Pereiti prie turinio

,,SALAKO RAISTAS 2011''


Rekomenduojami pranešimai

Pravaziave FBelai zenkliai pasunkina trasa.

Taip pat vargu ar verta pridaryt klasiu daugybe.

 

Gal starto eile sudaryti padangu didejimo tvarka?

Pradet nuo 33 (ar kas vaziuoja opene su mazesnem?), po to 35, galiausiai 37 ir FBel.

Su pertraukelem po 15 min, kad ne taip greitai aplenktu ir ne taip greitai papimpintu trasa :)

Pvz. startuoja keliu minuciu intervalais 33, po to arba pramaišiui 35, tuomet 15 min pertrauka ir vel keliu minuciu intervalais startuoja 37 ir FBEL.

 

Jei paleist pradzioje svencionis su oranziniu (buvusiu R-S), tai po to su 33 ratais tik i turizma :)

sitas varijantas tikrai idomus :) openas kaip viena klase,tik paleidineti pagal ratu dydi :) kiek laiko vaziuos ziede?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

idomu kiek atsirastu tu su FBEL. o gal padaryti kaip buvo kazkuriam rengini,klases pagal ratu dydi :) visiems neitiksi niekaip :)kaip pavyzdys,kurias varzybas laimejo masinas apmauta fbel padangomis? kazkaip negirdejau dar to. arba suluzo arba nuskendo :) tad ju bijoti tikrai nera ko manau. Taspats su gervem,pas vienus elektrines,pas kitus mechanines,hidraulines... lygybes nera,nors labai daug jos kartais reiskia. cia tik mano mintys :)

 

manau kad nereikia isradinet dviracio. yra isdirbti reikalavimai oficialus, galima prie ju ristis. arba gali kiekvienas orgas savo reikalavimus ivest, pvz pagal ratu dydi, kas mano manymu yra geriausia, nes butent ratai gadina/keicia trasa renginio eigoje. o pradet kur daug klasiu ir dar neoficialiam renginyje, nu tai nafik to reikia? gal nepradekim kurti klasiu pagal ratus, gerves, variklius, kuro rusi, svori ir t.t. teisingai sakai, visiems neitiksi :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galiu pasakyt tiek, kasd neskubekit must bogeri su traktorium i viena klase, nes pravazumas traktorinio nepalyginamai geresnis. Tai paliudys bet kuris vaziaves TR3 ir po bogerio uzsidejes traktoriu. Bogeris dar paprasta MT padanga,na gal kiek geresniu sukibimu. O reikalavimus but teisinga daryt atsizvelgiant i TRus, nes kaip bebut, zmones daresi masinas sportui, taike i TRus ir jei jau susidejai padangas, kurios daugelyje megejisku renginiu isvis draudziamos, tai bukit malonus vaziuot su normaliais traktoriais, nes patys save pavertet traktoristais. As tai skaityciau teisingiau, nei kokia TR2 masina su 37 MT ratu nuvaryt i TR3. ir 37 bogeris jis ne aukstesnis uz daugeli 36 ratu. Bent jau manau, kad esant tokiam skaiciui dalyvaujanciu ant Marijos zemes reiketu laikytis tu per laika nusistovejusiu TRu bent jau ratu, prosvaisciu principu, nes tada net tie besidarantys masinas pradzioj pakatuskem neprisidarys masinu kurios, kaip paaiskes, kad daugiau niekur netinka, o pavaziaves jau gal ir nores i kazkokias rimtesnes varzybas atvaziuot. Kad varzybos ir ne iskaitines, bet nedarykim isvis bardako, nes tuoj kas nusipirks is amerikes viksrus ir uzsinores vaziuot standartuos :rolleyes:

Tai tik mano nuomone

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar prie tos temos... Viska reikia daryt pagal susirinkusiu dalyviu skaiciu ir technikos lygi, kad nesigautu vienas dalyvis toj klasej. O siaip tai as visad tokiem renginiam buvau uz bulbaso Grisos principa- TRai tik pagal prosviste, pastato ant lygaus pagrindo tris kalades ar kiek ten tu Tru nori ir pravaziuoji per jas. Iki tokio aukscio vienas, iki tokio- kitas ir t.t. tuos aukscius mazdaug paziuri pagal nusistovejusius Trus. ir viskas paprasta ir pakankamai teisinga. Nes portaliniu tiltu ir 35 ratu tikrai geresnis pravazumas uz koki standartini patruli nors ir 38

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pravaziave FBelai zenkliai pasunkina trasa.

