Pereiti prie turinio

gelbetojam opeliai


arunas469

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 110
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

jei tu čia bandai man prikišti tą atvejį su užkalusiu Tavo brolio džipo motoru, tai nepavyks. Negi tikrai galvoji, kad nesupylėm tepalo į motorą? Klysti brolau. Visaip tą situaciją analizavom, svarstėm. Tepalas buvo supiltas.

Kitas dalykas, neimanoma situacija, kad mašina be tepalo nuvažiuotų iš kauno į vilnių, tada savaitę pasivažinėtų vilniaus apskrityje ir po savaitės kažkur ties minsku užkaltų. Juokinga jei ne graudu. Ir be to skundams yra kita tema.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turejau atveji, kai pakeite galini reduktoriu ir neipyle tepalo. Po keturiu dienu vel subiro. Patys patikrinome, sausa. Nuvareme atgal i servisa, pralaike keleta dienu, pripyle tepalo ir sako, ne musu kalte duokite i teisma. Sunkvezimi(MAN) nuvareme i MAN centra diagnozei. Nustate, kad nebuvo tepalo. Nereikejo teismo, pripazino kalte ir padenge remonto nuostolius. Jei butu nesutike, butume remontave naujomis dalimis(ne is sroto) ir priskaiciave prastovas, paviesine si atveji.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jei tu čia bandai man prikišti tą atvejį su užkalusiu Tavo brolio džipo motoru, tai nepavyks. Negi tikrai galvoji, kad nesupylėm tepalo į motorą? Klysti brolau. Visaip tą situaciją analizavom, svarstėm. Tepalas buvo supiltas.

Kitas dalykas, neimanoma situacija, kad mašina be tepalo nuvažiuotų iš kauno į vilnių, tada savaitę pasivažinėtų vilniaus apskrityje ir po savaitės kažkur ties minsku užkaltų. Juokinga jei ne graudu. Ir be to skundams yra kita tema.

analizuokit ka norit bet faktas kad tepalas stbuklingai nedingsta be pedsaku

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visokiu servisu ir visokiu klientu buna. Siaip pav JAV daugiausia bylu teisme del servisu darbu... Tuo viskas pasakyta. Situacija kiekviena karta individuali, daznai issiaiskint nera galimybiu kas kaltas ir tt.

Kai 10 metu turiu servisa tai zinau viena pagrindini dalyka, kai tik klientui truksta pinigu atsiskaityti (ar tiesiog gaila pinigu) prasideda cirkai. Tipo nedasukot,neipylet, ir tt. Ta pati firma kai turi pinigu viskas okei remontai viskas tinka, kai tik ju verslas pakrypsta blogon pusen lizingai spaudzia ir nemoka klientai is karto kaltas servisas,vairuotojai...

Aisku buna ir broko, servise gi zmones dirba. O is cia zmoniskumo faktorius visada islieka. Taigi kiekviena karta iskilus konfliktui tenka atlikti savotiska tyrima kas kaltas ir iseidinet is padeties. Jei imti statistiskai, tai po musu tyrimu is 10 pretenziju 9 situacijose klientas tiesiog iesko priekabu,neturi pinigu,neuztenka kvalifikacijos kad suvokt kad atlikti ne tie darbai o jis kelia pretenzijas del kitu dalyku( sutapadindamas tai kad masina buvo servise tai reikejo viska ir padaryti, nors pats neprase, servise nesimate to kas atsitiko po menesio reise,pats prase kuo pigiau padaryti tik labai nedaug ir tt) ir tt.... Ir vienas atvejis is 10-ties kada ivykis tikrai svarstytinas, nes neaisku kas kaltas. Dazniausiai jei nera kaip suprast kaip buvo mes imam ir istaisom tai kas greiciausiai net ne musu serviso pridirbta. Tiesiog rinkos ekonomika vercia daryti taip kad klientas visada teisus :rolleyes:/> Bet jeigu matai kad piktybiskai ir ne pirma karta ir panasiai tai su klientu baigta... Tokiu simtai imoniu, kurie kasdien prasosi bet mes nepriimam ir tiek. Tenka dirbti psichologu ir atsirinkineti klientus pagal akis,pokalbio maniera,automobili,drabuzius,rysius,draugus ir tt :rolleyes:/> Aisku tai praktika sunkvezimiu serviso, kada pinigus moka gerokai pavelave( tai yra mes remontuojam uz savus pinigus ir finansuojam tokiu budu tas imones kaip bankas) :rolleyes:/> Jei moketu grynais, tai remontuotume ir durniams :rolleyes:/> Butu daugiau teismu, bet kai pinigai kiseneje tai koziriai ne visi pas klienta.

