Pereiti prie turinio

Jeep dežių keitimas


Rafal

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki. Iškilo smalsus klausimas: ar įmanoma įdėti mechaninę Cherokio (4.0L variklis 90 metų) džėžę vietoje Grando ( 4.0L 95 metų) automatinės? Varikliai lyg tie patys? Ar yra kokių skirtumų, kurie neleistų padaryt tokios operacijos?

Ačiū.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki. Iškilo smalsus klausimas: ar įmanoma įdėti mechaninę Cherokio (4.0L variklis 90 metų) džėžę vietoje Grando ( 4.0L 95 metų) automatinės? Varikliai lyg tie patys? Ar yra kokių skirtumų, kurie neleistų padaryt tokios operacijos?

Ačiū.

 

 

Teoriskai imanoma, praktiskai ne. O ir finansiskai neapsimoka. Ar bent isivaizduoji kiek reikalu prie tokios makles? Reikia tureti visas dalis: pavaru deze, diskatoriu, smagrati, kitoki veleno padeties davikli, sankabos pedala su cilindriuku, perdaryti stabdziu pedala, reikes kitu kronsteinu pavaru dezei, reikes trumpinti priekini kardana, ilginti galini, juos subalansuoti ir reikes dax... laiko. Be to niekas neisburs elektros, nes tu nebusi pasiruoses sumoketi tiek, kad isburtu.

 

Pas normalu zmogu susiremontuok automatine deze ir uzteks jos dar ir tavo anukams.

Redagavo Jeep-V8
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teoriskai imanoma, praktiskai ne. O ir finansiskai neapsimoka. Ar bent isivaizduoji kiek reikalu prie tokios makles? Reikia tureti visas dalis: pavaru deze, diskatoriu, smagrati, sankabos pedala su cilindriuku, perdaryti stabdziu pedala, reikes kitu kronsteinu pavaru dezeinie, reikes trumpinti priekini kardana, ilginti galini, juos subalansuoti ir reikes dax... laiko. Be to niekas neisburs elektros, nes tu nebusi pasiruoses sumoketi tiek, kad isburtu.

 

Pas normalu zmogu susiremontuok automatine deze ir uzteks jos dar ir tavo anukams.

 

Esi bandes kad tiek rasai? Ar cia VBS? Neklausyk tokiu nieku, daryk jei turi salygas. As pats keiciau i Aisin automata, reikejo ir kompus dezes su variklio sujungti, reikejo daug ko padaryt, bet viskas ten elementaru. Pasiieskok info internete per akis, su paveiksliukais ir pan.

Asmeniskai tavo vietoje, deciau Aisin automata, o ne mechanika. Nepasigailejau savo situo sprendimu ir drasiai visu 100% rekomenduoju paciam tai pasidaryt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Esi bandes kad tiek rasai? Ar cia VBS? Neklausyk tokiu nieku, daryk jei turi salygas. As pats keiciau i Aisin automata, reikejo ir kompus dezes su variklio sujungti, reikejo daug ko padaryt, bet viskas ten elementaru. Pasiieskok info internete per akis, su paveiksliukais ir pan.

Asmeniskai tavo vietoje, deciau Aisin automata, o ne mechanika. Nepasigailejau savo situo sprendimu ir drasiai visu 100% rekomenduoju paciam tai pasidaryt.

o tu dejai aisin vietoj mechanikos, ar chryslerines automato dezes?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

chryslerines (amerikoniskos 44RE berods), mechanikos pas bendzininius JGC nebuvo.

dalinai buvo pacioje gamybos pradzioje. kai jeep atsisake aisin, gamybos metu jiems labai pradejo truk chrysler (automatiniu) deziu, tai kiso ir mechanika ( ne as taip sugalvojau,taip istorija raso) ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Esi bandes kad tiek rasai? Ar cia VBS? Neklausyk tokiu nieku, daryk jei turi salygas. As pats keiciau i Aisin automata, reikejo ir kompus dezes su variklio sujungti, reikejo daug ko padaryt, bet viskas ten elementaru. Pasiieskok info internete per akis, su paveiksliukais ir pan.

Asmeniskai tavo vietoje, deciau Aisin automata, o ne mechanika. Nepasigailejau savo situo sprendimu ir drasiai visu 100% rekomenduoju paciam tai pasidaryt.

