Pereiti prie turinio

MPII galinio tilto blokiruotes gedimas/sutvarkymas


arvis

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 57
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

yjungus, skydelyje keleta kartų sumirksi ir po to pastoviai sviecia (nu ta prasme tilto centra vaizduojanti lemputė)

 

beje prie to pačio, gerai patampius po to dar gerai nuskandinus MP pradėjo degti sankaba, ir kaip suprantu net ir geru keliu važiuojant ji smirda-dega, ar jau sankaba buvo grokai devėta ir užteko didesnių apkrovų, ar čia bus benzininio bėda, o jei bėda, kaip ja spresti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 3 metų...

Sveiki. Gal kam teko susidurti su galiniu tilto blokiruote mpII 2,5 tdi 2003m. kaskas kiaura paciame tilte,nes kompresorius visada veikia ijungus blokiruote o ratu neblokuoja .patikrinau sistema kompresorius geras slangutes irgi tvarkingos,o slegis krenta kaskur tilto viduja. Pabandem paduoti oro is is didelio kompresoriaus tada sublokuoja o is orginalaus neuztenka tiek spaudimo ir pacioja slanguteja yra tepalo.Ydomu ar tvarkosi kas ten viduje tokiu atveju ar riekes keisti su visa blokiruote?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane tokia pat situacija, kopresorius pucia pastoviai (nesusidaro slegis sistemoje). Prie tilto uzspaudziau slangue, tai kompresorius issijunge, reiskia beda tilto viduje ir reikes imti lauk reduktoriu. Nebeužpūsti pradejo po sios dienos varzybų. Vamzdelis tilto viduje su reduktoriumi (blokiruote) yra sujungtas slangute, kuri originaliai yra uzspaudziama tokiais susispaudziandziais fiksatoriais. Nuo dideles vibracijos (kas ir buvo sian) galvoju gal ta slangute nusimove todel ir nesusidaro slegis sistemoje. Bet cia tik spejimas, tiksliau pamatysi isemes reduktoriu.

Redagavo skrajojantis_olandas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kaip ir spejau beda buvo su slangute jungiancia tilte esanti vamzdeli su reduktoriumi, tik ji buvo ne nusimovusi kaip kad spejau, o iplisusi. nesiisivaizduoju kaip, bet iplyso, todel ir nesusidare slegis. dabar viskas sutvarkyta ir veikia. pridedu vaizdines medziagos, gal kam pravers ateity.

post-9510-13702912954484_thumb.jpg

post-9510-13702913074412_thumb.jpg

post-9510-13702913148408_thumb.jpg

post-9510-0-63048600-1421419079_thumb.jpg

Redagavo skrajojantis_olandas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Isardziau galini tilta ir pasirodo ne slanguteje beda,reduktoriaus viduje kiaura ir pusasio guolio reik dar. galturit kas uz gera kaina? Beja gal tinka nuo 2,8 td,arba \L200 gal kas yra dejas. pas mane ant reduktoriaus tokie skaic.368 20830 dantacio. ant pacio tilto 02 09 10 13 14, C6R,4,636

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Principas yra toks, kad MPII reduktoriai savo dydziu yra tokie patys modeliuoe su 2,5TD ir 3,0 benzinas bei 2,8TD ir 3,5 benzinas. Tavuoju atveju 2,8 td reduktorius netiks, nes jis bus didesnis, taip pat netiks ir nuo 3,5 benzino. Ar tinka nuo L200 nezinau. Taip pat reikia ziureti koks perdavimas pas tave ir toki pirkti arba jeigu perdavimas skiriasi ant nupirktojo sudeti savo pora. Perdavimas bent jau MPI yra parasytas ant lentutes esancios po kapotu kaireje puseje.

Redagavo skrajojantis_olandas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.