Sunkiausia su nesuvokianciais kas yra technika, pav direktorius pasikeles tevelio sunus, arba moteriske ir tt. Jie nesugeba suvokt kodel servisas nekaltas kada masina isvaziavo is serviso su valytuvu remontu,o Rusyne uzlinko pav amortikai. Kaltas negeras servisas :rolleyes:/>

Na bet viskas sprendziasi, mes per 10 metu teismu turejom tik ismusinedami pinigus, del darbu kokybes nei vieno. Tai nereiskia kad nebuvo pora broko atveju, tiesiog atsirenkam ir nedirbam su durneliais ir jei kas patys sprendziam bedas.

Na pav is kur zinot kur tas tepalas pasidejo is variklio? Gal klientas ieskojo ant ko beda suverst del mirstancio variklio, pats isleido tepala ir vaziavo kol uzkale o tada pretenzijas servisui... Ir atvirksciai, kas uzfiksavo kad jo nebuvo-neipyle butent tam servise? Kaip tai irodyti? Taigi yra tokiu gudruciu kurie prisidirbe kituose servisuose( kai ka nors sugadina) gryzta i kita servisa ir sako cia jus daret ir nedadaret, taigi istaisykitklaidas nemokamai... Tokiu ne taip retai pasitaiko, tada pagal darbu stiliu,meistru manieras, atminti kiekvieno meistro atsuki kasete ir darai tyrima. rezultate isaiskeja kad daryta pries n metu, ne tos detales kur mes statem jau idetos, kazkas ardyta ne taip sudeta kaip mes darom ir tt. Zuliku pilna, taigi nereikia manyti is kart kad tepalas negali dingti. JIS GALI DINGTI BET KADA IR BET KUR :rolleyes:

Redagavo SuzukiMonstr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visokiu servisu ir visokiu klientu buna. Siaip pav JAV daugiausia bylu teisme del servisu darbu... Tuo viskas pasakyta. Situacija kiekviena karta individuali, daznai issiaiskint nera galimybiu kas kaltas ir tt.

Kai 10 metu turiu servisa tai zinau viena pagrindini dalyka, kai tik klientui truksta pinigu atsiskaityti (ar tiesiog gaila pinigu) prasideda cirkai. Tipo nedasukot,neipylet, ir tt. Ta pati firma kai turi pinigu viskas okei remontai viskas tinka, kai tik ju verslas pakrypsta blogon pusen lizingai spaudzia ir nemoka klientai is karto kaltas servisas,vairuotojai...

Aisku buna ir broko, servise gi zmones dirba. O is cia zmoniskumo faktorius visada islieka. Taigi kiekviena karta iskilus konfliktui tenka atlikti savotiska tyrima kas kaltas ir iseidinet is padeties. Jei imti statistiskai, tai po musu tyrimu is 10 pretenziju 9 situacijose klientas tiesiog iesko priekabu,neturi pinigu,neuztenka kvalifikacijos kad suvokt kad atlikti ne tie darbai o jis kelia pretenzijas del kitu dalyku( sutapadindamas tai kad masina buvo servise tai reikejo viska ir padaryti, nors pats neprase, servise nesimate to kas atsitiko po menesio reise,pats prase kuo pigiau padaryti tik labai nedaug ir tt) ir tt.... Ir vienas atvejis is 10-ties kada ivykis tikrai svarstytinas, nes neaisku kas kaltas. Dazniausiai jei nera kaip suprast kaip buvo mes imam ir istaisom tai kas greiciausiai net ne musu serviso pridirbta. Tiesiog rinkos ekonomika vercia daryti taip kad klientas visada teisus :rolleyes:/>/> Bet jeigu matai kad piktybiskai ir ne pirma karta ir panasiai tai su klientu baigta... Tokiu simtai imoniu, kurie kasdien prasosi bet mes nepriimam ir tiek. Tenka dirbti psichologu ir atsirinkineti klientus pagal akis,pokalbio maniera,automobili,drabuzius,rysius,draugus ir tt :rolleyes:/>/> Aisku tai praktika sunkvezimiu serviso, kada pinigus moka gerokai pavelave( tai yra mes remontuojam uz savus pinigus ir finansuojam tokiu budu tas imones kaip bankas) :rolleyes:/>/> Jei moketu grynais, tai remontuotume ir durniams :rolleyes:/>/> Butu daugiau teismu, bet kai pinigai kiseneje tai koziriai ne visi pas klienta.

