Pereiti prie turinio

Nusipirkau Jeep, o vaziuoti juo ZIAURIAI salta...


Sarunas

Rekomenduojami pranešimai

Tai gal kas gali "isversti" man, - kokio butent automobilio peciuko radiatoriu panaudojo...

http://jeep.avtograd.ru/Cherokee/FAQ/heater/index.htm

Jei kam nuoroda neatsidaro, - textas:

"...

Машина та же и того же года. Понятно, что если есть проблемы с управлением заслонками, то их надо решать,

Далее:

1. У меня установлен электронасос Газели;

2. Радиатор, естественно, закрывается на зиму;

3.Механический вентилятор снимаю (электрический у тебя должен быть раз машина с кондиционером);

4. Посмотри состояние шлангов, идущих к печке - у меня были внутренние расслоения, пришлось их заменить.

Короче до примерно -18 на трассе я еду в рубашке (скорость-100),

Да , Саша Арт еше изменил диаметр шкива на помпе, чтобы заставить ее быстрей качать тепло.

Удачи! Александр II, Екатеринбург.

Sherp

 

Дополнение

 

Заменил текущий радиатор печки Чирка-90. Три открытия:

1. Второй раз в жизни этого делать не буду.

2. Радиатор родной в два раза дохлее нового (по объему ). Новый напоминает по размеру жигулевский. Температура в салоне возросла радикально, я думаю, что недовольство многими отопителем Чирка как раз обусловлено наличием такой несолидной печки. "Толщина" старого радиатора 1,5-2 см, нового около 5.

3. Печку вопреки Руководства можно поменять не демонтируя кондиционер.

 

Подробнее:

 

Если кому интересно -крупицы опыта по замене.

Исходное состояние : родная печка на максимальной скорости вентилятора дула едва теплым воздухом. Всяческие ухищрения( см. ссылку) результата практически не давали. И когда эта зараза еще и потекла; Час пробил!

Сливается Тосол (если не жалко), Нет, сначала нужно найти помощника!!

Снимается нижняя часть торпедо и убирается подальше, теперь до нее долго добраться!

снимаются вакуумные шланги управления заслонками :от вакуумника под ногами пассажира и расположенных над педалью газа;

отстыковывается разъем от болка резисторов (под ногами пассажира)

Из салона: надо откручивать крепеж торпедо: по

-низу лобового стекла;

- два болта у левого и правого бортов (предварительно сняв т.н. кик -панели-пластмассовые хреновины слева и справа у ног водителя и пассажира);

-гайки под рулевой колонкой, (после чего колонка опускается весьма низко).

Приборы отключать не надо, только обязательно отстегуть трос спидометра, иначе погнется (что я успешно и сотворил).

Снимается вентилятор печки.

Гайки из моторного отсека откручиваются с помощью WD-40 и мата (если не брызнуть WD, то начинают выкручиваться сами шпильки из пластмассового короба печки).

Перед этим Руководство велит разрядить и отстегнуть кондиционер (что действительно сильно упрощает работу, но..."Ты же советский человек!"), короче - не отстегивал.

Откручиваются саморезы, соединяющие короб печки и торпедо;

разъединяется части короба собственно печки и испарителя кондиционера;

И вот кое-как печка в коробе отделена от тела автомобиля.

Причина холода сразу понятна - толщина старого радиатора около 1,5 см, а у нового "от Алабяна" -4-5 см.

Все собирается в обратном порядке, попутно отечественный тосол со всей пролетарской ненавистью заменяется на импортный.

Результат: на прогретой машине на любой скорости вентилятора печки воздух выходящий из дефлекторов обжигает руки.

..."

 

Man persasiisvada, kad tiesiog parduotuvej nuperki Cherokini peciaus radiatoriuka, kuris yra didesnis... Ar as klystu???...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 85
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Tai gal kas gali "isversti" man, - kokio butent automobilio peciuko radiatoriu panaudojo...

http://jeep.avtograd.ru/Cherokee/FAQ/heater/index.htm

Jei kam nuoroda neatsidaro, - textas:

"...

Машина та же и того же года. Понятно, что если есть проблемы с управлением заслонками, то их надо решать,

Далее:

1. У меня установлен электронасос Газели;

2. Радиатор, естественно, закрывается на зиму;

3.Механический вентилятор снимаю (электрический у тебя должен быть раз машина с кондиционером);

4. Посмотри состояние шлангов, идущих к печке - у меня были внутренние расслоения, пришлось их заменить.

Короче до примерно -18 на трассе я еду в рубашке (скорость-100),

Да , Саша Арт еше изменил диаметр шкива на помпе, чтобы заставить ее быстрей качать тепло.

Удачи! Александр II, Екатеринбург.

Sherp

 

Дополнение

 

Заменил текущий радиатор печки Чирка-90. Три открытия:

1. Второй раз в жизни этого делать не буду.

2. Радиатор родной в два раза дохлее нового (по объему ). Новый напоминает по размеру жигулевский. Температура в салоне возросла радикально, я думаю, что недовольство многими отопителем Чирка как раз обусловлено наличием такой несолидной печки. "Толщина" старого радиатора 1,5-2 см, нового около 5.

3. Печку вопреки Руководства можно поменять не демонтируя кондиционер.

 

Подробнее:

 

Если кому интересно -крупицы опыта по замене.

Исходное состояние : родная печка на максимальной скорости вентилятора дула едва теплым воздухом. Всяческие ухищрения( см. ссылку) результата практически не давали. И когда эта зараза еще и потекла; Час пробил!

Сливается Тосол (если не жалко), Нет, сначала нужно найти помощника!!

Снимается нижняя часть торпедо и убирается подальше, теперь до нее долго добраться!

