Pereiti prie turinio

defender


Tequila

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki kaip reikia su ryciagu i jungti taisiklingai blokiruote defenderiui 1995m jeigu yra Diff ir Lock ar susijungs blokiruote

Diff-lock sublokuos tarpasini diferenicala. Kitaip tariant uzklimpus suksis vienas priekinis ratas ir vienas galinis ratas.

Toks ten ir teisingas ijungimas: sustojus razdatkes rankenele patrauki i kaire (i vairuotoja), uzsidega skydelyje lempute tokia. Sublokuoti gali ir ant pazemnintu (rankenele pastumta i prieki) ir ant normaliu begiu.

Sekmes.....

Redagavo Pelkinis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o jeigu ijungiu tik lock kaip tada varo ratai

Ten tik viena padetis ir ji vadinasi 'diff lock'. Nera atskiros diff ir atskiros lock. Kitaip sakant and pazeminto begio gali svitele i kaire pastumt ir gausi 'diff lock'. Paskui gali ir normalioje padetyje (nepazemintoje) nustumt i kaire ir gausi ta pati 'diff lock' - uzblokuotos tarpashinis diferencialas su iprastais begiais.

Jeigu lyginsi su tarkim Patrol GR, tai ten vien tik isijunges priekini tilta iskart gauni uzblokuota tarpashini differenciala (uzstrigus sukasi vienas priekinis ir vienas galinis ratai). Sekmes.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ten tik viena padetis ir ji vadinasi 'diff lock'. Nera atskiros diff ir atskiros lock. Kitaip sakant and pazeminto begio gali svitele i kaire pastumt ir gausi 'diff lock'. Paskui gali ir normalioje padetyje (nepazemintoje) nustumt i kaire ir gausi ta pati 'diff lock' - uzblokuotos tarpashinis diferencialas su iprastais begiais.

Jeigu lyginsi su tarkim Patrol GR, tai ten vien tik isijunges priekini tilta iskart gauni uzblokuota tarpashini differenciala (uzstrigus sukasi vienas priekinis ir vienas galinis ratai). Sekmes.

 

Aiškiau taip (pas mane Discovery 1):

1. svirtelė stovi dešinėje ir į salono pusę - standartine padėtis (visi varomi ratai be centro dferen. blokavimo ir be paletintojo):

2. svirtele stovi desineje ir į kapoto pusę - paletintos pavaros (visi varomi ratai be centro diferen. blokavimo);

3. svirtele stovi kaireje ir į salono pusę - visi varomi ratai su centro difer. blokavimu be paletintu pavaru;

4. svirtele stovi kaireje ir į į kapoto pusę - paletintos pavaros (visi varomi ratai su centro difer. blokavimu)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o ka duoda tas centrinio difo blokavima (ka jis sublokuoja)

Kai neblokuotas diferencialas, užbuksavus suksis tik vienas ratas, t.y. tas, kuriam lengviau prasisukti. Tai tas pats kaip paprastoje lengvojoje sukasi tas ratas, kuriam lengviau. Užblokavus diferencialą, tiek priekiniame, tiek galiniame tiltuose suksis po vieną ratą.

Va čia paskaityk http://jeep.avtograd.ru/systems/index.htm rasi daug atsakymų.

Redagavo Arvydasius
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.