Pereiti prie turinio

vaidas

Nariai
  • Pranešimai

    11
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Kontaktai

  • Website URL
    http://www.safari.lt

Profilio informacija

  • Lytis
    Nesakysiu
  • Miestas/Klubas
    vilnius VVK
  • Pomėgiai
    kinas
  • Rangas
    Sebuvis

Paskutiniai lankytojai

Paskutinių lankytojų blokas yra išjungtas ir nėra rodomas kitiems nariams.

vaidas's Achievements

0

Reputacija

  1. šaunuoliai, jei reiks kokios info apie baikala kreipkitės dabar jau žinau bevik viską..
  2. aš su patruliais važinėju nuo 1997 m.jei neklystu turėjau 9, manęs asmeniškai nei karto galva nepavedė, o per tą laiką, galvas tvarkiau tris kartus ir visi kartai buvo kai patrulį vairavo svetimas ( t.y. ne aš)..galva visais atvejais parėjo kai ja perkaitino, bet tam yra prietaisai...ir juos reikia stebėt..per tą laiką nekartą ir žarnos buvo trūkę ir nuo apkrovos kaito,bet duodi ataušt per daug nepakaitinęs ir jokių problemų, o šiaip jei tvarkinga sistema ,netrūksta skysčio patrulis neturi jokios tendencijos perkaisti...nors tokia klaidinga nuomonė egzistuoja, taigi automobilį reikia pažint ir mylėt ir jis niekada nepaves..o genda tik nuo nemokšiško eksploatavimo.. nu čia tokia mano nuomonė.o ptrulius aš pažystu ir myliu todėl nei, karto nebuvo , kad iš kelionės negryžčiau savo eiga.
  3. pagrinde padangų pramušimai į aštrius akmenis, bet vėlgi patirtis daro savo nei aš nei nei edma nepramušėm nei vienos , o kai vairuoja profanai kurie supranta , kad padanga tuščia kai pajunta kvapą arba pastebi kitas iš paskos važiuojantis..žinoma negali ir už save garantuot 100%, kamerų buvau pasiėmes , bet nei vienos nepanaudojau.
  4. kai gerai pasiruoši prieš kelionę ir pagrindinius daiktus vežiesi ( kadangi visi auto vienodi tai visko vežiaus po vieną:radiatorius, vairo traukės,kardanas,sankabos dikas,cilindriukai,šlangelės,guoliai,hermetikas ir visokių mažų detalyčių) tai nieko ir neprireikia... svarbiausia pačiam vairuot savo mašiną, nes automobiliai dažniausiai genda nuo nemokšiškos eksploatacijos..o šiaip priekinėj stupicoj guolį pakeičiau, bet kadangi tai buvo mano mašinoj tai pajutau gerokai anksčiau negu atsirado kokios nors problemos..dar sulužo užpakalinė panaro traukė nuo kelių tarkos vibracijų atitrūko bako pertvara ir per kontaktinės svarkės taškus pradėjo tekėt kuras...nulūžo radiatoriaus tvirtinimo kronšteianai, ikritęs akmenukas per 10000 km pratrynė radiatorių ir buvo pramuštos trys padangos tai ir visi gedimai o pravažiuota 3x18300 km. dar pamiršau-genikas nustojo kraut, bet kadangi buvau pasiėmęs kitai tai per pusvalandį pasikeičiau net nesiaiškinau kas jam nutiko...ir būtent tam automobiliui kurio buvau nespėjes patikrint, kitų mašinų buvau prieš kelionę nuvežęs profilaktikai.
  5. taip atsitiko kad belekas vairavo, ir tuomet papuolė pakankamas žioplys , kuris nepastebėjo kaip pusdienį iš trūkusios pečiuko šlangutės lašėjo tosolas..pamatė kai jau užsidegė raudona lempikė...pakeitėm tarpinę ir nors buvo mikro įtrūkimas galvoj dar pravažiavom 5000 km , bet važiuojant į mongoliją nusprendėm nerizikuot ir paikeist visą galvą, ją Novosibirske pirkom už 800 lt.
  6. 2. http://www.lrytas.lt/videonews/?id=13140019981313599874 , 3. http://www.lrytas.lt/videonews/?id=13138590601312279166 4. http://www.lrytas.lt/videonews/?id=13139302941313199232 , 5. http://www.lrytas.lt/videonews/?id=13145303531314157145 , 6. http://www.lrytas.lt/videonews/?id=13147173971312877893 , "]My link[/url] ir daug foto" http://www.facebook.com/Baikalas2011?sk=photo
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.