SUBARU Sukurta Birželio 3, 2008 Dalintis Sukurta Birželio 3, 2008 Butu labai idomu suzinot kuo skiresi GAZ 69 tiltai nuo UAZ kolkoziniu tiltu. Ir kurie gereu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rojer07 Atrašyta Birželio 3, 2008 Dalintis Atrašyta Birželio 3, 2008 Beveik venodi :roll: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SUBARU Atrašyta Birželio 3, 2008 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 3, 2008 Na o kurios geriau naudoti, kurie patvaresni kuriuos lengviau remontuoti Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rojer07 Atrašyta Birželio 3, 2008 Dalintis Atrašyta Birželio 3, 2008 Dar karta - svarbiu skirtumu 0 :wink: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vladas.I Atrašyta Birželio 4, 2008 Dalintis Atrašyta Birželio 4, 2008 Dar karta - svarbiu skirtumu 0 :wink: Uaza 469 ir gaz 69 tiltai skiriasi kaip diena ir naktis patarciau labiau uazo nes tvirtesni o dar labiau karinuko tiltus nes ju patvarumas dar didesnis. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vidma Atrašyta Birželio 4, 2008 Dalintis Atrašyta Birželio 4, 2008 Apie 1954 metus GAZ 69 modelio gamyba persikėlė iš Gorkio į Uljanovską.Nežinau tiksliai metų , bet toje gamykloje buvo patobulintas priekinis tiltas ,ir jis vėliau buvo naudojamas UAZ-469 tiltuose. Šią informaciją patvirtina rusų gaz69 forume patalpinti dviejų laidų plakatų nuotraukos apie šį visureigį.Senojoje laidoje seno tipo tiltas:škvorniai 20mm, traukė tarp ratų tvirtinosi prie prisukamų švornių viršutinių dangtelių /svirčių apatinis dangtelis -dviejų varžtų,du satelitai.Naujoje laidoje(plakatai su UAZ ženklu)-škvorniai 25mm.traukė tarp ratų sukasi prie svirčių išlietų išvien su pasukamais kulokais(ar kaip ten juos),keturi satelitai.Atsiprašau , kad per daug leidausi į teorijas, bet tiesiog pastebejau, kad dažnai GAZ69 ir UAZ tiltai traktuojami ,kaip skirtingi.Vienu metu jie buvo visiškai vienodi.O del patvarumo-ne vien konstrukcija tai lemia.Seniau sako ir molis buvo tvirtesnis. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vladas.I Atrašyta Birželio 5, 2008 Dalintis Atrašyta Birželio 5, 2008 pirmieji uaz modeliai sutinku kad buvo su gaz tiltais nes pirmuosiuose uazuose buvo svirtiniai amortikai kaip ir gaz ,bet is tos rusiskos senos technikos tikrai nieko gero nelauk ir tie senieji uazai jau seniai supuve ...Beja jei prisimenu tai gamykla rods 1956 perkele. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SUBARU Atrašyta Birželio 6, 2008 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 6, 2008 Viskas aisku aciu visiem uz info. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Patamsis Atrašyta Birželio 9, 2008 Dalintis Atrašyta Birželio 9, 2008 UAZo linge platesne, atitinkamai ir tvirtinimai, stremiankos kitokios. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gedizz Atrašyta Birželio 9, 2008 Dalintis Atrašyta Birželio 9, 2008 Pirmieji uazai buvo tik su kariniais tiltais, amortikai ir kitkas specifiniai, veliau trumpai ejo su gaz69 tiltais, bet tokiais labai mazai ir neimanoma jau rast, o veliau atsirado uaziniai tiltai, nuo gaz69 skirias skvorniais, pr stabdziais, atsirado spynos pr tilte, teleskopiniai amortikai ir dar kazkas, modernizacija vienu zodziu Informacija gauta is uaz gamyklos lankstinuko 87m. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arunas469 Atrašyta Birželio 10, 2008 Dalintis Atrašyta Birželio 10, 2008 del spynu priekiniu tiltu ir stabdziu sistemos(po ducilindrus vienam ratui) gamino ir gaz69 nuo 1970 metu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar