Pereiti prie turinio

TLC 105 registravimas


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki gal kas buvo susidures su panasia situacija. Radau TLC 105. Pasiskambinus pasake kad buvus amerikos konsulato ir neturi kazkokiu registravimui ES dokumentu ir ekspertiziu. Legaliai vazinejo su ja ES tik del to kad buvo diplomatine.... Anksciau kiek teko belenkoki daigta pirkti is Amerikos karo baziu Europoj (ar tai traktoriukas ar sunkvezimis), tai sumoki muita i psio, dabar kazkas su sertifikatais ir ekspertizemis. Kazin kokio didumo problema?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 55
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Sveiki gal kas buvo susidures su panasia situacija. Radau TLC 105. Pasiskambinus pasake kad buvus amerikos konsulato ir neturi kazkokiu registravimui ES dokumentu ir ekspertiziu. Legaliai vazinejo su ja ES tik del to kad buvo diplomatine.... Anksciau kiek teko belenkoki daigta pirkti is Amerikos karo baziu Europoj (ar tai traktoriukas ar sunkvezimis), tai sumoki muita i psio, dabar kazkas su sertifikatais ir ekspertizemis. Kazin kokio didumo problema?

tai techninėse apžiūrose atlik transporto priemonės atitiktį ir problemos baigtos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jei EU neregistruoja tai nereiškia, kad ir LT taip daro :)/>

 

 

Gal netycia ka nors konkretaus zinai?

 

Auto nepigus ir ne toks kad turguj pastacius per valanda nupirktu, todel perku sau ir nesinori nelauktu hemaroju su registravimu.... Gerai kad bent pardavejas laiku ispejo, dabar mastau. Aisku geresnis variantas butu TLC 76 su tokiu pat varikliu, bet uz prieinama kaina dar nerandu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tai cia ne paprasciausia geometrijos patikra (pvz Eolte) ir po to ekspertize kartu su TA apziuru centre. Pats neseniai Foresteri registravau is USA, tai bedu kazkaip daug nebuvo. TA centre net juokingai ekspertize atlieka, paziuri ar lempikes tinkamos, pravarai TA ir susimoki 300 LT. Susidariau ispudi kad jie ten ir patys nelabai viska supranta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu amerikos rinkai skirta, tai su ekologija tikrai problemų nebus (man technikinėje sakė, kad pas iš amerikos atvežtas mašinas dažniausiai nebūna problemų su dūmingumu). Varai geometrijos ekspertize, paskui Regitroje susiskambini ir varai šviesos prietaisų ekspertizę (prieš tai posukių pakartotojus į sparnus susidėk ir gale priešrūkini žibintą pakabink) ir viskas. Muitą įtariu taip pat teks susimokėti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir aš manau, problemų su ekspertize nebus. TLC-105 JAV rinkai gaminamas nebuvo, todėl EU tikrai tiks ;)

p.s. būna aišku variantai Azijai (pvz. emyratams), tai jų VIN numeris visai kitoks ir joks europinis LEN (atitikties sertifikatas) jiems netinka :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia ir bus toks greiciausiai kad reikia to LEN, (del ambasados tai cia visada taip sneka). Realiai jos nebuvo registruotos, tai reiskia jai reikia to LEN( o tai reiskia neregistruos). Zaidzia zmones zaidimus su tech pasais... Bet vardan ko tai? As kazkada pries 5 metus buvau susidomejes, tai kai pamaciau kiek problemu spjoviau ir net uzstata atsiimiau. Nei ta masina kazkokia isskirtine, nei yra del ko taip vargt-rizikuot. Todel as atsisakiau siu minciu.

O 76 tai cia tas pats kas 78 senas modelis. Ta prasme kuri turejai nupirkes, jei ne paslaptis kodel pardavei ir dabar vel perki toki pat?

