Pereiti prie turinio

Keletas klausimu del NP 160 patobulinimo


Rekomenduojami pranešimai

Patruliui zadamas daryti 2" vaziuokles ir 2" kuzovo liftas.

Vaziuokle bus daroma sekanciai: lingiu galu tvirtinimai bus nupjauti, privirinta po 4 cm aukscio padztavfes, o prie ju nauji lingiu tvirtinimai, pakeistos linges i naujas, ant tilto ir remo padaryta tvirtinimai spyruoklem. Tokiu budu bus bandoma isgauti apie 5-6 cm. Vairo traukiu manau del tokio lifto perdarineti nereiks. Amortiku ir stabilizatoriaus tvirtinimai bus pakoreguoti atitinkamai.

Kuzovo liftas: labai paprastai pakista po dvi hokiejaus ar panasau dydzio gymines saibos ir imontuota 1 cm trumpesne ivore.

Tokiu budu bus bandoma be arku pjaustymo sudeti 35 ratus.

 

O dabar mielieji, labiau patyre, zinovai prasyciau labai ne pyzdavoti, o realiai noreciau patarimu ir jusu pamastymu - pasitvirtins ar ne tokie sprendimai, kad ratai tilsps tai neabejoju, bet kaip bus su stabilumu, taip pat su pasikeitusiu kardanu kampu. Kas dar gali uz to buti "pasislepe", t.y. ko as dar nenumaciau. Ar Gaz 24 naujos linges vietoj senu originalu iseitis? Kokio auto spyruokles siulytumet montuoti?

 

Is anksto dekui.

 

P.s. rasoja vairo kalonele, ar ardosi ir keiciasi salnykai ir gumos ivairios ir t.t. Kol visai nepradejo "myzti", noriu sutvarkyti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Patruliui paprastai lingės permetamos virš tiltų. Gaunas beveik dvigubai daugiau negu 4" pakėlimas. Ir atrodo neblogai.

 

Ir pigus variantas - išpjaustomi sparnai.

 

Kaip supratau, pedarymo tikslas uždėti didesnius ratus, pagerinti pravažumą ir gal auto "gražiau" atrodys. Pasirinktame variante silpna vieta papildomas lingių tvirtinimo taškų pakėlimas - virinimas. O ir spyruoklės - lingės konstrukcijos nauda abejotina.

 

Be to su tech. apžiūra bus problemos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na jei permesiu linges i virsu tai su tech apziura tai jau tikrai misios. O del lingiu tvirtinimo vietu pakelimo, t.y. nuleidimo zemyn, tai jeigu neatzagariom rankom padaryti tai eilinis tech apziuros specialistas net neitars, kad kazkas daryta, o del stirprumo tai atitinkamas metalas ir geras svarscikas padaro geriau ne originalas.

Spyruokles sumanytos deti tik del to jog bus dedama gaz 24 triju lapu linges, o ju stiprumui papildomai spyruokles Pvz. dabar kai vienas vaziuoju originalios linges nors ir stimpancios laiko, bet tik isimetu 200 kg pasaru, paimu du kolegas amunicija ir psio eiga per puse sumazeja, ypac gale. O jei papildoma lapa deti, tai ir taip NP kaip ozys kietas. A beto nera sunku spyruokles sumontuoti. Virsuje "lekste" prie remo varztais, o apacioje ant tilto gal pasiteisintu tvirtinimas su tomios paciomis lingiu stemenkemis.... bent pirmi breziniai ant to padaryti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš savo TLC pakėliau kėbulą ir Merio patarimu įdėjau papildomą Volgos lapą. Pasiteisino. Ir daugiau ieškoti nereikėjo.

Dar rusų forumuose skaičiau, kad lingės nuo krovininės GAZELĖS geriau laiko, bet aišku ir kietesnės. Manau po savaitgalio bus daugiau patarimų iš daugiau bandžiusių.

Sėkmės ieškant gero sprendimo. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

daug prirašei ką nori daryt, bet nė žodžio KAM TO REIKIA ?...:)

Jei tik dėl ratų didumo - pjauk sparnus ir bus geriausia.

Antra gali tik kėbulą sukelt, irgi neturėsi problemų....

kas liečia papildomas spiruokles - geriau įsimesk pneumatines pagalves, tai galėsi dar ir kietumą reguliuotis priklausomai nuo svorio....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

daug prirašei ką nori daryt, bet nė žodžio KAM TO REIKIA ?...:)

Jei tik dėl ratų didumo - pjauk sparnus ir bus geriausia.

