Pereiti prie turinio

Ar cia pusasio beda?


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

vaziuojant su TLC 100 lygiame kelyje pasijuto lengvas ratu musimas. ir po nepilno kilometro dingo pavaros. gazuojam bet nevaziuojam. isijungus tarpsasini diferenciala ( jei teisingai rasau ) vaziuoja. Ji isjungus ir ijungus pavara girdisi prie priekino rato labai lengvas metalinis traskejimas.

kol kas dar neardyta. tik idomu, kokios bedos laukti ir uz kokia suma;)?

p.s. ir siaip, kaip tokios masinos neturejusiam. kaip teisingai ja eksplotuoti? ta mygtuka tarpasinio dif. jungti kai "lengvai" buksuoju. o kai sunkiai buksuoju tai razdatkes rankena i padeti L ir jei visai prastai su rankenele esancia paneleje blokiruote? ir visais atvejais mazas greitis ir nesiokiojimas vairo i salis? nors retai kada taip pavyksta isklampoti - nemanevravus.

 

Aciu uz atsakymus.

Redagavo dariusGX
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Melskis, kad būtų ne reduktorius. Reduktoriaus dėvėto kaina 2000-3000Lt. Nauji viduriai ~7000Lt. Šiaip silpniausias mazgas būtent reduktorius, o ne pusašiai ir granatos, todėl didžiausia tikimybė, kad sulūš būtent reduktorius. Tačiau pirmą kartą girdžiu, kad taip nutiktų tiesiog važiuojant plentu. Dažniausiai reduktoriai draskomi buksuojant ir staigiai stabdant (pvz įsukamas vienas ratas, paskui stabdoma, kad jungti galinį pavarą ir grrrrr :( ), taip pat nepatariama su tlc100 ką nors traukti atbulam, nes dantų konstrukcija tokia, kad važiuojant atbulam išlaiko mažesnes apkrovas.

 

Pas tave mechaninė dėžė, tai reduktorius nuo automato netinka. Pas tave perdavimas 43/11.

 

Sėkmės!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na reduktorius turėtų pradžioj ūžti, jei padilęs... o granata traškėti posūkiuose... lengvai atsuki kamštį reduktoriuje ir paleidi tepalą, jei su drožlėm metalo gabalais - tai amen reduktoriui...

Šiaip planuoju sau užsakinėti priekinio reduktoriaus porą ... jei reiks bus abiem kiek pigiau su transportu... kainos nėra tokios baisios smile.gif nauja pora apie 2000-2500 lt http://www.wyprawa4x...przod-5662.html

čia tik pvz... koks perdavimas reikalingas, tokį ir užsakinėsim...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

Zirgas zvengia ir joti vel galima.

taip ir buvo, kad granata. kieme nusiemes apsaugine guma pamaciau kiauto ir sratu mase.

granata pasikeite ir kol kas tfu tfu tfu.

tik va perspektyva neramina. jis ( auto ) numatytas ukio darbams. tai kas bus kai priekaba 1.5 t uzsikabins. su ta priekaba ir purvo buna ir sniegai. ir siaip buna nelengvai pravaziuojamu vietu. ( su seneliu NP tokiu klausimu nekildavo )

cia atsakymo neradau kaip su tomis blokiruotemis elgtis ir kada?

eisiu gal i Toyota aiskintis.

vat labai aciu uz patarima atbulam netraukt.

bet labai aciu uz moraline pagalba. ;)/>/>

Redagavo dariusGX
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Melskis, kad būtų ne reduktorius. Reduktoriaus dėvėto kaina 2000-3000Lt. Nauji viduriai ~7000Lt. Šiaip silpniausias mazgas būtent reduktorius, o ne pusašiai ir granatos, todėl didžiausia tikimybė, kad sulūš būtent reduktorius. Tačiau pirmą kartą girdžiu, kad taip nutiktų tiesiog važiuojant plentu. Dažniausiai reduktoriai draskomi buksuojant ir staigiai stabdant (pvz įsukamas vienas ratas, paskui stabdoma, kad jungti galinį pavarą ir grrrrr :(/> ), taip pat nepatariama su tlc100 ką nors traukti atbulam, nes dantų konstrukcija tokia, kad važiuojant atbulam išlaiko mažesnes apkrovas.