Sunkiausia su nesuvokianciais kas yra technika, pav direktorius pasikeles tevelio sunus, arba moteriske ir tt. Jie nesugeba suvokt kodel servisas nekaltas kada masina isvaziavo is serviso su valytuvu remontu,o Rusyne uzlinko pav amortikai. Kaltas negeras servisas :rolleyes:/>/>

Na bet viskas sprendziasi, mes per 10 metu teismu turejom tik ismusinedami pinigus, del darbu kokybes nei vieno. Tai nereiskia kad nebuvo pora broko atveju, tiesiog atsirenkam ir nedirbam su durneliais ir jei kas patys sprendziam bedas.

Na pav is kur zinot kur tas tepalas pasidejo is variklio? Gal klientas ieskojo ant ko beda suverst del mirstancio variklio, pats isleido tepala ir vaziavo kol uzkale o tada pretenzijas servisui... Ir atvirksciai, kas uzfiksavo kad jo nebuvo-neipyle butent tam servise? Kaip tai irodyti? Taigi yra tokiu gudruciu kurie prisidirbe kituose servisuose( kai ka nors sugadina) gryzta i kita servisa ir sako cia jus daret ir nedadaret, taigi istaisykitklaidas nemokamai... Tokiu ne taip retai pasitaiko, tada pagal darbu stiliu,meistru manieras, atminti kiekvieno meistro atsuki kasete ir darai tyrima. rezultate isaiskeja kad daryta pries n metu, ne tos detales kur mes statem jau idetos, kazkas ardyta ne taip sudeta kaip mes darom ir tt. Zuliku pilna, taigi nereikia manyti is kart kad tepalas negali dingti. JIS GALI DINGTI BET KADA IR BET KUR :rolleyes:/>

 

 

Pritariu, "klientas visada teisus".

vieną dieną - "friend of mine", o jau kitą dieną - blogiukai šūdarankiai...

 

http://www.cardomain.com/ride/2121042/2000-land-rover-range-rover/page-4

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ja ja angeliukai auksarankiai :D stebukladariai :D tik shast ir isgaravo tepalas :D

"firend of mine" jei pasishika nesiuncia "paduok mane i teisma", o bando ispresti friendu bendra beda, bet tu atsisedai ir isanlizavai su savo "auksarankiais" tepalu uzpilejais :D

 

taip kad sekmes uzpilinejant tepalus ir analizuojant ju uzpilima

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jei tu čia bandai man prikišti tą atvejį su užkalusiu Tavo brolio džipo motoru, tai nepavyks. Negi tikrai galvoji, kad nesupylėm tepalo į motorą? Klysti brolau. Visaip tą situaciją analizavom, svarstėm. Tepalas buvo supiltas.

Kitas dalykas, neimanoma situacija, kad mašina be tepalo nuvažiuotų iš kauno į vilnių, tada savaitę pasivažinėtų vilniaus apskrityje ir po savaitės kažkur ties minsku užkaltų. Juokinga jei ne graudu. Ir be to skundams yra kita tema.

Jei buvo darytas kap. remontas, negalejo variklis tik savaite vaziuoti, minimum 200000km. O, kad uzkale, buvo tepalo nutekejimas, arba, pirma uzvestas ir pagazuotas be tepalo, tik poto uzpilti tepalai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Galiu atsakyti is savo varpines. Turiu savo tris saltakalvius, kurie remontuoja tik musu imones automobilius, taip pat nemazai naudojames servisu paslaugomis. Kai viska keiti naujomis detalemis, tada klaidu labai mazai, praktiskai nepasitaiko. Kai taupai, remontuoji sena lauza, buri is devetu detaliu, ar bandai is s.... sulipdyti vaska, tada klaidu daug.

Dauguma smulkiu imoniu net neskaiciuoja menesiui vidutiniu remonto/eksplotacijos sanaudu, nusidevejimo. Prisiperka lauzu, nusimusa paslaugu ikainius ir dirba. Po puses metu tie lauzai pradeda luzti, reikia keisti padangas. Po triju metu juos reikia parduoti ir naujinti parka. Naujinti dazniausiai nebuna uz ka, nes pardaves nuo moketos sumos gavai 20%. Tai su tokiais ir vargsta meistrai. Turejau ir as isitaises tokiu "draugu". Isvijau lauk taip, kad kojos i kiema nekelia. Bet man serviso paslaugos i isore neaktualios, cia ne mano verslas, per pazystamus pazystamiems pagelbejau.

