Pereiti prie turinio

Samo kancios...


noriuskaityti

Rekomenduojami pranešimai

Nors norejau sia vasara jau vaziuot, bet dabar tikiuosi geriausiu atveju artejancia vasara isriedeti :)/>/>

 

Perdarimu beveik nera, bet visas keliamas is pagrindu.

 

Vizija tokia:

 

Motoras: 1.6l, 16v (nuo vitaros)

Razdatke: Litras

Tiltai: 1.3, siauri

Linges: Orginalios atkaltos, ilgintos ausys ir auskarai.

Murtizatoriai: Nauji, kitaicki

Sailenblokai: Poliuretaniniai is merio

Gerve: More 12000lbs, paprasta, stoves priekyje

Ratlankiai: Suzukio platinti, R15

Padangos: Simex, 31", navarkes

Rastafkes: 3cm

Snorkelis: Nerzaveikos

Akumas: 1vnt, 12v, Exide, sauso tipo (jurinis)

 

 

Interjeras is riflionkes. Naujas elektros laidynas. Kebulas pervirintas, perdazytas. Remas: smeliavimas, virinimas, cinkavimas, gruntavimas, dazymas, bitumavimas. Vairo stiprintuvas. Darbiniai zibintai perimetru. Ir t.t...

 

Keletas nuotrauku is lengvosios dalies - isrinkinejimo ir sukauptu daliu. Kai pagrindas yra, belieka taupyti pinigus elektrai, chemijai, kempo vielai, dazams, sriubams ir t.t. Tad jau labai tikiuosi, kad finansai vel neprispaus ir pagaliau pavyks po 2 ar tai 3 metu isriedeti i molynus.

 

Varikliui bandysim gaivinti kompresija, bo 2 kausai po 6 barus teturi, reikia skriejiko dangti pakeisti, starterio bendiksa patepti ir visokiu kitu smulkmenu yra, be visa to dar ir nudazyti bandysiu :)/>/> kaip tik baigiu rasyti ir vaziuosiu parsivezti variklio stendo.

post-6131-13746608647987_thumb.jpg

Kebulas kogero sulauks sekanciu metu, kol ateis jo eile

post-6131-13746614191659_thumb.jpg

Ardymo ypatumai

post-6131-13746615054618_thumb.jpg

post-6131-13746616200389_thumb.jpg

Gerve su akumu

post-6131-13746616437694_thumb.jpg

Padangos

post-6131-13746617036271_thumb.jpg

Ratlankiai

post-6131-13746617342869_thumb.jpg

Redagavo noriuskaityti
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu ten pamelavau, realiai 30,5" :) Siaip biski vaziavau su jom, visai normaliai. Su paletintoju molyne issuka. Aisku galetu buti daugiau nm, bet kad ratus suktu uztenka ir litro. Tik klausimas ar agregatai ilgai laikys su tais ratais.

 

Del variklio man dvi mintis kirba. Deti vitaros 1,6, tik idomu kaip su technikine. Benzinas tai benzinas, tik klausymas toj tech jie ten ka nors supranta ar ne, kad variklis keistas ? Kita mintis suzuki turbo :D But gerai jei kas paprotintu kaip cia geriau pasielgti, palikti esama ar bandyti kazka burti. Technikines noriu.

 

Siandien nuveziau jau rema smeliuoti. Pirmadieni gal pavyks atsiimti. Prasides virinimas.

 

Tesint virinimo tema, reikia, kad kaune kas nors leistu pasimatuoti atstumus ant gatavo samurajaus. Pagrinde gerves tvirtinimui. Nes kai kebulas numautas nelabai yra kaip matuoti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

30,5 simeksai su litriniu motoru? :blink: Na gerai, baloj išsukai ratus pirmu bėgiu su palėtintoju, bet kaip į kalniuką važiuosi? Atsakau - niekaip, nes antro bėgio neįjungsi, o pirmu užsikasi, nes greičio pradinio maža. Kaip startuosi iš vietos buzoj užsikasęs - atsakau, įsuksi variklį ir paleisi sankabą, atitinkamai sankabos dienos suskaičiuotos.

Pas mane 1,3 ir 31 goodrichai (razdatkė 1,3) - ir tai jau riba. Nei piktesnių, nei didesnių ratų be perdarymų nepavežčiau. Lėtinti su litrine razdatke nematau prasmės, nes į kalniukus ir taip neįvažiuoju, kur sunkūs visureigiai su galingais varikliais užskrenda dėl didesnio greičio ir inercijos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nes į kalniukus ir taip neįvažiuoju, kur sunkūs visureigiai su galingais varikliais užskrenda dėl didesnio greičio ir inercijos.

