Pereiti prie turinio

Dujos i dizelinius variklius


Rekomenduojami pranešimai

senai senai viename Lietuvos kaime neva vienas į Transit'ą Ford'ą Fordavičių dyzelinį tipo dujas buvo įdėjęs... bet tada sakau gal kaip vaikas kažką nesupratau... bet dabar prisiminiau, kad viena ausim beveik girdėjau tokį gandą... O gal ir netaip tada supratau... na, nors kas čia žino, ims vieną dieną ir sniego žmogus išlys...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

senai senai viename Lietuvos kaime neva vienas į Transit'ą Ford'ą Fordavičių dyzelinį tipo dujas buvo įdėjęs... bet tada sakau gal kaip vaikas kažką nesupratau... bet dabar prisiminiau, kad viena ausim beveik girdėjau tokį gandą... O gal ir netaip tada supratau... na, nors kas čia žino, ims vieną dieną ir sniego žmogus išlys...

Berods Kamazai buvo hibridiniai, tik dujos ne suskystintos o gamtinės ėjo (gal klystu).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

antri metai kaip stengiuosi prikalbint dujininkus idet dujas i maniski NP dyzeli.bergzdziai :( UK labai sekmingai tai daro...ir i Kamazus dedavo,ir ukrainieciai sekmingai toliau i juos deda..tik Lietuvoj ne..

http://www.dieselgas.com.ua/sysbetop_about.php

http://www.iwemalpg.com/Diesel_LPG.htm ypac siame gera infa.Jei ka subursi-duok zinia,

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pagaliau mano rasinelis apie dujas i dyzeli.

vasara darbe neturedamas ka veikt, sumaniau padaryt ekspermenta su nissan pickup 2.3d be turbo.

i oro filtro isiurbiamaji vamzdi ikisau slanga pajunta nuo duju baliono, uzvedes palengva atsukinejau baliona ir didindamas duju padavima ziurejau ,kaip elgiasi variklis gaudamas duju papildomai.

is pradziu padavus vos vos duju variklio apsukos padidejo, ir variklio garsas pritilo, davus daugiau variklis sudetonavo ir uzgeso, taip ekspermenta kartojau kelis kartus ant ivairiu variklio apsuku.

net ir varikliui dirban didelemis apsukomis vos vos padavus duju variklis pradedavo graziau dirbt ir padidedavo apsukos, gavus daugiau duju skaudziai pradeda detonuot.

turejau atliekama gera automobilini duju reduktoriu, imontavau i nissan, duju patraukimo slanga pajungiau pries siurbimo kolektoriu , iskart uz oro filtro be jokio maisytuvo, paprasciausiai isgreziau skyle issriegiau ir isukau vamzduka ant kurio uzmoviau slanga, kurioje buvo idetas duju reguliavimo varztas "registras" (viskas kaip benzininiuose varikliuose).

tuscios eigos varzta iskart uzverziau, nes ant laisvu apsuku duju nereikia padavinet.

toliau reguliuojant varikli ant didesniu apsuku susireguliavau registra ir duju slegio reguliavimo varzta reduktoriuje, taip kad variklis gautu labai maza duju kieki, nes didesnio jis nebesuryja ir variklis pradeda garsiai detonuot (lyg labai ankstyvas degimas).

vaziuojant buvau nustebes, kiek daug galios atsirado, masina pasidare ryskiai gyvesne, netgi 5 pavara pradedavo sankaba buksuot, to nebudavo pries tai.

vienas mano draugas, pagal mano patarima isidejo i vw t2 1.6td dujas. irgi labai patenkintas, sumazejo dyz. kuro sanaudos padidejo galia.

uzvedant variklis neturi gauti duju, nes ju gaunant nesiveda, ir dirbant tuscia eiga nera jokio reikalo ju duoti.

duju sanaudos labai labai mazos (vasarai man uzteko 27l baliono pastatyto uz sedynes)

  • Like 1
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

iskart uz oro filtro be jokio maisytuvo, paprasciausiai isgreziau skyle issriegiau ir isukau vamzduka ant kurio uzmoviau slanga, kurioje buvo idetas duju reguliavimo varztas "registras" (viskas kaip benzininiuose varikliuose).

 

O ka turbodyzelyje? Kazin dujom patiktu per ykaitusi turbo buti spaudziamom?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai čia į paprastus dėjot, o jei elektronika kaip pas mane Navaroj, kokia žala būtų, a?

manau kad kol nepabandysi, tol nesuzinosi... man tai idomu kaip elgiasi metalas pripratintas dirbt ant saliuros, o cia jam fyst duju.. manau kad degimo temperaturos ir suslegimo laipsnis tai keiciasi ..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai čia į paprastus dėjot, o jei elektronika kaip pas mane Navaroj, kokia žala būtų, a?

man atrodo zalos nebutu, nes atsiradus daugiau jegos maziau butu spaudziamas akseleratorius, ir tuo paciu mazesnes kuro sanaudos

o kokiu budu paduodamas dyz. kuras i cilindrus (mechaninemis ar elektinemis forsunkemis) reiksmes neturi

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

cia panasu i diskusija:ar nekenkia dujos benzininiam varykliui?kas antras saukia kad kenkia ir visi vazineja su dujom.atsirastu kas deda tvarkingai dujas i dyzeli tai tikrai dofiga ju ir detusi.kol stumokliai pradeks manau sutaupys ir keletos varykliu.. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi dyzelis-ne benzinas...Suspaudimo laipsnis didesnis, didesnė ir apkrova visoms variklio detalėms.Vien tik ant dujų dyzelinis variklis nedirbs.Todėl nelabai matau perspektyvos šitam dalykui, nebent paeksperimentuot ar šiaip...Amerikonai, tiesa, naudoja propano dujas savo dyzeliniuose monstruose-galiai padidinti, dragracingui ir pan.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

...Normal Diesel engines are able to combust only 75% up to 80% of the injected diesel. After installing the Iwema D.F.D. (Dual Fuel Diesel/LPG) system up to 95% of the injected diesel can be combusted....

teisingai,dyzelinis motors dujomis nedirba,bet,dujos padeda isgaut maksimuma.O antra:nebutina griebt maxi.. :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.