 

 

Sakykim, kad esu. Ne grandui konkreciai, bet esme ta pati. Is automato i automata kazkiek paprastesnis keitimas. Taip kad neskubek su patarimais.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar toks klausimas prie tos temos:

 

Iki to laiko kai pasiemiau mašiną po kebulinių darbų nežinojau kas yra "problemos su automatu". Važiavo gerai, begius permetinėjo tvarkingai ir šaltas ir šiltas, ir su priekaba ir be jos.

Tvarkant kebulą buvo įvirinti nauji slenksčiai. Įtariu, kad virino tie "specai" nenuemus klemų nuo akumo, nes pasiemus mašiną iš jų nedirbo dujų iranga (ir lenputes dujų lygio balione mirksėjo kaip pašėlusios-greit lb). Kol tvarkiau saloną ir ten kitus smulkius darbus dariau buvau nuemes klemas, po paros uždejus jas dujų darbas atsistatė.

 

O su automatu prasidėjo taip: šaltas važiuoja ir begius meto tvarkingai, trauka gera. Bet pvz važiuojant kamštyje (gerai sušylus) kad pajudėčiau turiu smarkiau gazo paspausti, kai staigiau begejuosi, begius buna meto aukštyn-žemyn ir trauka tada atrodo kažkur dingsta (variklis dirba kaip bitutė ir ant dujų ir ant benzo). Taip ilgiau važiuojant užsidega "OD" lemputė geltona prie "OD" mygtuko, po keliu sekundžių užgesta, po to vėl.

Kažkaip pirmas įtarimas buvo, kad tepalus reiktų pasikeiti su filtru (nors rugpjūtį keistas). Nupirkau 12 litrų moparo, filtrą, viska akuratnai pakeičiau. Nu tai ant šalto pradėjo dar geriau važiuoti, o ant karšto kažkaip nepasijautė to gerumo... Tepalų lygis irgi geras ir matuojamas esant karštam ant N padeties.

 

Darius "ojeepo" turi mintį, kad gal po tokio virinimo nusimušė parametrai dėžės kompo....

Pasakykit kur jo ieškoti, gal reik pameginti prijungti kitą skolintą-pirktą? Gal kas turite?

Kokių mičių turite Jūs ties šia problema? Ačiū visiems už nuomones.

 

PS: Mašina JGC 95m 4.0L Laredo. Nauduojama kasdienai, bei lengvoms pakatuškėms.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikiu, kad gal problema gali būti ir ne kompiuteryje, bet toks įtarimas todėl, kad tai atsirado pasiemus mašiną iš kebulinių darbų, kur pervirino slenkščius (tikriausiai nenuemus klemų). Iki to trūkumų nebudavo. Pagal http://jeep.avtograd.ru/Grand_Cherokee/transmission/42RE/codes.htm išmėta man 12kodą, kad neva nėra signalo nuo greičio daviklio.... kur jis ten stovi......

 

Gal kas konkrečiai žino kur stovi dėžės kompas? patikrinčiau pasitatės kitą.

Ačiū.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei neklystu, greicio daviklis stovi ant razdatkes galo, tik is apacios gali nesimatyt...

 

O kompo tavo dezei atskiro nera (bent jau mano 96m grande nebuvo), jis yra bendrai su variklio kompu. Aplamai, pas tave turetu but paprastas OBD, ne OBDII...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tingejau skaityti iki galo pet kazkur po panele (prietaisu skydeliu) vairuotojo pusej. Beje, primygtinai siulo pasitikrinti ar tikrai kompiuteris kaltas, del problemu. Perziurek gerai mases prie korpuso, laidu sujungimus. Del virinimo neturejo sugesti dezes kompas. Jei problema elektroj, bus meistriukai kazkur laida paluzusi uzgave ir tiek. Bet is pozymiu panasiau, kad reiketu nusimesti dezes karteri ir ziureti, ka ten rasi. Kai tepalus keitei drozliu nebuvo?

 

http://www.google.lt...p=20&ved=1t:429,r:18,s:51

Redagavo Jeep-V8
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikiu, kad gal problema gali būti ir ne kompiuteryje, bet toks įtarimas todėl, kad tai atsirado pasiemus mašiną iš kebulinių darbų, kur pervirino slenkščius (tikriausiai nenuemus klemų). Iki to trūkumų nebudavo. Pagal http://jeep.avtograd.../42RE/codes.htm išmėta man 12kodą, kad neva nėra signalo nuo greičio daviklio.... kur jis ten stovi......