Redagavo SuzukiMonstr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip tlc 76 tas pats tik tiltai kiti ir varikliai juose jau kiti. 4,2 buvo dedami tik i trumpos bazes, o jau i atnaujinta dedama ir i ilgabazius. Is esmes 105 nera nieko ypatingas, bet kilometrazas ir bukle (parduodamo 36 K km) domina. Aisku vis dar laukiu ir ieskau varianto 76'os su V8 4,5 dyzeliu. Savo senaja pardaviau del kovos su rudymis ir silpnu varikliu, nors ir labai gyvu (2,8 TD jam su 33 ratais tikrai per silpnas), bei del susiklosciusiu tuo metu aplinkybiu. Aisku buvo galima tuo metu konstruoti toliau, bet buvo apsispresta ieskoti naujos bazes ir tada jau pimpinti iki tokio lygio kad kazkada tikrai nebutu baisu leistis i ilga kelione, ko del turetos toyotos abejojau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vyti viskas ok ir tai galvojau, bet 36 K km (garantuojamas, netikiu kad konsulatas spidus atsukineja)... su tokiu kilometrazu ka nors rasti yra beviltiska. O koks 80 konfortas didesnis? elektriniai langai, centrinis? ta toyota turi didziausia navarota - kondiske, visa kita mechanika ir as visai del to nestresuoju. Variklis - bandziau tlc 73 su tokiu varikliu - palyginus su 2,4 ar 2,8 toyotos varikliais - valina gerai, palyginus su 3,0 TD nu troleibusas nera turbo jausmo, bet uzdejai tapke tai taip iki dugno, vaziuoja ir nejaucia... bandziau 80 kelias - nu jo geriau bet, kai pradedi ieskoti 80'os... vargas. Dabar yra variantas - klausimas su registracija, bandysiu spresti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nei tu parinkis su tais 4,5 vatrikliais, vienos bedos su jais ir tikrai ramiai nekeliausi :rolleyes:/>/>/> O tiltai ka galvoji geriau? Jauciu bus tik lisnas svoris...

Nieko nerasta patikimiau nei seni 4200 ar 3000TD.

Nelabai supratau ka rasei del 73? Tipo nevalina? Gal koki uzmusta bandei... Po 73 bet koks 105 jumoras ir vezlys... Aisku vietos daugiau 105.

As sau pasiemiau 78 sena Japona( tai visai kita masina nei buvo pas tave, kondicionierius,patogios puciamos sedynes,salonas veliuras,antikorozija visai kita,garso izoliacija ir tt) nei rudziu nei lisno svorio( kaip 105). Vietos labai jau panasiai kaip bent jau 80 modeli. Tik aisku reik imti ne 2,5 ar 2,8 o butent 3000TD. Arba isideti... Pavyzdys kaip atrodo http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-land-cruiser-2-5-l-visureigis-1992-dyzelinas-2743306.html arba su 3000TD is karto http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-land-cruiser-3-0-l-visureigis-1994-dyzelinas-2743409.html

Dar keli draugai-pazystami pasiziureje pas mane, irgi pasieme tokius pat... Na bet kaip ponui sviecia taip valio...

Redagavo SuzukiMonstr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nei tu parinkis su tais 4,5 vatrikliais, vienos bedos su jais ir tikrai ramiai nekeliausi :rolleyes:/>/>/>/> O tiltai ka galvoji geriau? Jauciu bus tik lisnas svoris...

Nieko nerasta patikimiau nei seni 4200 ar 3000TD.

Nelabai supratau ka rasei del 73? Tipo nevalina? Gal koki uzmusta bandei... Po 73 bet koks 105 jumoras ir vezlys... Aisku vietos daugiau 105.

As sau pasiemiau 78 sena Japona( tai visai kita masina nei buvo pas tave, kondicionierius,patogios puciamos sedynes,salonas veliuras,antikorozija visai kita,garso izoliacija ir tt) nei rudziu nei lisno svorio( kaip 105). Vietos labai jau panasiai kaip bent jau 80 modeli. Tik aisku reik imti ne 2,5 ar 2,8 o butent 3000TD. Arba isideti... Pavyzdys kaip atrodo http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-land-cruiser-2-5-l-visureigis-1992-dyzelinas-2743306.html arba su 3000TD is karto http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-land-cruiser-3-0-l-visureigis-1994-dyzelinas-2743409.html

Dar keli draugai-pazystami pasiziureje pas mane, irgi pasieme tokius pat... Na bet kaip ponui sviecia taip valio...

 

nu ner jau tas 78 toks stebuklas kaip cia visi seilejasi. norint i masina panasia ja padaryt reikia , bent manualines dezes, ir idejus mechanini siurbli+IC slegi siek tiek pakelt.Nes visgi tas 1KZ-TE silpnas...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Specas :rolleyes:/> Masiskai truksta kz galvos... Tai kokio velnio sis variklis taip visur statomas nuo sporto iki expediciju? Kodel visi jo troksta? Kz dar ir silpnas :rolleyes:/> Nei velnio nenusimanai ir sneki beleka... Butent kz stipriausias is visu esamu varikliu, butent ji todel visi sporte stato... Jo svorio ir galingumo santykis geriausias. Kas is to 80 variklio kuris sveria daug daugiau o turi tik keiais arkliais daugiau? Skesta ir tiek...

