Pereiti prie turinio

dumija dziporius


okagersma

Rekomenduojami pranešimai

net nezinau kaip paaiskint.kuriasi gerai, saliaros neryja. uzmynus gazo vietoj stovint jokio dumo-o ant apkrovos (i kalniuka ar sunkiau tempiant) apsipila melynai pilkais dumais. vaziuojant lygiu keliu atrodo lyg ir nieko aisku paspaudus gelziuka ismeta juoda kamuoly. tai kame galetu but saknys? P.S. oro ,kuro filtrai pakeisti.forsunkes atsukus slangutes po viena -variklis keicia balsa

Redagavo okagersma
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2,5dyz varikliukas. kuro , oro filtrai pakeisti, interkuleris isplautas -tepalo buvo koks 50ml. del pacoso nezinau-kaip ji patikrint.o del vakumo tai nera jokios slangutes net nera kur uzmaut. dar uzsidega lempute "chec enginer"

Redagavo okagersma
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai va kad nera to laido ir tokios forsunkes. meistras sake kad cia senasis variklis-jam negalima padaryt diagnostikos, nors cherokis ir 97m. arba ta forsunke istraukta ir ideta kita be laido,net nezinau.

 

 

pasakos kažkokios, nori pasakyt ir kompo nėra?, pažiūrėk enciklopėdijo nuo kurių metų ėjo forsunkė su laidu ir pamatysi, paprasčiausiai ji yra nepygi todėl ir isuko paprastą, draugas turėjo ir jam tiesiog nutrūkes buvo, tai varė per kelis meistrus kol rado bėda, ir dūmais pildavosi

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

meistras sake kad varikliai 2,5dyz su mehaniniu siurbliu neturi but elektrines forsunkes(na tos su laideliu), o kur jau yra elektrinis siurblys tai butinai turi but.ar tai tiesa?kas turit jeep su 2,5dyz ir su mehaniniu siurbliu ar yra ta elektrine forsunke. ir dar as atjungiau egr voztuva -ar nieko neatsitiks matoriukui?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Forsunkė su laidu tik elektra valdomiems siurbliams, mechaniniui siurbliui ana nereikalinga.

 

Na atjungus EGRą tai tikrai varikliui tik į naudą, šiaip tai patarčiau net ir kanalą užkišt aklinai.

 

Kas dėl dūminimo tai gali būt ir purkštukai kalti - blogai išpurškia kurą , neturi konkrečios įpurškimo pradžios ir galo. Ar teisingai dirba purkštukai gali tik stendas parodyt.

Gali būt kad striginėja ir westgeito vožtuvas arba nepilnai užsidaro - matok turbinos slėgį.

Dar gali būt kad ir siurblio viduj kažkas išsimakalavo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ant pačios turbinos prikabintas būna toks stūmokliukas su traukute - tai ir vadinasi Westgeito vožtuvu.Patarčiau nusiimt nuo turbinos oro padavimo ir išėjimo šlangas ir pažiūrėt ar nėra juose tepalo. Jei prieš turbą tepalo beveik kaip ir nėra o už jos jo padoriai tai greičiausiai bus pačiai turbai galas . Galima dar ir ašelę pajudit - jei itin didelis laisvumas tai beveik 100% kad reiks remontuot arba keist turbiną.

Redagavo Klevas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

va buvau nusiemes slanges nuo turbinos tai toks vaizdelis- asike nekliba(na ciut ciut net nesijaucia)pries turbina tepalu nera o kur i interkuleri iseina yra slangas is vidaus tepaluotas.numoviau nuo interkulerio tai isbego gal kokia saujele tepalo.dar reiks bandyt ta voztuva nusiimt ,pazet ar nera uzkirmyjes.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

meistras sake kad varikliai 2,5dyz su mehaniniu siurbliu neturi but elektrines forsunkes(na tos su laideliu), o kur jau yra elektrinis siurblys tai butinai turi but.ar tai tiesa?kas turit jeep su 2,5dyz ir su mehaniniu siurbliu ar yra ta elektrine forsunke. ir dar as atjungiau egr voztuva -ar nieko neatsitiks matoriukui?

