Eimazz555 Atrašyta Gruodžio 16, 2014 Dalintis Atrašyta Gruodžio 16, 2014 O va toks variantas su uzvirinimu tos vietos ir nutekinimas-nupoliravimas? Nepakenktu? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
wiswis Atrašyta Gruodžio 16, 2014 Dalintis Atrašyta Gruodžio 16, 2014 galima bandyti blogiau nebus Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Eimazz555 Atrašyta Gruodžio 16, 2014 Dalintis Atrašyta Gruodžio 16, 2014 Vat idomus toks variantas, nes cia Tauragej su gilziavimu jauciu bus bedu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
wiswis Atrašyta Gruodžio 16, 2014 Dalintis Atrašyta Gruodžio 16, 2014 Rizika ta kad kur virinai tekinant neisluztu ir nepadwrytu kraterio Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rojer07 Atrašyta Gruodžio 16, 2014 Dalintis Atrašyta Gruodžio 16, 2014 issidevejimas visada nuo salniko briaunos, kas maiso po salniku zeduka pakist, kad briauna kitur butu , ar salnika nusipirkt aukstesni parinkus pagal diametra? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Eimazz555 Atrašyta Gruodžio 17, 2014 Dalintis Atrašyta Gruodžio 17, 2014 Isdauzymas yra per 10mm ilgio kur yra viso salniko buvimo vieta, ten nei 5mm pirmyn atgal nepastumdysi. Butu viena 1mm juosta ispjauta tai neimciau i galva. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
wiswis Atrašyta Gruodžio 17, 2014 Dalintis Atrašyta Gruodžio 17, 2014 Pas mane ir tas pats placei isesta ne vienoj vietoj Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
zverukas Atrašyta Lapkričio 25, 2015 Dalintis Atrašyta Lapkričio 25, 2015 (redaguota) Sveiki,Kokie reikalai, pasikeist senukui priekinio tilto vidinius riebokslius. Žiuriu prie vieno obuolio nubėgę yra, įtariu granatų tepalas atsiskiedęs.Skvornių guoliams tos pusės jau amba. Taip pat ar butina poliruot obuolius prie tokio stovio kaip fotkese? Redagavo Lapkričio 25, 2015 zverukas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gargzdai dzipai Atrašyta Lapkričio 25, 2015 Dalintis Atrašyta Lapkričio 25, 2015 Na su tokiais obuoliais dar gali vaziuoti,jei tingi poliruoti .O vidinius salnykus,kad isimti reikia visa tilta ir reduktoriu skiesti.Salnykai tik originalai,vieno kaina 40-50 eur. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
rytis777 Atrašyta Lapkričio 25, 2015 Dalintis Atrašyta Lapkričio 25, 2015 Na su tokiais obuoliais dar gali vaziuoti,jei tingi poliruoti .O vidinius salnykus,kad isimti reikia visa tilta ir reduktoriu skiesti.Salnykai tik originalai,vieno kaina 40-50 eur.nuo kada pusasio salnika keiciant reikia visa tilta ir reduktoriu skersti..? negazdink zmoniu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
zverukas Atrašyta Lapkričio 25, 2015 Dalintis Atrašyta Lapkričio 25, 2015 rodos teks išsigasthttp://www.google.com/imgres?imgurl=http://nissan-europe.epcdata.ru/imgel/160/400__A01.png&imgrefurl=http://nissan-europe.epcdata.ru/patrol/160/1177-sd33/axle_and_suspension/400/&h=546&w=1024&tbnid=blEcpdWbppkA9M:&docid=ckgAOW9a2lvGcM&ei=cgRWVs6dNMKZsgGiwYqYCA&tbm=isch&client=opera&ved=0ahUKEwjOnoaroKzJAhXCjCwKHaKgAoMQMwggKAQwBA\ Nesuprantu kas galėjo tokią nesamoningą konstrukciją sugalvot.Kiek maždaug skerdimo operacija galėtų užtrukt viską darant pirmą kartą? Gal galėtų kas daugmaž darbų eigą surašyt. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