O 78 pasidarai lifta ir ka daugiau reik konstruoti nei 80?

Tik skirtumas tas kad su 80 pastovios bedos su pravazumu, tuo tarpu kai vietos tiek pat. Skiriasi keliais cm salonas.

As nesakau kad visur 80 blogai, tiesiog man tokia nevaziuojanti masina nu nei per kur, manau ne man vienam :rolleyes:/> 78 sioje vietoje gaunsai viduriukas, vaziuoja ir vietos yra...

Redagavo SuzukiMonstr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

"Tik skirtumas tas kad su 80 pastovios bedos su pravazumu,"... biggrin.gif penki metai nesiskundžiu pravažumu, man jo pakanka... ne į pelkę iki lempu lendu su ja... ne tam ji pagaminta :) pravažumui nusipirk samurai arba UAZ.. biggrin.gif

 

Vyti, o 100 ką rėmo plotis priekyje toks pat kaip 80oj ?... regis platesnis ir paprastai tilto nuo 80os ten neįgrūsi... o šiaip čia infos yra Mano nuoroda ir čia: Mano nuoroda

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turėjau KZJ70 ir J80 abi buvo pilnas STD, tad turiu ką lyginti. Kai važiuodavau per purvą su J70 tiesiog jausdavau malonumą, o važiuodamas ten pat su J80, jausdavau įtampą,

nes nežinodavau ar iš vis pravažiuosiu savo eiga. O dabar, kai turiu STD Samurajų, tai abi atrodo kaip inkarai, bet aišku čia visai kita svorio kategorija.:Dsrc="http://www.4x4forum.lt/public/style_emoticons/default/biggrin.gif">

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turėjau KZJ70 ir J80 abi buvo pilnas STD, tad turiu ką lyginti. Kai važiuodavau per purvą su J70 tiesiog jausdavau malonumą, o važiuodamas ten pat su J80, jausdavau įtampą,

nes nežinodavau ar iš vis pravažiuosiu savo eiga. O dabar, kai turiu STD Samurajų, tai abi atrodo kaip inkarai, bet aišku čia visai kita svorio kategorija.:Dsrc="http://www.4x4forum.lt/public/style_emoticons/default/biggrin.gif">

Gal ir taip, bet pas tave, kiek pamenu, buvo 73 modelis?Taigi trumpa bazė, ir gerokai lengvesnis už 80ą...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Specas :rolleyes:/>/>/> Masiskai truksta kz galvos... Tai kokio velnio sis variklis taip visur statomas nuo sporto iki expediciju? Kodel visi jo troksta? Kz dar ir silpnas :rolleyes:/>/>/> Nei velnio nenusimanai ir sneki beleka... Butent kz stipriausias is visu esamu varikliu, butent ji todel visi sporte stato... Jo svorio ir galingumo santykis geriausias. Kas is to 80 variklio kuris sveria daug daugiau o turi tik keiais arkliais daugiau? Skesta ir tiek...

O 78 pasidarai lifta ir ka daugiau reik konstruoti nei 80?

Tik skirtumas tas kad su 80 pastovios bedos su pravazumu, tuo tarpu kai vietos tiek pat. Skiriasi keliais cm salonas.

As nesakau kad visur 80 blogai, tiesiog man tokia nevaziuojanti masina nu nei per kur, manau ne man vienam :rolleyes:/>/>/> 78 sioje vietoje gaunsai viduriukas, vaziuoja ir vietos yra...

 

sneku ne beleka, jei jau kinietis gamina ir parduoda galvas tai vadinasi yra ju paklausa ir tai silpniausia ju vieta.afrikoj tas jusu dievas kzj niekam tikes nes jis perkaista ;)/> ta prame nenoriu cia kazka gincytis, bet jei paskaitytum . kad ir pas anglus ar autralus-nz, tai pagrindine ju beda.... t.y. pats turiu toki, toj pacioj valty sedziu.

ps. tarp trumputes kzj70 ir kzj78 svorio skirtumas visgi yra.

Redagavo cliff
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.