 

Gal kas konkrečiai žino kur stovi dėžės kompas? patikrinčiau pasitatės kitą.

Ačiū.

 

 

Kodas 12 tai reiškiasi kad buvo atjungtas akumas, po 50 spynelės pasukimų šis kodas dings http://www.jeep.avtograd.ru/Grand_Cherokee/engines/codes.htm

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kodas 12 tai reiškiasi kad buvo atjungtas akumas, po 50 spynelės pasukimų šis kodas dings http://www.jeep.avtograd.ru/Grand_Cherokee/engines/codes.htm

 

čia variklio diagnostikai. O kai skaičiuoji mirgtelejimus ne CHECK ENGINE, bet OD lemputės virš OD mygtuko gaunasi, kad klaida 12 - nera signalo nuo greičio daviklio stovinčio ant dėžės....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tingejau skaityti iki galo pet kazkur po panele (prietaisu skydeliu) vairuotojo pusej. Beje, primygtinai siulo pasitikrinti ar tikrai kompiuteris kaltas, del problemu. Perziurek gerai mases prie korpuso, laidu sujungimus. Del virinimo neturejo sugesti dezes kompas. Jei problema elektroj, bus meistriukai kazkur laida paluzusi uzgave ir tiek. Bet is pozymiu panasiau, kad reiketu nusimesti dezes karteri ir ziureti, ka ten rasi. Kai tepalus keitei drozliu nebuvo?

 

Atsiradus tokiai problemelėi iš karto ir numečiau karterį. radau smulkias 3-4 aliuminio drožles. ką tai galėtų reikšti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vis delto pradeciau velniu ieskoti pradeciau nuo veleno padeties daviklio ir laidu bei sujungimu susijusiu su juo. Bet turetu buti kazkas netoli dezes, nes beda atsiranda, kai susyla variklis/deze. Draugo chrysleriui panasiai buvo, kad siltu varikliu vaziuojant pradedavo kvaisti deze, metydavo pavaras pirmyn atgal, kartais net per dvi. 3 dienos bedos ieskojimo ir 200Lt saskaita is serviso uz laidelio sulitavima - buvo paluzes laidelis veleno padeties daviklio :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ačiū visiems už pasisakymus, ryt paieškosiu defektų susijusių su laidais.

Gal galėtumete pasidalinti kontaktais asmenų, kur kreipetės dėl dėžių keitimo-remonto? Arba pas ką patartumete kreiptis jei ką. Aišku geriau Vilniuje būtų, bet jei geras specas darbuojasi toliau nuo manes, tai pavažiuosime. Dekoju. Kad nedaryt reklamos, gal galite į AŽ?

Redagavo Rafal
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Paemiau ardymui cherokee 92 su Aisin ( AW-4) dėže. Akuratnai nulupau dėžę nuo mašinos ir išėmiau visą automobilio elektros instaliaciją (nieko nepjaustęs). Mechaniniai darbai, kuriuos man reikų atlikti, kaip ir aiškus. Didžiausia klizma man - elektronika. Ateinantį savaitgalį bandysiu aiškintis su laidukais. Bandysiu daryti taip, kad bent kada galėčiau pereiti prie senosios dėžės tipo (jei su šita nieks nesigaus). Gal kas apsiimtų kompų "suženijimu", už pinigus (savaime aišku), arba parekomenduotumete gerai besigaudantį mašinos elektos instaliacijoje specą, brukštelkite į AŽ.

post-5030-13327647543784_thumb.jpg

post-5030-13327648116316_thumb.jpg

post-5030-13327650002485_thumb.jpg

Redagavo Rafal
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 mėnesių...

Kas ruošis daryti šią operaciją su JGC nuo 96m., netiks JGC 93m. mašinos kompas, reiks AW4 kompą prijungti prie esamo mašinos kompo. Taip pat man keista, kad tiko balkis, nes aš pats tai pervirinau nuo XJ paimdamas pagalvę, o nuo JGC - balkį. Galinis kardanas man tiko senas nuo JGC.

 

Taip pat autorius parašęs kad su informacija sunkiai sekėsi. Taigi reikia ieškoti info ne pas rusus ar lenkus, o USA forumuose. Aš pats prieš keisdamas ten radau viską smulkiausiai, su vos ne kiekvieno varžtelio nuotrauka :) Reikia tik paieškot :)

Redagavo sulas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.