Pereiti prie turinio

Uzsala kuras. Nuo ko pradeti?


Rekomenduojami pranešimai

Jei prades kistis vel keisk, mano Peugeot Boxer po trecio filtro pakeitimo issisprende. Aisku reikejo ir baka isvalyti, bet daug darbo ir salygu reikia, manau, kad tau uzteks filtro pakeitimo. Toks vaizdas, kad pavasari niekas jo nekeite.

tai kad taip nenutiktų ir reikia prieš pagrindinį filtrą,filtriuką už4lt matematika paprasta ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai kad taip nenutiktų ir reikia prieš pagrindinį filtrą,filtriuką už4lt matematika paprasta ;)

 

as tai ta maza filtriuka specialiai ismetu pries ziema, nes parafinas zymiai greiciau uzkisa ji negu pagrindini filtra, na, pas mano masynas dazniausiai taip buna :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as tai ta maza filtriuka specialiai ismetu pries ziema, nes parafinas zymiai greiciau uzkisa ji negu pagrindini filtra, na, pas mano masynas dazniausiai taip buna :D

as manau kad yra neteisinga ismest maza filtriuka pries ziema pas mane jis buna visada ziema jeigu parafinas ji uzkemsa tai ji atsildyt yra visai paprasta nes pagrindinis filtras lieka svarus ir iskarto vedasi masina o pagrindini kai uznesa vaziuojant nelabai yra kaip atsildyt

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai kad taip nenutiktų ir reikia prieš pagrindinį filtrą,filtriuką už4lt matematika paprasta ;)

tada keisi kas desimt minuciu, nereikia tokiu s.... tokiom masinom. Variklis 3.0cm3, turi buti geras kuro praeinamumas, dyz ziema tirstesnis nei benz. Tuos filtriukus stato i senus automobilius su benzininiais varikliais, jei nera gamyklinio.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tada keisi kas desimt minuciu, nereikia tokiu s.... tokiom masinom. Variklis 3.0cm3, turi buti geras kuro praeinamumas, dyz ziema tirstesnis nei benz. Tuos filtriukus stato i senus automobilius su benzininiais varikliais, jei nera gamyklinio.

jeigu jus pastatysit benzini filtriuka i dyzelini auto tai tikrai gali reiket keist kas desimt minuciu su dyzeliniu filtriuku gali vazinet tol kol pilna siuksliu prines

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jeigu jus pastatysit benzini filtriuka i dyzelini auto tai tikrai gali reiket keist kas desimt minuciu su dyzeliniu filtriuku gali vazinet tol kol pilna siuksliu prines

niekada nebandziau papildomai statyti, dazniau keiciu gamyklinius ir neuzsala, tik Boxer vienais metais salo del nekokybisko kuro ir seno bako.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jeigu jus pastatysit benzini filtriuka i dyzelini auto tai tikrai gali reiket keist kas desimt minuciu su dyzeliniu filtriuku gali vazinet tol kol pilna siuksliu prines

nera sunku pakeist maza filtriuka.o ju gali veziotis ir keleta...keleta pakeites mazu apsaugosi pagrindyni filtra nuo siuksliu ir visokiu velniu...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kaip kazkas minejo, geriau pilti kokybiska saliara, laiku keisti pagrindini kuro filtra bei kokybiskus tepalus, tureti tvarkinga akuma bei jo krovimo sistema, tvarkingas pakaitinimo zvakes ir nebus problemu prie logiskos minusines temperaturos. logiska tai turiu omenyje, ne -30

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kaip kazkas minejo, geriau pilti kokybiska saliara, laiku keisti pagrindini kuro filtra bei kokybiskus tepalus, tureti tvarkinga akuma bei jo krovimo sistema, tvarkingas pakaitinimo zvakes ir nebus problemu prie logiskos minusines temperaturos. logiska tai turiu omenyje, ne -30

