Pereiti prie turinio

MPII 2.5td galios didinimas


saulius.v

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 51
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Jeigu zmogus nori ir turi daug pinigu tai yra daug budu padidinti galia. Paprasciausias is ju, nelendant i techninius dalykus, perprogramuoti (jeigu imanoma) kompa, kitaip tariant cipuoti varikli. Yra Lietuvoj ne viena firma kuri tuo uzsiema. Tik klausimas ar tenkins tave galios prieaugio ir isleistu pinigu santykis. Seip pasikonsultuot gali nuvaziaves ten ir pasakys tau kiek kainuos ir ka gausi. Bet yra ir neigiamu aspektu, didesnes kuro sanaudos ir tiesiog trumpiau tau tarnaus tas motoras. Aisku yra ir kitu budu, turbinu keitimas ir .t.t. :girtas:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 5 mėnesių...

O kam tau to reikia? Taigi paletintoja isijungi ir vaziuoji..ar ir su paletintoju galios mazai? Siaip sitie varikliukai ir taip bijo didesnes temp, o padidunus galia tai cia jau tikrai peilio asmenim vaiksciosi. Nu vienu zodziu nesuprantu tavo keslu.. :)

esme tame,kad is tiesu truksta kw, ta prasme vaziuojant i itin statu kalna, ar buksuojant jei gerai kabina visi ratai tiesiog dusta ir buna kad uzgesta. tiesa ratai 35' :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kam tau to reikia? Taigi paletintoja isijungi ir vaziuoji..ar ir su paletintoju galios mazai? Siaip sitie varikliukai ir taip bijo didesnes temp, o padidunus galia tai cia jau tikrai peilio asmenim vaiksciosi. Nu vienu zodziu nesuprantu tavo keslu.. :)

del temperaturos manau sprendziamas reikalas, dedi saltesni termostata ir tiek....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu jo 35" kaliosam tie 73kW gal biski ir mazoka, bet vikstiek nemanau, kad pakelus galia iki 10kW ka nors pajausi- vikstiek jos truks. O daugiau paklet kaip 10kW tai cia jau nezmoniskos investicijos, bent jau man taip atrodo, o ir tuos pacius 10kW pakelt kazi ar pavyks. O kaip tau kiti agregatai su 35" laiko? Sankaba, pakaba?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu jo 35" kaliosam tie 73kW gal biski ir mazoka, bet vikstiek nemanau, kad pakelus galia iki 10kW ka nors pajausi- vikstiek jos truks. O daugiau paklet kaip 10kW tai cia jau nezmoniskos investicijos, bent jau man taip atrodo, o ir tuos pacius 10kW pakelt kazi ar pavyks. O kaip tau kiti agregatai su 35" laiko? Sankaba, pakaba?

Pakaba laiko kuo puikiausiai, visi kiti agregatai taip pat, tik granatas dazniau reikia keisti, jei atsiranda laisvumas, ant susuktu ratu sprogsta(issiskecia korpusas). dar priekinius guolius dazniau keiciu, bet manau kad cia normalu.tai tiek, daugiau viskas norma. o del galios manau kad 10kw jei eitu damest tikrai stipriai pasijustu, ir dar sukimo momenta i zemesnius sukius nukelus is vis butu ciki.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Idejus didesne turba nieko nelaimesi, o gal dar ir blogiau padarysi. Jeigu ir karsta dalis bus didesne, isukt ja reikes daugiau ismetamuju duju, gausis ant didesniu sukiu tau prades pusti, tai ant mazu rpm isvis galios neturesi. Jeigu kazka ir pribursi, vistiek lieka dar viena problema, kadangi pusi daug oro, misinys bus smarkiai suliesejes. Vargu ar apsimoka zaisti. Galima kazka islosti pacipavus kompa, bet velgi vargu ar apsimoka, o ir resursas motoro sumazes. Jeigu reikia daugiau galios imk 2.8 :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Idejus didesne turba nieko nelaimesi, o gal dar ir blogiau padarysi. Jeigu ir karsta dalis bus didesne, isukt ja reikes daugiau ismetamuju duju, gausis ant didesniu sukiu tau prades pusti, tai ant mazu rpm isvis galios neturesi. Jeigu kazka ir pribursi, vistiek lieka dar viena problema, kadangi pusi daug oro, misinys bus smarkiai suliesejes. Vargu ar apsimoka zaisti. Galima kazka islosti pacipavus kompa, bet velgi vargu ar apsimoka, o ir resursas motoro sumazes. Jeigu reikia daugiau galios imk 2.8 :)

