Pereiti prie turinio

NT 2.4 saudo


Rekomenduojami pranešimai

Tokiu atveju ant dujų dirbtų idealiai - bardakas būtų tik ant bendzo.

Čia toks vaizdas kad neankstina degimo arba gaudo pašalinį orą (dėl viso pikto pabandyk paglušint stabdžių vakumo šlangą) , gali dar būt kad ir dangtelis drėgmės prisigaudęs.

 

P.s. Manau kad toks dalykas kaip katalizatorius bus jau senai atsisveikines su mašina ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jo detonuoja, sauna ir nebetrauke ant benzino svelniau saudo, o ant duju tai smarkej sauna, garsas labiau korbiratoraus puse, nevaziuojant tai gali gazuoti iki raudonu grazej varyklis dirba jama apsukas, o kai jau pradedi vaziuoti ir daugiau paspaudi taj pradeda sauditi

pasidaryk ,,samodiagnostika,, gal ka parodys

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

snd pasikeiciau vakumo visas slangeles, buvau uzglusines stapdziu slanga, bet nk, kaip saudo taip saudo, del zvaiklaidziu tai nebus kaltes, nes stovint gali gazuoti iki 7tukst ir nk grazej varykliukas dirba, nei saudo, nei ka o kai vaziuoji begejantis 1 begiu ir 2 nieko, o nuo 3 ir nuo 2500rpm pradeda sauditi nebeisivaizduoju kas geletu but ir pirma benzinine masina tai visaj as zales, o kaip zinot ar yra tas EGRas ar ne? ir jaj yra kur ji rasti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tas "bardakas" pasipylė po žvakių keitimo ar keitei dėl to kad jau šaudė :?:

 

EGR - tai toks neaiškios paskirties vamzdis sujungianti išmetimo koliką su įsiurbimo, kartais tas vamzdis būna pakeistas kanalu per galvą. Tada reiktų pažiūrėt ar nėra ant įsiurbimo koliko vožtuvo su pajungtu vakumu.

 

O vis tik pabandyk atjungt tas papildomas žvakes - po apkrova truputį kitaip elgiasi variklis ir tai ko nebūna laisvai sukantis išlenda labai aiškiai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar vienas dalykas - pasižiūrėk uždegimo kampą, gali būt per ankstyvas truputį.

 

Na jei viską išorėj perpurtysi ir nieko blogo nerasi tai teks žiūrėt vožuvų sandarumus- gali būt kad kažuris įsiurbiminis paspaustas arba pradegęs kraštas vožtuvo ar lizdo. Dar gali būt ir prašokęs paskyrstymo velenėlis per dantį.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai vat snd buvau uzglusines EGR radau ir yra jis, bet nk nepadejo saudo kaip saudes, tada prarades vilti istraukiau zvaklaidzius, perjungiau pravaziuoju ir viskas kuo puikiausej, ir trauka kita ir graziau dirba, tik bereikalingo darbo prisidariau, bet nk nepadarysi is klaidu mokomes. labai aciu uz pagalba ir supratima

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

, tada prarades vilti istraukiau zvaklaidzius, perjungiau pravaziuoju ir viskas kuo puikiausej, ir trauka kita ir graziau dirba,

Nu tai ką aš tau prieš tai sakiau :D

Prašom, bele mačyjo ;)

 

P.s. Kad viską pasitikrinai tikrai blogiau nepadarei - investicija į ateitį.

Užglušintas EGRas irgi pliusas - dirbant ant dujų anas ne į temą ba irgi vienas iš čiaudėjimo šaltinių (patikrintas varijantas su Hondos varikliu). O tų antrų žvakių gali ir nejungt - įtakos traukai tikrai neturi anuos ba sudėtos ekologiniais sumetimais.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.