kai gerai pasiruoši prieš kelionę ir pagrindinius daiktus vežiesi ( kadangi visi auto vienodi tai visko vežiaus po vieną:radiatorius, vairo traukės,kardanas,sankabos dikas,cilindriukai,šlangelės,guoliai,hermetikas ir visokių mažų detalyčių) tai nieko ir neprireikia... svarbiausia pačiam vairuot savo mašiną, nes automobiliai dažniausiai genda nuo nemokšiškos eksploatacijos..o šiaip priekinėj stupicoj guolį pakeičiau, bet kadangi tai buvo mano mašinoj tai pajutau gerokai anksčiau negu atsirado kokios nors problemos..dar sulužo užpakalinė panaro traukė nuo kelių tarkos vibracijų atitrūko bako pertvara ir per kontaktinės svarkės taškus pradėjo tekėt kuras...nulūžo radiatoriaus tvirtinimo kronšteianai, ikritęs akmenukas per 10000 km pratrynė radiatorių ir buvo pramuštos trys padangos tai ir visi gedimai o pravažiuota 3x18300 km. dar pamiršau-genikas nustojo kraut, bet kadangi buvau pasiėmęs kitai tai per pusvalandį pasikeičiau net nesiaiškinau kas jam nutiko...ir būtent tam automobiliui kurio buvau nespėjes patikrint, kitų mašinų buvau prieš kelionę nuvežęs profilaktikai.