Pereiti prie turinio

Idomiai kaista 1,9 TDI


peakname

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,auto Sharan 1,9 TDi (98m) idomumas su antifrizo temperaturos parodymais.Vaziuojant apie 100km/h ir daugiau temp rodo ne visada vienodai, kartais koki milimetra virs vidurines padeties kartais tiek pat maziau, bet kas idomiausia, imetus laisva ir pariedejus temp koki milimetra ar du nukrenta, kai vel gazo duodi vel truputi pakyla. Bet taip ne kasdien, kartais rodo visada pastoviai ta pacia temp. Itariu kad bus temp davilis , bet as ji rudeni keiciau(vokiska) nes buvo sugedes, gal vel durniuoja...Termostatas geras, nes stovint apatine slanga salta, po kurio laiko uzkaista reiksia atsidaro termostatas, bet gal irgi nepastoviai atsidarineja vienodai...Gal peciukas...?

Gal kokiu minciu turit, prie kompo dar nejungta, gal savo rankom kazka galvoju pasikrapstyt iseitu, aciu labai

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

siandien pabandziau dar taip: ant 80 vaziuojant rodo maziau vidurines padeties, paspaudi 100 ir daugiau vel pakyla biski, numeti gaza vel nusileidzia rodykle pora milimetru. Gal dar gali buti kokia vandens pompa? gal jau jai misios ir nesivarineja pakankamai greitai karsto antifrizo...Siaip bakelyje antifrizas grazus zalias, jokiu tepalu nieko nera, ir oro burbulu nepucia, todel atmetu varianta kad galva susikraipe ar dar kas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

siandien pabandziau dar taip: ant 80 vaziuojant rodo maziau vidurines padeties, paspaudi 100 ir daugiau vel pakyla biski, numeti gaza vel nusileidzia rodykle pora milimetru. Gal dar gali buti kokia vandens pompa? gal jau jai misios ir nesivarineja pakankamai greitai karsto antifrizo...Siaip bakelyje antifrizas grazus zalias, jokiu tepalu nieko nera, ir oro burbulu nepucia, todel atmetu varianta kad galva susikraipe ar dar kas.

 

Tai temperatura ir neturi buti visais rezimais vienoda. JUk kai gauna daugiau apkrovos logiska kad pakyla, o kai riedi be apkrovos - nukrenta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Problemos elektrinės, nes temperatura negali taip greitai kilti ar kristi. Man pavyzdžiui užtenka sprigto i skydelio temperatūros rodyklę ir aš pamažinu tempertatūrą per porą padalų. :D/>

sakai gali buti skydelis kaltas?

bet stovint vietoje ir lauki kol isijungs ventiliatorius, jam suveikus ne iskart pakrenta rodykle pora milimetru, bet po kokiu 20 sekundziu po lengva, tai manau skydelis reaguoja i davikli...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sharano ausinimo sistema taplina apie 12Ltr antifrizo, kadangi turi dar viena peciuka gale bei autonomini pasildyma. antifrizas varomas per sistema ne tik pompa bet ir pagalbiniu auksto slegio siurbliuku. Vamzdeliai eina po apacia, todel kai siurbliukas neveike ir paleidziant ant laisvu antifrizas speja atsilt kol pravarys visa vamzdeliu rata.

Nesuk galvos, viskas cia gerai :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pats turiu toki pat sharana, tiesa dabar autonominis sildymas isoperuotas ir paliktas tik "mazasis ratas". nei anksciau nei dabar temperaturos rodykle isilus varikliui nejudedavo. tiesa ziema, kai labai salta, nesusyla variklis iki darbines temperaturos normaliai, tai jeigu stovi kamstyje arba labai greit vaziuoji, siek tiek pati temperatura nukrenta, bet vaziuojant pastoviu greiciu laikosi stabiliai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane viskas yra originaliai. Tai kai sugedo elektrinis siurbliukas, vyko panasiai. prie apkrovos temperatura laikesi prie normos, paleidziant ant laisvu- krito. pakeiciau siurbliuko sepetelius ir viskas atsistojo i savo vietas. Jei temperatura nevirsyja normos tai sukt galvos nereikia

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,auto Sharan 1,9 TDi (98m) idomumas su antifrizo temperaturos parodymais.Vaziuojant apie 100km/h ir daugiau temp rodo ne visada vienodai, kartais koki milimetra virs vidurines padeties kartais tiek pat maziau, bet kas idomiausia, imetus laisva ir pariedejus temp koki milimetra ar du nukrenta, kai vel gazo duodi vel truputi pakyla. Bet taip ne kasdien, kartais rodo visada pastoviai ta pacia temp. Itariu kad bus temp davilis , bet as ji rudeni keiciau(vokiska) nes buvo sugedes, gal vel durniuoja...Termostatas geras, nes stovint apatine slanga salta, po kurio laiko uzkaista reiksia atsidaro termostatas, bet gal irgi nepastoviai atsidarineja vienodai...Gal peciukas...?

Gal kokiu minciu turit, prie kompo dar nejungta, gal savo rankom kazka galvoju pasikrapstyt iseitu, aciu labai

 

98 metu VW Golf TDI (viena raudona) 81 kW - lygiai taip pat elgiasi temperaturos rodykle.