 

kur tiesa ten ne melas :blush: bet uztat as su savo padzeriuku "pavirsiumi..pavirsiumi" kol sunkieji vagas aria :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kalba buvo apie tai, kad tu su savo Padzeriku eini pavirsium ten kun sunkieji dzipai vos praeina, o as sakau, kad mano ne is tolo nepretenduoja i sunkiuosius :)/>/> taciau tamsta tos trasos nerizikavote vaziuoti, kur mano nesunkusis praropojo :D/>/>

 

taip. nelindau nes tai reido taskas + jau kaip ir laiko nebuvo ;)/> ... buciau ilindes ir buciau išlindes...greiciau / leciau... ;)/>

kadangi pas tave irgi toks pats padzerikas - esate toks pats "lengvas" ;)/> sunkieji tai cia vagonai patruliai, tojotos ir visa kita technika su 35 ir +..aria provezas ...

jau ne karta buvo...as pirmas vaziuoju "iskasu" max 15cm grioveli....bet kai imauroja sunkieji...man jau tiltus semia :D/>

 

p.s. pvz. neatsimenu tasku kur proskynoje buvo...as ivaziavau, sustojau, pastovejau pajudejau, apsisukau, nulindau i giluma apsisukau ir gryzau....o patruli trauke ;)

 

taciau per pabrada vieno kalniuko ir napajamiau...nors uzlipo ir tojotos ir tie patys bendzininiai MP ;)

nes be paletintojo neuztenka variklio galios arba truksta blokiruociu - o su paletintoju, greicio...ir kasuosi ne i virsu - o zemyn :D

p.s. ten pat...samuraika razdatke sulauze, tos pacios bedos, smeliukas - simexai eina gilyn o greicio neturiu,

TLC 80 MT - praejo kaip asfaltu

MPII bendzas MT - normaliai

vrangleris bendzas su simeksais...vos vos....bet jis turejo galios ir greicio...pasisokinedamas bet uzlipo

 

o as ..ne :(

Redagavo Suomis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na tai dedes patarkit ka su varikliu. Zinau, kad negerai, bet keisti ji ir dar kad legaliai gautusi visos TA... valachyta jopapa...

Pvz idekim vitaros 1,6 motora, ar supras jie ten kazka ? Dar jei uz pinigus varyti, kokiam mazam miestelyje kur niekam niekas neidomu ?

 

Samas man ir taip jau palei 20 stuku stosis, maziausiai ko noriu dar sukt galva del popieriu. Nu arba kaip sakiau montuoti turbina, bet cia jau svaigtu i pievas su tokiom mintim.

 

Bet 1,6 vitarinis man nepatink del kompo ir visokiu suda-elektroniku. Noriu karbo, ka tada mislyti ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Samas man ir taip jau palei 20 stuku stosis, maziausiai ko noriu dar sukt galva del popieriu

 

Kol dar neatsistojo, gal tu priduok į metalą arba išsiparduok. Nes jeigu sudėjai 10 ir matai, kad dar 10 trūksta - tada nafik. Kartais geriau sustoti ir susimastyti, negu dar gilinti daromą klaidą. Jeigu taip vertini Samurajus - pirk iš manęs už 10, ir jis tikrai bus smagesnis nei taviškis už 20k su 1.0 varikliu ir simexais...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu vat man reikia tokio zuikio ir viskas :)/> jau kelinti metai bandau pasidaryti ko noriu, tik vis tai pinigu,tai laiko, tai noro nera.

20 gal ir neatsitos, dabar sumoj yra apie 8500 :)/> Galima grubiai dar primesti, pagr. islaidas. Remo cinkavimas, dazymas. Kebulo smeliavimas, virinimas dazymas. Nauji amortai. Greiciausiai vitaros 1,6 motoras ???. Nu ir smulkmes visokios kurios daug sudarys, nerzaveikiniai varztai :)/>, dazai, tepalai, autochemijos, snorkeliai, nauji filtrai, dirzai, zvakes, nauja pravodke, sedynes, vairas, magistrales, bugarkes diskai, riflionke ir t.t. Gal i 15 sutilpsiu, tai manyciau normali kaina, jei planas pavyks ir masina isriedes be jokio rudelio, su ideale tech bukle kekvienoj detaleje, be jokiu priekaistu. Ir tada tikiuosi, kad man jos uzteks ilgam ilgam, reikalaus tik smulkiu remontu. Aisku bus standartiskai, sudrosiu tiltus, sudesiu kitus, tada prireiks didesniu ratu ir t.t. Arba parduosiu semke, pasimsiu patruli ir ta federastinsiu :)/>

 

 

Siaip tolimuose planuose, turiu numates... gal labiau tiktu sakyti svajone - zuiki cabrio, iscacinta ir pritaikyta vazineti mieste :)/> Man jis kaip kasdiene masina labai fainas, sedesena labai patogi, patogus ilipimas, mazytis, manevringas, galima ant gatves sugedus kuro pompa susitaisyti per keliolika minuciu ( teko karta :)/> ). Bet cia po kokiu 10 metu, su salyga jei dar bus reanimuojamu zuikiu.

 

Dabar de lingiu vel persigalvojau... biski rimtai brangoka kaip semkei.