Taip pat vargu ar verta pridaryt klasiu daugybe.

 

Gal starto eile sudaryti padangu didejimo tvarka?

Pradet nuo 33 (ar kas vaziuoja opene su mazesnem?), po to 35, galiausiai 37 ir FBel.

Su pertraukelem po 15 min, kad ne taip greitai aplenktu ir ne taip greitai papimpintu trasa

Pvz. startuoja keliu minuciu intervalais 33, po to arba pramaišiui 35, tuomet 15 min pertrauka ir vel keliu minuciu intervalais startuoja 37 ir FBEL.

 

Jei paleist pradzioje svencionis su oranziniu (buvusiu R-S), tai po to su 33 ratais tik i turizma

 

 

:D Algi negazdink zmoniu :) ,bandisim gal ir mes prilekt i opena B) pernai patiko :girtas:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano cherokee su FBelais tikrai vos ne lygiai kaip TR3 važiavo pernai Salake, vienas minusas kad ratai mažesni o kitas prošvaiša, daugiau nieko, ratai sukosi normaliai su standartiniais tiltais kurių perdavimas 3.55, FBelus pardaviau nes atsibodo man, norėjosi užsidėti iškart ant cherokee unimogo diskus su traktorinėm padangom, viskas kol kas sustojo dėl padangų nors nuo Sonkos galima būtu pasiskolinti, tai va, šiemet noriu išbandyti Boogerius.

 

taip kad klasės tai: Turistai ; Open ; TR3

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

mano akimis reikia pasirinkti viena iš dviejų variantu :

1.leisti pagal padangų dydi

2.pagal prošvaista(šitas variantas teisingiausias mano akimis,tik nustatyti kiek atmosferų turi būti padangose kai matuosit,o paskui nusileidinėk,prisipūsk daryk ką nori)

 

p.s. ir iš anksto pranesti reikalavimus ,kaip pvz :1- klasė 25cm

2- klasė 35cm

3- klasė 45cm

 

čia grynai kaip pavyzdys.aisku kaip bus taip bus,yra laiko dar prisiderinti prie klasiu :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tam,kad issiaiskinti kas kokioj klase tiksliai vaziuoja. Openas pagal LASF reikalavimus ar kaip kalbejo 35 didziausi. o jei pagal lasf tai prasom:

6.5. Tiltai

• Laisvos konstrukcijos.

• Ribojama prošvaisa – ne daugiau kaip 500mm. Matuojamas atstumas nuo

žemiausio originalaus tilto taško iki žem÷s paviršiaus (matavimai vykdomi ant

lygios aikštel÷s su kietu ir lygiu paviršiumi. Padangų sl÷gis matavimo metu

2.0 atm);

6.6. Ratai (ratlankiai) ir padangos.

• Leidžiama naudoti ne didesnio kaip 1054mm diametro ratus (ratų diametras

matuojamas prie 2,0 atm. sl÷gio jose, horizontalia linija, einančia per rato

centrą);

• negalima naudoti žem÷s ūkio technikos, kelių tiesimo technikos ir specialiųjų

mašinų padangų;

• Padangų protektorių išpjaustyti galima;

• Ratlankių konstrukcija be apribojimų;

• Draudžiami įvairūs įrenginiai ant padangų, didinantys pravažumo galimybes:

grandin÷s, diržai, trosai ir t.t.

jei laikytis siu reikalavimu,tada laisvai telpa sioje klaseje su 40-tom padangom arba su portaliniais tiltais ir kokiais 36-37-tom padangom. kur tada lygybe kas vaziuoja su 33 ar 35? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kam tie draudimai, juk dalyviu skaicius dar labiau mazes... Zmones stengiasi tobulina, o cia pist per kepure... Nesuprantu, kodel reikia uzjausti "ale silpnesniuju" puse :scratch: Su "traktoriniais" irgi reikia moketi vaziuoti, smelyje ar zvyre is ju nieko gero... Protingai apvaziuoti ar iveikti kliuti Fbel nepades.

Man tuo ir patiko tokie renginiai, kad juose maziau apribojimu nei cempionate ir todel konkurencija didesne. Ir matosi kaip MT ratai deda tuos fbel per sona.

P.S.

