Pereiti prie turinio

Reikalingi ilgesni galiniai amortizatoriai Nivai


Rekomenduojami pranešimai

sveiki,

 

noretusi konkreciu patarimu. Esme ta kad man reiketu bent 12 cm didesne eigos galiniu amortizatoriu kad galeciau ideti nivai i gala.

 

Nivos originalus amortizatoriaus ilgis:

 

1. Istemptas 51.5 cm tarp tvirtinimo skyliu centru

2. Sustumtas 33.5 cm tarp tvirtinimo skyliu centru

 

butu idealu jei butu bent 12 cm didesne amortizatoriaus eiga. Perdariau kaip rusai kad daro galiniu amortizatoriu apatinius tvirtinimo taskus bet su standartiniais amortizatoriais neina islauzti max is nivos vaziuokles kiek ji gali del tilto chodo. Nes perdarius islosi kad tiltas gali daug persiverst,bet nukencia kita vieta - per anksti amortizatorius susigrudzia ir pradeda smugiuoti.

 

Buciau dekingas jei kas galetu konkreciai patarti nuo ko tinka amortizatoriai nivai ir su bent 12 cm didesne eiga.

 

Pvz girdejau kad UAZ amortizatorius nivai i gala deda, tuomet buciau dekingas jei kas turit tokius kad pamatuotumet suspausto ir istempto amortizatoriaus ilgi.

 

 

Lygiagreciai bandysiu laime po srotus vazinejant kokio busiko amortizatorius reikia pasiziureti ir lauksim pamastymu cia.

post-4148-13165460636986_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

butu dekui jei kada pamatuotumet :) lauksim ziniu :)

Dabar pamatuot neiseis nes neturiu,o turesiu ar neturesiu daugiau nezinau,bet as neseniai idejau nivos amortus i mersa autobusa ir tada liginau kurie geriau tinka,tai terano gerokai ilgesni,gal kokiu 10cm,pabandik srote paklaust terano2 amortu,pazistamas sake nupirko po 30 ar 50lt srote.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Truputi skaiciuku:

 

kaip ir minejau Nivos sustumtas galinio amortizatoriaus ilgis yra 33.5 cm istraukto 51.5. Perdirbus apatini amortizatoriaus tvirtinimo taska (per 12 cm pakeliau) ratui leidziantis zemyn viskas super, rezultatu patenkintas, o vaziuojant per duobes ar prisedus daugiau keleiviu jauciasi smugiai kai amortizatorius susigrudzia. Vadinasi smugiai jauciasi prie 33.5 + 12 = 45,5 cm (realus suspaustas amortizatoriaus ilgis perdirbus tvirtinimo taskus) ir 51.5 + 12= 63.5 cm (realus istemptas amortizatoriaus ilgis perdirbus tvirtinimo taskus). Dar nepaminejau kad niva pakelta apie 5 cm.

 

Taigi pagal tai geriausiai turetu tikti Gr.o 40-62Cm. "Subaru LT" pamineti amortizatoriai, bet aisku jei buvo matuota tarp tvirtinimo skyliu centru o ne bendras ilgis, cia labai svarbu man tikslumas :)

 

O realiai idealiausi amortizatoriai butu kokia 38- 65 cm, bet jauciu tokiu nebuna nes kaip pastebejau amortizatoriu eiga apie 20 cm.... Cia su 5 cm liftingu, dar planuoju kazkiek kelti, tai 41 - 68 butu idealiausiai.

 

 

Prie to pacio idomu ar mineti amortizatoriu tvirtinimo taskai tinka Nivai... ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na dar truputi informacijos is savo praktiniu pabandymu, tiem kas turi nivas, manau naudinga tai ir zenkliai padideja pravazumas nivos.

 

Standartine niva be jokio liftingo, lygiai stovint ant kelio, amortizatoriaus ilgis apie 48,5 cm, o kaip ir minejau istemptas 51.5 cm, taigi leidziantis ratui zemyn yra tik 3 cm amortizatoriaus rezervas ir jam issitempus ratas praranda sukibima, o pats amortizatorius i kita puse turi rezerva 48 cm - 33.5 cm = 14.5 cm.

 

Taigi kas bent kiek pasigilinot i siuos skaiciukus akivaizdziai matosi kad elementari smulkmena, ir nivos ratas pakimba ore.

 

Uztenka pabandymui ismesti galinius amortizatorius ir pervaziuoti per griovi kabinant ant istrizaines ir tikrai skirtumas yra ziaurus, pravazumas taip pat zenkliai pasikeicia ir manau net aiskinti nereikia del ko taip yra :)

 

Trecioje nuotraukoje uzvaziavo savo eiga ir net neprasikase, bet dar ten ne riba.

I anta nuotrauka del ratu kabinimosi i arkas nekreipkit demesio, cia sekantys darbai :)

post-4148-13167044593288_thumb.jpg

post-4148-13167044671163_thumb.jpg

post-4148-13167045727722_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nissan Patrol GR 93m. amortiku matmenis is fotkes, gali but biski paklaida, nors ziurejau pagal centrus, ir dar, tie amortikai nebeorginalus, tai gali but kad skiriasi tas ilgis. Manau geriausia butu pakeisti amortiku tvirtinimo taskus. Tada pasidarai kaip tau reikia ir pagal turima amortizatoriu. gali det amortikus siauriau, tada rato eiga padides, bet ir amortiko reikes tvirtesnio. Pvz, teranuj Gro amortiku neidesi, nes permazos ausis. speju nivai bus taspats, orginalas amortikas mazas, tai ir ausis bus smulki, radus ilgesni amortika jis automatiskai bus stambesnis, tau jau gali nebetikt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau geriausia butu pakeisti amortiku tvirtinimo taskus. Tada pasidarai kaip tau reikia ir pagal turima amortizatoriu.

 

nea, sitoj vietoj neiseis taip padaryt, jau pasiziurejau, jei perdarai tvirtinimo taskus islosi rato nusileidima, bet tiek pat pralosi ant rato sulindimo i arka... Aisku as cia gal isrankus labai :) nes norisi max padaryti pagal tai kaip vaziuokle dirba isemus amortizatorius :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Abejoju ar gausi toki amortizatoriu kuris tiktu idealiai, nors visko gali but :D .

na norisi kiek imanoma idealiau bet ziuresim :)

 

pradziai dabar apsistosiu ties Nissan Patrol GR 93m galiniais amortizatoriais, 40-62 cm. Jei kas skaitytu sia tema ir galetu patikslinti tarp tvirtinimo skyliu centru tikslu atstuma tai butu visai gerai :) o as bandysiu paieskoti siu amortizatoriu kituose taskuose :)

 

taip pat gal kas ir nufotografuotu kaip tvirtinimo taskai atrodo butu aciu :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.