Pereiti prie turinio

RR 2.5tds i bmw 3.0td


Tranzoo

Rekomenduojami pranešimai

realiai viskas susirems i daug daug darbo valandu, ir dar nemaza pinigu kruva, kad isvengt elektronikos bedu geriau imti iki 99 metu reindza su mechanine deze, del elektronikos reik pasigilinti i davikliu kurie dedasi ant stokinio variklio, ba juos reikes transplantuoti i 3litrini

na pradziai as issimatuociau ar tilps variklis, toliau klausimas del variklio sukergimo su deze, kaskada turejau tokiu minciu, tai girdejau kad kaskas ant lietuvos daro toki kergima, toliau variklio pagalves, dar reik apgalvot ar naudot genera ir kitus siurblius reindzo ar naudot 3litrinio, bet manau realu, ir tik su salyga kad bus naudojamas senesnis reindzas su lukas elektronika, ba su boshu gali pamirst, cia prisideda can bus sasajos, kuriu abejoju ar rasi kas ant lietuvos tau pades sudeliot tvarkingai, nes cia jau reikes elektroninio konvertavimo ir pan

na cia pagrindines bedos, toliau manau kergimo eigoje viskas susidelios, bet manau turint gera staklina ir nekreias rankas imanoma

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei atmintis nemeluoja tai BMW 3,0 TD kuro sistema yra COMMON RAIL , o tai reiškia kad nuo 2,5TDS geriausiu atveju tiks tik gazo pedalo reostatas - teks keist visą elektroniką. Prie viso to dar ir kuro siurblį bake keist arba statyt papildomą magistralėj ba paduodamas slėgis ir kuro kiekis reikalingas žymiai didesnis.

P.S. To lledis :- 2,5TDS čipuok nečipavęs bet tai ką gali 3-litris anas niekad gyvenime to nepadarys. Paprasčiausias paaiškinimas - džipai tai ne gatvių gonščikų mašinos ir rekalavimai jų varikliams truputį kitokie nei išvystyt max galingumą užmynus gazą dugnan ir palikt juodų dūmų debesį paskui save :P

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Rezultatai po savaitgalio:

 

1. BMW 3,0 pasvirimas didesnis nei 2,5 tds - reikėtų perdaryt išmetimą;

2. Reikėtų keisti kuro padavimo vamzdyną kartu su baku ir siurbliu;

3. Reikėtų keisti pavarų dėžę, jei automatas, arba programuot apėjimus, nes variklio kompui reikia duomenų iš jos;

4. Reikėtų keisti arba apeidinėt ABS sistemą;

5. Reikėtų kažkur padėti BMW prietaisų skydelį, nes jame gyvena imobilaizeris.

 

Vienu žodžiu - mano mintis pirkt RR su variklio defektu turi vienintelę protingą išeitį - tvarkyt esamą variklį.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Rezultatai po savaitgalio:

 

1. BMW 3,0 pasvirimas didesnis nei 2,5 tds - reikėtų perdaryt išmetimą;

2. Reikėtų keisti kuro padavimo vamzdyną kartu su baku ir siurbliu;

3. Reikėtų keisti pavarų dėžę, jei automatas, arba programuot apėjimus, nes variklio kompui reikia duomenų iš jos;

4. Reikėtų keisti arba apeidinėt ABS sistemą;

5. Reikėtų kažkur padėti BMW prietaisų skydelį, nes jame gyvena imobilaizeris.

 

Vienu žodžiu - mano mintis pirkt RR su variklio defektu turi vienintelę protingą išeitį - tvarkyt esamą variklį.

 

Tai faktas, sveikinu priemus teisinga sprendima. :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...
  • po 1 mėnesio...

Keista , kodėl sukate sau galvą sunkiais sprendimais ? Landroveris turi puikų motorą .

Discovery iki 99m. 2,5tdi 300 variklį . Puikiai važiuoja , puikiai tarnauja ir labai

lengvai didinasi galia, o svarbiausia , jei tingite knistis su dėžės ir variklio sujungimu ,

perkate visą komplektą - variklį,dėžę,razdatkę nuo I Diskoverio maždaug už 3000lt. ir kaip

sakoma (dielo v sliapie)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Keista , kodėl sukate sau galvą sunkiais sprendimais ? Landroveris turi puikų motorą .

Discovery iki 99m. 2,5tdi 300 variklį . Puikiai važiuoja , puikiai tarnauja ir labai

lengvai didinasi galia, o svarbiausia , jei tingite knistis su dėžės ir variklio sujungimu ,

perkate visą komplektą - variklį,dėžę,razdatkę nuo I Diskoverio maždaug už 3000lt. ir kaip

sakoma (dielo v sliapie)

 

Netoje pusėje priekinio kardano išėjimas pas RR P-38,negu pas Discavery 91-98. Tada reikės priekinį tiltą dėti nuo LR Discovery 99-03m.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Netoje pusėje priekinio kardano išėjimas pas RR P-38,negu pas Discavery 91-98. Tada reikės priekinį tiltą dėti nuo LR Discovery 99-03m.

cia maziausia beda, vis dar lieka pagrindinio kompo klausimas, sakykim iki 99 kol buvo lukas elektronine sistema bent jau can'u problemos nera, bet vistiek lieka davikliu klausimai

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.