Sarunas Atrašyta Vasario 5, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 5, 2012 Tai gal kas gali "isversti" man, - kokio butent automobilio peciuko radiatoriu panaudojo...http://jeep.avtograd.ru/Cherokee/FAQ/heater/index.htmJei kam nuoroda neatsidaro, - textas:"...Машина та же и того же года. Понятно, что если есть проблемы с управлением заслонками, то их надо решать,Далее:1. У меня установлен электронасос Газели;2. Радиатор, естественно, закрывается на зиму;3.Механический вентилятор снимаю (электрический у тебя должен быть раз машина с кондиционером);4. Посмотри состояние шлангов, идущих к печке - у меня были внутренние расслоения, пришлось их заменить.Короче до примерно -18 на трассе я еду в рубашке (скорость-100),Да , Саша Арт еше изменил диаметр шкива на помпе, чтобы заставить ее быстрей качать тепло.Удачи! Александр II, Екатеринбург.Sherp Дополнение Заменил текущий радиатор печки Чирка-90. Три открытия:1. Второй раз в жизни этого делать не буду.2. Радиатор родной в два раза дохлее нового (по объему ). Новый напоминает по размеру жигулевский. Температура в салоне возросла радикально, я думаю, что недовольство многими отопителем Чирка как раз обусловлено наличием такой несолидной печки. "Толщина" старого радиатора 1,5-2 см, нового около 5.3. Печку вопреки Руководства можно поменять не демонтируя кондиционер. Подробнее: Если кому интересно -крупицы опыта по замене.Исходное состояние : родная печка на максимальной скорости вентилятора дула едва теплым воздухом. Всяческие ухищрения( см. ссылку) результата практически не давали. И когда эта зараза еще и потекла; Час пробил!Сливается Тосол (если не жалко), Нет, сначала нужно найти помощника!!Снимается нижняя часть торпедо и убирается подальше, теперь до нее долго добраться!снимаются вакуумные шланги управления заслонками :от вакуумника под ногами пассажира и расположенных над педалью газа;отстыковывается разъем от болка резисторов (под ногами пассажира)Из салона: надо откручивать крепеж торпедо: по-низу лобового стекла;- два болта у левого и правого бортов (предварительно сняв т.н. кик -панели-пластмассовые хреновины слева и справа у ног водителя и пассажира);-гайки под рулевой колонкой, (после чего колонка опускается весьма низко). Приборы отключать не надо, только обязательно отстегуть трос спидометра, иначе погнется (что я успешно и сотворил).Снимается вентилятор печки.Гайки из моторного отсека откручиваются с помощью WD-40 и мата (если не брызнуть WD, то начинают выкручиваться сами шпильки из пластмассового короба печки).Перед этим Руководство велит разрядить и отстегнуть кондиционер (что действительно сильно упрощает работу, но..."Ты же советский человек!"), короче - не отстегивал.Откручиваются саморезы, соединяющие короб печки и торпедо;разъединяется части короба собственно печки и испарителя кондиционера;И вот кое-как печка в коробе отделена от тела автомобиля.Причина холода сразу понятна - толщина старого радиатора около 1,5 см, а у нового "от Алабяна" -4-5 см.Все собирается в обратном порядке, попутно отечественный тосол со всей пролетарской ненавистью заменяется на импортный.Результат: на прогретой машине на любой скорости вентилятора печки воздух выходящий из дефлекторов обжигает руки. ..." Man persasiisvada, kad tiesiog parduotuvej nuperki Cherokini peciaus radiatoriuka, kuris yra didesnis... Ar as klystu???... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
darriuss01 Atrašyta Vasario 5, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 5, 2012 Tai gal kas gali "isversti" man, - kokio butent automobilio peciuko radiatoriu panaudojo...http://jeep.avtograd.ru/Cherokee/FAQ/heater/index.htmJei kam nuoroda neatsidaro, - textas:"...Машина та же и того же года. Понятно, что если есть проблемы с управлением заслонками, то их надо решать,Далее:1. У меня установлен электронасос Газели;2. Радиатор, естественно, закрывается на зиму;3.Механический вентилятор снимаю (электрический у тебя должен быть раз машина с кондиционером);4. Посмотри состояние шлангов, идущих к печке - у меня были внутренние расслоения, пришлось их заменить.Короче до примерно -18 на трассе я еду в рубашке (скорость-100),Да , Саша Арт еше изменил диаметр шкива на помпе, чтобы заставить ее быстрей качать тепло.Удачи! Александр II, Екатеринбург.Sherp Дополнение Заменил текущий радиатор печки Чирка-90. Три открытия:1. Второй раз в жизни этого делать не буду.2. Радиатор родной в два раза дохлее нового (по объему ). Новый напоминает по размеру жигулевский. Температура в салоне возросла радикально, я думаю, что недовольство многими отопителем Чирка как раз обусловлено наличием такой несолидной печки. "Толщина" старого радиатора 1,5-2 см, нового около 5.3. Печку вопреки Руководства можно поменять не демонтируя кондиционер. Подробнее: Если кому интересно -крупицы опыта по замене.Исходное состояние : родная печка на максимальной скорости вентилятора дула едва теплым воздухом. Всяческие ухищрения( см. ссылку) результата практически не давали. И когда эта зараза еще и потекла; Час пробил!