 

turejau VW Lupo 1.4 TDI (dvi raudonos - Pumpe Duse) 55 kW - taip pat su ta rodykle budavo. Keiciau temperaturini davikli, keiciant dirzus pakeiciau ir vandens pompa - rezultatas tas pats.

 

tai neemiau, neimu ir manau neimsiu i galva :) :) , netrukdysiu masinai vaziuoti :) :)

Redagavo lomis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pats turiu toki pat sharana, tiesa dabar autonominis sildymas isoperuotas ir paliktas tik "mazasis ratas". nei anksciau nei dabar temperaturos rodykle isilus varikliui nejudedavo. tiesa ziema, kai labai salta, nesusyla variklis iki darbines temperaturos normaliai, tai jeigu stovi kamstyje arba labai greit vaziuoji, siek tiek pati temperatura nukrenta, bet vaziuojant pastoviu greiciu laikosi stabiliai.

gal gali placiau kaip ji isoperavai papasakot nes man irgi buvo kile minciu taip padaryti. ziema tai iki darbines susyla nebent toliau vaziuoji. man seniau laikydavosi stabiliai ta temperatura nekildavo niekad virs vidurines padeties o ypc vaziuojant greitai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane viskas yra originaliai. Tai kai sugedo elektrinis siurbliukas, vyko panasiai. prie apkrovos temperatura laikesi prie normos, paleidziant ant laisvu- krito. pakeiciau siurbliuko sepetelius ir viskas atsistojo i savo vietas. Jei temperatura nevirsyja normos tai sukt galvos nereikia

 

manau tas siurbliukas veikia, nes gale peciuka kai ijungi neina rankos nulaikyti nuo karscio. beje kur tas siurbliukas stovi? siaip pas mane pats eberspacher neveikia, as jo neremontavau, bet siurbliukas manau veikia nes galiniam peciuke antifrizas karstas labai, ir slangos dugne abi vienodo karscio.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dar kilo tokia mintis, ar gali buti kad termostatas nepilnai veikia, nu atsidaro bet nepakankamai, todel nespeja srautas per radiatoriu prateketi pakankamu greiciu, o ant laisvu kada varilis maziau kaista, to termostato atsidarymo pakanka. cia tik pamastymui, bet ar bent 10 proc yra tikimybes kad del to, jei taip keiciu termostata pabandymui iskart.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar gali but kad pompai galas ateina. Buna kad prssuka darbo rata, t.y. velenas sukasi o vendens nepumpoja. Tokiu atveju gaunasi kad prie apkrovos variklis kaista, o ant laisvu siek tiek vedinamas, kadangi be apkrovos pompa siek tiek pumpoja ir uzpumpoja salto antifrizo is apatiniu magistraliu. Turejau tokia beda, bet prie aprovos temperatura kildavo smarkiai, isibegejus ir paleidus laisvai krito.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pats turiu toki pat sharana, tiesa dabar autonominis sildymas isoperuotas ir paliktas tik "mazasis ratas". nei anksciau nei dabar temperaturos rodykle isilus varikliui nejudedavo. tiesa ziema, kai labai salta, nesusyla variklis iki darbines temperaturos normaliai, tai jeigu stovi kamstyje arba labai greit vaziuoji, siek tiek pati temperatura nukrenta, bet vaziuojant pastoviu greiciu laikosi stabiliai.

paaiskink ar pakanka vieno peciaus normaliai apsildyt salona

turiu sarana du metai o jo sildymo sistema vis mysle-kartais ausys kaista kartais dantim kalenu,ebrspescheris nori jungias nori ne,kiek turiu pazystamu scharanistu pas visus sildymas beda

yra rusu forumuos kaip apsildo magistralinius vamzdzius iki galinio peciaus,sako efektas yra

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tiek su veikianciu papildomu peciuku, tiek be jo, ziema normaliai variklis nesusildavo. cia yra visu ir senesniu ir naujesniu sharanu liga, kiek susidures. kazkas ten nepaskaiciuota. zinoma, negaliu tvirtint, kad maniskio sharano papildomas peciukas veike ideliai. su salyga kad galu gale nusprogo, gal ir buvo koks pusiau veikiantis. taciau ar su papildomu sildymu ir "didziuoju ratu", ar be jo ir su "mazuoju ratu" mano galva skirtumo jokio nera. iki -10 variklis normaliai susyla, aisku kuo salciau tuo ilgiau, bet jeigu virs, tai niekada iki darbines temperaturos neisyla. gali daugiau isilt, gali maziau, vistiek darbines nepasiekia. na ir aisku priklausomai nuo to kokiu greiciu judi. jeigu stovi - nesyla, jei varai virs 100km/h irgi nesyla. syla be problemu iki ketvirtadalio visos skales (puse normos). gal taip yra todel kad tada atasidaro termostatas ar panasiai, bet poto jau vyksta tai ka aprasiau auksciau.

 

kaip ten kas padaryta negaliu pasakyt nes ne as dariau, bet kaip suprantu nieko sudetingo, tiesiog slanga idet kad apeit tuos vamzdelius kur eina i papildoma peciuka ir viskas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.