zemaituks Sukurta Balandžio 7, 2012 Dalintis Sukurta Balandžio 7, 2012 (redaguota) nustipo mano autobuso galiniu stabdziu reguliatorius-cilidriukas ar dar kaip ten ji...naujas domejausi kainuoja 1700 lt ir tik originalas , stabdziu pardej klausiau kaip galima issprest ta klausima nebrangiai tai patare tiesiai pajungt be reguliatoriaus prie ratu vamzdeliu taip ir padariau, stabdo gerai..ale turiu klausima pas ismanancius- is priekio ateina du stabdziu vamzdeliai,jie pajungti i ta reguliatoriu, o is jo jau tik vienas vamzdelis link gal.tilto is jo trisakis ir i ratus nueina..tai kam DU vamzdeliai is priekio reikalingi???gal papildomai stabdz.skysciui paduot kai orinau stabdzius is vieno vamzdelio(juos pajungiau viena i viena rata kita i kita rata) aina normaliai skystis a is kito vos vos varva.. ar mano pajungta sistema be reguliatoriaus normali?? gal kas jau pasidare ir turi kitokiu minciu?? Redagavo Balandžio 7, 2012 zemaituks Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gynte Atrašyta Balandžio 7, 2012 Dalintis Atrašyta Balandžio 7, 2012 nustipo mano autobuso galiniu stabdziu reguliatorius-cilidriukas ar dar kaip ten ji...naujas domejausi kainuoja 1700 lt ir tik originalas , stabdziu pardej klausiau kaip galima issprest ta klausima nebrangiai tai patare tiesiai pajungt be reguliatoriaus prie ratu vamzdeliu taip ir padariau, stabdo gerai..ale turiu klausima pas ismanancius- is priekio ateina du stabdziu vamzdeliai,jie pajungti i ta reguliatoriu, o is jo jau tik vienas vamzdelis link gal.tilto is jo trisakis ir i ratus nueina..tai kam DU vamzdeliai is priekio reikalingi???gal papildomai stabdz.skysciui paduot kai orinau stabdzius is vieno vamzdelio(juos pajungiau viena i viena rata kita i kita rata) aina normaliai skystis a is kito vos vos varva.. ar mano pajungta sistema be reguliatoriaus normali?? gal kas jau pasidare ir turi kitokiu minciu??o kaip TA praeisi? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
zemaituks Atrašyta Balandžio 7, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 7, 2012 a kas daryt? 1700 moket uz toki suda? nu su TA norvegijoj paprasciau nei LT Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
DAROGAkelias Atrašyta Balandžio 7, 2012 Dalintis Atrašyta Balandžio 7, 2012 Tikrai ne teisingai. Reikia imti trysaki ir tuos du vamzdelius pajunk i trsaki o jau nuo trisakio per gumine stabdziu zarnele i tilta,ant tilto pasiskirstis i kaire ir desine. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
zemaituks Atrašyta Balandžio 7, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 7, 2012 va as ir mastau kad gal taip geriau butu..jei gerai suprantu tie 2 vamzdeliai is priekio ateina tai vienas is ju pagrindinis stabdz.skyscio padavimas, a antras vamzdelis-papildomam skyscio padavimui?? todel ir reikia per trisaky jungti? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
awdfan Atrašyta Balandžio 10, 2012 Dalintis Atrašyta Balandžio 10, 2012 taip vienas pagriondinis o kitas likuti varo i priekini tilta is svorio reguliatorioprisegiau stabdziu schema Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
zemaituks Atrašyta Balandžio 10, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 10, 2012 dekingas uz informacija Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tuomis Atrašyta Balandžio 5, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 5, 2013 Bėda pas mane ta pati, magistrale žadu vedžioti nauja, tai ir iškilo klausimas: kaip teisingai pajungti stabdžius. Iš pagrindinio cilindro išeina du vamzdeliai taigi yra du galimi pajungimo variantai. Viena vamzdeli jungti i prieki ir padalinti, kita i gala. Antras variantas dalinti per du trišakius kryžmai viena jungiant i prieki kita i priešinga puse gala. Pirmu atveju galimos bėdos, kad stabdys stipriau kažkuris tiltas, antru kad mes į šoną, ar teisingai mastau ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