taip, pas mus trys lengvieji automobiliai is ju du dyz. Volvo S80 ir Avensis, pravaziave po 400000km. Nei viena neuzsalo. Kuras is Statoilo, filtrai pakeisti lapkricio men. Filtrus visada perku gerus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Va tame ir esme. Kaip visi rekiam pilna gerkle kad pasnigus kelininkai ir vel nebuvo pasiruose.... o ar mes pasiruose? filtras keistas pavasari? su dyzeliu vazineju 17 metu - pries ziema visada reikia patikrinti zvakes, akuma ir pakeisti filtra. neuzsivede prie minus 30 tik foresteris kuri kaip dar garantini palikau serviso prieziurai (daugiau taip nebus - ju kompas nepastebejo stipusiu 3 zvakiu) - visi kiti praeje mano tech aptarnavima (pradedant mtz, case, new holland, ford, vw ir net opel - metai nuo 1992 iki 2011) prie normaliu salciu be kaprizu, o prie minus 30 - pasipurto ir vaziuoja. Taip kad jei istorija forumo pavartytume, tai apie filtro keitima kiekviena ziema paskaitom. Visgi dyzelis ziema kuriasi ir vaziuoja jei geras akumas, geros zvakes ir pakeistas kuro filtras, kuris ir skirtas uzsinesti visokiais xrienais kurias mes papildom degalu baka ir nesvarku kur staitoile, neste ar kaimo benzozaprafkej.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Va tame ir esme. Kaip visi rekiam pilna gerkle kad pasnigus kelininkai ir vel nebuvo pasiruose.... o ar mes pasiruose? filtras keistas pavasari? su dyzeliu vazineju 17 metu - pries ziema visada reikia patikrinti zvakes, akuma ir pakeisti filtra. neuzsivede prie minus 30 tik foresteris kuri kaip dar garantini palikau serviso prieziurai (daugiau taip nebus - ju kompas nepastebejo stipusiu 3 zvakiu) - visi kiti praeje mano tech aptarnavima (pradedant mtz, case, new holland, ford, vw ir net opel - metai nuo 1992 iki 2011) prie normaliu salciu be kaprizu, o prie minus 30 - pasipurto ir vaziuoja. Taip kad jei istorija forumo pavartytume, tai apie filtro keitima kiekviena ziema paskaitom. Visgi dyzelis ziema kuriasi ir vaziuoja jei geras akumas, geros zvakes ir pakeistas kuro filtras, kuris ir skirtas uzsinesti visokiais xrienais kurias mes papildom degalu baka ir nesvarku kur staitoile, neste ar kaimo benzozaprafkej.

 

Papasakok kaip sita dalyka (mtz) ruosiat ziemai, aktualu ... (Rimtai kalbu).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mtz perdaug neparuosi, nes visgi paprastas kaip dvi kapeikos - visu pirma uzsukamas vienas bakas, ispuciami visi vamzdeliai iki filtro - varles iprastas dalykas :), pakeiciamas popierinis filtras. Toliau seka apranga ant kapoto. Tepalas - rusiskas i varikli kamazinis. Akumas vienas 110A. Uzkurimo seka. Atnesamas siltas akumas (svarbu neduoti uzsalti), uzpilamas karstas vanduo ir "isjungus" ora sukamas apie minute ir paleidi ora i varikli ir dirba. Kuro sistema isvalius viename bake paliekama apie 20 litru saliarkos ir kiekviena ryta papildau vienu kanistru arba tiek kiek reikia "siltos" saliarkos, svarbu palikti tiek kad galetum uzpilti siltesnes is ryto. Pagrindine beda su MTZ kuro uztraukimas prie bako stucerio ir kraniuko. Esant labai dideliems salciams - is karto ryte atsukam stuceri ir patikrinam ar neuztraukta ir pompike uzpompuojam iki siurblio. Procedura kaip darbinei technikai normali, aisku su automobiliu kiekviena ryta to nedarytum.