rytis777 Atrašyta Lapkričio 25, 2015 Dalintis Atrašyta Lapkričio 25, 2015 (redaguota) nieko ten nesamoningo nera. tiesiog paprasta ir patikima konstrukcija. ardymas nesunkus: numauk ratus, nuimk habus, stabdziu suportus, vairo traukiu antgalius, stabdziu diska, rato stebule su guoliais, tada visa stebules asi lauk numeti, is vidines rato puses nusuk obuolio salnika laikancias ploksteles, tada skvornius nusuk ir nuimi visa ta balvaske nuo tilto. lieka tiktai granata su pusasiu. ja istrauki lauk ir tau matosi pusasio salnikas. jokio reduktoriaus skersti nereikia. tiek ir ziniu. sekmes darbuose. pirma kart darant, neskubant - poros dienu reiks. kol isardysi, viska issiplausi susipirksi reikiamas detales diena praeis, kita diena - susirinksi viska... Redagavo Lapkričio 25, 2015 rytis777 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
zverukas Atrašyta Lapkričio 25, 2015 Dalintis Atrašyta Lapkričio 25, 2015 Manau kad tu kalbi apie GR'a o pas senuka muset durniau. Viena pusasi as issitraukiau. Salnyko nematyt o vieta jam ant pusasio galo reduktoriaus puseje Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
rytis777 Atrašyta Lapkričio 25, 2015 Dalintis Atrašyta Lapkričio 25, 2015 oi sory. nepastebejau, kad kalba eina apie senuka.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gargzdai dzipai Atrašyta Lapkričio 25, 2015 Dalintis Atrašyta Lapkričio 25, 2015 Tai dabar issiimk kita pusasi ir tada skersk reduktoriu.is priekio atsisuka varztai ir viskas per reduktoriaus prieki issiardo.Kardano atjungti nereikia. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Faberže Atrašyta Lapkričio 26, 2015 Dalintis Atrašyta Lapkričio 26, 2015 nieko ten nesamoningo nera. tiesiog paprasta ir patikima konstrukcija. ardymas nesunkus: numauk ratus, nuimk habus, stabdziu suportus, vairo traukiu antgalius, stabdziu diska, rato stebule su guoliais, tada visa stebules asi lauk numeti, is vidines rato puses nusuk obuolio salnika laikancias ploksteles, tada skvornius nusuk ir nuimi visa ta balvaske nuo tilto. lieka tiktai granata su pusasiu. ja istrauki lauk ir tau matosi pusasio salnikas. jokio reduktoriaus skersti nereikia. tiek ir ziniu. sekmes darbuose. pirma kart darant, neskubant - poros dienu reiks. kol isardysi, viska issiplausi susipirksi reikiamas detales diena praeis, kita diena - susirinksi viska...deja tep seneliui visa tilta skerst tenka............... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
wiswis Atrašyta Lapkričio 26, 2015 Dalintis Atrašyta Lapkričio 26, 2015 Procesas visas tas pats kaip ir gro ti dar 12 dangtelio varztuku isileidi tepala ir keturis varztus didelius sonuose atsuki ,ir istrauki reduktoriu,jai neklystu desnej pusej bus reguliavimo ploksteles nesumaisik pusem ir kaidesi turesi deti kartu su reduktoriu turi ilysty be kalimo stipraus,pirma kart teks pazaisti kol atmusi ranka reduktoriu laikyti deti o kita ranka ploksteles prie guolio laikyti ir viska kartu neskersuojant ideti, Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
zverukas Atrašyta Lapkričio 26, 2015 Dalintis Atrašyta Lapkričio 26, 2015 Ačiu už patarimus.. Reikia dar vieno. Išsilupau lita pusašį, o dzyvų dzyvai pabiręs adatinis guoliukas kur granatą prilaiko. Kokiu fucking būdu jį išlupt? Mėginau iškalt likusią oboimą, nė krust. Neišeina normaliai užremt. Pora valandų prasiknisau, kol dingo azartas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