Antra gali tik kėbulą sukelt, irgi neturėsi problemų....

kas liečia papildomas spiruokles - geriau įsimesk pneumatines pagalves, tai galėsi dar ir kietumą reguliuotis priklausomai nuo svorio....

 

Aisku labai juokinga su tom pagalvem... kai saka neturejo boba vargo pirko ozka...

 

Na esme tokio lifto, pirma ratai. Kodel arku nenoriu pjauti - blin nupirkti sparnai pakeisiantys supuvusius priekinius, o supuvusiam (supuves - salyginis zodis rudims aprasyti) galui bus keiciamos bakavinos, todel pjaustyti tik pervirinta aftamabili, biski ziauroka.

Aisku ratams sukisti uztektu ir bodylifto, taciau per savo nedidele sunkesniu keliu praktika, pastebejau kad remo pakelimas duotu papildomu rezultatu. Visu pirma titais pvz sniega dar galima pramusti ir atsikasti lengviau, o jau kai sedi ir visu pilvu tai jau pzdc. Pagal reljiefa kuri as daznai namie ir medzioklej naudoju (t.y. vaziuoju), yra keletas vietu kur pravaziavus kimba uz vidurio auto, nors baze ir trumpa. Palyginimui pas kolega NP su verstais tiltais ir 33 ratais irgi kabina, bet labai nedaug.

Spyruokles kaip ir minejau, nenoriu kietinti pakabos sudedamas belenkiek lingiu lapu, o kadangi 4 koplektus nauju gaz 24 lingiu uzu 150 litu nupirkau, bijau kad jos staiga padidejus svoriui (buna kad kai varovus reikia uzvesti, tai i trumpuka 8 sulipam) suses.

 

Taigi kadangi tiltu versti nenoriu, buvo priimtas toks variantas patobilimui.

Jei sugebesit atkalbet, versiu tiltus :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš savo TLC pakėliau kėbulą ir Merio patarimu įdėjau papildomą Volgos lapą. Pasiteisino. Ir daugiau ieškoti nereikėjo.

Dar rusų forumuose skaičiau, kad lingės nuo krovininės GAZELĖS geriau laiko, bet aišku ir kietesnės. Manau po savaitgalio bus daugiau patarimų iš daugiau bandžiusių.

Sėkmės ieškant gero sprendimo. :D

 

Dekui Rimai. Aisku viskas bus is bandymu. Jei labai nieko blogo cia nieks nepasakys tai greitai pradesiu eksperimentus. Aisku volgos linges atrodo neblogai, o ypac kad jos naujos, bet bijau kad jos bus per minsktos. Nekrautas manau bus puikiai, bet kartais buna papildomo svorio.....

 

O siaip auto ne bus daromas "grazus", t.y. netgi kebulo suvirinimai po apdirbimo su bulgarke nebus spakliuojami :))) reik kad nebutu surudijes ir neapsilupinejes, idealaus lakuoto blizgesio sitame auto nebus. Vistiek per purva nesimatys. :) :) :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu tik del ratu, uzteks ispjauti sparnus. Ir technikine einant niekas nesikabines. Patrol yra ka pjauti, taigi jokiu problemu. Kazkiek aisku daugiau pilvu kabins nei permestom lingem. Bet manau ne tiek ir daug skirtumas bus. Bet uztat jokiu bedu su technikine,stabilumu.kardanais...

Ir atvirksciai jei permesi tiltus, tai jau monstras su visom pasekmem... Ir kokiu 10% pravazumo gal ir islosi... Geriau jau gerve uzsidek... Tingiu vardint visus minusus su permestais tiltais, bet ju daug ir skaudus. O po keliu metu prasysi kad grazintu visas tavo peredelkas, kai sugrieztins technikine...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aisku technikine kol dar eina uzu Simona Daukanta praeiti, tai ir tiltus versti galima ir visa kita.

Todel ir nenoriu uzsiimti tiltu vertimu, nes auto darau ne dviems metams :)

Na gerai jei spyruokliu brezinius mesti lauk, tai tik belieka volgos linges (plius motinine).

O arku nepjaunant tada reikia viso kokiu 5" ant bodylifto ar cia jau neperdaug? Tada vairo lazda iki kalonkes ilginti reiks? O ausinimo radiatoriaus slangos kaip? Stabdziu vamzdeliai eis nauji - neproblema...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pirma senas lingęs reik atkalt, tada trečias lapas per visą ilgį volgos..... gaunasi tikrai gerai. Dar variantas jei jau krauni, tai UAZ linges dėk, yra kažkokios naujoviškos-progresyvios.... TLC60 žmgus įmetė ir patenkintas balansu tarp kratymo ir užkrovimo.... BET patruliui tai gali ir netikti, reik matuoti....