Kiekvienas servisas turi detalems nuolaidas 10 - 40% ir atidejima mokejimui 15 - 45d. Dideliu nuostoliu nepatiri, israses klientui saskaita su 15 - 30d. atidejimu mokejimui ir uzsimetes nemaza antkaini parduodamoms detalems.

Pats direktorius, ar jo sunus neturi suprasti apie technika. Jei turi supratimo tik geriau, bet cia nepagrindinis privalumas. Direktoriui tik reikia pasirinkti toki servisa, Kuris pataria ir padeda priimti sprendimus. Atvaziavo direktoriaus automobilis kaladeliu keitimui, o servisas atlieka patikra ir ivertina, kad reikalingi papildomi darbai: tuo paciu reiktu ir diskus pakeisti(tuo paciu paslaugos kaina), nes sutrukineje, amortikai neveikia(tuo paciu paslaugos kaina), ilgai nevaziuosi.

O, kad specialiai isleidineti tepala ir kalte suversti meistrams - toks pilietis turetu buti su rimta psichinia negalia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galiu atsakyti is savo varpines. Turiu savo tris saltakalvius, kurie remontuoja tik musu imones automobilius, taip pat nemazai naudojames servisu paslaugomis. Kai viska keiti naujomis detalemis, tada klaidu labai mazai, praktiskai nepasitaiko. Kai taupai, remontuoji sena lauza, buri is devetu detaliu, ar bandai is s.... sulipdyti vaska, tada klaidu daug.

Dauguma smulkiu imoniu net neskaiciuoja menesiui vidutiniu remonto/eksplotacijos sanaudu, nusidevejimo. Prisiperka lauzu, nusimusa paslaugu ikainius ir dirba. Po puses metu tie lauzai pradeda luzti, reikia keisti padangas. Po triju metu juos reikia parduoti ir naujinti parka. Naujinti dazniausiai nebuna uz ka, nes pardaves nuo moketos sumos gavai 20%. Tai su tokiais ir vargsta meistrai. Turejau ir as isitaises tokiu "draugu". Isvijau lauk taip, kad kojos i kiema nekelia. Bet man serviso paslaugos i isore neaktualios, cia ne mano verslas, per pazystamus pazystamiems pagelbejau.

Kiekvienas servisas turi detalems nuolaidas 10 - 40% ir atidejima mokejimui 15 - 45d. Dideliu nuostoliu nepatiri, israses klientui saskaita su 15 - 30d. atidejimu mokejimui ir uzsimetes nemaza antkaini parduodamoms detalems.

Pats direktorius, ar jo sunus neturi suprasti apie technika. Jei turi supratimo tik geriau, bet cia nepagrindinis privalumas. Direktoriui tik reikia pasirinkti toki servisa, Kuris pataria ir padeda priimti sprendimus. Atvaziavo direktoriaus automobilis kaladeliu keitimui, o servisas atlieka patikra ir ivertina, kad reikalingi papildomi darbai: tuo paciu reiktu ir diskus pakeisti(tuo paciu paslaugos kaina), nes sutrukineje, amortikai neveikia(tuo paciu paslaugos kaina), ilgai nevaziuosi.

O, kad specialiai isleidineti tepala ir kalte suversti meistrams - toks pilietis turetu buti su rimta psichinia negalia.

Tai vat tsm ksd pasirinkti direktoriui (ar sunui...) teisingai servisa ir reikia tureti supratima. Pirstu durti kiekvienas moka, bet veliau duriama firma per visus galus :rolleyes: O kai isduria 5-10 karta ir dar panasiuose pigesniuose servisuose ir nebutinai pigesniuose jis jau nebesusivokia kas kaip ir mano kad visi vienodi ir reikia visiems prota knisti ir tt ir tt. Aisku jeigu direktorius prieme i darba teisinga mechanika ir tas sugeba pasirinkti servisa ne pagal otkata o pagal kvalifikacija tai valio( tada direktorius gali savo darba dirbti). Bet dazniausiai tokiu atveju mechanikas dirba otkatui. Todel bet koiu atveju jis turi nusimanyt technikoje kad maksimaliai teisingai patirti maziau nuostoliu. Tai cia kaip turetu buti.