Tokiuose renginiuose labai daug ir gerve reiskia, tai kodel gi ju neapriboti. Padarom, kad visi tik su "senukinem" gali startuoti :D "Senuku" klase :lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tam,kad issiaiskinti kas kokioj klase tiksliai vaziuoja. Openas pagal LASF reikalavimus ar kaip kalbejo 35 didziausi. o jei pagal lasf tai prasom:

6.5. Tiltai

• Laisvos konstrukcijos.

• Ribojama prošvaisa – ne daugiau kaip 500mm. Matuojamas atstumas nuo

žemiausio originalaus tilto taško iki žem÷s paviršiaus (matavimai vykdomi ant

lygios aikštel÷s su kietu ir lygiu paviršiumi. Padangų sl÷gis matavimo metu

2.0 atm);

6.6. Ratai (ratlankiai) ir padangos.

• Leidžiama naudoti ne didesnio kaip 1054mm diametro ratus (ratų diametras

matuojamas prie 2,0 atm. sl÷gio jose, horizontalia linija, einančia per rato

centrą);

• negalima naudoti žem÷s ūkio technikos, kelių tiesimo technikos ir specialiųjų

mašinų padangų;

• Padangų protektorių išpjaustyti galima;

• Ratlankių konstrukcija be apribojimų;

• Draudžiami įvairūs įrenginiai ant padangų, didinantys pravažumo galimybes:

grandin÷s, diržai, trosai ir t.t.

jei laikytis siu reikalavimu,tada laisvai telpa sioje klaseje su 40-tom padangom arba su portaliniais tiltais ir kokiais 36-37-tom padangom. kur tada lygybe kas vaziuoja su 33 ar 35? :)

ka tu nori israst?? Prisiziuri perversmu Afrikoj, tai paskui bando dzipu sporto visa tvarka perdirbt. Na nebuvo dar taip, kad traktorine padanga vaziuotu kartu su Tr2 masinom. FBLas tai padanga vazinetis pas save uz tvarto arba tam yra traktoriu klase jei nori vaziuot varzybose. Tai as su nudilusiu svamperiu galiu pradet kelt bangas, kad mane leist i standartus, nes jei vaziuot su tais kuriu naujos but neteisinga :girtas:

Prisidaro chebra masinu negalvodami kur ji tiks ir tada kelia bangas, nes vaziuot toj kategorijoj kur ji tiktu- žopy net.

Nes tikrai daug buvo varzybu kur ŽEMES UKIO padangos isvis DRAUDZIAMOS arba kaip pernai mes Pabrade vaziavom visai jokioj iskaitoj, susimoki startini ir pirmyn, nes mes netikom i jokia organizatoriu nustatyta kategorija. Arba su Zilva Alytuj su standartine TLC80 su baltom odom ir teliku i TR3 ir ka.. ir ne paskutiniai

Nors, kaip pasakytu Adomelis ar Vytis, lai vaziuoja jie nors ir malunsparnio sparnais, visvien mes juos paliksim :P

 

Yra kazkokia per amzius nusistovejus tvarka ir ja bent kiek reikia gerbt.

Ir kur tu radai tokius OPEN klases TRus?????? Ka Tu parasei, tai TR3 reikalavimai ir tai iskraipyti.

O del masiskumo darai kaip Meris- kategorija SPORT ir pirmyn visi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prasom,lasf tinklalapi open klases reikalavimai. http://www.lasf.lt/files/KETURI%20ANT%20KETURIU/Reglamentai%202008/OPEN_techniniai_reikalavimai.pdf

dar vienas dalykas,as nekeliu bangu ir nenoriu jokiu perversmu padaryti,as tik noriu issiaiskinti i kokia klase kokias praleis. neleis su fbel i opena,atvaziuosiu su 35 mt. noriu tik tikslum,o ir aiskumo :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia ne i tema, bet bandau padet pasiklydusiam, va tikrieji ir galiojantys TR OPEN klases reikalavimai 2010-2012 metams, tai, ka turi tu nera tiesa ar jie pasene ar kazkas bet tai yra ne tai.

http://www.lasf.lt/files/KETURI%20ANT%20KETURIU/2010_techniniai_reik_4x4/Klase_Open_reikalavimai_2010.doc