wiswis Atrašyta Lapkričio 27, 2015 Dalintis Atrašyta Lapkričio 27, 2015 (redaguota) Todel kad ten nieks daugiau nesilupa jau,jis yra tik su karunele obojmu nera,abojma gaunasi granata ir kelmo vidus,pati karunele netgi plasmasine jai gerai atsimenuImk alio 860714192 ko nezinai pasuk kad nevargtum ten kur nereikia,ba buna kad po tokiu rem isvis zmonem noras digsta:) Redagavo Lapkričio 27, 2015 wiswis Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
zverukas Atrašyta Lapkričio 29, 2015 Dalintis Atrašyta Lapkričio 29, 2015 Na šitoj vietoj klystate. Išorinė oboima yra. Guolis, jei SKF, tai HK3516. Kaina apie 6eur.Riebokšlis visiškai nestandartinis 33x66x13, nieks neturi, o originalų pasiūlė man nebent užsakyt.Bet išsisukau taip: nusipirkau guolių parduotuvėj 32x62x10, planavau išsitekint įvorę, bet pasirodo jis idealiai standžiai įsikala į seną riebokšlį, tik senojo vidurį išpjoviau.Gavosi tikrai neblogai ir kaina daug kartų mažesnė Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
wiswis Atrašyta Lapkričio 30, 2015 Dalintis Atrašyta Lapkričio 30, 2015 Reiskiasi jau prastai atsimenu,arba su gr maisau,reiks atsviezint pameti ir pasibert tilta is kampo istraukus.del guoliu tai zinau niekad situ neturi nes labai retai kas perka Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
sauliusr2 Atrašyta Spalio 3, 2017 Dalintis Atrašyta Spalio 3, 2017 Gal galit patarti.Man irgi leidžia tepalus per priekinio tilto obuolius. Keičiau riebokšlius, bet neilgai laikė. Meistrai sako, kad obuoliai labai pažeisti korozijos ir reikia keisti visą tiltą. Gal yra kas obuolius atskirai restauruoja, o jei keisti tiltą tai į ką žiurėti, kad atitiktų perdavimai? Automobilis NP Y61 1998 m., variklis 2,8 cm3 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Pelkinis Atrašyta Spalio 3, 2017 Dalintis Atrašyta Spalio 3, 2017 Gal galit patarti.Man irgi leidžia tepalus per priekinio tilto obuolius. Keičiau riebokšlius, bet neilgai laikė. Meistrai sako, kad obuoliai labai pažeisti korozijos ir reikia keisti visą tiltą. Gal yra kas obuolius atskirai restauruoja, o jei keisti tiltą tai į ką žiurėti, kad atitiktų perdavimai? Automobilis NP Y61 1998 m., variklis 2,8 Nekreipk demesio i tuos obuolius ir obuoliu salnykus - per ten tik solidolis (ar grafitke) gali skevrbtis.Geriau pasikeisk skvorniu guolius (atraminius + kur vienas virsuje, kitas apacioje stupicos) ir PUSAŠIO riebokslius. Čia toks mažas riebokšliukas, giliau, nuemes granata pamatysi.Čia raudonai pažymetas (nors ir Landcruiseryje, bet tas pats principas):https://www.landcruiserclub.net/community/threads/inner-front-axle-primary-shield-seal-advice-please.138980/ Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mode Atrašyta Spalio 3, 2017 Dalintis Atrašyta Spalio 3, 2017 Teisingai Pelkinis sako, jei bėga tepalas, o ne grafitkė, tai problema ne obuoliuose... Reikia giliau ieškoti... Nes ten susimaišo reduktorinis tepalas su grafitke, o tada ir teka Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
sauliusr2 Atrašyta Spalio 13, 2017 Dalintis Atrašyta Spalio 13, 2017 Dėkoju Pelkinis ir mode. Meistriukas pakeitė škvornių guolius, pusašių riebokšlius, nušveitė obuolius ir pakeitė jų riebokšlius. Tepalas nebebėga. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar