Pereiti prie turinio

ernestinas

Nariai
  • Pranešimai

    5
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Profilio informacija

  • Miestas/Klubas
    Klaipeda

Paskutiniai lankytojai

Paskutinių lankytojų blokas yra išjungtas ir nėra rodomas kitiems nariams.

ernestinas's Achievements

0

Reputacija

  1. Jei sublokuoji tarpasini diferenciala tai vairas kiek suprantu neturetu sukinetis "normaliai" , nes ratai sukasi kartu vienodai per priverstinai sublokuota priekini diferenciala ir jei bandysi stipriai sukt vaira sulauzysi diferencialo blokiruotes mechanizma, o pas mane jis sukinejasi. Priekio lemputes mirksi , o tarpasinio geltona dega pastoviai(normaliai). Kodel taip yra? Gal as ko nesuprantu ? :oops: :oops: :oops:
  2. Sveiki visi, Auto- MP II, 2,8 GLS , 1998m., Super select Suprantu , kad tema nusibodusi ir informacijos apie ja daug ,bet nesuprantu kur mano atveju problema. Skaiciau info ir cia ir pas rusus , bet analogisko atvejo neradau. Jungiant priekini tilta anksciau kartais priekinio tilto indikacines lemputes degdavo pastoviai, bet dazniausiai mirksedavo. Faktiskai neziurint i mirksejima tiltas pasijungia . Dabar jungiant tilta razdatkes rankena nenori iskart atsistoti i 4H pozicija ir ja ismeta . Antra , trecia kart pabandzius tiltas pasijungia, bet lempos mirksi. Tarpasinis isijungia ir lempute oranzine dega normaliai , bet kazkokia nesamone gaunasi. Jei tarpasinis isijungia , tai vairas sukinetis turi tik vos vos , o pas mane jis sukinejasi visai normaliai . Paletintojas irgi veikia. bet vairas sukinejasi normaliai , nors neturetu. Vaziuojant niekas netraska , nebilda . Isjungus po paletintojo rankena i 2H pozicija indikacija visai nedega ir tik pavazizvus kokius 50 metru uzsidega galinio tilto indikacija. Tikrai busiu dekingas jei nesiuntinesit i paieska , nes perskaiciau viska ka galejau rast , pasidalinsit savo ziniomis ir patirtimi. Esu naujokas , todel komentarus noreciau gauti suprantamesnius(be zargono). Visiems is anksto dekoju.
  3. Siandien nuememe skyva. Pasirodo dempferine guma visiskai atplysusi ir virsutine skyvo dalis kur yra takeliai vazinejo i sonus. Kai pavaziavo arciau variklio bloko , tai nuede skyvo krasta. Todel man atrode , kad du grioveliai. Istikruju ju buvo trys. Dabar atidaviau skyva tekintijui , kad ipresuotu metalini flanca vietoj gumos. Kokia Jusu nuomone apie tokia racionalizacija. Gal ta guma vistik reikalinga kokiai vibracijai gesinti , ogal cia "lapuoti" kurusiu inzinieriu ismislas?
  4. 2 Autukas. Labai dekui uz info . Pas mane be kondiskes , tai skyvas su dviem grioviais ir vienodais siaurais dirzais. Radau Vilniuj naudota skyva , bet uz 350 lt manau brangu. Naujas pas rusus pagal exista nuo 150 iki 180$.Pas mus su tavim vis tospacios bedos . Tai galva trukusi, tai skyvas gryba pjauna. Sekmes Tau.
  5. Sveiki visi, Gal patarsit ką daryti? Variklis 4M40 , 2,8 be kondicionieriaus. Zvilgterejus po kapotu pamaciau , kad nuleke abu dirzeliai. Senus ismeciau ir uzdejau naujus. Bet kai uzvedziau persuko arciau variklio esanti dirzeli. Varikliui dirbant yra ir cypciojimas(naturalu). Dar karta uzdejau ir vel persuko vidini dirzeli. Atidziau paziurejus itariu, kad alkuninio skyvas pasidaves i vidu ir del to persuka dirzeli. Kokia priezastis tokios skyvo padeties? Gal skyvo dempferis ar tvirtinimas kaltas? Anksciau to nepastebejau ,o ir labai neziurejau. MP turiu tik puse metu. Visiems isanksto dekui.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.