Pereiti prie turinio

reikia patarimo / jeep wrangler


run

Rekomenduojami pranešimai

sveiki,

 

nesu dzipistas ir nieko neismanau apie 4x4 reikalus, bet turiu konkretu poreiki: man reikia prie savo jeep'o variklio pajungti gana galinga hidrosiurbli (apie 30kW). Kam to siurblio reikia - jau atskira istorija ir i tai neverta per daug gilintis.

 

taigi visi sako kad geriausia jungti prie "razdatkes" kuri paskirsto perdavima 2wd/4wd. Nezinau kaip ji lietuviskai vadinasi, gal paskirstytuvas? Tai va beda tame, kad pas mane ta razdatke neturi jokio numatyto isejimo kad ka nors prie jos butu galima jungti. Girdejau kad kiti dzipai turi, ir kad teoriskai yra galimybe ta razdatke pakeisti.

 

Kas ismanot - paaiskinkit ar cia sudetingas procesas ir kur geriausia toki dalyka daryt. Reikalas gana skubus.

 

Jeep wrangler '93, kazkokia sportine modifikacija 121ps, 2.5L benzininis.

 

aciu

karolis

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

is bet kurios razdatkes galima paimti sukimo judesi bet tai arba velenu ilginimas arba prisijungti prie krupleraciu is sono visaitais perdarimais uzsiema lenkai kitas budas nuo alkuninio veleno pergrandine ar dirza perduoti sukimo judesi siurbliui si buda gerai istobuline latviai bet abu budai reikalauja laiko darbo ir...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

mes pradzioj galvojom nuo variklio dirza det ir jungti ta siurbli, bet kazkoks meistriukas pasake kad issibalansuoja tada sistema ir po kazkiek laiko varikliui bus blogai.

 

kitas dalykas kad jungiant prie razdatkes gali naudoti pavaru deze ir reguliuoti kokiu greiciu / galia tas siurblys bus sukamas, o jungiant dirzu prie veleno - tik pagal variklio apsisukimus.

 

Tai Lietuvoj nera sansu nei vieno is tu dvieju variantu realizuoti? Kazkaip sunku patiketi kol kas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš JEEP'ų PTO(galios nuėmimo dėžę) turėjo tik ne kai kurie WILLYS'ai, bet tai buvo tais laikais, kai džipas atstojo ir traktorių, ir gaterį...Surast tokį agregatą net ir Amerikoj nelabai įmanoma.Jau geriau taip, kaip sakė Bildukas-nuo variklio alkūninio veleno.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ok pradedu suprasti kad su razdatke sansai menki.

 

Kitas dalykas: ar jungiant prie veleno per dirza bus galimybe kada nori nesunkiai ta siurbli atjungti? Valdymas turetu buti pas vairuotoja: on/off... :)

 

ir dar kitas dalykas: kas geriausia gali sita meno kurini pagaminti?

 

aciu uz atsakymus

karolis

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal teko matyti rusišką ГАЗ 51? Šitas automobilis gali būti užvedamas arba starteriu, arba su specialia rankena (rusiškai кривой стартёр).

 

Tokiame automobilyje hidrosiurblys tvirtinamas prie bamperio - paprasti du ar keturi varžtai.

 

Taip pat paprastai pajungiama siurblio pavara - toje vietoje, kur įkišama rankena, naudojama automobilio užvedimui rankiniu būdu. Jokių skriemulių, diržų ar kitokių išradimų :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ar yra kokia nors firma / garazas / siaip biciukas i kuri galima kreiptis kad toki dalyka padarytu? Nenoriu kad viskas suluztu po savaites, tas hidrosiurblys istempines zmones su parasparniais i ora.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip jau žymiai paprasčiau su Wrangleriu juos užtempt, nei siurblį tam kurpt...

 

situo klausimu patarimu nepriemu :D. Dabar uztempinejam su wrangleriu, ten yra isvilktuvas kuris veikia diskiniu stabdziu principu, zinau visus pliusus ir visus minusus. Hidrauline sistema yra daug saugesne, efektyvesne ir patvaresne.

