paskui vel vaziuojant persimeta aukstesne, taip nemaloniai dauzia. Jeigu normaliai vaziuojant, po 1 pavara meto aukstyn ar zemyn, tada viskas ok.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dar vienas automtato minusas , kuris labai nervindavo , kad vaziuojant toliau su keliais skirtingais visureigiais , ir laikant mazdaug 80-90km/h sunku buvo prisiderint prie kitu , automatas tai aukstina , tai zemina pavara , tai lyg trukciojimas gaunasi , turi arba greiciau arba leciau vaziuot

manau , imk kuri pasitaikys , geresnes bukles , blokiruotes privalumas , pasirink nelabai yra is ko , masinos senos ,sunku rast kazka neuzmusto uz padoria kaina , viskas nuo biudzeto priklauso , bet as manau kad skirt uz tlc 80 10000e ar daaugiau , neverta

Redagavo maxbimer.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

viskas gerai, greitis nepersijungia, tiesiog prie tokio greičio gidromovos blokiruotė tai suveikia, tai atsijungia... dėl to ir šokinėja apsukos... bet ir tai pareguliuojama troseliu arba variklis pavargęs ir nelaiko apkrovos... aš tokiais atvejais stengiuosi važiuoti pirmas ir laikyti pastovų greitį... :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dar vienas automtato minusas , kuris labai nervindavo , kad vaziuojant toliau su keliais skirtingais visureigiais , ir laikant mazdaug 80-90km/h sunku buvo prisiderint prie kitu , automatas tai aukstina , tai zemina pavara , tai lyg trukciojimas gaunasi , turi arba greiciau arba leciau vaziuot

manau , imk kuri pasitaikys , geresnes bukles , blokiruotes privalumas , pasirink nelabai yra is ko , masinos senos ,sunku rast kazka neuzmusto uz padoria kaina , viskas nuo biudzeto priklauso , bet as manau kad skirt uz tlc 80 10000e ar daaugiau , neverta

butent

nebutinai 80-90, buna ir kitokiu greiciu masinu srautas vaziuoja, ir dar nelygu tiesiu keliu ar ikalnen/pakalnen vaziuoji, tai greitis varijuoja, ir automatas meto aukstyn zemyn, ir joji tame sraute. mane irgi tas baisiai biesina automatuose. cia as sneku aplamai, ne apie 80mkes

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.