Сливается Тосол (если не жалко), Нет, сначала нужно найти помощника!!Снимается нижняя часть торпедо и убирается подальше, теперь до нее долго добраться!снимаются вакуумные шланги управления заслонками :от вакуумника под ногами пассажира и расположенных над педалью газа;отстыковывается разъем от болка резисторов (под ногами пассажира)Из салона: надо откручивать крепеж торпедо: по-низу лобового стекла;- два болта у левого и правого бортов (предварительно сняв т.н. кик -панели-пластмассовые хреновины слева и справа у ног водителя и пассажира);-гайки под рулевой колонкой, (после чего колонка опускается весьма низко). Приборы отключать не надо, только обязательно отстегуть трос спидометра, иначе погнется (что я успешно и сотворил).Снимается вентилятор печки.Гайки из моторного отсека откручиваются с помощью WD-40 и мата (если не брызнуть WD, то начинают выкручиваться сами шпильки из пластмассового короба печки).Перед этим Руководство велит разрядить и отстегнуть кондиционер (что действительно сильно упрощает работу, но..."Ты же советский человек!"), короче - не отстегивал.Откручиваются саморезы, соединяющие короб печки и торпедо;разъединяется части короба собственно печки и испарителя кондиционера;И вот кое-как печка в коробе отделена от тела автомобиля.Причина холода сразу понятна - толщина старого радиатора около 1,5 см, а у нового "от Алабяна" -4-5 см.Все собирается в обратном порядке, попутно отечественный тосол со всей пролетарской ненавистью заменяется на импортный.Результат: на прогретой машине на любой скорости вентилятора печки воздух выходящий из дефлекторов обжигает руки. ..." Man persasiisvada, kad tiesiog parduotuvej nuperki Cherokini peciaus radiatoriuka, kuris yra didesnis... Ar as klystu???...nu visiska neponiadke nuo ko gi ten radiatorius 5 cm storio.. tfu tfu pas mane shutina gerai dar.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mendis Atrašyta Vasario 5, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 5, 2012 Pas mane lengvojoje peciukas silpnai pusdavo...ir to priezastis buvo uzpelyjes ir uzsikises salono filtras, ismeciau ji kolkas isvis velniop, tai dabar peciukas ant 1mo greicio pucia kaip anksciau ant 4to Nezinau ar jis yra jeep, bet jeigu yra tai pasitikrink ar nebus uzakes Padarytas ekspermentas su citrinos rukstimi ir kalkemis, veiksminga! 3 kartus pravirus arbatinuka, jis nebekalketas... Bet masinos sistemai plauti gi yra ir specialios chemijos Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
antoska Atrašyta Vasario 5, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 5, 2012 Aš pirmiausia praplaunu visą sistemą su tam skirta priemone,o paskui papildomai pečiuką ar radiatorių griežtesnem priemonėm. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
valdas-76 Atrašyta Vasario 5, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 5, 2012 Tai gal kas gali "isversti" man, - kokio butent automobilio peciuko radiatoriu panaudojo... Man persasiisvada, kad tiesiog parduotuvej nuperki Cherokini peciaus radiatoriuka, kuris yra didesnis... Ar as klystu???... Greičiausiai taip ir bus, koks nors neoriginalus lygiai tokių pat išmatavimų radiatorius, tik storesnis, tuo pačiu daug efektyvesnis Teiraukis pas tuos, kas amerikėnų detalėm prekiauja. Vakuuminis sklendžių valdymas šitam modelyje yra blogis, jankiai per daug gudriai viską sukonstravo Mano kažkada turėtoj mašinoj šiltas oras pūsdavo tik į priek. stiklą, teko išardyt vakuumus ir ieškot bėdos.Viena triūbelė buvo perspausta, kita leido orą, sutvarkius pradėjo reguliuotis kaip priklauso. Beje, pas mane buvo dyzelis, ir šildė šiaip jau tikrai neblogai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Cobra Atrašyta Vasario 5, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 5, 2012 Teko ir man pres pora metu plauti peciuka savo suzukiuj, bet nelabai pasiteisino. Vistiek kazkaip prastai silo. Tada isemiau radiatoriuka ir nuveziau radiatorscikam. Nuo jo nueme plastikinius galus ir vamzdukus pravale minkstu metaliniu sepetuku ant stripo. Ir atgal viska surinko. Kainavo man 40 lt sita proceduda. Buvo tikrai daug brudo. Senas seimininkas buvo privares sandarinimo milteliu. Po to laiko taip dariau ne vienai masinai ir visi buvo patenkinti. Cia aisku toks variantas tinka kaip radiatorius jau rankose arba ji isimti lengva... Mano nuomone jokia chemija negales geriau isvaliti negu sepetukas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Sarunas Atrašyta Vasario 6, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 6, 2012 Blyn, - daug vargo, - ypac, kai taip salta... Bandysiu su acto esensija pramirkyti... Siandien uzpilsiu, - rytoj prapusiu, - ziuresiu kas gausis... Nenoriu as i ji daug investuoti iki vasaros , - kol darbu sezonas neprasidejo... Ir taip litu trukumas ziaurus... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mendis Atrašyta Vasario 6, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 6, 2012 Atsilti zada jau, baigsis bedos iki kitos ziemos Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Sarunas Atrašyta Vasario 6, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 6, 2012 Su tokiu sildymu, koks pas mane ir vasara nefaina bus... P.S.:Situ Jeep'u sedyniu atlosai reguliuojasi ar ne??? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jeepcherokee Atrašyta Vasario 6, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 6, 2012 aukstyn žemyn taip, o sėdyniu tai arba ranka arba elektra Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Sarunas Atrašyta Vasario 6, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 6, 2012 Pas mane elektra, bet kaip atlosas guldosi nerandu... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
