Pereiti prie turinio

baikalas 2011


vaidas

Rekomenduojami pranešimai

Vargsas, vienas GRas is triju neatlaike. Idomu kiek uz remonta atseeiket reikejo, kad paciam zinot kiek kartu brangiau nei Lietuvoj

taip atsitiko kad belekas vairavo, ir tuomet papuolė pakankamas žioplys , kuris nepastebėjo kaip pusdienį iš trūkusios pečiuko šlangutės lašėjo tosolas..pamatė kai jau užsidegė raudona lempikė...pakeitėm tarpinę ir nors buvo mikro įtrūkimas galvoj dar pravažiavom 5000 km , bet važiuojant į mongoliją nusprendėm nerizikuot ir paikeist visą galvą, ją Novosibirske pirkom už 800 lt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O siaip GRu keliaujant, kokie dazniausi gedimai buna, t.y nuo ko galima butu apsisaugot is anksto pasiruosiant kelionei?

Kokias atsargines dalis vezates i tokias keliones?

kai gerai pasiruoši prieš kelionę ir pagrindinius daiktus vežiesi ( kadangi visi auto vienodi tai visko vežiaus po vieną:radiatorius, vairo traukės,kardanas,sankabos dikas,cilindriukai,šlangelės,guoliai,hermetikas ir visokių mažų detalyčių) tai nieko ir neprireikia...

svarbiausia pačiam vairuot savo mašiną, nes automobiliai dažniausiai genda nuo nemokšiškos eksploatacijos..o šiaip priekinėj stupicoj guolį pakeičiau, bet kadangi tai buvo mano mašinoj tai pajutau gerokai anksčiau negu atsirado kokios nors problemos..dar sulužo užpakalinė panaro traukė nuo kelių tarkos vibracijų atitrūko bako pertvara ir per kontaktinės svarkės taškus pradėjo tekėt kuras...nulūžo radiatoriaus tvirtinimo kronšteianai, ikritęs akmenukas per 10000 km pratrynė radiatorių ir buvo pramuštos trys padangos tai ir visi gedimai o pravažiuota 3x18300 km.

 

dar pamiršau-genikas nustojo kraut, bet kadangi buvau pasiėmęs kitai tai per pusvalandį pasikeičiau net nesiaiškinau kas jam nutiko...ir būtent tam automobiliui kurio buvau nespėjes patikrint, kitų mašinų buvau prieš kelionę nuvežęs profilaktikai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vaidai, o kokio pobūdžio padangų pramušimai ? aštrūs akmenys ar saksaulo spygliai ?... ar didelės skylės ?... kameros pakeitimu negelbėtų situacijos ?

pagrinde padangų pramušimai į aštrius akmenis, bet vėlgi patirtis daro savo nei aš nei nei edma nepramušėm nei vienos , o kai vairuoja profanai kurie supranta , kad padanga tuščia kai pajunta kvapą arba pastebi kitas iš paskos važiuojantis..žinoma negali ir už save garantuot 100%, kamerų buvau pasiėmes , bet nei vienos nepanaudojau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

GR pries keliones reik is kart galva nauja isideti( arba veztis), visa kita ne beda... Reik tik bendra stovi ziureti.

aš su patruliais važinėju nuo 1997 m.jei neklystu turėjau 9, manęs asmeniškai nei karto galva nepavedė, o per tą laiką, galvas tvarkiau tris kartus ir visi kartai buvo kai patrulį vairavo svetimas ( t.y. ne aš)..galva visais atvejais parėjo kai ja perkaitino, bet tam yra prietaisai...ir juos reikia stebėt..per tą laiką nekartą ir žarnos buvo trūkę ir nuo apkrovos kaito,bet duodi ataušt per daug nepakaitinęs ir jokių problemų, o šiaip jei tvarkinga sistema ,netrūksta skysčio patrulis neturi jokios tendencijos perkaisti...nors tokia klaidinga nuomonė egzistuoja, taigi automobilį reikia pažint ir mylėt ir jis niekada nepaves..o genda tik nuo nemokšiško eksploatavimo.. nu čia tokia mano nuomonė.o ptrulius aš pažystu ir myliu todėl nei, karto nebuvo , kad iš kelionės negryžčiau savo eiga.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

aš su patruliais važinėju nuo 1997 m.jei neklystu turėjau 9, manęs asmeniškai nei karto galva nepavedė, o per tą laiką, galvas tvarkiau tris kartus ir visi kartai buvo kai patrulį vairavo svetimas ( t.y. ne aš)..galva visais atvejais parėjo kai ja perkaitino, bet tam yra prietaisai...ir juos reikia stebėt..per tą laiką nekartą ir žarnos buvo trūkę ir nuo apkrovos kaito,bet duodi ataušt per daug nepakaitinęs ir jokių problemų, o šiaip jei tvarkinga sistema ,netrūksta skysčio patrulis neturi jokios tendencijos perkaisti...nors tokia klaidinga nuomonė egzistuoja, taigi automobilį reikia pažint ir mylėt ir jis niekada nepaves..o genda tik nuo nemokšiško eksploatavimo.. nu čia tokia mano nuomonė.o ptrulius aš pažystu ir myliu todėl nei, karto nebuvo , kad iš kelionės negryžčiau savo eiga.