 

Vienintelis klausimas: ar statyt bagazinej atskira varikli (kuris yra brangus, didelis ir greiciausia bus per silpnas), ar bandyt siurbli jungti nuo esamo variklio. Logiskai mastant 2 vidaus degimo varikliu vienam dzipui nereikia, todel bandau kaip nors pasijungti prie to pacio.

 

karolis

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

visa mechanizm antra varikli,hidrosiurbli ir tt sumontuok ant nedideles priekabos

 

jo, cia vienas is variantu, daug kas taip daro. As turiu nora padaryti "viska viename" ir uznaudoti esama dzipo varikli. Kol kas nusprendem hidrosiurbli deti vietoj kondicionieriaus ir daryti elektrine sankaba, jeigu dirzas laikys tai bus liuks :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vietoje kondicionieriaus gali nesigauti. Per mažas srautas (debetas) ko gero bus.

Čia manau galima pasiskaičiuoti kiek litrų per minutę reikia "prapumpuoti" prie reikiamo spaudimo, kad aparatas atitiktų savo funkcijas gerai. Tada bus gerokai aiškiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

siurblys maksimaliai gali prapusti 70-100 litru per minute (priklausomai nuo to koki pasirinkti siurbli, 100l gal geriau tinka). Cia paskaiciuota su dideliu rezervu, realiai turetu uztekti 2 kartus maziau.

 

siurblio darbiniai apsisukimai - 2500 rpm [3200 max], tai galvojam deti skremuli 2x didesni negu alkuninio veleno - tada dzipo apsukas gali reguliuoti nuo 1 iki 6000 rpm - priklausomai nuo to, kiek tepalo reikia prastumti konkreciom salygom.

 

galia irgi paskaiciuota su rezervu 2 zmonem isvilkti, o vienam zmogui reikia 2 kartus maziau traukos / galios, todel 90% viso darbo laiko apkrova ant to siurblio bus apie 8kW. Maksimali galia apie 30kw bus reikalinga tik ribinem salygom - prie neigiamo vejo ir prie dvieju labai sunkiu pilotu, o taip bus labai labai retai arba niekad nebus. Paprastai sunkus keleiviai negali taip greitai begti kad pakiltu pavejui :D

 

Zodziu mastau kad pajungus siurbli vietoj kondicionieriaus bent viena pilota tikrai turetu iseiti istempti, o del 2 - klausimas. Gali nelaikyti dirzas. Tada reikes arba tenkintis 1 piloto isvilkimu arba is naujo galvot kaip pajungti siurbli prie variklio.

 

paprasciausia aisku butu prisijungti prie razdatkes bet kad jau neiseina... tai ka dabar darysi

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

200kg per akis (vienam zmogui uztenka 100), o greitis - 35-55 km/h (priklausomai nuo vejo greicio, gali uztekti ir 20 kartais).

 

Esme kad visa trauka turi eiti per hidraulika, kitaip pavojinga. Ten ilga istorija.

 

 

O nuo ko tos gerves paprastai jega paima?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o tu toki siurbli realiai esi mates (pagal tavo tech salygas)? Gal koki linka imesk,

 

Duodu 99proc kad subyres ta kondiskes mova prie 30 KW, nekalbant apie dirzeli, manau net kom'as (PTO) nelaikytu, tuo labiau neisvystitu tokiu apsuku,

 

kiek zinau siurbliu nominalus sukiai 1500 aps/min +- keli simtai?

 

kolkas patarimas toks per kardaniuka ar lankscia mova is priekio nuo alkuninio veleno, panasiai kaip RimasK minejo.....

beto taip neapsikrauna indeklau, siurbliu guolia kaip su dirzine ar ar grandinine pavara...

 

beje simtinis skirstytuvas geras metalo gabalas :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

siurbli galima rinktis is hansaflexo katalogo. Procesas mazdaug toks:

zinau kokio reikia greicio ir traukos, tada dar zinau kokio dydzio bugna naudosiu, tada pagal tai paskaiciuoju kokio variklio reikes kad ta bugna suktu reikiamu greiciu ir sukimo momentu, o tada pagal to variklio charakteristikas renku sriubli. Tokio kaip reikia rankose nelaikiau bet kataloge yra.

 

mane visi gasdina kad prie alkuninio veleno is priekio jungiant variklis subyres. Ir turbut realizuoti daug sunkiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.