darriuss01 Atrašyta Vasario 6, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 6, 2012 Pas mane elektra, bet kaip atlosas guldosi nerandu... sone atloso, duru puseje, yra pailga rankenele. ja pakelus vartai atlosa kaip nori. keista kad tu jos nematai. atidarius duris is kart matosi Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
marius888 Atrašyta Vasario 6, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 6, 2012 yra rankenele ant atloso kairei pusej (keleivio sedineje desineje), pas mane nulauzta, tai taip pat buvo kiles klausimas ar reguliuojasi Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
darriuss01 Atrašyta Vasario 6, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 6, 2012 yra rankenele ant atloso kairei pusej (keleivio sedineje desineje), pas mane nulauzta, tai taip pat buvo kiles klausimas ar reguliuojasi a vo, nebent jau nulauzta uz tai ir nesimato Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Sarunas Atrašyta Vasario 6, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 6, 2012 Einu ieskot... :lol: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Neandartalietis Atrašyta Vasario 6, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 6, 2012 man tai patika tas sėdynių reguliavimas , net nugaros išlinkimą gali reguliuoti kaip nori Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
morillo2000 Atrašyta Vasario 6, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 6, 2012 Ar padejo acto esencija isvalyt peciuka? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Sarunas Atrašyta Vasario 6, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 6, 2012 Rankenos vieta radau, - nulauzta... Del peciukpo plovimo pasakysiu rytoj vakare... Dabar plaunu rankas... Apsilaisciau esensija... SKAUDA... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Sarunas Atrašyta Vasario 6, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 6, 2012 NAUJAS KLAUSIMASKuo praskalauti radiatoriaus peciuka po mirkymo acto esensija???... Nes jei to smarado (acto) paklius i ausinimo sistema - gali buti ne itin gerai... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Faberže Atrašyta Vasario 6, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 6, 2012 Is Praktikos............. do lampocki tie visi plovimai jei buvo naudojamas hermetikas pratekejimui stabdyt..... Islupi radijatoriuka. parenki panasu belekoki, su panasiais isejimais kuo tankesni kuo storesni-krastus parolonu klijuoji.. Bus Efektas.......Tikras... Su salyga jei problema ne cirkuliacijoj ar kokioj uzdarytoj zaslonkej.............SARAI.......... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Sarunas Atrašyta Vasario 6, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 6, 2012 Bl........ Neturiu as tam nei laiko, nei salygu, nei finansu... Jei sitas "mirkymas" nepades, - vazinesiu taip... O kai atsils orai, persikraustysiu i naujus namus, - tada ir uzsiimsiu tais visais konstravimais,,,... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Faberže Atrašyta Vasario 6, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 6, 2012 Blyn matyt sunkoka tokiu metu vazinet.......... bus Sarunai-kupriuko zaz laikais 20litru kania verdancio vandens keleivio vietoj veziojau 3 val- komfortas po to keist reikia,,,,,,,, Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jeepcherokee Atrašyta Vasario 6, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 6, 2012 nereik čia nieko būrti, jei šitas nešildys tai nauja isidejus ir dings bėdos, beje jei ten keista kažkas kaip isiplėtimo bakelis tai tiesiog reik isidėti originalą ir sujungti viską kaip priklauso, turi šildyti, prie -20 pas mane JC 4.0 5 min ir stiklas nutirpes ir važiuoji, po 10 min taškentas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dainiussl Atrašyta Vasario 6, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 6, 2012 Labas. Klausimas apie šildymą. ventiliatoriaus padėtys yra dvi, stipri ir silpna. Kaip pas Jus ant stiprios pučia. Pas mane tai silpnai. Kur bėda gal būti. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Sarunas Atrašyta Vasario 6, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 6, 2012 Pas mane lygiai tas pats klausimas... Perjunginejant girdisi, kad greiciai skiriasi (stipreja), bet oro srauto galia LABAI vaikiska... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar