Pereiti prie turinio

Ratu isnesimas samurajui


noriuskaityti

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

noriu litriniam pritaikyti didesnius ratus.

 

Dabar stovi 205 75 r15, susukus vaira, padanga nuo linges skiria 3-5 cm.

 

Pirmiausia tai taikausi 29"-31". Ir domina kokie pakeitimai reikalingi sitam variantui.

 

Kiek zinau reiketu keisti deze ? Montuoti nuo vitaros 1,6?

Girdejau kad ratai nekabintu lingiu ar arku tai kazkaip pervirina pacius ratlankius ? Dar girdejau, kad deda praplatinanti diska tarp ratlankio ir masinos (nezinau kaip vadinasi ta dalis prie kur ten sukamas ratas).

 

Del iskelimo viskas aisku.

 

Pataisykit jei klystu ir patarkit kaip cia ka geriau. Zalias as dar, nepykit :). Skaiciau forumo nemazai, bet vistiek dar siek tiek aiskumo truksta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tas daiktas vadinasi rastafke :) Padidina ratlankio isnesima...padideja masinos tarpveze, masina placiau stovi kitaip sakant, ratai placiau ir nekabina tada jeigu viskas pavyksta gerai :)

 

Ratlankiu buna iskart su dideliu isnesimu ir tada nereikia rastafkiu...kiek zinau samuraikos ratlankius galima tiesiog apsukti :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susitvarkyk linges pirma ir žieminėm padangom apauk. Ir hiliftą su priedais nusipirk ( gervė aišku išvis liuks būtų), nes vėl visą naktį kastuvu mosuot reikės :P

Ratų 235/75 užteks per akis. Jei netilps orginale, tai truputis bodylifto padės. Jei Kabins linges, tai tada galvosi apie išnešimus (ar rastafkės, ar ratlankius apsukt, ar ratus su išnešimu, ar tiesiog ratų eigą apribosi).

 

Ir paskambink kai į garažą susiruoši, man reik raciją susimontuot ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

noriu litriniam pritaikyti didesnius ratus.

 

Dabar stovi 205 75 r15, susukus vaira, padanga nuo linges skiria 3-5 cm.

 

Pirmiausia tai taikausi 29"-31". Ir domina kokie pakeitimai reikalingi sitam variantui.

 

Kiek zinau reiketu keisti deze ? Montuoti nuo vitaros 1,6?

Girdejau kad ratai nekabintu lingiu ar arku tai kazkaip pervirina pacius ratlankius ? Dar girdejau, kad deda praplatinanti diska tarp ratlankio ir masinos (nezinau kaip vadinasi ta dalis prie kur ten sukamas ratas).

 

Del iskelimo viskas aisku.

 

Pataisykit jei klystu ir patarkit kaip cia ka geriau. Zalias as dar, nepykit :). Skaiciau forumo nemazai, bet vistiek dar siek tiek aiskumo truksta.

 

Kas dėl iškėlimo aišku? Kaip kelt ruošies, nes jeigu renkiesi teisinga variantą - mažus ratukus, tai kelt nereikia, biški arkas pataisyt geriau, kad nekliutu ir bus rami galva.

 

Jeigu variklis jau pavargęs, tai galima mėginti statyti vitaros 1,6, reiks samurajaus 1,3 dėžės ir perdaryt apačioj 2 varžtų tvirtinimą.

Skambink "vycka" forume yra toks, perdarys dėžės tvirtinimą, taip kad nesimatys jog ten buvo kitaip. Ir truputi pagaut į vietą viena variklio kronšteiną ir starteriui vieta biški su "napelniku" išdrožt. :)

 

Geriausia būtų, kad įmestum foto kokie ratlankiai. Buvo 1 variantas ratlankių kur galima apsukti ratlankį, tereikia pergražti ventiliui skylę, o seną užvirint.

Bet jeigu nedidelės padangėlės tai ir šitas variantas atpuola. Siaurumas samuraijui duoda savų pliusų, netelpa jis į kitų vėžes, o ant kelio kad ir kiek platintas vistiek kulverstukas bus. :)

 

Geriau ant samuraikos mažos, bet piktos padangėlės :) Nes uždėjus dideles labai mažėja mašinos resursas, o pravažumo skirtumas nėra vertas tų pinigų, nebent nusiteikęs kontruoti ar į sporta važiuoti... ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susitvarkyk linges pirma ir žieminėm padangom apauk. Ir hiliftą su priedais nusipirk ( gervė aišku išvis liuks būtų), nes vėl visą naktį kastuvu mosuot reikės :P

Ratų 235/75 užteks per akis. Jei netilps orginale, tai truputis bodylifto padės. Jei Kabins linges, tai tada galvosi apie išnešimus (ar rastafkės, ar ratlankius apsukt, ar ratus su išnešimu, ar tiesiog ratų eigą apribosi).

 

Ir paskambink kai į garažą susiruoši, man reik raciją susimontuot ;)

 

Kelti galvoju su lingem/auskarais. Prie arku lysti nelabai noriu, numatyta tik siek tiek praplatinti su kokiu profiliu ar skarda, kad netaskytu zemiu (O cia jau turiu skardine technologija sugalvojes, kad TA nesikabintu, jei pavyks suburti tai kada paskelbsiu)

 

Kaip supratau tai dar ir platejant padangai tai ir aukstis kazkiek dideja ? Nes ivedus i skaiciuokle tai ismeta kad 235/75 ir gaunasi 29", as galvojau kad kazkaip maziau cia turetu iseiti... http://www.4x4offroads.com/tire-size-calculator.html

 

Pagal skaiciuokle gaunasi skirtumas 2". Dabartines 27", o jei platesniu variantas tai 29".

Skirtumo didziulio manau nebus. Is vietos variklis patempia tikrai gerai ir iki 30kmh begejasi kaip normali masina. Daugiau 80 vaziuoti jau baugu darosi, bet ir apsuku jau nemazai buna. Realiai galios neturetu labai pritrukti, o plente situacija tai ir pageretu dar. Klystu ?

 

Kaip supratau tada jokiu stebuklu cia ir nera. Bandyti mauti, o poto pagal situacija...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane 33x12.5 R15, diskai 10coliu plocio, isnesimo dabar tiksliai nepasakysiu, bet susukus vaira iki galo neliecia ;) jokiu rastafkiu nedejas, originalus vitariniai diskai. aisku versti tiltai, 1.6 vitaros motoras ir 1l razdatke, 110km/h autostrada normaliai vaziuoja :) kas liecia metyma, tai bet kokia masina su placiais ratais provezose meto :) mano samuraju palyginus nemeto..

 

* dedant 33 ratus truputi reikia apipjaustyt priekyje slenksti, nes susukus liecia :) o taip viskas gud.

post-37-13207633305664_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

Pas mane 33x12.5 R15, diskai 10coliu plocio, isnesimo dabar tiksliai nepasakysiu, bet susukus vaira iki galo neliecia ;) jokiu rastafkiu nedejas, originalus vitariniai diskai. aisku versti tiltai, 1.6 vitaros motoras ir 1l razdatke, 110km/h autostrada normaliai vaziuoja :) kas liecia metyma, tai bet kokia masina su placiais ratais provezose meto :) mano samuraju palyginus nemeto..

 

* dedant 33 ratus truputi reikia apipjaustyt priekyje slenksti, nes susukus liecia :) o taip viskas gud.

 

O kaip keiciasi Samuko pravazumas didinant ratus nuo standarto iki 33". Koks pravazumo skirtumas? Ir ar verta del to daryti visus patobulinimus.

Aciu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.