Yra dar metodas duoti starteriui 24 v tada labai greitai uzsuka, bet cia tik ekstra. Aisku - lengvesnis budas - puskacius, su puskacium tas zymiai lengviau kuria.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aisku pamirsau pamineti - saliarka atitinkamam metu laikui, arba 20 litru apie 1 litras benzo arba zibalo, maisyti reikia kol saliarka silta. As perku ziemine saliarka, taciau anksciau zalia ziemai ruosdavau - rusy siltai kokie 10 kanistru su tokiu misiniu. Ir kaip minejau labai padeda siltos saliarkos porcija i baka is ryto. Galima jei miske uzsalo - metalini kibira ir ant lauzo (aisku su sveiku protu) ir tada vel atgal i baka.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mtz perdaug neparuosi, nes visgi paprastas kaip dvi kapeikos - visu pirma uzsukamas vienas bakas, ispuciami visi vamzdeliai iki filtro - varles iprastas dalykas :), pakeiciamas popierinis filtras. Toliau seka apranga ant kapoto. Tepalas - rusiskas i varikli kamazinis. Akumas vienas 110A. Uzkurimo seka. Atnesamas siltas akumas (svarbu neduoti uzsalti), uzpilamas karstas vanduo ir "isjungus" ora sukamas apie minute ir paleidi ora i varikli ir dirba. Kuro sistema isvalius viename bake paliekama apie 20 litru saliarkos ir kiekviena ryta papildau vienu kanistru arba tiek kiek reikia "siltos" saliarkos, svarbu palikti tiek kad galetum uzpilti siltesnes is ryto. Pagrindine beda su MTZ kuro uztraukimas prie bako stucerio ir kraniuko. Esant labai dideliems salciams - is karto ryte atsukam stuceri ir patikrinam ar neuztraukta ir pompike uzpompuojam iki siurblio. Procedura kaip darbinei technikai normali, aisku su automobiliu kiekviena ryta to nedarytum.

Yra dar metodas duoti starteriui 24 v tada labai greitai uzsuka, bet cia tik ekstra. Aisku - lengvesnis budas - puskacius, su puskacium tas zymiai lengviau kuria.

Viskas teisingai pasakyta, prisimenu tuos laikus, dar karteri reikedavo lietlempe pasildyt. Starteriniai MTZ naujesnio modelio, senieji vesdavosi su benzininiais varikliukais - "puskaciais", sis variklis vesdvosi virves traukimo budu, o cia reikia vyriskos jegos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Puskacius gali buti komplektuojamas su starteriu. Starteis reduktorinis , draudziama sukti ilgiau nei 20 sekundziu, jei normaliai paruostas , uzdarius sklende oro pakanka kad variklis griebtu. Reduktoriniams starteriams atsileidzia angliuku spiruokles daznai, todel daznai jas reikia patempineti ar keisti, na tu japonisku naujo tipo nebandziau , nes gerves hidrovariklis trugdo ji ideti, reiks rezaku pasinaudoti :)...

Tepapalas M10g2k (kamazinis ) , bet jau sakiau pilsiu pusiau sintetini 10W40. Akumas yra atrodo 120 pas mane. Uzpiltas tasolas, nes traktorius nestovi prie namu. Karteti pasildau dujom, gale proceso pasildom ir kuro filtra ir purkstukus su vamzdeliais. Bet kitam sezonui , jei dar ji laikysim montuosiu elektrini sildyma...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pusiau sintetinis tepalas skystesnis, o rusiska technika ir jos salnykai.... bandziau bega per visur :) Tosolo specialiai nepilu, karstu vandeniu lengviau uzsikuria. Pas mane cekiskas starteris reduktorinis, per keturis metus viena karta tvarke - siaip laiko.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pusiau sintetinis tepalas skystesnis, o rusiska technika ir jos salnykai.... bandziau bega per visur :) Tosolo specialiai nepilu, karstu vandeniu lengviau uzsikuria. Pas mane cekiskas starteris reduktorinis, per keturis metus viena karta tvarke - siaip laiko.

geras pazystamas pusiau sintetini bande, sake viskas normalei. Starteris pas mane irgi cekiskas, bet labai daznai uzkurineju, nes reisas 15 20 min, o vezti reikia kas 40 60 min. tai per diena kuri ir kuri iki 20 kartu. Seip 2 Mtz vatikliai ir cekiskams starteriams tas pats , jei tik ilgiau pasukai jau atrodo kad akumas iskruatas, o pakeiti ar patempi angliuku spiruoklytes , pravalai inkaro kontaktus ir vel kaip naujas sukasi. procebura apie 0,5val trunka...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.