Pereiti prie turinio

3l dyz variklis unimogui


arvydas77

Rekomenduojami pranešimai

na sitą skaiciau,mane labiau domina apie,ne ekspertizių labirintai,nors tai irgi reikia patyrinėt,bet ar daug iš tų burtų išlošiu sveikatos?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Arvydai, be abejo islosi ir ne mazai... nors Unimog gimtas variklis irgi dekompresuotas (pritaikytas ne kokybiskiems zema oktanini skaiciu turintiems kurams), bet ant apaciu dizelis jegu daugiau turi...

Redagavo chimik
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

yra galimybė įdėt 3D l merso atmosferika,dabar esantis 2,4 ryškiai per silpnas,kokios būtų nuomonės apie šį sukryžminimą?

sportuot ir į gilias balas nesiruošiu,bet noris normalesnio važiavimo

senukas 404

klausimas. ar nori palikti ta beproto sunkia ir niekam tikusi deze?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

yra galimybė įdėt 3D l merso atmosferika,dabar esantis 2,4 ryškiai per silpnas,kokios būtų nuomonės apie šį sukryžminimą?

sportuot ir į gilias balas nesiruošiu,bet noris normalesnio važiavimo

senukas 404

Būtent šitą variklį dėt neverta ba dėl papildomų varganų 12kW daužytis nagus nematau prasmės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu velnias žino kaip su ta dėže,galvoju palikt gimtają

del svorio tai taip pritariu o kuo ji nepatikima? bet va visi tvirtinimai rimti tik kad amortizacijos beveik jokios

 

na o jei det ta 3litį motora su dėže(gaunu visa komplektą)tada vel burtai su kardanais :(

 

na laukiu visokių nuomonių gal ir ta dėžę velniop reiktų :unsure:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek zinau ismetus deze dedi gaz66 razdatke ja ten taip mandrai itvirtini, prisitekini visokiu daliu ir tiesiai ant jos suki tilta (kardana). Bet man kaskaip atrodo ka paprasciau imotuos razdatke normaliai su normaliais kardanais ir tilta ant atskiru traukiu pakabint.

Turiu autofanu laida kur montavo kita razdatke, jei kam idomu sakykit atsiusiu.

Redagavo SubaruLT
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek zinau ismetus deze dedi gaz66 razdatke ja ten taip mandrai itvirtini, prisitekini visokiu daliu ir tiesiai ant jos suki tilta (kardana).

 

butent tai ir turiu omieni, Autofanu cia jau antras projektas jei neklystu, mano buvo pirmas projektas.labai viskas paprasta, kopmaktiska ir gali bilekoki varikli ikist su bilekokia deze. dabar je montuoja v12 bmw varikli su gymtaja aut. deze ir 66-o razdatke.tik nepamirskit max greitis tu tiltu 65km/val. isbandziau ir 110km/val ir nieko laiko :rolleyes:

Redagavo vitalka
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai gimtieji unimogo vamzdžiai ,na tos kardanų apsaugos metamos lauk,kaip suprantu?

galima padaryt ir taip:aplink razdatkę daryt tipo dėžę ir prie jos priburt kardanų apsaugų šarnyrus

tai tada galimas toks derinys

MB 3ld su gimta dėže ir BTR razdatkė

Redagavo dielavas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai gimtieji unimogo vamzdžiai ,na tos kardanų apsaugos metamos lauk,kaip suprantu?

galima padaryt ir taip:aplink razdatkę daryt tipo dėžę ir prie jos priburt kardanų apsaugų šarnyrus

tai tada galimas toks derinys

MB 3ld su gimta dėže ir BTR razdatkė

 

mano nuomone kad rejkia palikt tos vamzdzius, tik perejimus padaryti is naujos razdtkes prie tu vamzdziu. jug ant to vamzdzio laikosi tiltas, jame tik viena kryzme ir manau cia tikrai tvirta ir paprasta konstrukcija.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai gimtieji unimogo vamzdžiai ,na tos kardanų apsaugos metamos lauk,kaip suprantu?

galima padaryt ir taip:aplink razdatkę daryt tipo dėžę ir prie jos priburt kardanų apsaugų šarnyrus

tai tada galimas toks derinys

MB 3ld su gimta dėže ir BTR razdatkė

 

mano nuomone kad rejkia palikt tos vamzdzius, tik perejimus padaryti is naujos razdtkes prie tu vamzdziu. jug ant to vamzdzio laikosi tiltas, jame tik viena kryzme ir manau cia tikrai tvirta ir paprasta konstrukcija.tik razdatke rejkes prisobacint tvirtai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gali,Vytai,gali

taip ir yra dvi letos pavaros reversuojasi,kitos ne,yra fiksatorius kuris neleidžia atbulinio jungt kai yra aukstesnė pavara,ten tokia apie 50x4x4 šponkikė privirinta kadangi ta dėžė vistiek bus keičiama,paeksperimentavau aš ja,ta šponke nupjoviau.rezultatas-reverso rankena jungiasi visiems bėgiams ,masina važiuoja tik pirmyn :D

ši schema ne tokios dėžės tavo duotoje nuorodoje radau gera manualą,va ten yra tikroji,dar įdomiau ten pat yra fotkes ir paaiškinimas kaip tokia dėžė padaryta 8 bėngė :scratch:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 5 savaičių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.