Pereiti prie turinio

Keletas klausimu del NP 160 patobulinimo


Rekomenduojami pranešimai

Gal smulkiau gali paaiskinti ka turejai galvoje nuo akmens pasiduoda pirmyn...

Nuo lingiu senai nuejau, tik taip gavosi kad Chevre jos yra(ir nusprendziau lingiu nekeisti nes labai gerai laiko net kareiviams). Bet su Chevru dar kol jis daromas, mazai vazinejau ir mazai studijavau teorija siu lingiu. Kad jos kitokios ir dirba kitaip tai zinau. Bet ka reiskia su tuo akmeniu... :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip suprantu lingiu galai stovi vienodame aukstyje, o remas priekines linges gale lenkiasi zemyn ir stovi zemiau, nei priekyje, nes ta skirtuma kompensuoja auskaras. Tai perdedant auskara i gala priekyje esanti salentbloko tvirtinima reiktu paleisti zemyn beveik dvigubai auskaro ilgiui.... Kaip tai issprendziama realybeje?

Aisku kad sutikes pakelyje akmeni ar kelma tiltas reaguos svelniau su auskaru gale, nes tiltas pasiduos truputi atgal ir lengviau perlips kliuti. Taciau stabdymas turetu buti sunkesnis ir turetu jaustis kaip stabdant remas su kuzovu, staiga kintant tiltu greiciui, veikiamas inercijos juda i prieki, nes abieju tiltu auskarai gale ir manau galimas remo judejimas kokis 2 cm i prieki.... Na bent jau teoriskai, nes praktiskai patvirtinti reiktu realaus pavyzdzio....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

......."tvirtinima reiktu paleisti zemyn beveik dvigubai " o kam ???

kaip tik gerai lingė kaip lankas kliutims atsparesnė, tik reikia kasterio kampą išlaikyti dedant pleištą tarp lingių ir tilto, kad paverstas būtų tiek kiek buvo.... Va auskarai po pilvu, tai fig zanet kai jų nematai už pasikabinsi, ypač atbulas....

Deivi, jei chevi lingės išverstos, tai užvažiavus ant kliuties akmens ar į duobę, tiltas kyla ir priekinis puslankis lingių dalies trumpėja - tiltas pasiduoda į priekį.... nes auskaras gale....

TLC ar Nissan standarte tokiu atveju dėl auskaro priekyje lingės lankas ilgėja, bet auskaras kompensuoja ir tiltas mažiau juda pirmyn.....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

......."tvirtinima reiktu paleisti zemyn beveik dvigubai " o kam ???

kaip tik gerai lingė kaip lankas kliutims atsparesnė, tik reikia kasterio kampą išlaikyti dedant pleištą tarp lingių ir tilto, kad paverstas būtų tiek kiek buvo.... Va auskarai po pilvu, tai fig zanet kai jų nematai už pasikabinsi, ypač atbulas....

.....

 

Na jei linges tvirtinimai neturi buti horizantaliai viename aukstyje, tai tada tik tilto suvertimas.... Bet realiai linge tada pose efektyvumo praranda, ir didesne apkrova ant vieno galo, nes tilto spaudziamoji jega i linge ne 90 kampu o kokiu 110 ir 70 . Na gal tik teoriskai taip baisu, gal linges ir laiko tokiu budu sudetos....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dėl apkrovų visiškai teisus, todėl pvz nafig išmečiau prailgintus auskarus.... priekis gaunas kaip slidė vos ne horizontali lingė, o tvirtesnis galas lanku ir visas krūvis eina plonesniam priekiniam paketui...

bet iš tikrųjų lingių galai-ausys nėra horizontalioje linijoje..... pažiūrėk įdėmiai arba pasimatuok ant asfalto...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na velnias zino, linge Chevro labai nedaug pralinkus zemyn. Taigi tiltas jeigu ir pasiduoda tai labai mazai... O auskaras gi gale, jis dirba savo darba kaip ir turi dirbti. Pasiduoda atgal arba i prieki siuo atveju. O dar logiskai galvojant koks skirtumas auskarui ar i viena puse dirbti ar i kita?

Na cia teorija... O praktika rodo kad Chevro karinio linges nesukelia problemu net tokiems varvarams kaip kareiviai... Ten ner tokiu problemu kaip Patrol ar Suzuki... O ka jie isdarineja, tai man jie pasakojo girdamiesi... :D:D:D

Kaip tik mano servise buvo atvarytas toks Chevras(vieno mano kliento, transporto kompanijos sefo medzioklinis bolidas, naudoja apie 10 metu) pries kelias savaites, tam kad truputi pakelti ir pagerinti... Taigi kai pats toki turiu pradejau eksperimentus su pakaba ka galima padaryti kad Chevras butu kuo geresnis pakabos atzvilgiu... Vienu zodziu po visu bandymu ir perdarinejimu rezultatu buvau tiesiog apstulbes...

Turim prie darbo toki keliuka kur tokios duobes kad sunku pirmu begiu su masina pravaziuoti... O su savo Toyota prasoku lekte, bet Toyota daro suolius ir reikia gaudyti ant tu duobiu... Taigi tas Chevras isivarius visu greiciu net nejaucia jokiu duobiu, tipo ju nebutu... Nors ratai tik 32 dydzio(o jis sveria tai apie 2600kg). Taigi kelis kart pralekus likau apstulbes ir labai patenkintas kad ir sau taip pasidarysiu... Bandziau visokias masinas su lingem, bet kad taip galetu vaziuoti linginis automobilis sunku patiketi nors ir pats vaziavau...

