Pereiti prie turinio

run

Nariai
  • Pranešimai

    20
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Profilio informacija

  • Miestas/Klubas
    Vilnius

run's Achievements

0

Reputacija

  1. galima ivest "clutch pump" i google ten nemazai visokiu gamintoju ismeta
  2. lietuvoj - neisivaizduoju, gal ir galima kur. Sitas yra is cia: http://www.munciepower.com/ jie gamina jau paruostus pompos tvirtinimus daugeliui amerikonisku masinu, todel gali nusipirkti pompa su visais tvirtinimais ir lieka tik surinkti ant savo automobilio. Wrangleriui deja nera... Sako kad tos ju sankabos nera labai stiprios ir statistiskai sankabos islekia dazniau negu dirzai. Matyt viskas priklauso nuo to kaip naudosi. Nepatartina ijungineti / isjungineti sankabos kai yra didelis slegis.
  3. turiu tik sita. Siurblys tai tas raudonas Jeigu domina siurblys tai prisegiau PDFa is gamintojo su visais parametrais.
  4. Per paskutines 2 savaites prisiklausiau tiek patarimu kaip galima pajungti siurbli, kad jeigu vardinciau visus tai uztrukciau iki rytojaus ryto Sita 30 arkliu pompa prijungta ir veikia jau daug metu. Profilaktiskai dirza keicia kas 150 valandu, nors nei vienas dar nebuvo nutrukes. Veikia su identisku isvilktuvu koki as zadu pirkti. Savyje turi elektrine sankaba aciu visiem!
  5. atrodo radau kazkoki konstruktoriu kuris sutiko paziuret realiai ta reikala ir pasakys kas imanoma o kas ne. Permetes viska i priekaba prarandi daug funkcionalumo...
  6. man atrodo ten ne trapecinis, o kazkoks plokscias su grioveliais isilgai dirzo. Jeigu tikrai tik 5kw tai tada nieko nebus...
  7. ne, jeigu naudoji vaziuojant tai hidrovariklis nereikalingas, tada bugnas sukasi i priesinga puse ir uztenka palaikyt slegi sistemoj kad viskas veiktu.
  8. matyt per dirza paprasciau pajungti ir to kalimo lengviau isvengti, as nelabai ismanau tu smulkmenu. Ir tikrai lengviau surasti auka kuri tuo uzsiimtu Zmoniu kurie noretu konstruoti siais laikais labai nedaug, visi nori paimti gatavas detales ir sujungti. As pats tai neturiu nei igudziu nei irangos tokiem reikalam. Jeigu neuzteks galios tai as prarasiu dirza ir galesiu bandyt jungti tiesiai prie veleno, ar as kazka ne taip suprantu? Kiek galios reikia standartiniam kondicionieriui?
  9. siurbli galima rinktis is hansaflexo katalogo. Procesas mazdaug toks: zinau kokio reikia greicio ir traukos, tada dar zinau kokio dydzio bugna naudosiu, tada pagal tai paskaiciuoju kokio variklio reikes kad ta bugna suktu reikiamu greiciu ir sukimo momentu, o tada pagal to variklio charakteristikas renku sriubli. Tokio kaip reikia rankose nelaikiau bet kataloge yra. mane visi gasdina kad prie alkuninio veleno is priekio jungiant variklis subyres. Ir turbut realizuoti daug sunkiau.
  10. 200kg per akis (vienam zmogui uztenka 100), o greitis - 35-55 km/h (priklausomai nuo vejo greicio, gali uztekti ir 20 kartais). Esme kad visa trauka turi eiti per hidraulika, kitaip pavojinga. Ten ilga istorija. O nuo ko tos gerves paprastai jega paima?
  11. as tiesiog tikejausi kad tie kurie dzipus perdarineja bus atidirbe kazkoki paprastesni ir gerai zinoma sprendima
  12. siurblys maksimaliai gali prapusti 70-100 litru per minute (priklausomai nuo to koki pasirinkti siurbli, 100l gal geriau tinka). Cia paskaiciuota su dideliu rezervu, realiai turetu uztekti 2 kartus maziau. siurblio darbiniai apsisukimai - 2500 rpm [3200 max], tai galvojam deti skremuli 2x didesni negu alkuninio veleno - tada dzipo apsukas gali reguliuoti nuo 1 iki 6000 rpm - priklausomai nuo to, kiek tepalo reikia prastumti konkreciom salygom. galia irgi paskaiciuota su rezervu 2 zmonem isvilkti, o vienam zmogui reikia 2 kartus maziau traukos / galios, todel 90% viso darbo laiko apkrova ant to siurblio bus apie 8kW. Maksimali galia apie 30kw bus reikalinga tik ribinem salygom - prie neigiamo vejo ir prie dvieju labai sunkiu pilotu, o taip bus labai labai retai arba niekad nebus. Paprastai sunkus keleiviai negali taip greitai begti kad pakiltu pavejui Zodziu mastau kad pajungus siurbli vietoj kondicionieriaus bent viena pilota tikrai turetu iseiti istempti, o del 2 - klausimas. Gali nelaikyti dirzas. Tada reikes arba tenkintis 1 piloto isvilkimu arba is naujo galvot kaip pajungti siurbli prie variklio. paprasciausia aisku butu prisijungti prie razdatkes bet kad jau neiseina... tai ka dabar darysi
  13. jo, cia vienas is variantu, daug kas taip daro. As turiu nora padaryti "viska viename" ir uznaudoti esama dzipo varikli. Kol kas nusprendem hidrosiurbli deti vietoj kondicionieriaus ir daryti elektrine sankaba, jeigu dirzas laikys tai bus liuks
  14. situo klausimu patarimu nepriemu . Dabar uztempinejam su wrangleriu, ten yra isvilktuvas kuris veikia diskiniu stabdziu principu, zinau visus pliusus ir visus minusus. Hidrauline sistema yra daug saugesne, efektyvesne ir patvaresne. Vienintelis klausimas: ar statyt bagazinej atskira varikli (kuris yra brangus, didelis ir greiciausia bus per silpnas), ar bandyt siurbli jungti nuo esamo variklio. Logiskai mastant 2 vidaus degimo varikliu vienam dzipui nereikia, todel bandau kaip nors pasijungti prie to pacio. karolis
  15. ar yra kokia nors firma / garazas / siaip biciukas i kuri galima kreiptis kad toki dalyka padarytu? Nenoriu kad viskas suluztu po savaites, tas hidrosiurblys istempines zmones su parasparniais i ora.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.