Pereiti prie turinio

Razdatkes indikacija


ernestinas

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki visi,

 

Auto- MP II, 2,8 GLS , 1998m., Super select

Suprantu , kad tema nusibodusi ir informacijos apie ja daug ,bet nesuprantu kur mano atveju problema. Skaiciau info ir cia ir pas rusus , bet analogisko atvejo neradau. Jungiant priekini tilta anksciau kartais priekinio tilto indikacines lemputes degdavo pastoviai, bet dazniausiai mirksedavo. Faktiskai neziurint i mirksejima tiltas pasijungia . Dabar jungiant tilta razdatkes rankena nenori iskart atsistoti i 4H pozicija ir ja ismeta . Antra , trecia kart pabandzius tiltas pasijungia, bet lempos mirksi. Tarpasinis isijungia ir lempute oranzine dega normaliai , bet kazkokia nesamone gaunasi. Jei tarpasinis isijungia , tai vairas sukinetis turi tik vos vos , o pas mane jis sukinejasi visai normaliai . Paletintojas irgi veikia. bet vairas sukinejasi normaliai , nors neturetu. Vaziuojant niekas netraska , nebilda .

Isjungus po paletintojo rankena i 2H pozicija indikacija visai nedega ir tik pavazizvus kokius 50 metru uzsidega galinio tilto indikacija.

 

Tikrai busiu dekingas jei nesiuntinesit i paieska , nes perskaiciau viska ka galejau rast , pasidalinsit savo ziniomis ir patirtimi. Esu naujokas , todel komentarus noreciau gauti suprantamesnius(be zargono).

 

Visiems is anksto dekoju.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o kodel vairas turetu sukinetis tik vos vos?

siulau pradet paieskas nuo vakuumo (slangeles, voztuveliai ir t.t.).

pabandyk uzkurtu varikliu, razdatkes rankena 2H, su ranka pasukti priekini kardana, jei pasuki, vadinasi priekis atsijunges. tada ijungi 4H vel pabandai pasukti kardana jei nesisuka, vadinasi priekis isijungia, o jei indikacija mirkcioja, o priekis ijungtas tada gali but kaltas daviklis kuris yra tilte ir atsakingas uz indikacija skydelyje.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as irgi galvotai, kad problemos bus paciame davillyje, o ne sistemoje.

pas mane pati analogiska problema (lemputes mirksi, bet tiltai junginejasi normaliai, t.y. isijungia ir issijungia), tai kazkada vytare ant kompo pajunge sake, jog daviklis grybauja. bet kadangi na "skorost eta nevlejajit", tai ir neprisiruosiu susitvarkyt :):):)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei sublokuoji tarpasini diferenciala tai vairas kiek suprantu neturetu sukinetis "normaliai" , nes ratai sukasi kartu vienodai per priverstinai sublokuota priekini diferenciala ir jei bandysi stipriai sukt vaira sulauzysi diferencialo blokiruotes mechanizma, o pas mane jis sukinejasi. Priekio lemputes mirksi , o tarpasinio geltona dega pastoviai(normaliai). Kodel taip yra? Gal as ko nesuprantu ? :oops: :oops: :oops:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei sublokuoji tarpasini diferenciala tai vairas kiek suprantu neturetu sukinetis "normaliai" , nes ratai sukasi kartu vienodai per priverstinai sublokuota priekini diferenciala ir jei bandysi stipriai sukt vaira sulauzysi diferencialo blokiruotes mechanizma, o pas mane jis sukinejasi. Priekio lemputes mirksi , o tarpasinio geltona dega pastoviai(normaliai). Kodel taip yra? Gal as ko nesuprantu ? :oops: :oops: :oops:

 

Nu ir turi jis sukinetis :) Blokuoji tarpasini diferenciala - 1 priekinis ratas ir 1 galinis sukasi vienodu greiciu. Vairo sukinejimas cia visiskai dzin :lol:

Jei tu ijungtum galine blokiruote (kuri yra) ir priekine (kurios ner :D ) - va tada pajustum, kad vaira suk nesukes, o auto eina tiesiai :lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.