Taigi ir anksciau buvau nusprendes kad sio Chevro kurejai padirbejo is peties, bet dabar po keliu patobulinimu is vis tiesiog stebiuosi... Taigi del to ir nekeisiu siu lingiu i nieka, ir viskas ten okei... O kaip kas dirba jau tik teorija ir ne taip svarbu kai viskas gerai... :D

Dar ka pastebejau palindes po masina kad auskaras labai nedidelis, ir iki remo like koks 1-2cm. Tai ir nesupratau kaip jis dirba, bet dabar pamascius po Merio minciu supratau kad jis matyt i prieki pasiduoda o ne atgal... Taigi viskas ten kitaip negu pas visus, idomu...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

per duobutes - schevio svori, bazė, lingių minkštumas - manau čia svarbiausia o ne auskarai šiknoj...:) kai pirkau TLC su standartinėm lingėm, patikėk skridau per kaldajobinas kaip su mersu per bruką...:)

o dabar pastiprintos, didesni-sunkesni ratai - šokinėjimo amplitudė padidėjo ir subinę užmeta kartais geraaaaaiiii. :lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu fig znajiet, paziurejau dabar linges galai lyg ir ne horizantalioj padety... nors kazkaip fizika man kita sako... gal taip ir turi buti.

to suzuki: a chevio auskarai linges atzvilgiu kokiu kampu stovi. Realiai pas mano NP apie 15 laipsniu i isore, o kaip pas chevy?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

fizika + mechanika :) kai tiltas smugį gauna, tai kryptis ne vertikali, o kampu, todėl lingės ir pakreiptos....

Teisingai auskarai turi būti arti 45* kampo pagal horizontalę, tada pasiekiamas plastiškas jų darbas ir maksimali tilto eiga.....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na gal lygint su Chevru Patrol nereiketu. Vis del to linges pas Chevra parabolines(taip berods vadinasi) vizualiai atrodo kaip labai nusedusios. jos uzverstos i kita puse ir turi buti. Jos dirba visai kitaip, ir fig znajet kaip ten is tikro dirba... :D

Kaip rasiau, is praktikos viskas okei...

Auskaras kazkoks maziukas(trumpas) stovi gale linges. Linges pervirtusios i kita puse... Matyt kaip rasiau auskaras is galo dirba nuo smugio pirmyn i virsu, nes linge isvirtusi zemyn ir kai gauna smugi is apacios tiltas kyla ir traukia auskara virsun(cia man taip dabar pradejo rysket kai pradejau mastyt apie tu lingiu darba bei auskarus, gal as klystu nezinau...)Kokiu kampu neatsimenu, man aplamai meistriukas parode tuos auskarus ir pasake kad pas mane kazkas perdaryta kazkokiu kvailiu kurie neismano lingiu darbo, nes auskaras turi eiga tik apie 1cm atgal. As patikrinau kaip yra pas kitus Chevrus ir supratau kad viskas pas mane originalu, tai reiskiasi dirba kitaip kazkas nei pas ktus... Bet toliau galvos nesukau, nes ka tik po bandymu buvau apstulbes nuo pakabos komforto apie kuri rasiau. Taigi kai gerai, tai ir nesuki galvos. Po Merio minciu, prisedau pagalvojau ir supratau, kad matyt auskaras dirba is galo i prieki, budamas gale.

O kad prie tokio pakabos darbo prisideda baze,svoris ir taip toliau tai suprantama...

Tik va nerasiau visu darbu ir eksperimentu kolei iki to daejom... Nes gautusi labai didelis straipsnis. Tai va tuose pirminiuose variantuose kai derinom amortikus(kurie gali buti hidrauliniai,dujiniai,dujiniai-hidrauliniai,vienpusio veikimo,dvipusio veikimo,ivairios eigos ir tt...)linges su svoriu bei savo turima baze... Niekaip negalejom pagauti, vis buvo tai uzpakali kaip sakai uzmeta, tai per minksta,tai krato kaip vezimas...

Bet galu gale pagavom is tikro kaip turi buti, kas tinka butent tom parabolinem lingem, su siuo svoriu bei baze... O pries tai zmogus ivairiuose servisuose pas afigenus specus daresi, kruciausius amortikus uz beprotiskus pinigus dejosi... O kaip buvo sudas taip buvo... Aisku dasidejo mano patirtis is to ka pasakojo kiti Chevrolistai kaip jiems sekesi ivairus eksperimentai... Taigi puse ju jau is anksto zinojau, beliko tik dar kruva padaryti(puse) ir vis del to manau laimes dalykas kad pagavom... :D (nesitikejau). Nes lingine pakaba pagauti yra desimteriopai sunkiau nei spyruokline, o kartais ir neimanoma kad ji dirbtu idealiai(kaip siuo atveju).

Su Suzukiu man taip ir nepavyko kazkada isgauti idealaus pakabos darbo... :evil:

Sekmes!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.