Pereiti prie turinio

MPI galvos tarpines problemos


Plastic

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

o viskas buvo taip. Po to kai buves variklis uzsilenke n-taji karta nupirkau kita puveka su tikrai gerai issilaikiusiu varikliu ir permeciau ji pas save. Viskas buvo liuks garaze dirbo kaip beris. Isvaziavau i bandomaji vaziavimas ~200km, grizes girdziu kazkoki nauja garsa pradejau ziuret kas kaip ir iskur, ir toks jausmas, kad is siurblo pucia ora. Ranka kai pakisi puikiai jauciasi. Pucia sinchroniškai su kazkuriuo is cilindro darbu. Didinant apsukas ir pustelejimai tankeja. Pamatyt pro kur burbuliuoja problematiska, nes spaudimas nemazas ir vandeni su feiriu tiesiog nupucia nafik.. Forsunkes atleidziant po viena uzgesta ir atitinkamas cilindras. Voztuvai nepakibe. Dar bandysiu gal siandien tarpine apziuret, gal pro ten pucia, bet su ranka toks jausmas, kad is pacio siurblio, nes srautas labai koncentruotas biski i sona ir ranka nebejaucia oro srauto.. Tik nesuprantu is kokios vietos, ten jei ir pustu gi turetu pust dizeli, o ne ora.

 

Jausmas, kad pucia is pazymetos vietos..

 

IMG_4530.JPG

Mano nuoroda

 

Forumo variklistai, kokios idejos? Man labai keistas sitas variantas. O pucia ora ten tikrai nemazu spaudimu, nes garsas pramusa variklio darba ir pavizdziui is 15 metru variklio nebesigirdi, o oro poksejimas girdisi.

Redagavo Plastic
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo, ne siurblys..tarpine. Kas cia per varikliai nafik? Dvi galvos susprogusios, dabar vel dar tarpine. Shudas tas 4d56 ka jam reik padaryt kad nesioziuotu gal uzburt? :)/> Ar paprasciau paimt nudazyt zaliai ir padegt? Bet klausiu rimtai. Klevai tu kaip varikliu specas, ka gali rekomenduot? Jau bled as juos taip saugau, nedroziu, apsuku dideliu nelaikau, vaziuodamas iki 2.5k tik apsukas keliu, tepalai nafik hujevaznajet geriausi pusiau sintetikos keiciu vos ne kas 5k km, temperatura visda stebiu ir visktiek nafik jie man nelaiko. Dabartinis tas varikliukas tikrai ledinis, visiskai originalus, neardytas, tepalu ne laso, ne prokur, kompresija kaip naujo ir pist po 200km tarpine prapucia, kokios cia sarados nihuja nesuprantu...

 

Karocia kuciu rytas topinis.. ir ne del to, kad vel kazkiek litu reiks sukist, o del to kad nafik negaliu su savo dzipuku vaziuot.....

Redagavo Plastic
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad kažkaip iš tos vietos kur pažymieta nelabai gali kas iš pačio variklio pūst.

Pirmas dalykas ar iškeldinėja vandenį :?:

Antra - jau kaip ir nešilta lauke tai pečiukas dirba pastoviai. Atsiradus trūkimui ar kažkam panašaus anas pirmiausiai nustoja kaitint dirbant varikliui laisvom apsukom.

 

Matuok dar kartą kompresiją - jei kažkas su tarpine tai vienam cilindre turėtų būt žymiai mažesnė kompresija. Prie viso to turėtų ne orą išpūtinėt o dūmus. Bet gi vėl toksai niuansas - tokiu atveju turėtų iškeldinėt vandenį ba kad prasigriaužtų takas per tarpinę nepakabinęs aušinimo marškinių kažkaip neįtikėtina.