zemaituks Atrašyta Balandžio 5, 2013 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 5, 2013 manau kolega teisingai mastai..pasitikslink dar pagal stabdziu schema auksciau pora postu prikabinta..as gale vietoj reguliatoriaus trisaki pastaciauir abu vamzdelius pajungiau is priekio kur ateina, o viena paleidau i stabdzius(padalinau).. stobdo puikiai, nemeto Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tuomis Atrašyta Balandžio 5, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 5, 2013 manau kolega teisingai mastai..pasitikslink dar pagal stabdziu schema auksciau pora postu prikabinta..as gale vietoj reguliatoriaus trisaki pastaciauir abu vamzdelius pajungiau is priekio kur ateina, o viena paleidau i stabdzius(padalinau).. stobdo puikiai, nemetoEsmė kad pas mane nieko nebėra , pagrindinis stabdžių cilindras ir keturi suportai, tai ir mastau kaip juos daba sujungti Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
zemaituks Atrašyta Balandžio 5, 2013 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 5, 2013 (redaguota) reiks tau 4iu trisakiu visam tam reikalui ir 18 berod antgaliu..o vamzdelio tai xui znaet.. daug..prisegu fotke, raudonai apibraukta-trisaki dek, magistrale i gala islaikyk tokio ilgio kaip pagal paveiksla, netrumpink nes manau gamykla paskaiciavus laiko tarpa per kuri slegis pasiekia galinius suportus ir pradeda stabdyti..kad nebutu paskui kad galas stipriau ir anksciau stabdys... jei kazkur klystu, tegu mane pataiso gudresni stabdziai.bmp Redagavo Balandžio 5, 2013 zemaituks Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
zemaituks Atrašyta Balandžio 5, 2013 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 5, 2013 ir manau sakyt nereik kad vamzdelius ir trisakiuskuo dailiau pritvirtinti prie remo kad samapalna sistema nepasirodytu kai TA darysi...gal netgi juodais dazais perpusti nepamaisytu kad neblizgetu itartinai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tuomis Atrašyta Balandžio 5, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 5, 2013 Tai iš principo juk galima būtu papraščiau suvesti abu vamzdelius į viena dalytuvą kuriame butu du iėjimai ir keturi ar du (vėliau juos padalinant i suportus)išėjimai, slėgis but visur vienodas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
zemaituks Atrašyta Balandžio 5, 2013 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 5, 2013 na nzn kaip kiti galvoja, bet manau gamyklos inzinieriai ne siaip sau sugalvoje yra ta visa bletstva .. kad paskui is paprastumo nenueit i krastutinuma Manau tave TA patvarkys iskart jei visi ratai vienodai stabdys .. bet tu dar pas Kleva pasitikslink, tas gudrus diedas viska zino Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tuomis Atrašyta Balandžio 5, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 5, 2013 (redaguota) O ka tas TA,citata is jų reikalavimų lengvųjų automobilių stabdymo efektyvumas turėtų būti ne mažesnis nei 50 % stabdant darbiniu stabdžiu ir ne mažesnis kaip 16 % stabdant stovėjimo (atsarginiu) stabdžiu. Be to, skirtumas tarp vienos ašies ratų stabdymo jėgos neturėtų būti didesnis nei 30 % stabdant darbiniu stabdžiu O be to pas mane gale būgnai tai ir taip jie stabdys silpniau. Nu bet tiek to padarysiu kaip buvo, tik nekabinsiu kiaušių(taip vadinasi reguliatorius pas mus). ;)/> Dar patiko šis punktas primenantis kova su vėjo malūnais 5) Valdytojas, nesutinkantis su kontrolieriaus sprendimu, gali jį apskųsti įmonės vadovui. Jei valdytojas nesutinka su įmonės vadovo sprendimu dėl kontrolieriaus sprendimo, gali kontrolieriaus sprendimą apskųsti Inspekcijos viršininkui. Jei valdytojas nesutinka su Inspekcijos viršininko sprendimu, gali šį sprendimą apskųsti Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka. Redagavo Balandžio 5, 2013 Tuomis Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
