Visu pirma titais pvz sniega dar galima pramusti ir atsikasti lengviau, o jau kai sedi ir visu pilvu tai jau pzdc. Pagal reljiefa kuri as daznai namie ir medzioklej naudoju (t.y. vaziuoju), yra keletas vietu kur pravaziavus kimba uz vidurio auto, nors baze ir trumpa. Palyginimui pas kolega NP su verstais tiltais ir 33 ratais irgi kabina, bet labai nedaug. Taigi dabar pats pamastyk (be alaus ar degtines) - kolega verte tiltus, reiskia pakele rema (o tai reiskia kebula ir visus agregatus 12-15 cm. Ka tau duos "body lift"? Visureigio "pilvas" - greiciu deze, paskirstymo deze, variklio karteris. Kas is to zmogau, jei tu kelsi kebula? Ir kam kebula kelti taip ziauriai? Apie ledo ritulio "shaibas" girdejau, bet nenaudojau. Rusu saituose skaiciau, kad viena - tai neblogas sprendimas, bet dvi - lauk bedu. Del "sumustinio" linges+spyruokle: maciau, vaziavau - kvepia pornografija. Jei tai butu nors kiek panasu i protinga sprendima - per visa automobilizmo istorija inzinieriai butu kur nors placiau panaudoje. Bet jei turi noro ekspermentuoti - pirmyn. Beje - pakaba sudaro du pagrindiniai elementai: svyravimus sugeriantis (linge, spyruokle, torsionas) ir svyravimus slopinantis (amortizatorius). Norint gauti tinkama rezultata i mineta pora reikia ziureti kaip i sistema. Sekmes