 

Pas tave mechaninė dėžė, tai reduktorius nuo automato netinka. Pas tave perdavimas 43/11.

 

Sėkmės!

itariu, kad as prisidejau tiesiogiai prie granatos greitesnes mirties. nes auto bandydamas pries pirkima, apsisukant ijungiau tarp. dif. blokiruote. buvo asfaltas. pajutau, kad auto priekis pasviro zemyn ir tarsi pradejo kebula sukti. ( vat tik tada ir paaiskejo, kad cia AWD ) o plentu pasijuto lengvas rato baladojimas ir amen.

ir sorry uz klausima. ka toks perdavimas reiskia? 43/11

p.s. pats vilnietis. gal koki kontakta palik. rytoj privaziuociau gyvos praktines konsultacijos;)

is aksto aciu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Džiaugiuosi, kad taip lengvai atsipirkai. Šiaip nepergyvenk, kantri mašina, kelis niuansus reik žinot ir tiek.

 

Apie "rankenėles"

Visada, prieš įvažiuodamas į prastesnio kelio atkarpą (kur paprastai važiuotum tik 1-2 bėgiais) arba prieš kažką traukiant ar velkant - pirmiausia sustok, ir įjunk razdatkės padėtį LOW. Taupysi sankabą, variklis turės daugiau atsargos.

 

Tarpašinio diferencialo mygtuką (centrinėje konsolėje, tokio dydžio kaip avarinis) junk prieš dar sunkiau praeinamus ruožus, kur yra kažkokia tikimybė užbuksuoti. Su užblokuotu tarpašiniu difereencialu Toyota elgsis lygiai taip, kaip Patrol su įjungtu priekiniu tiltu (tas pats kaip Part time), tokioje padėtyje nepatartina važinėti asfaltu.

 

Jeigu turi galinio tilto blokiruotę (jungiklis šalia veidrodėlių valdymo) - jį junk taip pat prieš ruožus, kur yra didelė tikimybė užbuksuoti. Važiuoti greitai nebegalima. Su užblokuotu galiniu difu mašina vairuosis prasčiau, tą taip pat reikia turėti omenyje prieš apsisprendžiant jungti ar ne. Taip pat padidėja tikimybė kažką sulaužyti, jeigu pvz vienas iš galinių ratų staiga susidurs su dideliu pasipriešinimu.

 

Pakaba pas tave paprasta, be hidros? Su hidra yra dar kitų navarotų, pvz prieš brastą pakėlus mašiną į viršutinę padėtį ir įjungus razdatkę į LOW - mašina dar šiek tiek pasikelia. Bet tokioje padėtyje negalima šturmuoti balos iš greičio, nes visus smūgius sugertų vien hidro sistema (toje padėtyje beveik nebedirba torsionai ir spyruoklės). Visa tai parašyta vartotojo instrukcijoje, bet retas, kuris paskaito :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

itariu, kad as prisidejau tiesiogiai prie granatos greitesnes mirties. nes auto bandydamas pries pirkima, apsisukant ijungiau tarp. dif. blokiruote. buvo asfaltas. pajutau, kad auto priekis pasviro zemyn ir tarsi pradejo kebula sukti. ( vat tik tada ir paaiskejo, kad cia AWD ) o plentu pasijuto lengvas rato baladojimas ir amen.

ir sorry uz klausima. ka toks perdavimas reiskia? 43/11

p.s. pats vilnietis. gal koki kontakta palik. rytoj privaziuociau gyvos praktines konsultacijos;)

is aksto aciu.

Apsisukinėjant vieną kartą ant asfalto neturėjo subirti, bet jeigu buvo ant ribos - galimai pribaigei :D

43/11 yra santykis, kiek apsisuks galiniai ratai apsukus kardaną ir atvirkščiai (tilto difo dantų skaičiaus santykis). Tas skaičius nei geras, nei blogas, tiesiog skirtinguose modeliuose tie skaičiai skirtingi, o tau nurodžiau konkrečiai koks reikalingas būtų tavo atveju :)

Prilėkt visada gali 8 678 3vienas327. Nesu joks meistrelis, tik vartotojas, besidomintis savo automobiliu ir visais kitais 4x4 :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Džiaugiuosi, kad taip lengvai atsipirkai. Šiaip nepergyvenk, kantri mašina, kelis niuansus reik žinot ir tiek.