O pnemumatinės pagalvės irgi pasiteisina, ten tiesiog balionas, pripumpuojamas paprastu kompresoriumi iki norimo kietumo - jokios ten elektronikos, tie kas naudoja labai patenktinti, mašiniuks nešokinėja kaip ožys, gali daugiau prikrauti ir neperlinksta lingės.... į galą susimontuoja per 2 val....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visu pirma titais pvz sniega dar galima pramusti ir atsikasti lengviau, o jau kai sedi ir visu pilvu tai jau pzdc. Pagal reljiefa kuri as daznai namie ir medzioklej naudoju (t.y. vaziuoju), yra keletas vietu kur pravaziavus kimba uz vidurio auto, nors baze ir trumpa. Palyginimui pas kolega NP su verstais tiltais ir 33 ratais irgi kabina, bet labai nedaug.

 

Taigi dabar pats pamastyk (be alaus ar degtines) - kolega verte tiltus, reiskia pakele rema (o tai reiskia kebula ir visus agregatus 12-15 cm. Ka tau duos "body lift"? Visureigio "pilvas" - greiciu deze, paskirstymo deze, variklio karteris. Kas is to zmogau, jei tu kelsi kebula? Ir kam kebula kelti taip ziauriai? Apie ledo ritulio "shaibas" girdejau, bet nenaudojau. Rusu saituose skaiciau, kad viena - tai neblogas sprendimas, bet dvi - lauk bedu.

 

Del "sumustinio" linges+spyruokle: maciau, vaziavau - kvepia pornografija. Jei tai butu nors kiek panasu i protinga sprendima - per visa automobilizmo istorija inzinieriai butu kur nors placiau panaudoje. Bet jei turi noro ekspermentuoti - pirmyn.

Beje - pakaba sudaro du pagrindiniai elementai: svyravimus sugeriantis (linge, spyruokle, torsionas) ir svyravimus slopinantis (amortizatorius). Norint gauti tinkama rezultata i mineta pora reikia ziureti kaip i sistema.

 

Sekmes

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ne šaibose esmė, o naujo varžto stiprume ir šaibos minkštume....

Šis mazgas turi būti kietas ir suveržtas kietai - kėbulas slankioja tik viršun ir apačion per pagalves ant įvorės. Jei nekietai suveržta, tai mazgas pradės kraipytis.... Todėl patikimiau plieninės stiklinaitės arba diuralio ar ftoroplasto ritiniai.... šaibos tik iš biednumo ar kitų medžiagų deficito... :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi dabar pats pamastyk (be alaus ar degtines) - kolega verte tiltus, reiskia pakele rema (o tai reiskia kebula ir visus agregatus 12-15 cm. Ka tau duos "body lift"? Visureigio "pilvas" - greiciu deze, paskirstymo deze, variklio karteris. Kas is to zmogau, jei tu kelsi kebula? Ir kam kebula kelti taip ziauriai? Apie ledo ritulio "shaibas" girdejau, bet nenaudojau. Rusu saituose skaiciau, kad viena - tai neblogas sprendimas, bet dvi - lauk bedu.

 

Sekmes

 

Na jei butum pastabesnis as kalbejau apie padztavkes po lingiu tvirtinimais, t.y. tas pats kaip isilginti auskarus ant 5 cm, bet padztavkes didesnis stabilumas. Sita man tikrai isaiskino vienas dzipistas...

Taigi prie remo paprasto aukscio pridedu 5 cm, dar pridedu 5 cm del 35 padangu (dabar pas mane 31) ir turiu 10 cm pilvo lifta. o tai jau sis tas. Body liftas tik kad padangos netarkuotu sparnu. Del hokiejaus saibu, tai dvi dedant butina ivore, tam kad varzto tempimas butu tik isilginis (40-tukas ir nemaziau metalas), o taip pat ivore kad tarpusavyje saibos neslankiotu i sonus, tada varstui tempimas i sona - gali luzti.... O siaip jos tikrai kietos ir dar svarbiausia amzinos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ovido, baik gert. 5 cm tu pakeli rema del burtu su lingem, dar 5 cm tu pakelsi kebula, bet ne varikli, greiciu ir paskirstymo dezes - agregatai tvirtinami prie remo, bet ne prie kebulo. Taip kad pilva tu pakelsi tik 5 cm.