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Blyn chebra buksuojam lygioj vietoj :lol: Fbel'ai yra zemes ukio padanga ir taskas, visai nesvarbu ant kokiu tiltu tu jas maukslinsi (turiu omeny prosvaisa), tad jei jau traktoriniai ratai-tai tik kombainioru klase :D Mano nuomone sitoj vietoj kompromisu nera, nebent butu 15 vaziuojanciu su Fbel'ais ir min 10 su kitom zemes ukio padangom - tuomet galima skirstyt i traktoriukus ir traktorius :) Apskritai, visada OPEN'as budavo iki 35 imtinai (36 ir 37 vienetai vaziuoja ir visada jie "tilpdavo" i klase) o likusieji i Extryma ar Sport klase (priklauso nuo orgu leksykono)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apskritai del klasiu, tai gal vertetu rusiuoti labai paprastai (kaip jau senai kai kuriuose renginiuose daroma) - Reidas ir Extrymas. Reidas su elektrine gerve ratai max iki 35" imtinai. Jeigu tik dzipas turi mechanika ar hidrauline gerve, didesnius ratus nei 35" - extrymas. Iveiktus ziedo ratus skaiciuoti ivedant koficientus nuo ratu dydzio.

Pvz 33" ratais: iveiktas 1 ratas atitinka 1 rata.

35"- iveiktas 1 ratas atintinka 0.8 rato

36"- 1-0.75

Fbel'ai-1-0.7

kiti traktoriai-1-0.6

 

Starto vieta manau geriausia traukti burtu keliu, as pvz nenoreciau kelias valandas laukti kol kitiems nusibos vaziuoti ir i trasa isleis traktorius. Istraukei burtus ir ramu, dekoji savo fortunai :) Apskritai kur dingo nuotykiu troskimas ir noras save isbandyti????? Ruosiam technika ir neriam!!!! ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pravaziave FBelai zenkliai pasunkina trasa.

Taip pat vargu ar verta pridaryt klasiu daugybe.

 

Gal starto eile sudaryti padangu didejimo tvarka?

Pradet nuo 33 (ar kas vaziuoja opene su mazesnem?), po to 35, galiausiai 37 ir FBel.

Su pertraukelem po 15 min, kad ne taip greitai aplenktu ir ne taip greitai papimpintu trasa :)

Pvz. startuoja keliu minuciu intervalais 33, po to arba pramaišiui 35, tuomet 15 min pertrauka ir vel keliu minuciu intervalais startuoja 37 ir FBEL.

 

Jei paleist pradzioje svencionis su oranziniu (buvusiu R-S), tai po to su 33 ratais tik i turizma :)

geras pasiulymas:liux:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ko jūs bijot su FBelais važiuoti TR3 klasėj, nekelkit bangų ir nebijokit ir važiuokit, pernai ir aš ne Opene su jom gi važiavau, mes su Kęsteliu atskirai važiavom, karjere neskubėdamas, šturmanė BaNgA buvo, savo malonumui važiuot nutariau ko pasekoje surinkti visi taškai ko Opene man atrodo ar Narūnas visus ar aplamai visų nesurinko, ir gervės niekur nenaudojau, dar pora mašinų ištraukiau, taip kad su FBelais tik į TR3 ir varysit normaliai, kol nesulūšit, gal dar kas TARAKANĄ nugriebs tai bus daugiau varžovų traktoristų, dar panervinsit tai ir Sonka atsivešiu, per abi klases varysiu biggrin.gif

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

čai aplamai NE sporto renginių forumas, kam tada čia TR reikalavimais ir lasfu remiatės ?... darykit taip kaip manote geriau... (bet kitų patirtimi verta pasidomėti) o jau dalyviai atsirinks - dalyvauti ar ne....

A jei norit rimtas Sporto varžybas iš to išlaužti - darykit pagal LASF reikalavimus ir į sporto forumą skelbkit...

 

p.s. Pabrado žiede kad ir paskutinis "traktoriukas" startavo, nors ir ne įskaitoje... bet kitiems vietomis trasą pavertė pragaru... :) dėl ko varžybos tame etape irgi nesigavo tokios kokių tikėjosi ir orgai ir dalyviai... taigi ši technika geriau po visų arba atskirai... jei koridorius ankštas...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai skaitau kaip ir viskas aisku,gal cia ir bus tas aukso viduriukas

OPEN -35mt [imtinai]

FBL - visi su FBL,ir kitais traktoriniais ratais.Nesusirinkus 5 ekipazams,taikysime koficienta[koki nutarsime vietoje kartu]ir vaziuosim OPENE.

ps.Neskaitant jei atsirastu norinciu,su rimtai paruostais,sportiniais TR3 aparatais,su jais manau irgi rasim bendra kalba :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.