Bet yra kaip yra, vieni suda mala ir sudeliauja grabu prisipirke, kiti is tu grabu grazu bizni daro, treti turi kruva masinu ir mechanikai turi daugiau nei firma ir tt ir pan :rolleyes: Labai turtinga firma nekreipia demesio kad juos sevisas duria( vel tada direktoriui nereikia nusimanyt)...

O kaip tu nepatirsi dideliu nuostoliu jei klientas nemoka-yra nemokus? Koks skirtumas kad tau atidejo 15 dienu, moket vis teik reikia...

Tiesiog nezinai sios virtuves...

Prajuokinai su keitimu ka reikia, jie pyksta kad keiti, sugalvoja nemoketi nes keitei gal but ko nereikejo keisti, pav vairuotojas=mechanikas-direktorius prase o savininkaks veliau ar direktorius suzinojo pradejo aiskint kad nereikejo taip daryti... Padirbtum su daugiau klientu sioje temoje suprastum kad tai tik gryni nuosoliai servisui( dazniausiai). O siaip viskas individualu, vieniem is karto keiciam kas geriausia ir viska ka reikia, su kitais derinam, su treciais is vis nieko nedarom kol pirstu nedurs nes kitaip negausi pinigu ir tt ... Vyksta pstovus psichologinis karas su klientu, nes tarp ju daug visokiu balvonu,gnidu,sukciu ir tt.

Kaip pasake vienas Vokietis( verslininkas) visi kas niekur netiko, nieko nesugeba, taip[ sakant paskutiniai zmones sulenda i transporto-pervezimo versla. Taigi cia labai linksma ir marga publika :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

[quote name='SuzukiMonstr' date='

Kaip pasake vienas Vokietis( verslininkas) visi kas niekur netiko, nieko nesugeba, taip[ sakant paskutiniai zmones sulenda i transporto-pervezimo versla. Taigi cia labai linksma ir marga publika :rolleyes:/>

 

 

 

is didelio rasto iseini is krasto ... pagal tave, visi kurie perveza krovinius yra paskutiniai zmones ? sory, bet ta pati galima pasakyt ir apie pati, nes su mechanikais kyla daugiau problemu del darbu atlikimo kokybes , nei del apmokejimo uz darba

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

"visi kas niekur netiko, nieko nesugeba, taip[ sakant paskutiniai zmones sulenda i transporto-pervezimo versla. Taigi cia labai linksma ir marga publika :rolleyes: "

 

Svarbiausia, kad tu esi didis verslininkas, viską sugebi ir esi visame kame geriausias, kaip ir turi visą ką geriausią. Tik nepilno proto žmogus gali šnekėti tokias nesąmones. Žiūrėk, kad po tokių pasisakymų forume, pats netaptum "paskutinis žmogus" dar didesnei auditorijai lankytojų...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

is didelio rasto iseini is krasto ... pagal tave, visi kurie perveza krovinius yra paskutiniai zmones ? sory, bet ta pati galima pasakyt ir apie pati, nes su mechanikais kyla daugiau problemu del darbu atlikimo kokybes , nei del apmokejimo uz darba

Zmogau, tai netaikiau niekam asmeniskai. Tai tik tendencijos, ir daugiausia vakaru pasaulyje. Pas mus panasu, bet tendencija silpnesne. Nes verslu maziau, ekonomika silpnesne. Salies didele dalis uzsiima transportu ir tt ir pan. Dar visai neseniai tai buvo vienas is pelningesniu verslu... Jau daabr darosi panasiau kaip vakaruose. Bet tai tik tendencijos, procentas geru verslininku tiesiog mazesnis nei blogu ir tt. Tiesiog sitoje terpeje daug sukasi zuliku, o normalus aisku visur yra. Taigi nereikia cia is karto saves kazkur priskirti. Tiesiog tokios tendencijos yra, o daugiau as nieko nesakiau. Visa kita patys interpretavot:rolleyes:/>

Dar pasakykit kad taksistai pati kulturingiausia, nelinkusi nusikalsti publika ir tt??? Aisku ir vel ne visi, bet procentas bus labai aukstas pav palyginus su mokytojais ar gydytojais :rolleyes:

Redagavo SuzukiMonstr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

"visi kas niekur netiko, nieko nesugeba, taip[ sakant paskutiniai zmones sulenda i transporto-pervezimo versla. Taigi cia labai linksma ir marga publika :rolleyes:/>/>/>/> "

 

Svarbiausia, kad tu esi didis verslininkas, viską sugebi ir esi visame kame geriausias, kaip ir turi visą ką geriausią. Tik nepilno proto žmogus gali šnekėti tokias nesąmones. Žiūrėk, kad po tokių pasisakymų forume, pats netaptum "paskutinis žmogus" dar didesnei auditorijai lankytojų...