zemaituks Atrašyta Balandžio 5, 2013 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 5, 2013 O ka tas TA,citata is jų reikalavimų lengvųjų automobilių stabdymo efektyvumas turėtų būti ne mažesnis nei 50 % stabdant darbiniu stabdžiu ir ne mažesnis kaip 16 % stabdant stovėjimo (atsarginiu) stabdžiu. Be to, skirtumas tarp vienos ašies ratų stabdymo jėgos neturėtų būti didesnis nei 30 % stabdant darbiniu stabdžiu O be to pas mane gale būgnai tai ir taip jie stabdys silpniau. Nu bet tiek to padarysiu kaip buvo, tik nekabinsiu kiaušių(taip vadinasi reguliatorius pas mus). daug kas su manim sutiks kad TA darbuotojai kiekvienas savaip interpretuoja savo vidaus taisykles, bet any way..reik taikyt kuo arciau ju Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Balandžio 5, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 5, 2013 jei kazkur klystu, tegu mane pataiso gudresni Klysti , ir labai klysti.Tas reguliatorius dirba truputį kitaip nei atrodo. Prie viso to kad abriboja stabdymo jėgą dar ir išlygina stabdžių jėgas tarp priekinio ir galinio tilto. O taip pat neleidžia pasilikt išvis be stabdžių trūkus magistralei. Pastačius toj vietoj paprastą trišakį visa tai dingsta ba turi seno gaziko stabdžius kur trūkus stabdžių šlangutei po trečio pėdalo paspaudimo lieki išvis be stabdžių. Tuomio varijantas kryžmai sujungt kaip kad lengvuose mašinuose tikrai nereikalauja saujos trišakių ir pusmaišio antgalių - pilnai pakanka vieno papildomo trišakio, dviejų šlangučių ir kelių antgaliukų. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Balandžio 5, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 5, 2013 Tai iš principo juk galima būtu papraščiau suvesti abu vamzdelius į viena dalytuvą kuriame butu du iėjimai ir keturi ar du (vėliau juos padalinant i suportus)išėjimai, slėgis but visur vienodas.Ką čia buri Tuomi - gi išaiškinau kaip teisingai daryt. Nu neišradinėk dviračio Abi pompelės sekcijos išduoda tokį pat kiekį ir tokį pat slėgį. Kitokiu atveju skirtusi pirmos ir antros sekcijos cilindriukų diametrai. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
pvl Atrašyta Balandžio 6, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 6, 2013 reiks tau 4iu trisakiu visam tam reikalui ir 18 berod antgaliu..o vamzdelio tai xui znaet.. daug..prisegu fotke, raudonai apibraukta-trisaki dek, magistrale i gala islaikyk tokio ilgio kaip pagal paveiksla, netrumpink nes manau gamykla paskaiciavus laiko tarpa per kuri slegis pasiekia galinius suportus ir pradeda stabdyti..kad nebutu paskui kad galas stipriau ir anksciau stabdys... jei kazkur klystu, tegu mane pataiso gudresni samagienas makaule pasiekia, o tarmazuha Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tuomis Atrašyta Balandžio 6, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 6, 2013 Abi pompelės sekcijos išduoda tokį pat kiekį ir tokį pat slėgį. Kitokiu atveju skirtusi pirmos ir antros sekcijos cilindriukų diametrai.Va ko man reikejo Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
zemaituks Atrašyta Balandžio 6, 2013 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 6, 2013 visa laime kad pasiuliau pasitikslint pas gudresnius... butu p*ze man Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
zemaituks Atrašyta Balandžio 6, 2013 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 6, 2013 samagienas makaule pasiekia, o tarmazuha ka cia norejai tuom pasakyt ? tipo juokelis kazkoks ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
pvl Atrašyta Balandžio 6, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 6, 2013 ka cia norejai tuom pasakyt ? tipo juokelis kazkoks ? Tipo ne juokelis. Slegis pasiekia stabdzius po kazkurio laiko... Tai kokiu greiciu spaudi pedala ir kokia tamstos reakcija, kad turi itakos slegio "nuejimas" nuo pedalo iki cilindriuko. Stabdziu sistemoj kiti laisves laipsniai sukuria velavimo ispudi, o ne slegio "velavimas". Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tuomis Atrašyta Balandžio 6, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 6, 2013 Stabdziu sistemoj kiti laisves laipsniai sukuria velavimo ispudi, Nagi nagi plačiau apie tai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
pvl Atrašyta Balandžio 6, 2013 Dalintis Atrašyta Balandžio 6, 2013 Pedalo laisvumas, tarpas tarp kaladziu ir disko (bugno). Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar