siurblys maksimaliai gali prapusti 70-100 litru per minute (priklausomai nuo to koki pasirinkti siurbli, 100l gal geriau tinka). Cia paskaiciuota su dideliu rezervu, realiai turetu uztekti 2 kartus maziau. siurblio darbiniai apsisukimai - 2500 rpm [3200 max], tai galvojam deti skremuli 2x didesni negu alkuninio veleno - tada dzipo apsukas gali reguliuoti nuo 1 iki 6000 rpm - priklausomai nuo to, kiek tepalo reikia prastumti konkreciom salygom. galia irgi paskaiciuota su rezervu 2 zmonem isvilkti, o vienam zmogui reikia 2 kartus maziau traukos / galios, todel 90% viso darbo laiko apkrova ant to siurblio bus apie 8kW. Maksimali galia apie 30kw bus reikalinga tik ribinem salygom - prie neigiamo vejo ir prie dvieju labai sunkiu pilotu, o taip bus labai labai retai arba niekad nebus. Paprastai sunkus keleiviai negali taip greitai begti kad pakiltu pavejui Zodziu mastau kad pajungus siurbli vietoj kondicionieriaus bent viena pilota tikrai turetu iseiti istempti, o del 2 - klausimas. Gali nelaikyti dirzas. Tada reikes arba tenkintis 1 piloto isvilkimu arba is naujo galvot kaip pajungti siurbli prie variklio. paprasciausia aisku butu prisijungti prie razdatkes bet kad jau neiseina... tai ka dabar darysi