isimti 2.5 ir deti 2.8 tai visiska nesamone, visu pirma tada reikia keisti ne tik varikli bet ir deze su razdatke, visi siurbliai ir t.t. be to remontas 2.8 kokius 3 kartus brangesnis... cia visiskos pievos.... zodziu finale gaunasi tada pirkti kita pajera... o 2.8 as nenoriu,nes i sita per daug jau investuota, ir daug kas perdaryta bekelei, ir dar kartais tenka vaziuoti po vandeniu... :lol: o ten elektronika, bus ragai...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane 2,8 jokios ten elektronikos nėra, nu nebent laikrodis salone. Tepalo filtras - brangus apie 48lt., daugiau nieko kaip ir nereikia, paskirstyme grandinė. 92KW. Gal ir verta pakonstruot?

 

Na pas mane ir 2.8 ,bet yra kompas ir į siurblį ne vienas laidas ateina :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pasiziurim i nerealias uzturbintas lengvasias, sportinis oro filtras, istustintas ismetimas, didink intercooleri :)

siaip su sportininkais reiketu sneketi apie tokius dalykus

matai legvosios masinos dazniausiai buna ipurkimas valdomas kompu, ar tai butu dyzelis ar benzas. Cia stovi paprastas mechaninis siurblys ir turba, taip kad lieka viena mintis didinti kuro kieki bei deti nasesne turba, na dar manau gal butu galima suzaisti su ismetimo sistema kad lengviau turba kviepuotu. manau isvada butu tokia...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na motociklui galia pakeliam simboliskai bet jauciasi, tai yra ismetimas tuscias, oro filtras k&n zalias (didesnis oro pralaidumas) nes dedami zikleriai su didesnemis skylutemis kad daugiau kuro paduotu, na cia tas pats, kuro daugiau ant siurblio paduosi, tada oro filtras, o kad paemus daugiau butu lengviau ismesti, ismetimo sistema tobulinti, del turbos garso daugiau nebus, taigi kataliza ismest (manau jo jau nera) ir viena bakeli pasalint pakaktu, siaip sporte ismetimas turi buti kuo tiesesnis, jokiu gofru maziau bakeliu, ir vamzdziu diametras didesnis, aisku cia to nereikia, ne tas variantas :)

pacios turbinos manau uztektu slegi pakelt kokia puse atmosferos, nuo 1 iki 1,5 , didesne turba gal butu efektyviau, bet pritaikyk, perdarinek ir t.t.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na motociklui galia pakeliam simboliskai bet jauciasi, tai yra ismetimas tuscias, oro filtras k&n zalias (didesnis oro pralaidumas) nes dedami zikleriai su didesnemis skylutemis kad daugiau kuro paduotu, na cia tas pats, kuro daugiau ant siurblio paduosi, tada oro filtras, o kad paemus daugiau butu lengviau ismesti, ismetimo sistema tobulinti, del turbos garso daugiau nebus, taigi kataliza ismest (manau jo jau nera) ir viena bakeli pasalint pakaktu, siaip sporte ismetimas turi buti kuo tiesesnis, jokiu gofru maziau bakeliu, ir vamzdziu diametras didesnis, aisku cia to nereikia, ne tas variantas :)

pacios turbinos manau uztektu slegi pakelt kokia puse atmosferos, nuo 1 iki 1,5 , didesne turba gal butu efektyviau, bet pritaikyk, perdarinek ir t.t.

del turbinos perdarymo problemu nera yra pazistamu kas su tuo dirba, del oro filtro-cia nemanau kad reiktu kazka keisti, labiau aktualu atmosferiniams motorams...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

jei rezultatas bus, o tokiuosi kad bus, butinai pasidalinsiu... :)

finalas beveik pasiektas: sumazintas variklio suspaudimo laipsnis, padidinta turbo slegis ~0.2-0.3bar, purkstukai sureguliuoti siek tiek didesniam slegiui,sureguliuotas kuro siurblys(padidintas kuro kiekis). liko dar ismetimo sistema ir ateityje pacios turbo modifikavimas(didesnis nasumas zemesniuose sukiuose). Gazo reakcija zymiai geresne, dumo(juodo) beveik nera. kelyje traukos dar neisbandziau. tai va tiek

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.