Kažkodėl įtariu kad čia bus ne pačio variklio bieda o kažkas ką suka dirželiai knisa protą. Pabandyk nuimt dirželius ir užkūrt variklį , jei tada dar bus tas oro pulsavimas tad jau skambink man - bandysim aiškintis operatyviau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveikas , Plastikai, visų pirma mazgas , kuris sugedęs, tai nėra variklis, antra visus kuriuos perki - jie yra nužudyti. Nes gero 4D56 niekas neparduoda. O kur pučia kažkas iš tos vietos, kurią parodei nuotraukoje,tai lupk lauk jį ir žiūrėk , kas ten pučia . kiek esu matęs MP variklių, ypač MPI , tai vis skirtingi. Kažkokas kalchozą dėl savęs pasidaro. Pats savo agregatui du pakeičiau variklius, kol supratau, kame esmė.... Esmė precizijoje. :) Paskutinį preciziškai apdorojau,, laiko jau 4,5 metų su baisiom apkrovom :)

Beje, tas variklis 5200 apsukų / min pagal dokumentus yra norma.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai antram poste parasiau, kad pucia per tarpine galvos. Kai nuemiau intercooleri, tada ranka isejo uzkist ir atradau pro kur pucia. Taip kad teks galva kelt, slifuot, tikrint ir jeigu viskas tvarkoje surinkt atgal pakeitus tarpine. Tik bijau, kad nebutu spejes kanaliukas pradegt, ten kur tarpine ispute. O ispute toki ~5mm gabaliuka antram cilindre.

 

Beje, tas variklis 5200 apsukų / min pagal dokumentus yra norma.

 

Kad maniskis 5 begiu su mano ratais bagazinem ir t.t. tik iki 3000aps/min dasikelia ir tai tik per ilga laika ir nuo kalno.. Iki 2500aps/min viskas tvarkoj, poto galios ziauriai pritruksta. 2-3 begiu aisku gali turbut ir iki 5000 dakelt, bet tiek neprireikia pilnai 3000 uztenka.. O dazniausiai kaip ir sakiau 2500 ir gana bent jau mano vaziavimui.

 

Tai va tokie reikalai. Kad gyventum Klevai ne taip toli nuo dabartines dzipuko lokacijos iskart pas tave ji pristatyciau. O dabar nei datempt, nei davaziuot iki taves. Reik tiketis, kad vietiniai sugebes normaliai padaryt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apsižiūrėkit gerai bloką kad nebūtų darbas bergzdžias.

O tai vandenį kėlė ar vistik čia tas vienas iš itin retų varijantų kai sugeba rast taką lauk bet ne į aušinimo sistemą .

Turbut cia tas retas variantas. Nes vandens lauk nepute,

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ka reiskia perkaitintas? Manieji varikliukai daugiau 90 nera mate, o dvi galvos uzsilenke. Sitas irgi vos perkeliau is vieno auto i kita ir ispute tarpine, aiaku cia galejo but tiesiog sutapimas.

Arba surtapimas , arba vartytas blokas.

Prie viso to gi ne iš lentynos tie tavi varikliai - kažkas prieš tave galėjo pasistengt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Gal greiciau sutapimas. Nes sitas varikliukas tikrai nedaug vaziaves. Prie galinio salniko net zymes nebuvo, nudilimas nulinis. O siaip jau nuo kokio 150000km kaip ir matos salniko buvimo vietos zyme. Pries tai buvusiajam jau kokia 0.7mm buvo isgrauzta. Ir aplamai sitas varikliukas dar nebuvo ardytas. Visiskas originalas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

Gal greiciau sutapimas. Nes sitas varikliukas tikrai nedaug vaziaves. Prie galinio salniko net zymes nebuvo, nudilimas nulinis. O siaip jau nuo kokio 150000km kaip ir matos salniko buvimo vietos zyme. Pries tai buvusiajam jau kokia 0.7mm buvo isgrauzta. Ir aplamai sitas varikliukas dar nebuvo ardytas. Visiskas originalas.

vienas itin svarbus dalykas, daug kas remontuojant galva ir keiciant tarpine, nekeicia galvos priverzimo varztu!!! su senais varztais, anksciau ar veliau vel prapucia. cia tarp kitko

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu tfu tfu tfu, pakolkas laiko ir maniskis. Bet jauciamas galios trukumas su beveik 33", o kaip tau su 35? Nu aisku as dar nesigilinau kokie pas mane reduktoriai, bet nepanasu, kad patys greiciausi..

 

Ziurek o pas tave parase dar parasyta, kad forsaves esi. Ka i tai? Nesioziuoja? Ka ten konkreciai padares esi?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu tfu tfu tfu, pakolkas laiko ir maniskis. Bet jauciamas galios trukumas su beveik 33", o kaip tau su 35? Nu aisku as dar nesigilinau kokie pas mane reduktoriai, bet nepanasu, kad patys greiciausi..