 

Apie "rankenėles"

Visada, prieš įvažiuodamas į prastesnio kelio atkarpą (kur paprastai važiuotum tik 1-2 bėgiais) arba prieš kažką traukiant ar velkant - pirmiausia sustok, ir įjunk razdatkės padėtį LOW. Taupysi sankabą, variklis turės daugiau atsargos.

 

Tarpašinio diferencialo mygtuką (centrinėje konsolėje, tokio dydžio kaip avarinis) junk prieš dar sunkiau praeinamus ruožus, kur yra kažkokia tikimybė užbuksuoti. Su užblokuotu tarpašiniu difereencialu Toyota elgsis lygiai taip, kaip Patrol su įjungtu priekiniu tiltu (tas pats kaip Part time), tokioje padėtyje nepatartina važinėti asfaltu.

 

Jeigu turi galinio tilto blokiruotę (jungiklis šalia veidrodėlių valdymo) - jį junk taip pat prieš ruožus, kur yra didelė tikimybė užbuksuoti. Važiuoti greitai nebegalima. Su užblokuotu galiniu difu mašina vairuosis prasčiau, tą taip pat reikia turėti omenyje prieš apsisprendžiant jungti ar ne. Taip pat padidėja tikimybė kažką sulaužyti, jeigu pvz vienas iš galinių ratų staiga susidurs su dideliu pasipriešinimu.

 

Pakaba pas tave paprasta, be hidros? Su hidra yra dar kitų navarotų, pvz prieš brastą pakėlus mašiną į viršutinę padėtį ir įjungus razdatkę į LOW - mašina dar šiek tiek pasikelia. Bet tokioje padėtyje negalima šturmuoti balos iš greičio, nes visus smūgius sugertų vien hidro sistema (toje padėtyje beveik nebedirba torsionai ir spyruoklės). Visa tai parašyta vartotojo instrukcijoje, bet retas, kuris paskaito :D/>

 

Aciu Tau labai.

 

as suprantu,kad si info surasyta vartotojo instrukcijoje. bet automobilyje jos nebuvo.

 

pakaba paprasta, be hidros.

pasitikslinsiu dar eiliskuma.

 

pirma visada razdatke i Low padeti. ( bet tada taip pat uzsidega geltona lempute skydelyje kaip ir paspaudus be LOW padeties tarpasinio dif. mygtuka)

tai zodziu ijungiau LOW na ir jo nepakakus jungiu "knopke po avariniu"

ir jau visai prastu atveju galinio tilto blokiruote. ( dega raudona lempute salia geltonos )

ir judesys tik su I ir II pavara. teisingai supratau?

bet klausimas. o vairo sukinejimas ijungus blokiruotes ar bet viena is ju nepareikalaus granatu atnaujunumo?

 

dar karta aciu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

LOW razdatkėj kai reikia lėtai važiuoti ar sunkiai traukti... prei LOW startuoji antru bėgiu (pirmas retai kada reikalingas, nebent į statų kalną kylant ar leidžiantis stabdyti varikliu) su LOW max greitis 40-60km.. daugiau nesveika...

"knopkė po avariniu" ji prei LOw nepadės, nes jau oranžinis indikatorius šviečia, kad įjungta tarpašinė blokiruotė, knopkė gerai kai kalnuotoj bekelėj važiuoji normaliu greičiu...