Be to, jei gerai paskaiciuosi, tai tau nereikia kelti 10 cm, kad ikisti 35'' ratus: nes 35'' yra skersmuo, o ne spindulys. Reikia imti padangu skersmens skirtuma ir padalinti is 2.

Mano patarimas butu kelti per auskarus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as irgi manau kad geriausia issipjaut sparnus kad lystu ratai,

persidaryt galinisu amort tvirtinimus kurie yra zemiau nei pats tiltas ir daznai provezose buten jie buna kalti kad uzstringi, ir nusiimti farkopa jei tox yra, nes tai buna papratsai labai zema ir tik trukdo gyventi staciose nuokalnese ikalnese ir turbut kaip ir nusiimti dugno apsauga, kad rankinio kardano bugnas kartais prisilies prie zemes nieko ten baisaus, vsitiek toj vietoj ispjova buna ir taip jis dauzosi..

nebus niekad nei su ta apziura, nei su daznais kardanu kryzmiu keitimais, nei su ilgintaisi ir blogai isbalansuotais kardanais nei su vairo traukemis, nei su nestandartinai amortikais..

sekmes apsisprendziant ..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ovido, baik gert. 5 cm tu pakeli rema del burtu su lingem, dar 5 cm tu pakelsi kebula, bet ne varikli, greiciu ir paskirstymo dezes - agregatai tvirtinami prie remo, bet ne prie kebulo. Taip kad pilva tu pakelsi tik 5 cm.

Be to, jei gerai paskaiciuosi, tai tau nereikia kelti 10 cm, kad ikisti 35'' ratus: nes 35'' yra skersmuo, o ne spindulys. Reikia imti padangu skersmens skirtuma ir padalinti is 2.

Mano patarimas butu kelti per auskarus.

 

Nu nelabai cia suprantu prie ko cia gerimas....

Lomik gi blin as ir sneku - pakeliamas remas per linges 5 cm. O tai jei jau pakeliamas remas tai su juo ir variklis ir gr. deze ir visa kitas nx kas yra virsuj. Nu ir didesni ratai dar duoda 5 cm. Nes 35"-31" yra 4", t.y. 2" nuo tilto i virsu ir 2'' zemyn. Taigi 2'' yra ~ 5cm, tai tame ir gaunasi kad tilto prosvaiste pagereja per 5 cm, o pilvo pravazumas per 10 cm. Body liftas tik tiems likusiems 2" i virsu sukisti. O auskarus ilgintus as nx ismeciau ba su jais jauciamas kur kas didesnis "lingavimas" i sonus darant posukius, t.y. stabilumas mazeja tai faktas.

Vsio einu gerti toliau.... :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kol tu gersi, koks meistriukas su bulgarke galetu visa operacija atlikt ispjaunant paprasciausiai arkas ir graziai uzapvalinant...

O visa kita tik neturejimas kur det pinigu bei laiko... I sporta gi nevaziuosi kad pagauti tuos 10% pravazumo nesiskaitant su pinigais bei problemom ant kelio ar keliu policija...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kol tu gersi, koks meistriukas su bulgarke galetu visa operacija atlikt ispjaunant paprasciausiai arkas ir graziai uzapvalinant...

O visa kita tik neturejimas kur det pinigu bei laiko... I sporta gi nevaziuosi kad pagauti tuos 10% pravazumo nesiskaitant su pinigais bei problemom ant kelio ar keliu policija...

 

Kam meistriukas, jei pats gali padaryti, svarbu garaze negerti, nes kreivos arkos gali gautis :) Na matyt as dar neisaugau is konstruktoriu amziaus.... nors tiesiog papildomai praleisti keleta valandu garaze mano sirdziai atgaiva po dienos darbu...

Na dabar gal i sporta ir nevaziuosiu, o ateityje to nesakau :) Negali zinoti zmogus kas ryt poryt ar uz metu saus i galva....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

To sporto ryt poryt ar uz metu gali jau nebebuti... O jei ir vaziuosi tai arkos ispjautos nepamaisys... :D

 

Va del sito tai jau tikrai sutariu.

 

Kitas klausimas - darant pakeitimus linginej konstrukcijoj kam, t.y. koks tikslas, priekiniu lingiu auskarus pernesti "uz tilto", t.y. perkelti is linges priekio i gala?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

toks perkėlimas leidžia pakabai "minkščiau" reaguoti į atsikišusią kliūtį (akmenį, kelmą....) mažiau atsikišusi priekinė dalis, auskarai nekliūna ir neužsilanksto.... stabdant kitaip pasiskirsto apkrovos ir teigiama, kad stabdymui blogiau.... nors Rocky standarte su verstais auskarais... :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.