Pereiti prie turinio

GR Wagon galo stabdziu-svorio reguliatorius


Rekomenduojami pranešimai

nustipo mano autobuso galiniu stabdziu reguliatorius-cilidriukas ar dar kaip ten ji...naujas domejausi kainuoja 1700 lt ir tik originalas :o , stabdziu pardej klausiau kaip galima issprest ta klausima nebrangiai tai patare tiesiai pajungt be reguliatoriaus prie ratu vamzdeliu :?: taip ir padariau, stabdo gerai..

ale turiu klausima pas ismanancius- is priekio ateina du stabdziu vamzdeliai,jie pajungti i ta reguliatoriu, o is jo jau tik vienas vamzdelis link gal.tilto is jo trisakis ir i ratus nueina..tai kam DU vamzdeliai is priekio reikalingi???gal papildomai stabdz.skysciui paduot :?: kai orinau stabdzius is vieno vamzdelio(juos pajungiau viena i viena rata kita i kita rata) aina normaliai skystis a is kito vos vos varva..

 

ar mano pajungta sistema be reguliatoriaus normali?? gal kas jau pasidare ir turi kitokiu minciu??

Redagavo zemaituks
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nustipo mano autobuso galiniu stabdziu reguliatorius-cilidriukas ar dar kaip ten ji...naujas domejausi kainuoja 1700 lt ir tik originalas :o , stabdziu pardej klausiau kaip galima issprest ta klausima nebrangiai tai patare tiesiai pajungt be reguliatoriaus prie ratu vamzdeliu :?: taip ir padariau, stabdo gerai..

ale turiu klausima pas ismanancius- is priekio ateina du stabdziu vamzdeliai,jie pajungti i ta reguliatoriu, o is jo jau tik vienas vamzdelis link gal.tilto is jo trisakis ir i ratus nueina..tai kam DU vamzdeliai is priekio reikalingi???gal papildomai stabdz.skysciui paduot :?: kai orinau stabdzius is vieno vamzdelio(juos pajungiau viena i viena rata kita i kita rata) aina normaliai skystis a is kito vos vos varva..

 

ar mano pajungta sistema be reguliatoriaus normali?? gal kas jau pasidare ir turi kitokiu minciu??

o kaip TA praeisi?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 11 mėnesių...

Bėda pas mane ta pati, magistrale žadu vedžioti nauja, tai ir iškilo klausimas: kaip teisingai pajungti stabdžius. Iš pagrindinio cilindro išeina du vamzdeliai taigi yra du galimi pajungimo variantai. Viena vamzdeli jungti i prieki ir padalinti, kita i gala. Antras variantas dalinti per du trišakius kryžmai viena jungiant i prieki kita i priešinga puse gala. Pirmu atveju galimos bėdos, kad stabdys stipriau kažkuris tiltas, antru kad mes į šoną, ar teisingai mastau ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

manau kolega teisingai mastai..pasitikslink dar pagal stabdziu schema auksciau pora postu prikabinta..as gale vietoj reguliatoriaus trisaki pastaciauir abu vamzdelius pajungiau is priekio kur ateina, o viena paleidau i stabdzius(padalinau).. stobdo puikiai, nemeto

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

manau kolega teisingai mastai..pasitikslink dar pagal stabdziu schema auksciau pora postu prikabinta..as gale vietoj reguliatoriaus trisaki pastaciauir abu vamzdelius pajungiau is priekio kur ateina, o viena paleidau i stabdzius(padalinau).. stobdo puikiai, nemeto

Esmė kad pas mane nieko nebėra , pagrindinis stabdžių cilindras ir keturi suportai, tai ir mastau kaip juos daba sujungti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

reiks tau 4iu trisakiu visam tam reikalui ir 18 berod antgaliu..o vamzdelio tai xui znaet..laugh.gif daug..

prisegu fotke, raudonai apibraukta-trisaki dek, magistrale i gala islaikyk tokio ilgio kaip pagal paveiksla, netrumpink nes manau gamykla paskaiciavus laiko tarpa per kuri slegis pasiekia galinius suportus ir pradeda stabdyti..kad nebutu paskui kad galas stipriau ir anksciau stabdys...