Jei privažiuoji linksmą vietą, tada padidinti pravažumo šansus gali pasukęs rankenėlę DIF LOC, ramiai pajudi kol mirksintis raudonas indikatorius pastoviai švies (reiškias susijungė)... o tada pagal situaciją lėtai važiuoji 2 bėgis, jei reik įsibėgėji ir 3 iu... jei provėžuota, tai mašinos galą gali pamėtyti, todėl reik su vairu atsakingai elgtis... kad neapsuktų kur į medį smile.gif

granatos byra dažniausiai susukus ratus į kraštinę padėtį ir įsirėmus ratu į kliūtį -griovyje, į šlaitą, įlūžus lede, tarp šaknų įstrigus, smėlyje užsikasus... ir su LOW duodant gazą... arba iššokus į orą ir su įsuktais ratais nusileidus abiem ant kieto grunto nepaleidus gazo...... šiaip važiuojant vairo sukiojimas granatų nelaužo smile.gif

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dekingas Dragonui,

 

susidejau paveiksla, kaip turetu viskas veikti.

dar toyotoje klausinejausi.

kalbejo labai panasiai.

... visos knopkes ir jungtukai jungiami sustojus. arba iki 8 km/h. neiremti ratu i kliuviny, iklimpus nesusukti vairo iki krastines padeties ir "negazuoti"

o siaip, visa kita priziurint, legendos nemirsta;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

"knopkė po avariniu" ji prei LOw nepadės, nes jau oranžinis indikatorius šviečia, kad įjungta tarpašinė blokiruotė, knopkė gerai kai kalnuotoj bekelėj važiuoji normaliu greičiu...

Meri, neklaidink naujoku. Kalbam ne apie tlc80 ir ne apie Patrol :) Simtineje ijungus razdatke i low tarpasinis neuzsiblokuoja ir jokios lemputes neuzsidega. Todel antras zingsnis sunkejant lelio salygoms - paspausti mygtuka po avariniu.

Normaliu greiciu vaziuojant blokuoti tarpasini tikslo nematau, valdomumo tas tikrai nepagerina, tik padidina apkrovas mazgams.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

briedas kažkos :) tai išima LOCk mygtukus, neva žmonės nemoka jais tinkamai naudotis, tai gražina ir dar nuo razdatkės atjungia... :)

dėl "tikslo nematau" - centrinis įvairiai difas paskirsto sukimo momentą preikiui ir galui... užblokavus galas ir priekis vienodai traukia... kalnuotoj-duobėtoj vietovėj jaučiasi kaip geriau važiuoja...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Meri, neklaidink naujoku. Kalbam ne apie tlc80 ir ne apie Patrol :)/> Simtineje ijungus razdatke i low tarpasinis neuzsiblokuoja ir jokios lemputes neuzsidega. Todel antras zingsnis sunkejant lelio salygoms - paspausti mygtuka po avariniu.

Normaliu greiciu vaziuojant blokuoti tarpasini tikslo nematau, valdomumo tas tikrai nepagerina, tik padidina apkrovas mazgams.

 

isiterpsiu, o pastarajame ijungus LOW centr. dif. blokuojasi automatiskai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

centrinis įvairiai difas paskirsto sukimo momentą preikiui ir galui... užblokavus galas ir priekis vienodai traukia...

Viskas teisingai, jeigu važiuoji tiesiai, padangos, slėgis jose vienodas ir svoris abiejoms ašims tenka vienodas. Jeigu kažkuri iš šių sąlygų neteisinga - viena iš ašių prie užblokuoto centrinio difo bandys prasisukti, kad kompensuoti greičio skirtumą. Posūkiuose greičių skirtumas tarp ašių padidėja, atitinkamai automobilis linkęs važiuoti tiesiai arba apsisukti.... Važiuojant lėtai skirtumai per maži, kad turėtų apčiuopiamos įtakos (išskyrus didelės amplitudės manevrus ant kietos dangos), bet juk rašai apie blokuotą difą esant normaliam greičiui? Tai pvz važiuojant virš 60 tikimybė užklimpti, turbūt, labai menka, bet suvaldyti auto su neblokuotu centriniu difu - tikrai lengviau.