Pas mane mehaninis siurblis bet forsunke su laidu yra ant pirmo cilindro stovi, turejau ir forda su VM motoru mechaninis siurblis stovejo forsunke su laidu buvo

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane mehaninis siurblis bet forsunke su laidu yra ant pirmo cilindro stovi, turejau ir forda su VM motoru mechaninis siurblis stovejo forsunke su laidu buvo

Na ir kas kad stovi - buvo elektroninis siurblys , nusmigo , pakeitė mechaniniu o purkštuką paliko. Nu nevienas jau taip paleistas važiuoja ir vargo nemato ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nebezinau ka ir kur beardyt. viska atrodo perziurejau - forsunkes geros ,siurblys liuks, filtrai pakeisti, turbina eina, voztuvukas prie turbos atrodo slankiojas,interkuleris isvalytas. bet kaip netraukia taip netraukia. pastebejau viena dalykeli istraukus forsunkes ant ju yra tepalo demiu.ar nebus voztuvu gumelems amen? ir saltam kalenimas atsirado atsirado ,panasiai kaip voztuvai.ir dar vaziuojant numynus gaza iki dugno prislopsta,poto atleidus truputi eina neblogai.

Redagavo okagersma
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nebezinau ka ir kur beardyt. viska atrodo perziurejau - forsunkes geros ,siurblys liuks, filtrai pakeisti, turbina eina, voztuvukas prie turbos atrodo slankiojas,interkuleris isvalytas. bet kaip netraukia taip netraukia. pastebejau viena dalykeli istraukus forsunkes ant ju yra tepalo demiu.ar nebus voztuvu gumelems amen? ir saltam kalenimas atsirado atsirado ,panasiai kaip voztuvai.ir dar vaziuojant numynus gaza iki dugno prislopsta,poto atleidus truputi eina neblogai.

Forsunkės iš išvaizdos geros ar stendu tikrintos ?

Turinos slėgis matuotas su manometru ar ranka maigant šlanga ?

Degimo (įpurškimo) kampas statytas iš akies/klausos ar pagal prietaisus ?

 

P.s. Ką jau ką bet oro filtrą tikuosi kad pirmoj eilėj atsidarėt pasižiūrėt kaip anas atrodo ;)

Redagavo Klevas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nebezinau ka ir kur beardyt. viska atrodo perziurejau - forsunkes geros ,siurblys liuks, filtrai pakeisti, turbina eina, voztuvukas prie turbos atrodo slankiojas,interkuleris isvalytas. bet kaip netraukia taip netraukia. pastebejau viena dalykeli istraukus forsunkes ant ju yra tepalo demiu.ar nebus voztuvu gumelems amen? ir saltam kalenimas atsirado atsirado ,panasiai kaip voztuvai.ir dar vaziuojant numynus gaza iki dugno prislopsta,poto atleidus truputi eina neblogai.

sitam varykli voztuvu gumeliu nera stovi ivores

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

forsunkes ir siurblys ant stendo tikrinti ,o turba maigant slangas. o ar galima pabandyt vaziuot nuemus slange nuo isiurbimo kolektoriaus-nieko neatsitiks matorui-pazeciau ar taip pat eina . koks kitas matoriukas tiktu be didesniu perestroiku i jeep cherokee? o ar idejus 2,1 deze irgi reiktu keist? o del tepaliuko ant forsunkiu ?kokios nuomones?

Redagavo okagersma
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nieko neatsiks tam varikliui jei nesiruoši taip aplink žemaitiją apvažiuot ;)

 

Su keitimu į kitą motorą gali būt negerumų. Tas reno 2,1td realiai yra per silpnas tai masei kurią turi vežt. Važiuot su juo važiuosi ale kaip su senu troleibusu.

VM vistik italas - jei jau yra noras jį pakeist į kažką kitą tai gal vertėtų pasižiūrėt ar netiktų IVECO 2,5/2,8td.

Kas dėl tepaliuko ant forsunkių tai ar tikrai esi įsitikinęs kad tai tepalas o ne nesudegusi saliara prasiskiedusi su sodžiais. Kažkaip sunkiai tikėtina kad į sūkurinę kamerą gali pakliūt tiek tepalo kad paliktų žymų pėdsaką ant forsunkės antgalio, pagal mano durną galvą tai vistik nesudegusi saliarka.

 

Dar vienas dalykas - jei stovi viena forsunkė su laidu o siurblys mechaninis (tai byloja apie tai kad siurblys keistas į pilnai mechaninį) tai ar nuo įsiurbimo koliko atvesta šlangutė į siurblio pūslę kuri kuoreguoja kuro kiekį nuo turbinos slėgio. Jei atvesta tai ar neužsikišus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kad nera forsunkes su laidu, siurblys mechaninis. o tie iveco 2,5 ir 2,8 kokiose masinose eina? va isbandziau : nuemiau slanga nuo isiurbimo ir bandzxiau vaziuoit tai kaip su mopedu,netraukia juodai-o uzmovus jau traukia geriau ,bet truksta. o tas voztuvas prie turbos kokia reiksme turi? nes maniskis vakar ziurejau veike(slankiojos) siandie jau nebe(matyt stringa)?nuo ko jis veikia ir kaip turi veikt?

Redagavo okagersma
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.