Pereiti prie turinio

Alvis

Nariai
  • Pranešimai

    21
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Alvis's Achievements

0

Reputacija

  1. Triju ilgiu buna, nuo ko skiresi tai neaisku beja ir dar ABS ziedas skiresi.Susitvarkiau savo reduktoriaus blokiruote, leido ora pro valcavimo krastus membranos
  2. Su 4,636 perdavimu yra dauk L200, bet be blokiruociu kaskodel o su kitokiu perdavimu yra blokiruotes
  3. Mano 2003 metu,iki 2004 ejo jis,su tais sparnais keistais,o III mp prasidejo 2000. del to problemu su dalimis yra katologai jau 2000 visur III meta,o sito jau nerodo,tenka l200 ziuret tada.
  4. Dar skirtumas yra kiek varstu tvirtinasi,pas mane 10,dar buna 12,del ko skiresi sunku pasakyti,nors ir metai ir variklis toks pat
  5. Sunku pasakyti kas kiaura,pati membrana manau,o jos kaina kaip kito reduktoriaus,guoli su kitu pusasiu ydesiu manau orginalus laikys,negu kitajozu gamybos
  6. Isardziau galini tilta ir pasirodo ne slanguteje beda,reduktoriaus viduje kiaura ir pusasio guolio reik dar. galturit kas uz gera kaina? Beja gal tinka nuo 2,8 td,arba \L200 gal kas yra dejas. pas mane ant reduktoriaus tokie skaic.368 20830 dantacio. ant pacio tilto 02 09 10 13 14, C6R,4,636
  7. Pas mane irgi taspats,matavau slegi nelaiko tilte,taigi teks imt reduktoriu,beja ar dauk reikia istraukti pusasius,kad reduktorius issiimtu?
  8. Vamzdelis iki tilto geras,ar ji atsukus issitraukia is tilto?
  9. Sveiki. Gal kam teko susidurti su galiniu tilto blokiruote mpII 2,5 tdi 2003m. kaskas kiaura paciame tilte,nes kompresorius visada veikia ijungus blokiruote o ratu neblokuoja .patikrinau sistema kompresorius geras slangutes irgi tvarkingos,o slegis krenta kaskur tilto viduja. Pabandem paduoti oro is is didelio kompresoriaus tada sublokuoja o is orginalaus neuztenka tiek spaudimo ir pacioja slanguteja yra tepalo.Ydomu ar tvarkosi kas ten viduje tokiu atveju ar riekes keisti su visa blokiruote?
  10. al kas zino kokia paskirtis daviklio pas of b kuris stovi virsuje reduktoriaus galiniame tilte?
  11. Sveiki,gal kas galit pasiulyti priekinius amortikus of 2004 m uz gera kaina,abipusio veikimo.
  12. Na ziuriu visokiu nuomoniu prirasyta dadesiu ir savo.Tas 2.5 matoras tai kogero galetu pretenduoti i blogiausiu dyz. varikliu trejetuka,nelaiko alkuninis velenas apkrovu,svaistikliu indeklai pradeda barsketi,pradega stumuokliai,kogero pagrindine visu liga 2.5 dyz. beja pasidomek srote kiek kainuoja matoras ir suprasi kodel ardo tik tokeis varikleis juos.Amortikas orginalus kainuoja apie 800 lt. jai nori ,kad veiktu nuo valdymo.Nors geriau dek reguliuojamus ir abipusio veikimo tai nebus bedu ir gerai vaziuosi.Koni kainuoja kaskur apie 400.lt 2.8 dyz puse velnio visai,gali sukt nebijo stumukliai ir velenas,kag galva laikytu tai termo mova pasiziurek,kad veiktu ir bus ok.
  13. Dekoju uz patarimus jau radau beda,paluze laidai buvo kur i kebula sulenda pamatavus su testeriu sujungima be daviklio rode trumpa,tai kaip ir aiskus buvo gedimas tik reikejo galus atsikast kur trumpina o viskas apsale nieko nesimato.
  14. patikrinau laidus prie dezes kaip nauji visi tvirtai laikosi ir ta jungtis prie tilto irgi svari. kur visi galai sueina is davikliu,gal kompas rodytu pasijungus?
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.