Kam nesamones o kam labai aiskus dalykai. Palygink publika kuri sukasi transporte su kitu verslu atstovais ir supranti kad taip ir yra. Aisku bendraja prasme, ir ne visi. Tiesiog procentas transportininku zuliku didesnis nei kitu verslu atstovu.

Bet tau ne esme tema,tau rupi tik forume pasikti mano adresu :angry:/> ...

Redagavo SuzukiMonstr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kam nesamones o kam labai aiskus dalykai. Palygink publika kuri sukasi transporte su kitu verslu atstovais ir supranti kad taip ir yra. Aisku bendraja prasme, ir ne visi. Tiesiog procentas transportininku zuliku didesnis nei kitu verslu atstovu.

Bet tau ne esme tema,tau rupi tik forume pasikti mano adresu :angry:/>/> ...

 

Man kaip tik šita tema rūpi, o ne pakakoti tavo adresu, kuris man visiškai nesvarbus... Kai Tu - toks išsilavinęs, didis ir protingas žmogus pradedi tokius išsireiškimus mėtyt, tai negaliu nepakomentuot. Visuose versluose yra žulikų, bet mažų mažiausia neprotinga yra sakyti, kad žulikų yra daugiausia transporto versle. Ar tu ir šiame dalyke specialistas? Laisvalaikiu vedi statistikas, koks procentinis žulikų skaičius įvairiose verslo šakose? Nebūk juokingas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man kaip tik šita tema rūpi, o ne pakakoti tavo adresu, kuris man visiškai nesvarbus... Kai Tu - toks išsilavinęs, didis ir protingas žmogus pradedi tokius išsireiškimus mėtyt, tai negaliu nepakomentuot. Visuose versluose yra žulikų, bet mažų mažiausia neprotinga yra sakyti, kad žulikų yra daugiausia transporto versle. Ar tu ir šiame dalyke specialistas? Laisvalaikiu vedi statistikas, koks procentinis žulikų skaičius įvairiose verslo šakose? Nebūk juokingas.

Tau tai juokinga ir tu nieko nesuvoki, man tai idomu ir is to gyvenu :rolleyes:

Toliau man tavo komentai neidomus. Visogero

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

visi kas niekur netiko, nieko nesugeba, taip[ sakant paskutiniai zmones sulenda i transporto-pervezimo versla. Taigi cia labai linksma ir marga publika :rolleyes:/>

tai cia tipine apipisto arba seip kuom tai nepatenkinto vakariecio fraze. IR nesvarbu kokia ukio saka butu. As dirbu strojkej, tai ten esu nesyk girdejes, aisku ne apie save. Draugelis padaveju dirbo, ir ta pati fraze is klientu iskrenda kai kuriu darbuotojui atzvilgiu, ir t.t. ir pan. Nereiktu visu tos sparnuotos frazes lauru atiduoti transportui...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Atkatai vaiksto tarp saraskinu kontoru, t.y. Saraskino vezejo ir saraskino serviso. Tarp rimtu verslininku vyksta atrankos, derybos. Nesu girdejes, kad Skuba, Centrakas, Scania, Adampolis moka atkatus. Kam direktoriui reikia moketi remontuoti automobili. Tam yra transporto prieziuros vadovas, kuriam iskeltas tikslas, remonto/eksplotacijos sanaudos neturi virsyti nustatytu normu. Jei tikslo nevykdo ieskomas kitas. Direktorius turi suburti gera komanda, vadovus, juos valdyti, nukreipti teisingomis kryptimis, o ne rupintis auto remontais. Remontai sudaro 5-20% nuo pajamu, priklauso nuo parko senumo, kategorijos, krypciu, km.

Ar zinai su tuo vokieciu kiek kainuoja transporto priemone, kokia investicija, koks jos atsiperkamumas, pelnas, rizika - kuria itakoja daug pasalieciu. Siais laikais visi verslai sudetingi. Baigesi tie Gariunu laikai, kupy pradai. Nereikia nesamones rasineti, atkatai, zulikai ir t.t.

Redagavo Arunasppp
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.