Nežinau nuo kelintų metų TLC100 ėjo stabilumo kontrolė ir antipraslydimas, bet būtent elektroninės sistemos padeda paskirstyti sukimo momentą važiuojant didesniu greičiu. Pas LX470 šios sistemos įdiegtos nuo 1999m, dėl TLC100 negarantuoju, bet modelyje nuo 2003m tikrai yra.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ne prie normalaus greičio 60, o prie H pavaros razdatkėj... o važiuoja būna ir 20-40 km h... o dar ta viskomova razdatkėj... smile.gif

 

LOW režime blokuotas difas yra geriau todėl, kad negautų šikna ar priekis max sukimo momento ir ko nenusuktų... gal būtent dėl elektronikos faršo sotkėj ir nėra taip, nes ir kitos sistemos atsako už momento paskirstymą... bet pvz TLC120 nors ir yra antipraslidimo kontrolė bet centrinis blokuojasi iš kart, vos į LOW perjungi... kaip ir kituose "senuose" visureigiuose... wink.gif

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu ir sotkės, ir LX470 manualus. Specialiai pažiūrėjau dabar - tu buvai teisus, sotkėje Low padėtyje difas blokuojasi, o Lexuse vairuotojas gali nuspręsti pats ir papildomai spausti mygtuką arba ne.

Dar toks pastebėjimas, manuale parašyta, kad su mechanine dėže razdatkę galima perjunginėti važiuojant iki 8km/h, bet su automatu TIK SUSTOJUS! Centrinio difo mygtuką rašo galima jungti važiuojant tiesiai, bet aš jungiu taip pat tik sustojęs.

 

Dar manuale parašyta, nejungt galinio difo blokiruotės, kol neužbuksavai :lol:/> O jeigu užbuksavai ir galinis nebepadeda - rašo jungt priekinį, jeigu toks yra :lol:/>

Redagavo Gytman
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu ir sotkės, ir LX470 manualus. Specialiai pažiūrėjau dabar - tu buvai teisus, sotkėje Low padėtyje difas blokuojasi, o Lexuse vairuotojas gali nuspręsti pats ir papildomai spausti mygtuką arba ne.

Dar toks pastebėjimas, manuale parašyta, kad su mechanine dėže razdatkę galima perjunginėti važiuojant iki 8km/h, bet su automatu TIK SUSTOJUS! Centrinio difo mygtuką rašo galima jungti važiuojant tiesiai, bet aš jungiu taip pat tik sustojęs.

 

Dar manuale parašyta, nejungt galinio difo blokiruotės, kol neužbuksavai :lol:/>/> O jeigu užbuksavai ir galinis nebepadeda - rašo jungt priekinį, jeigu toks yra :lol:/>/>

 

arba skambinti traktoriaus ;)

p.s. info, deka jusu diskusijos, gavau sociai;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu ir sotkės, ir LX470 manualus. Specialiai pažiūrėjau dabar - tu buvai teisus, sotkėje Low padėtyje difas blokuojasi, o Lexuse vairuotojas gali nuspręsti pats ir papildomai spausti mygtuką arba ne.

Dar toks pastebėjimas, manuale parašyta, kad su mechanine dėže razdatkę galima perjunginėti važiuojant iki 8km/h, bet su automatu TIK SUSTOJUS! Centrinio difo mygtuką rašo galima jungti važiuojant tiesiai, bet aš jungiu taip pat tik sustojęs.

 

Dar manuale parašyta, nejungt galinio difo blokiruotės, kol neužbuksavai laugh.gif/> O jeigu užbuksavai ir galinis nebepadeda - rašo jungt priekinį, jeigu toks yra laugh.gif/>

 

nu tai gerai, reabilitavai mane su ta knpke :)

dabar apie manualą iš praktikos:

mechanine dėže razdatkę galima perjunginėti važiuojant iki 8km/h, bet su automatu TIK SUSTOJUS! - jei galva ant pečiu ir biškis praktijos, visa tai daroma sekančiai - automatas į neutralę, 3 sek pauzė kad sūkiai aprimtų ir važiuodamas-riedėdamas (be stabdžių ar gazavimo) perjungi razdatkę, tada D automate ir vėl gazas... dariau taip visada su savo automatu HJ60 oj... be jokių pašalinių garsų... Tas manualas tam, kad ko nesulaužytų ... gerve trauktis irgi rašoma tik ant neutralios pavaros ir jokių būdu nesukant ratais...

Na jei užbuksavai ant kieto grunto, kur duobės kokios, tai difą įjungus dažniausiai išvažiuoji... o baloje tai dažniau tik gilyn užsikasi...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.