Pereiti prie turinio

NP galva


Rekomenduojami pranešimai

na kad tos pasekmes labai jau daznos, tas ir baugina.

Na siaip tai zinoma kad del karstos galvos vairuotojo, tampa karsta ir automobilio :)

nezinau kas kaip saugo jas vistiek kazkada nesuziuri.

Vis nepaklausiu Svajuno-pelkiu vilku kiek jis savo gr,a smaugia visa jam ta galva laiko, ar kazko nezinau, gal termostato ner gal radijatorius didesni ar variklis elektrinis ar dar kazkas, ar galvas gal daznai keicia:) niex nezinot kaip ten yr?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na kad tos pasekmes labai jau daznos, tas ir baugina.

Na siaip tai zinoma kad del karstos galvos vairuotojo, tampa karsta ir automobilio :)

nezinau kas kaip saugo jas vistiek kazkada nesuziuri.

Vis nepaklausiu Svajuno-pelkiu vilku kiek jis savo gr,a smaugia visa jam ta galva laiko, ar kazko nezinau, gal termostato ner gal radijatorius didesni ar variklis elektrinis ar dar kazkas, ar galvas gal daznai keicia:) niex nezinot kaip ten yr?

 

viskas ten pas ji standarts ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ispanas turi plėtimosi bakelį tai ir vedi nuorinimus nuo radijatoriaus, galvos priekio, išėjimo į pečiuką. Ir dar prie bendro papildomą plėtimosi bakelį (kažką panašaus į MP ar kitokio japono). Aišku tai mirštančiam klyzma toks dalykas bet tokia racūha leido gerus metus pratempt gumą su variklio remontu. Po remonto vistik pasilikau visus tuos nuorinimus (blogiau tikrai nebus) tik kad papildomą bakelį išėmiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.