 

Ziurek o pas tave parase dar parasyta, kad forsaves esi. Ka i tai? Nesioziuoja? Ka ten konkreciai padares esi?

is tikro cia tai jau kita tema, bet trumpai galiu brukstelt, siek tiek sumazintas suspaudimo laipsnis(gerokai storesne tarpine po galva), padidintas turbo slegis iki 1 bar, atitinkamai padidintas kuro padavimas, perdaryta turbina(daug didesnis nasumas zemuose sukiuose negu originali), tiesioginis ismetimas. dar yra kur tobuleti, reiktu didesnio tarpinio oro ausintuvo, dar galima didinti kuro slegi, bei ilginti kuro ispurskimo laika, bet cia jau gerokai sudetingiau viska sustiguot ir siurbli perdaryt. manyciau ir taip koki 12-15kw isspaudziau. todel ir domina L200 98kw motoras, is kur tiek isspausta nors siublys stovi bosch rotorinis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as suprantu kad griauni motorus ir zinai kas ten viduj, bet tikrai netikiu kad esi chiptuningo specialistas... pyk nepyk bet cia mano nuomone...

O tai leisk paklaust prie ko čia čiptiuningas ? Tokie dalykai kuriais čia bandai visus nustebint senai jau praeitas dalykas - ką aš galiu padaryt iš eilinio variklio tiems kam reikia tie žino, o tau įrodinėt ką esu pridaręs su varikliais nematau nei prasmės nei reikalo. Tas pats Vitoldas irgi nevisagalis su savo programom jei variklis nebus paruoštas mechaniškai galios didinimui, o šito dalyko subtilybių ir tą patį Vitoldą pamokint galiu.

 

O dabar apie tas pastorintas tarpines.

Pastorintos tarpinės dedamos tais atvejais kai yra šlifuojamas bloko paviršius. Tam kam čia sakai tai reiktų tarpinės min 3mm storio - pardvime tokių nėra tai arba spec. užsakymas arba dvi gamyklinės su metaliniu intarpu. Tiek tas , tiek tas varijantas yra gan nepatikimas- išeitis stūmuokliai su mažesniu kompresiniu aukščiu ( tikiuosi suprantamai aiškinu). Suspaudimo laipsnis prieškameriniams varikliams irgi turi gan didelę reikšmę ba kuro sumaišymas su oru vyksta sprogimo metodu (kuras iš prieškamerės sprogimu išstumiamas ir sumaišomas su oru) tai kad per didelis suspaudimo laipsnio mažinimas čia ne į temą ba kaip tyčia nukenčia efektyvus kuro sumaišymas ir išsitempia degimo proceso laikas - rezultate daug dūmų ir mažai galios.

Variklio gi patvarumas kenčia ne nuo atseit per didelės temperatūros dėl suspaudimo o nuo per lieso mišinio kuris ir užkelia temperatūra - deja dyzeliams irgi galioja tos pačios taisyklės kaip ir bendzams.

Kas liečia siurblio perdarymus tai didinasi ne laikas kad įpurkšt didesnį kiekį o kiekis įpurškiamas per tą patį laiką (tame reikale ir 1/1000 sekundės dalis turi didelę reikšmę) ir čia jau nei Vitoldas , nei kitas elektronščikas nepadės jei siurblys grynai mechaninis ba reikia keist plundžerio diametrą .

 

P.s. Kaip manai ar ne laikas būtų pačiam nustot gąsdint visus žymių žmonių ir firmų vardais ba nieko gero tai tau neduoda kaip kad ir akių drąskymas kurį tu vadini savo nuomonės pareiškimu.

 

P.p.s. Tas tavo L200 variklis su dideliu galingumu yra jau DI-D kartos variklis , t.y. tiesioginio įpurškimo dyzelis - iš čia ir jo galingumas , ir sukimo momentas. Kuom skirisai tiesioginio įpurškimo dyzelis nuo prieškamerinio tikiuosi aiškint nereiks.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na vistiek tu idomus zmogus... tau niekaip neiseina normaliai diskutuot. Visu pirma nustebint kazko net nesistengiu, paklause ir tiesiog pasidalinau patirtim, kaip dariau ir kaip gavosi. gazdinimai kazkokie, nieko nesuprantu kur apie tai uzsiminta???! pastoviai kazkokias vizijas matai... turi techniniu ziniu prasau dalinkis jei negaila, jei gaila netersk diskusijos ir nesikabinek pastoviai nebutais dalykais...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.