 

jei kazkur klystu, tegu mane pataiso gudresni smile.gif

stabdziai.bmp

Redagavo zemaituks
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na nzn kaip kiti galvoja, bet manau gamyklos inzinieriai ne siaip sau sugalvoje yra ta visa bletstva icon_study.gif.. kad paskui is paprastumo nenueit i krastutinuma blush.gif

Manau tave TA patvarkys iskart jei visi ratai vienodai stabdys icon_scratch.gif .. bet tu dar pas Kleva pasitikslink, tas gudrus diedas viska zino icon_salut.gif

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O ka tas TA,citata is jų reikalavimų

 

lengvųjų automobilių stabdymo efektyvumas turėtų būti ne mažesnis nei 50 % stabdant darbiniu stabdžiu ir ne mažesnis kaip 16 % stabdant stovėjimo (atsarginiu) stabdžiu. Be to, skirtumas tarp vienos ašies ratų stabdymo jėgos neturėtų būti didesnis nei 30 % stabdant darbiniu stabdžiu

O be to pas mane gale būgnai tai ir taip jie stabdys silpniau.

Nu bet tiek to padarysiu kaip buvo, tik nekabinsiu kiaušių(taip vadinasi reguliatorius pas mus). ;)/>

 

 

 

Dar patiko šis punktas primenantis kova su vėjo malūnais :D

5) Valdytojas, nesutinkantis su kontrolieriaus sprendimu, gali jį apskųsti įmonės vadovui. Jei valdytojas nesutinka su įmonės vadovo sprendimu dėl kontrolieriaus sprendimo, gali kontrolieriaus sprendimą apskųsti Inspekcijos viršininkui. Jei valdytojas nesutinka su Inspekcijos viršininko sprendimu, gali šį sprendimą apskųsti Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

Redagavo Tuomis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O ka tas TA,citata is jų reikalavimų

 

lengvųjų automobilių stabdymo efektyvumas turėtų būti ne mažesnis nei 50 % stabdant darbiniu stabdžiu ir ne mažesnis kaip 16 % stabdant stovėjimo (atsarginiu) stabdžiu. Be to, skirtumas tarp vienos ašies ratų stabdymo jėgos neturėtų būti didesnis nei 30 % stabdant darbiniu stabdžiu

O be to pas mane gale būgnai tai ir taip jie stabdys silpniau.

Nu bet tiek to padarysiu kaip buvo, tik nekabinsiu kiaušių(taip vadinasi reguliatorius pas mus). wink.gif

 

daug kas su manim sutiks kad TA darbuotojai kiekvienas savaip interpretuoja savo vidaus taisykles, bet any way..reik taikyt kuo arciau ju wink.gif

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jei kazkur klystu, tegu mane pataiso gudresni smile.gif

Klysti , ir labai klysti.

Tas reguliatorius dirba truputį kitaip nei atrodo. Prie viso to kad abriboja stabdymo jėgą dar ir išlygina stabdžių jėgas tarp priekinio ir galinio tilto. O taip pat neleidžia pasilikt išvis be stabdžių trūkus magistralei.

Pastačius toj vietoj paprastą trišakį visa tai dingsta ba turi seno gaziko stabdžius kur trūkus stabdžių šlangutei po trečio pėdalo paspaudimo lieki išvis be stabdžių.

 

Tuomio varijantas kryžmai sujungt kaip kad lengvuose mašinuose tikrai nereikalauja saujos trišakių ir pusmaišio antgalių - pilnai pakanka vieno papildomo trišakio, dviejų šlangučių ir kelių antgaliukų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai iš principo juk galima būtu papraščiau suvesti abu vamzdelius į viena dalytuvą kuriame butu du iėjimai ir keturi ar du (vėliau juos padalinant i suportus)išėjimai, slėgis but visur vienodas.

Ką čia buri Tuomi - gi išaiškinau kaip teisingai daryt. Nu neišradinėk dviračio ;)

 

Abi pompelės sekcijos išduoda tokį pat kiekį ir tokį pat slėgį. Kitokiu atveju skirtusi pirmos ir antros sekcijos cilindriukų diametrai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

reiks tau 4iu trisakiu visam tam reikalui ir 18 berod antgaliu..o vamzdelio tai xui znaet..laugh.gif daug..

prisegu fotke, raudonai apibraukta-trisaki dek, magistrale i gala islaikyk tokio ilgio kaip pagal paveiksla, netrumpink nes manau gamykla paskaiciavus laiko tarpa per kuri slegis pasiekia galinius suportus ir pradeda stabdyti..kad nebutu paskui kad galas stipriau ir anksciau stabdys...

 

jei kazkur klystu, tegu mane pataiso gudresni smile.gif

 

samagienas makaule pasiekia, o tarmazuha :P

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ka cia norejai tuom pasakyt ? tipo juokelis kazkoks ? dry.gif

 

 

Tipo ne juokelis. Slegis pasiekia stabdzius po kazkurio laiko... Tai kokiu greiciu spaudi pedala ir kokia tamstos reakcija, kad turi itakos slegio "nuejimas" nuo pedalo iki cilindriuko. Stabdziu sistemoj kiti laisves laipsniai sukuria velavimo ispudi, o ne slegio "velavimas".

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.