 

O del variklio rimtai noreciau isgirti jusu nuomone. Kaip su technikine, jei variklis bus keistas uz bapkes eis pravaryti ? Kuro rusis ta pati isliks gi.

Redagavo noriuskaityti
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

be reikalo įsimylėjai ta smuraju ,kad tiek žadi sukišti, tikrai nevertas tokių pinigų. Man kabrio po pilnos restauracijos stovės tik iki 10k.(kai turėsiu laiko primesiu foto nuo projekto pradžios) tikriausiai sutaupau, kad dirbu viską pats nuo iki. Jei 20k. sumerkti ir nori kabrio tai tik wrangleri. Čia tik mano nuomonė.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

del motoro manau nebus bedu jai pas tave nenustatytas motoro numeris. litrazas rasosi is tos puses kur deze stovi, taj sunkiai matosi, arba gali jy isis graziai nuslifuoti. nemanau kad kiekvienas tech apziuru darbuotojas supranta koks ten tas motoras turi buti... o kad kas matuotu nesu girdejas :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

del motoro manau nebus bedu jai pas tave nenustatytas motoro numeris. litrazas rasosi is tos puses kur deze stovi, taj sunkiai matosi, arba gali jy isis graziai nuslifuoti. nemanau kad kiekvienas tech apziuru darbuotojas supranta koks ten tas motoras turi buti... o kad kas matuotu nesu girdejas :)/>

Ta vieta butinai nuvalyk nes viena kai pardavem pamate,kad 1,6 parasyta tai tech ekspertize teko praeiti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

Zodziu del variklio keitimo apsisprendziau. Bus vitarinis 1.6. Kas dabar papasakos kur pradet slieku ieskot.

 

Deze nuo vitaros ar nuo zuikio bus reikalinga ?

Jei zuikio, tai jungiasi ten kazkaip, per kazkokia vadinama plyta ?

Dabar deze 4 begiu, gal tada ir deze keisti i 5 begiu ?

Tvirtinimo taskai tiks ar reikes pervirinti ?

Kebului modofikaciju reikes ?

Kaip paruosti skandinimui, t.y. kaip kompa, babina ir t.t. izoliuoti ?

 

Rusiskai nemoku, tad ir klausiu.

 

P.s. parduodu semeckes motora litrini, tik dar nezinau su deze ar be :) Keistos zvakes, laidai. Karbas tvarkoj, viskas veikia be problemu. Kompresija gera. Reiketu tepalus, ir dirzus pasikeisti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O 1,0 ir 1,3 tvirtinimo taskai skirias kaip suprantu ? Nes amerikonai isima 1,3 ir gruda 1,6 be jokiu virinimu.

 

Dar klausimas. Nusipjoviau siandien nuo remo tas skyles kur auskarai tvirtinas, nes noriu biski pastumti. Gal kas daret sita dalyka ir galit patarti kiek pastumti, as mastau stumti 2 cm, ir auskarus ilginti ant kokiu 2-3cm. Su tokia modifikacija tikiuosi isgauti kokius 4-6cm lifto.

 

Del tu variklio tvirtinimo tasku, gal galit kas numest kokiu linku jei turit. Ta prasme, kad butu pateiktu ismatavimu, kiek ka ten keist reikia.

Pas amerikonus nerandu, o pas rusus tai visko ten yra, tik va rusiskai nemoku... Bet bentjau paveiksliuku paziuret, kaip ka daro.

 

...................................

 

O tai tiltai dar kazkuom skirias apart perdavimo ? Neiseitu tiktai reduktoriaus sukeisti ? Ir ar tikrai to reikia ?

Del kardanu kaip isivaizduoju tai 1,0 ir 1,3 vienodi ?

Redagavo noriuskaityti
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Statant is 1,3 i 1,6 viena variklio pagalve netinka. Amerikonai nusiperka perdarymo kit'a ir jame yra papyldomas pagalves laikiklis.

 

O i kuria pusia stumsi auskaro tvirtinima, kairen ar desinen? :)

 

Pasiknisk internete ir rasi remu matmenys.

 

1 ir 1,3 tiltai skirtingi, kaip ir kardanai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Biskeli nusisvaigau su auskaru stumdymu, norejau, kad tvirtinimo taskai lingiu butu arciau vienas kito. Tada linge reiketu kalti daugiau, neproblema aisku. Bet priejau kitos isvados, kad niekur nestumti, o biski paleisti zemyn 1-2cm + ilginti auskara. Tikiuosi kardanu nelauzys. Tokiu dvigubu darbu manau islosiu stabilumo.

 

O kaip tada su 1.3 tiltais ir kardanais ? Graziai susirenka ar reikia kazkokiu pakeitimu, pvz tinka padu atstumai ant tilto, kad prie lingiu prisisuktu, kardano ilgiai tokie pat ?

 

Soriuks, kad tiek klausimu. Bet vasara man darbymetis, nevisad turiu, kada prie kompo sedet ilgai, tai ir klausineju. Reikia ne tik browsinti kas ir kaip bet ir i garaza speti nueit, kad ka nuveikti :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.