Todel kad yra liga, ir reikia ziureti kad nekaistu. Kai nera ligos taip stipriai ziureti nereikia :rolleyes: Kitose masinose kaitimas yra norma ir ne problema. O Patrol 2800TD kaitimas jau problema. Tai butent ta ir akcentavau. Plius nuo gyvenimo metu ir matytu sunkumu tos galvos praranda resursa anksciau nei variklis. Todel jas apsimoka keist is karto pries vaziuojant i tokias keliones. Po pasikeitimo bedos dingsta ant 5-10 metu... Istatymu nezinojimas nuo istatymo neatleidzia :rolleyes:

As toki Patrol vairavau nuo 97 iki 2002 berods. Imyniau 140000km asmeniskai, man irgi problemu nebuvo( nes matyt nesu oluchas ir masina pats pirkau is Vokietijos). Bet tai nieko nereiskia, matyt Vokietis buvo normalus,as normalus ir salygos buvo geros. Bet tu zinok, pirkdamas kas ten ka dare per visa auto gyvenima. Todel pries spec keliones galva reik keist i nauja. galima ir nekeisti, bet tada rizikuoji be reikalo savo keliones smagumu.laiku arba draugu laiku... Jusu atvejis nieko neissikyre, tik patvirtino mano zodzius. Praradot laika(jum pasiseke kad tik laika), per tas dienas kaip remontavot galejot ka kito pamatyt apkeliaut...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Todel kad yra liga, ir reikia ziureti kad nekaistu. Kai nera ligos taip stipriai ziureti nereikia :rolleyes: Kitose masinose kaitimas yra norma ir ne problema. O Patrol 2800TD kaitimas jau problema. Tai butent ta ir akcentavau. Plius nuo gyvenimo metu ir matytu sunkumu tos galvos praranda resursa anksciau nei variklis. Todel jas apsimoka keist is karto pries vaziuojant i tokias keliones. Po pasikeitimo bedos dingsta ant 5-10 metu... Istatymu nezinojimas nuo istatymo neatleidzia :rolleyes:

As toki Patrol vairavau nuo 97 iki 2002 berods. Imyniau 140000km asmeniskai, man irgi problemu nebuvo( nes matyt nesu oluchas ir masina pats pirkau is Vokietijos). Bet tai nieko nereiskia, matyt Vokietis buvo normalus,as normalus ir salygos buvo geros. Bet tu zinok, pirkdamas kas ten ka dare per visa auto gyvenima. Todel pries spec keliones galva reik keist i nauja. galima ir nekeisti, bet tada rizikuoji be reikalo savo keliones smagumu.laiku arba draugu laiku... Jusu atvejis nieko neissikyre, tik patvirtino mano zodzius. Praradot laika(jum pasiseke kad tik laika), per tas dienas kaip remontavot galejot ka kito pamatyt apkeliaut...

taigi zmogus raso kad per trukusia slanga tasolas isbego!be tosolo manau kad su bet kokiu auto toli nevaziuosi.o del gru,pas mane buvo ir ne vienas,tai as sprendziau nauju radijatorium sia problema,bo per tiek eksplotavimo metu jie jau buna gerokai pavarge.jokiu kaitimu nepastebeta ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Na VM matyt cempionas, o 2800TD Patrol vicecempionas pagal galvu luzimo skaiciu

Todel ir reikia keisti galva pries tokia kelione.

Pav turejau jaunystej Toyota, tai ji virdavo kas antra diena.Mes 3 broliai ja dauzem, motina ir tt visi kas netingi.Kazkas buvo su radiatorium( po avarijos sulopytas is gabalu, o tias laikais radiatoriu gauti be sansu) gal dar koks termostatas streikavo... Niekas neremontavo( buvom jauni ir paduke, niekam nerupejo technika ir nieko apie tai nezinojom ir zinoti nenorejom :rolleyes: Tarnavo kokius 7 metus, ir dabar patvoryje stovi, variklis ir galva nedaryti ir geri :rolleyes: Todel techniskai labai skiriasi varikliu charakterisitkos ir galimybes. Vieniems virti yra norma, kitiems mirtis.

Todel Patrol galva reik keisti pries kelione o ne jos metu. O generatoriai ar tiltu detales Patrolyje genda tikrai ne kasdien. Todel kai zinai kas genda butent tam modelyje , reik imti ta detale kur reikia i kelione arba is kart pasikeisti pries kelione(galvutes atveju, nes ja veziotis vieta uzima ir pasikeisti ne taip lengva).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

biski klaidingai mastai.jei problema,kad auto perkaista del nepaskaiciuotos ausinimo sistemos,tai ar nauja galva stoves ar sena,tai tik pasekme,reiktu mano manymu statyt didesni radijatoriu,papildoma pompa,ar dar kazka,kad gerint ausinima,ir cirkuliacija :unsure:

Mastau normaliai, viskas ten su sistema gerai.Nera ten aiskiu problemu su radiatorium ar pan. Tiesiog auto jau nenaujas, ka dare iki tol neaisku. Ka mate auto irgi nesuprasi. Todel kai tokia silpna galva ir tokia kelione, reik keist ir viskas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.