Pereiti prie turinio

land rover Discovery silnos vietos


Mantukas

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki norejau paklausti kokios dazniausiai iskyla bedos su LR Discovery 2,5tdi metai apie93.

 

Man rodos, tais metais dar ėjo pati pirma Diskoteka, su 200Tdi, tai šitos geriau nežiūrėt. Jei žiūrėsi, tai tik "pafeisliftintą" nuo 94' su 300Tdi.

Įgimtų bėdų kaip ir neturi. Viskas priklauso nuo to, kokį ir kaip eksplotuotą nupirksi... :) Motorai 300Tdi nusisekę, su tiltais, dėže, razdatke irgi viskas tvarkoj, didelis pliusas, kad elektronikos 0 ir siurblys mechaninis. Iš esmės, gan kantri mašina, su palyginus nedidelėm detalių kainom.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Variklis labai panašus į 300 tdi , mažiau arklių , bet didesnis sukamas momentas mažuose sūkiuose.

Su šiuo modeliu didesnė bėda su greičių dėže. Labai nepatvarus daiktas, plius sunkiai jungesi

pavaros. Razdatkė panaši . Tiltai panašūs , bet ir tuo pačiu skirtingi, pusašiai su stambiais

šlicais. Gal pliusas tas , kad pigesni...

Šiaip salonas 200 tdi banalokas ir aišku bet kokiu atveju mašina gaunasi senesnė , tai ir korozijos

daugiau automatiškai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

200 zymiai patikimesnis uz 300, vien del vandens siurblio konstrukcijos, pas 300 ji turi tokia uzprogramuota konstrukcine beda, kad jos vidine sparnuote po kurio laiko pradeda prasisukineti aplink savo asi, ko pasekoje, dauguma situ varikliu buna perkaitinti, pas 200 situ problemu nera. Pas 200 visi isoriniai dirzai eina atskiri kiekvienam agregatui, jei nutruksta kazkuris kelioneje, lengvai keiciami, parenkami bet kurioje parduotuveje, o jei nutruko ne pats svarbiausias, kelione laikinai, galima testi ir be jo, ko nepasakyciau apie 300, nes ten eina 7 juostu vienas dirzas per visus agregatus, ir netgi atsilaisvinus hidrauliniam dirzo itempejui, kelione toliau neimanoma. Generatorius pas 200 yra uzdaras, patikimas, nebijantis vandens ("Lucas") , o pas 300 yra atviras kaip korys, neatsparus dregmei ir ytin brangus remonte, praktiskai neremontuojamas- vienkartinis ("Magneti Marelli"). Galiniai zibintai pas 200 yra aukstai ir yra sunkiai pazeidziami, o pas 300 jie papildomai jau yra bamperyje, kur yra pazeidziami korozijos ir plius pastoviai sudauzomi, nes randasi per zemai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visi rudyja, imk LRD jei patinka ir nekreipk demesio. Nera vieningos nuomones ju atzvilgiu,reiskia toks pats kaip ir visi,su savo +-, mano pazystamas jau 5m. vazineja su 4.0/dujos,automatas,neturi problemu.Aisku kam tu ji naudosi, jei lengvam pasivazinejimui,nera ka galvoti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.