снимаются вакуумные шланги управления заслонками :от вакуумника под ногами пассажира и расположенных над педалью газа;

отстыковывается разъем от болка резисторов (под ногами пассажира)

Из салона: надо откручивать крепеж торпедо: по

-низу лобового стекла;

- два болта у левого и правого бортов (предварительно сняв т.н. кик -панели-пластмассовые хреновины слева и справа у ног водителя и пассажира);

-гайки под рулевой колонкой, (после чего колонка опускается весьма низко).

Приборы отключать не надо, только обязательно отстегуть трос спидометра, иначе погнется (что я успешно и сотворил).

Снимается вентилятор печки.

Гайки из моторного отсека откручиваются с помощью WD-40 и мата (если не брызнуть WD, то начинают выкручиваться сами шпильки из пластмассового короба печки).

Перед этим Руководство велит разрядить и отстегнуть кондиционер (что действительно сильно упрощает работу, но..."Ты же советский человек!"), короче - не отстегивал.

Откручиваются саморезы, соединяющие короб печки и торпедо;

разъединяется части короба собственно печки и испарителя кондиционера;

И вот кое-как печка в коробе отделена от тела автомобиля.

Причина холода сразу понятна - толщина старого радиатора около 1,5 см, а у нового "от Алабяна" -4-5 см.

Все собирается в обратном порядке, попутно отечественный тосол со всей пролетарской ненавистью заменяется на импортный.

Результат: на прогретой машине на любой скорости вентилятора печки воздух выходящий из дефлекторов обжигает руки.

..."

 

Man persasiisvada, kad tiesiog parduotuvej nuperki Cherokini peciaus radiatoriuka, kuris yra didesnis... Ar as klystu???...

nu visiska neponiadke nuo ko gi ten radiatorius 5 cm storio.. :huh:

tfu tfu pas mane shutina gerai dar..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane lengvojoje peciukas silpnai pusdavo...ir to priezastis buvo uzpelyjes ir uzsikises salono filtras, ismeciau ji kolkas isvis velniop, tai dabar peciukas ant 1mo greicio pucia kaip anksciau ant 4to :) Nezinau ar jis yra jeep, bet jeigu yra tai pasitikrink ar nebus uzakes ;)

 

Padarytas ekspermentas su citrinos rukstimi ir kalkemis, veiksminga! :D 3 kartus pravirus arbatinuka, jis nebekalketas... Bet masinos sistemai plauti gi yra ir specialios chemijos ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai gal kas gali "isversti" man, - kokio butent automobilio peciuko radiatoriu panaudojo...

 

 

Man persasiisvada, kad tiesiog parduotuvej nuperki Cherokini peciaus radiatoriuka, kuris yra didesnis... Ar as klystu???...

Greičiausiai taip ir bus, koks nors neoriginalus lygiai tokių pat išmatavimų radiatorius, tik storesnis, tuo pačiu daug efektyvesnis :) Teiraukis pas tuos, kas amerikėnų detalėm prekiauja.

Vakuuminis sklendžių valdymas šitam modelyje yra blogis, jankiai per daug gudriai viską sukonstravo :P Mano kažkada turėtoj mašinoj šiltas oras pūsdavo tik į priek. stiklą, teko išardyt vakuumus ir ieškot bėdos.Viena triūbelė buvo perspausta, kita leido orą, sutvarkius pradėjo reguliuotis kaip priklauso.

Beje, pas mane buvo dyzelis, ir šildė šiaip jau tikrai neblogai :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teko ir man pres pora metu plauti peciuka savo suzukiuj, bet nelabai pasiteisino. Vistiek kazkaip prastai silo. Tada isemiau radiatoriuka ir nuveziau radiatorscikam. Nuo jo nueme plastikinius galus ir vamzdukus pravale minkstu metaliniu sepetuku ant stripo. Ir atgal viska surinko. Kainavo man 40 lt sita proceduda. Buvo tikrai daug brudo. Senas seimininkas buvo privares sandarinimo milteliu. Po to laiko taip dariau ne vienai masinai ir visi buvo patenkinti. Cia aisku toks variantas tinka kaip radiatorius jau rankose arba ji isimti lengva...

Mano nuomone jokia chemija negales geriau isvaliti negu sepetukas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Blyn, - daug vargo, - ypac, kai taip salta... Bandysiu su acto esensija pramirkyti... Siandien uzpilsiu, - rytoj prapusiu, - ziuresiu kas gausis... :blink:

Nenoriu as i ji daug investuoti iki vasaros , - kol darbu sezonas neprasidejo... Ir taip litu trukumas ziaurus... :unsure:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Is Praktikos............. do lampocki tie visi plovimai jei buvo naudojamas hermetikas pratekejimui stabdyt..... Islupi radijatoriuka. parenki panasu belekoki, su panasiais isejimais kuo tankesni kuo storesni-krastus parolonu klijuoji.. Bus Efektas.......Tikras... Su salyga jei problema ne cirkuliacijoj ar kokioj uzdarytoj zaslonkej.............SARAI..........

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bl........ Neturiu as tam nei laiko, nei salygu, nei finansu... :(:unsure::blink:

Jei sitas "mirkymas" nepades, - vazinesiu taip... O kai atsils orai, persikraustysiu i naujus namus, - tada ir uzsiimsiu tais visais konstravimais,,,... <_<

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nereik čia nieko būrti, jei šitas nešildys tai nauja isidejus ir dings bėdos, beje jei ten keista kažkas kaip isiplėtimo bakelis tai tiesiog reik isidėti originalą ir sujungti viską kaip priklauso, turi šildyti, prie -20 pas mane JC 4.0 5 min ir stiklas nutirpes ir važiuoji, po 10 min taškentas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.