Pereiti prie turinio

pradejo leisti tepala per priekinio tilto obuolius


Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 74
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

  • po 11 mėnesių...

Sveiki,

Kokie reikalai, pasikeist senukui priekinio tilto vidinius riebokslius. Žiuriu prie vieno obuolio nubėgę yra, įtariu granatų tepalas atsiskiedęs.

Skvornių guoliams tos pusės jau amba. Taip pat ar butina poliruot obuolius prie tokio stovio kaip fotkese?

post-10688-0-67577000-1448441866_thumb.jpg

post-10688-0-11934100-1448441915_thumb.jpg

Redagavo zverukas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

rodos teks išsigast

http://www.google.com/imgres?imgurl=http://nissan-europe.epcdata.ru/imgel/160/400__A01.png&imgrefurl=http://nissan-europe.epcdata.ru/patrol/160/1177-sd33/axle_and_suspension/400/&h=546&w=1024&tbnid=blEcpdWbppkA9M:&docid=ckgAOW9a2lvGcM&ei=cgRWVs6dNMKZsgGiwYqYCA&tbm=isch&client=opera&ved=0ahUKEwjOnoaroKzJAhXCjCwKHaKgAoMQMwggKAQwBA\

 

Nesuprantu kas galėjo tokią nesamoningą konstrukciją sugalvot.

Kiek maždaug skerdimo operacija galėtų užtrukt viską darant pirmą kartą?

 

Gal galėtų kas daugmaž darbų eigą surašyt. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nieko ten nesamoningo nera. tiesiog paprasta ir patikima konstrukcija. ardymas nesunkus: numauk ratus, nuimk habus, stabdziu suportus, vairo traukiu antgalius, stabdziu diska, rato stebule su guoliais, tada visa stebules asi lauk numeti, is vidines rato puses nusuk obuolio salnika laikancias ploksteles, tada skvornius nusuk ir nuimi visa ta balvaske nuo tilto. lieka tiktai granata su pusasiu. ja istrauki lauk ir tau matosi pusasio salnikas. jokio reduktoriaus skersti nereikia. tiek ir ziniu. sekmes darbuose. pirma kart darant, neskubant - poros dienu reiks. kol isardysi, viska issiplausi susipirksi reikiamas detales diena praeis, kita diena - susirinksi viska...

Redagavo rytis777
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nieko ten nesamoningo nera. tiesiog paprasta ir patikima konstrukcija. ardymas nesunkus: numauk ratus, nuimk habus, stabdziu suportus, vairo traukiu antgalius, stabdziu diska, rato stebule su guoliais, tada visa stebules asi lauk numeti, is vidines rato puses nusuk obuolio salnika laikancias ploksteles, tada skvornius nusuk ir nuimi visa ta balvaske nuo tilto. lieka tiktai granata su pusasiu. ja istrauki lauk ir tau matosi pusasio salnikas. jokio reduktoriaus skersti nereikia. tiek ir ziniu. sekmes darbuose. pirma kart darant, neskubant - poros dienu reiks. kol isardysi, viska issiplausi susipirksi reikiamas detales diena praeis, kita diena - susirinksi viska...

deja tep seneliui visa tilta skerst tenka...............

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Procesas visas tas pats kaip ir gro ti dar 12 dangtelio varztuku isileidi tepala ir keturis varztus didelius sonuose atsuki ,ir istrauki reduktoriu,jai neklystu desnej pusej bus reguliavimo ploksteles nesumaisik pusem ir kaidesi turesi deti kartu su reduktoriu turi ilysty be kalimo stipraus,pirma kart teks pazaisti kol atmusi ranka reduktoriu laikyti deti o kita ranka ploksteles prie guolio laikyti ir viska kartu neskersuojant ideti,

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ačiu už patarimus.. Reikia dar vieno.

 

Išsilupau lita pusašį, o dzyvų dzyvai pabiręs adatinis guoliukas kur granatą prilaiko. Kokiu fucking būdu jį išlupt? Mėginau iškalt likusią oboimą, nė krust. Neišeina normaliai užremt. Pora valandų prasiknisau, kol dingo azartas :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Todel kad ten nieks daugiau nesilupa jau,jis yra tik su karunele obojmu nera,abojma gaunasi granata ir kelmo vidus,pati karunele netgi plasmasine jai gerai atsimenu

Imk alio 860714192 ko nezinai pasuk kad nevargtum ten kur nereikia,ba buna kad po tokiu rem isvis zmonem noras digsta:)

Redagavo wiswis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na šitoj vietoj klystate. Išorinė oboima yra. Guolis, jei SKF, tai HK3516. Kaina apie 6eur.

Riebokšlis visiškai nestandartinis 33x66x13, nieks neturi, o originalų pasiūlė man nebent užsakyt.

Bet išsisukau taip: nusipirkau guolių parduotuvėj 32x62x10, planavau išsitekint įvorę, bet pasirodo jis idealiai standžiai įsikala į seną riebokšlį, tik senojo vidurį išpjoviau.

Gavosi tikrai neblogai ir kaina daug kartų mažesnė :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 1 metų...

Gal galit patarti.

Man irgi leidžia tepalus per priekinio tilto obuolius. Keičiau riebokšlius, bet neilgai laikė. Meistrai sako, kad obuoliai labai pažeisti korozijos ir reikia keisti visą tiltą. Gal yra kas obuolius atskirai restauruoja, o jei keisti tiltą tai į ką žiurėti, kad atitiktų perdavimai? Automobilis NP Y61 1998 m., variklis 2,8 cm3

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal galit patarti.

Man irgi leidžia tepalus per priekinio tilto obuolius. Keičiau riebokšlius, bet neilgai laikė. Meistrai sako, kad obuoliai labai pažeisti korozijos ir reikia keisti visą tiltą. Gal yra kas obuolius atskirai restauruoja, o jei keisti tiltą tai į ką žiurėti, kad atitiktų perdavimai? Automobilis NP Y61 1998 m., variklis 2,8 

Nekreipk demesio i tuos obuolius ir obuoliu salnykus - per ten tik solidolis (ar grafitke) gali skevrbtis.

Geriau pasikeisk  skvorniu guolius (atraminius + kur vienas virsuje, kitas apacioje stupicos) ir PUSAŠIO riebokslius. Čia toks mažas riebokšliukas, giliau, nuemes granata pamatysi.

Čia raudonai pažymetas (nors ir Landcruiseryje, bet tas pats principas):

https://www.landcruiserclub.net/community/threads/inner-front-axle-primary-shield-seal-advice-please.138980/

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.